Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға вирусқа қарсы қауіпсіздік жайлы программларды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
429
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: Вирусқа қарсы қауіпсіздік
Т.Айбергенов атындағы мектеп-гимназия Информатика пәні мұғалімі: Туллабекова Ұлмекен Хайруллақызы Түркістан облысы,Шардара ауданы
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме) | 7.4.2.1 Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Компьютерлік вирус ұғымын түсінеді. Көптеген оқушылар: Брандмауэрдің қызметін біледі. Кейбір оқушылар: Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады. | |
Бағалау критерийі | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар істей алады:Вирусқа қарсы бағдарламалардың атауларын дұрыс қолдана алады.Пәндік лексика мен терминология:Желілік вирустар, файлдық вирустар, жүктемелік вирустар, резидентті вирус, детектор бағдарламалар, фагтар, фильтр бағдарламалар. | |
Құндылықтарға баулу | Жеке және топпен жұмыс істеу арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. | |
Пəнаралық байланыс | Ағылшын тілі, орыс тілі, биология. | |
Алдыңғы білім | Компьютерлік желілерді анықтайды және қызметін сипаттайды. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланға нжаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 1 мин 1 мин 10 мин | Жіп №1.1.қосымша №1.2. қосымшаКеспе қағаз | |
Сабақтың ортасы 8 мин 2 мин 5 мин 5 мин 3 мин | Жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Жаңа тақырып: тақырыпты ашып алу «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Оқулықпен 5 минут жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. Дескриптор арқылы топ мүшелерін топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. №2.1. тапсырма (Ж)Дескриптор: брэндмауер атауының анықтамасын жазады. (Қ)№2.2. тапсырма (Т) Дескриптор: Сергіту сәті «Сөзден сөз құра» ойыны арқылы «Антивирус» сөзіне сөз құрастырады.Ынталандыру мақсатында формативті бағалау жүргізіледі. (өте жақсы, жақсы, тамаша, керемет) | Оқулық 33-35 бет Геометриялық фигуралар №2.1. қосымшаКеспе қағаз №2.2. қосымшаКеспе қағаз компьютер Оқулық, оқушы дәптеріА4 ақ қағаз, маркер |
Сабақтың соңы 5 мин | Сабақты қорытындылау мақсатында «Kahoot» сайт арқылы тест алу. Тест тапсырмасына критерий:«2-3» жауап – «4-5» жауап – «6» жауап – Кері байланыс«Күн көзі» Оқушылар сары түсті күн сәулелеріне сабақ туралы өз ойларын жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады. Үй жұмысы: Биологиялық вирустар мен компьютерлік вирустардың ұқсастығымен айырмашылығын жазып келу. | геометриялық фигуралар күнделік |
Саралау – Сіз қандай тəсілменКөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандаҚабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
1.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы жеке жұмыс жасай отырып өз ойын қорытады, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. 2. Компьютерлік тәжірибелік жұмыста оқушылардың мотивациясын ескере отырып вирусқа қарсы бағдарламасына қызығушылықтарын арттыру мақсатында жекелей тапсырма беремін. 3.Тапсырманың оңай түрінен күрделенуіне қарай оқушылардың білім дағдыларын анықтаймын. | Әр кезең сайын оқушыларды бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. Тәжірибелік жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады. | Сергіту сәті: «Сөзден сөз құра» ойыны. Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен? | ||
Сабақ шынайы қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздім.. Сабақ кезіндегі уақытты дұрыс пайдалана білдім. Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ | ||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)