Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін:

    Директордың ОІЖО______________А.Р.Жуманбаев

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Күні:

    Педагог аты-жөні: Кудайбергенова З.М

    Сабақ: №

    Топ:173

    Сабақ тақырыбы: 4.8 Азот және аммиактың молекулалық құрамы мен құрылысы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.36 азот молекуласындағы байланыстың түзілу механизмін түсіну және соған сәйкес молекуланың төмен белсенділігін түсіндіре білу;


    Сабақ мақсаттары

    -азотқа периодтық кестедегі орны бойынша сипаттама беру;

    -азот молекуласының құрылысын сипаттау;

    - азот молекуласы құрылысы және қасиеттерінің ерекшеліктерін білу

    -аммиак және оның қосылыстарының қасиеттерімен танысу


    -азот және аммиак молекуласының құрылысы мен қасиеттері туралы айту.

    Бағалау критерийлері

    Барлық студенттер: 1) молекуланың құрылымы негізінде азоттың төмен химиялық белсенділігін түсіндіреді;

    Көптеген студенттер: 2) газ тәрізді аммиактың және оның су ерітіндісінің химиялық қасиеттері мен алынуын сипаттайтын реакция теңдеулерін құрайды;

    Кейбір студенттер: 3) аммиак пен азот қышқылын өнеркәсіптік өндіру және қолдану салаларын сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар


    Студенттер орындай алады:

    Азот – айналым, қосылыс, тотық

    Нитрат, тыңайытқыш, тірі жүйелер, өсімдіктер өсуі, аммиак, азоттың байланысуы, балдырлардың гүлденуі, оттегі, артық мөлшер, қоршаған орта (экологиялық).

    Жою, байланыстыру, ыдырау, жұтылу

    Нелер орын алады егер ...? Өзендер мен бұлақтарда азоттың артық мөлшері бар ма ...? ...ағзалар өледі/қалдықтар ыдырайды? Азоттың артық мөлшері пайда болса... ? ... ағзалар өледі/қалдықтар ыдырайды? Қалай …

    - нитраттар сіңіріледі / қолданылады …?

    - фермерлер азоттық қосылыстарды қолдана ма?


    Құндылықтарды дарыту



    Ашықтық;

    Ынтымақтастық;

    Өмір бойы білім алу;

    Қазақстандық патриотизм


    Пәнаралық байланыстар

    Биология, экология және т.б.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта арқылы оқушыларға көрсетілімдер


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    0-5 мин

    Студенттермен сәлемдесу. Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

    Ой қозғау

    Біз бүгін сабақта Д.И. Менделеевтің мерзімді жүйесінің жеке элементтерін зерттеуіне шолуды жалғастырамыз.

    Сабақ ең қызықты элементтердің біріне арналған, ежелден бері белгілі. Орта ғасырда барлық тірі заттардың міндетті компоненті саналды.

    Ол қай элемент деп ойлайсыздар?

    Төмендегі сұрақтарға қарап, сабақтың тақырыбын табыңыз.

    Мені тап?

    1.Менің молекулам екі атомнан тұрады

    2. Газ тәрізді затпын ,бейметалмын;

    3. Аллотропиялық түрде кездеспеймін

    а) күкірт; б) көміртек; в) фосфор; г) азот.

    Студенттер г жауабын таңдап сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Бұл элементті 1772 жылы Резерфорд ашты. Атауын Лавуазье берді.Ол грек тілінен аударғанда «тіршіліксіз» дегенді білдіреді. Инертті орта жасау үшін, яғни қажетсіз химиялық реакцияларды жүргізбеу үшін қолданылады. Онымен қыздырғыш электр лампалары толтырылады. Ол өмірге өте қажетті элементтердің бірі-белоктар мен нуклеин қышқылдарының құрамына кіреді.(Азот)

    Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады


    https://www.youtube.com/watch?v=dz0n4ypptU4A

    https://www.youtube.com/watch?v=MVD0LhaTh24



    Сұйық азотпен эксперименттер



    https://www.youtube.com/watch?v=9S4qxKxBg2Q


    Сабақтың ортасы

    6-9мин























    10-13мин















    14-16мин



































    17-20мин























    21-26 мин

















    27-31 мин























    32-39 мин

    Тапсырма №1 «Ассоциация құру »

    Әңгіме-сұхбат жүргізу мақсатында азоттың периодтық кестеде орналасуына сәйкес сипаттама беру үшін оқушыларға ассоциация құру ұсынылады:



    Shape1 Shape2 Shape3

    Shape4

    азот



    Shape5 Shape6



    Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгерушілермен жұмыс)

    Қандай бейметалдарды білесіңдер ?

    Олар ХЭПЖ қай бөлігінде орналасқан ?

    Бейметалдар периодтарда қалай орналасқан?

    Азот қай топта,қай периодта орналасқан?

    Азот атомының электрондық формуласын жазыңдар

    Қандай тотығу дәрежелеріне ие?

    Азоттың қандай қосылыстарын білесіңдер?

    Азот молекуласының құрылысын сипаттау

    Бағалау: «қосу,алу, қызықты» әдісімен өзін-өзі бағалау

    Дағды: өзінің іс-әрекетін талдау, бағалау

    Мақсатқа оралу: Азоттың периодтық кестедегі орналасуына сипаттама береді.

    Тапсырма №2

    Жеке жұмыс. Студенттер алдарында тұрған ақ параққа төмендегі тапсырмаларды орындайды:

    1. Азот атомының құрылысы: оқушылар жеке және 1 оқушы тақтаға азот атомының электронды-графиктік формуласын бейнелеңіз

    2. Студенттер азот молекуласының құрылымын «нүктелер» мен «айқыштар» диаграммасы арқылы бейнелеңіз.

    Азот атомының электрондық конфигурациясы:
















    +7N 1S22S2 2P2








    +7N


    Line 5 Line 6


    Line 1 Line 2

    Line 3

    Line 4







    Электронды -графикалық формуласын құрыныз ------------------




    ОМ Азот молекуласының құрылысын сипаттау;

    - Азот молекуласы құрылысы және қасиеттерінің ерекшеліктері бойынша сипаттама беру;

    Білімгер оқу мақсатын жетеді,егер



    Дескриптор:

    • азот атомының электронды-графиктік формуласын бейнелейді.

    • азот молекуласының «нүктелер» мен «айқыштар» диаграммасын дұрыс көрсетеді.

    Тапсырма №3

    Жоғары оттекті қосылыстарының формуласы кандай болады, ондағы элементтердің тотығу дәрежесі нешеге тең?

    Жоғары гидроксидтің формуласын атаңыз, құрамындағы азоттың тотығу дәрежесі қандай?

    Болжам жауап:


    - Жалпы 7электрон ,2 электронды деңгейде, 5 электронның сыртқы деңгейінде орналасады,

    фосфор атомы сияқты, 3 электронның жетіспеушілігіне дейін айналады. Азот 3 электронды қабылдауы мүмкін, ол тақ тотығу күйлерін көрсетеді

    –3 +3 +5

    (NH3 N2O3 N2O5)

    Дескриптор:

    - Жоғары оттекті қосылыстарының формуласы арқылы тотығу дәрежелерін жазады ;

    -жоғары гидроксидтерінің формуласын біледі.

    Бағалау:ҚБ «Дескриптор арқылы бағалау» әдісі



    Сұрақ: Ес - түссіз адам талып қалған кезде, иіскетсең есін жияды, сол кезде немен қолданамыз?

    (NН4ОН мүсәтір спирті қолданылады)

    Алынуы: Аммиак өндірісте жай заттардан синтездеу арқылы алынады:

    N2 + 3Н2 ═ 2NН3

    Зертханада:  2 NН4СI + Са(ОН)2 ═ 2NН3↑ + 2Н2О +СаСI2


    Тапсырма №4 ТТ

    1-топ

    Аммиак өндіретін зертханалық әдіс теңдеуін жазыңыз;

    Аммиакты қалай анықтай алуға болады?

    Суда аммиак ери ме? Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз.


    2NH4Cl + Ca(OH) 2 = 2NH3↑ + CaCl2 + H2O

    2-топ

    Аммиакты қышқылмен өзара әрекеттесу реакциясын жазыңыз.

    Аммиак, аммоний тұздарын түзү үшін қышқылдармен әрекеттеседі:


    NH3 + HCl → NH4Cl аммоний хлориді (нашатыр)

    2NH3 + H2SO4 → (NH4 )2 SO4 аммоний сульфаты

    3NH3 +H3PO4→ (NH4 )3 PO4 аммоний фосфаты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асилова Мөлдір Дарыбайқызы
    28 Қаңтар 2021
    316
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Виды кондитерских изделий

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Виды кондитерских изделий

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Виды кондитерских изделий
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін:

    Директордың ОІЖО______________А.Р.Жуманбаев

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Күні:

    Педагог аты-жөні: Кудайбергенова З.М

    Сабақ: №

    Топ:173

    Сабақ тақырыбы: 4.8 Азот және аммиактың молекулалық құрамы мен құрылысы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.36 азот молекуласындағы байланыстың түзілу механизмін түсіну және соған сәйкес молекуланың төмен белсенділігін түсіндіре білу;


    Сабақ мақсаттары

    -азотқа периодтық кестедегі орны бойынша сипаттама беру;

    -азот молекуласының құрылысын сипаттау;

    - азот молекуласы құрылысы және қасиеттерінің ерекшеліктерін білу

    -аммиак және оның қосылыстарының қасиеттерімен танысу


    -азот және аммиак молекуласының құрылысы мен қасиеттері туралы айту.

    Бағалау критерийлері

    Барлық студенттер: 1) молекуланың құрылымы негізінде азоттың төмен химиялық белсенділігін түсіндіреді;

    Көптеген студенттер: 2) газ тәрізді аммиактың және оның су ерітіндісінің химиялық қасиеттері мен алынуын сипаттайтын реакция теңдеулерін құрайды;

    Кейбір студенттер: 3) аммиак пен азот қышқылын өнеркәсіптік өндіру және қолдану салаларын сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар


    Студенттер орындай алады:

    Азот – айналым, қосылыс, тотық

    Нитрат, тыңайытқыш, тірі жүйелер, өсімдіктер өсуі, аммиак, азоттың байланысуы, балдырлардың гүлденуі, оттегі, артық мөлшер, қоршаған орта (экологиялық).

    Жою, байланыстыру, ыдырау, жұтылу

    Нелер орын алады егер ...? Өзендер мен бұлақтарда азоттың артық мөлшері бар ма ...? ...ағзалар өледі/қалдықтар ыдырайды? Азоттың артық мөлшері пайда болса... ? ... ағзалар өледі/қалдықтар ыдырайды? Қалай …

    - нитраттар сіңіріледі / қолданылады …?

    - фермерлер азоттық қосылыстарды қолдана ма?


    Құндылықтарды дарыту



    Ашықтық;

    Ынтымақтастық;

    Өмір бойы білім алу;

    Қазақстандық патриотизм


    Пәнаралық байланыстар

    Биология, экология және т.б.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта арқылы оқушыларға көрсетілімдер


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    0-5 мин

    Студенттермен сәлемдесу. Ынтымақтастық орта қалыптастыру.

    Ой қозғау

    Біз бүгін сабақта Д.И. Менделеевтің мерзімді жүйесінің жеке элементтерін зерттеуіне шолуды жалғастырамыз.

    Сабақ ең қызықты элементтердің біріне арналған, ежелден бері белгілі. Орта ғасырда барлық тірі заттардың міндетті компоненті саналды.

    Ол қай элемент деп ойлайсыздар?

    Төмендегі сұрақтарға қарап, сабақтың тақырыбын табыңыз.

    Мені тап?

    1.Менің молекулам екі атомнан тұрады

    2. Газ тәрізді затпын ,бейметалмын;

    3. Аллотропиялық түрде кездеспеймін

    а) күкірт; б) көміртек; в) фосфор; г) азот.

    Студенттер г жауабын таңдап сабақтың тақырыбын анықтайды.

    Бұл элементті 1772 жылы Резерфорд ашты. Атауын Лавуазье берді.Ол грек тілінен аударғанда «тіршіліксіз» дегенді білдіреді. Инертті орта жасау үшін, яғни қажетсіз химиялық реакцияларды жүргізбеу үшін қолданылады. Онымен қыздырғыш электр лампалары толтырылады. Ол өмірге өте қажетті элементтердің бірі-белоктар мен нуклеин қышқылдарының құрамына кіреді.(Азот)

    Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады


    https://www.youtube.com/watch?v=dz0n4ypptU4A

    https://www.youtube.com/watch?v=MVD0LhaTh24



    Сұйық азотпен эксперименттер



    https://www.youtube.com/watch?v=9S4qxKxBg2Q


    Сабақтың ортасы

    6-9мин























    10-13мин















    14-16мин



































    17-20мин























    21-26 мин

















    27-31 мин























    32-39 мин

    Тапсырма №1 «Ассоциация құру »

    Әңгіме-сұхбат жүргізу мақсатында азоттың периодтық кестеде орналасуына сәйкес сипаттама беру үшін оқушыларға ассоциация құру ұсынылады:



    Shape1 Shape2 Shape3

    Shape4

    азот



    Shape5 Shape6



    Фронталды әңгімелесу: (нашар үлгерушілермен жұмыс)

    Қандай бейметалдарды білесіңдер ?

    Олар ХЭПЖ қай бөлігінде орналасқан ?

    Бейметалдар периодтарда қалай орналасқан?

    Азот қай топта,қай периодта орналасқан?

    Азот атомының электрондық формуласын жазыңдар

    Қандай тотығу дәрежелеріне ие?

    Азоттың қандай қосылыстарын білесіңдер?

    Азот молекуласының құрылысын сипаттау

    Бағалау: «қосу,алу, қызықты» әдісімен өзін-өзі бағалау

    Дағды: өзінің іс-әрекетін талдау, бағалау

    Мақсатқа оралу: Азоттың периодтық кестедегі орналасуына сипаттама береді.

    Тапсырма №2

    Жеке жұмыс. Студенттер алдарында тұрған ақ параққа төмендегі тапсырмаларды орындайды:

    1. Азот атомының құрылысы: оқушылар жеке және 1 оқушы тақтаға азот атомының электронды-графиктік формуласын бейнелеңіз

    2. Студенттер азот молекуласының құрылымын «нүктелер» мен «айқыштар» диаграммасы арқылы бейнелеңіз.

    Азот атомының электрондық конфигурациясы:
















    +7N 1S22S2 2P2








    +7N


    Line 5 Line 6


    Line 1 Line 2

    Line 3

    Line 4







    Электронды -графикалық формуласын құрыныз ------------------




    ОМ Азот молекуласының құрылысын сипаттау;

    - Азот молекуласы құрылысы және қасиеттерінің ерекшеліктері бойынша сипаттама беру;

    Білімгер оқу мақсатын жетеді,егер



    Дескриптор:

    • азот атомының электронды-графиктік формуласын бейнелейді.

    • азот молекуласының «нүктелер» мен «айқыштар» диаграммасын дұрыс көрсетеді.

    Тапсырма №3

    Жоғары оттекті қосылыстарының формуласы кандай болады, ондағы элементтердің тотығу дәрежесі нешеге тең?

    Жоғары гидроксидтің формуласын атаңыз, құрамындағы азоттың тотығу дәрежесі қандай?

    Болжам жауап:


    - Жалпы 7электрон ,2 электронды деңгейде, 5 электронның сыртқы деңгейінде орналасады,

    фосфор атомы сияқты, 3 электронның жетіспеушілігіне дейін айналады. Азот 3 электронды қабылдауы мүмкін, ол тақ тотығу күйлерін көрсетеді

    –3 +3 +5

    (NH3 N2O3 N2O5)

    Дескриптор:

    - Жоғары оттекті қосылыстарының формуласы арқылы тотығу дәрежелерін жазады ;

    -жоғары гидроксидтерінің формуласын біледі.

    Бағалау:ҚБ «Дескриптор арқылы бағалау» әдісі



    Сұрақ: Ес - түссіз адам талып қалған кезде, иіскетсең есін жияды, сол кезде немен қолданамыз?

    (NН4ОН мүсәтір спирті қолданылады)

    Алынуы: Аммиак өндірісте жай заттардан синтездеу арқылы алынады:

    N2 + 3Н2 ═ 2NН3

    Зертханада:  2 NН4СI + Са(ОН)2 ═ 2NН3↑ + 2Н2О +СаСI2


    Тапсырма №4 ТТ

    1-топ

    Аммиак өндіретін зертханалық әдіс теңдеуін жазыңыз;

    Аммиакты қалай анықтай алуға болады?

    Суда аммиак ери ме? Тиісті реакция теңдеуін жазыңыз.


    2NH4Cl + Ca(OH) 2 = 2NH3↑ + CaCl2 + H2O

    2-топ

    Аммиакты қышқылмен өзара әрекеттесу реакциясын жазыңыз.

    Аммиак, аммоний тұздарын түзү үшін қышқылдармен әрекеттеседі:


    NH3 + HCl → NH4Cl аммоний хлориді (нашатыр)

    2NH3 + H2SO4 → (NH4 )2 SO4 аммоний сульфаты

    3NH3 +H3PO4→ (NH4 )3 PO4 аммоний фосфаты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Сабақ жоспары Басқа
    28.01.2021
    316
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асилова Мөлдір Дарыбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации