Материалдар / Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға вирусқа қарсы қауіпсіздік жайлы программларды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
429
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Вирусқа қарсы қауіпсіздік



Т.Айбергенов атындағы мектеп-гимназия Информатика пәні мұғалімі: Туллабекова Ұлмекен Хайруллақызы Түркістан облысы,Шардара ауданы
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)7.4.2.1 Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау





Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Компьютерлік вирус ұғымын түсінеді.

Көптеген оқушылар: Брандмауэрдің қызметін біледі.

Кейбір оқушылар: Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады.
Бағалау критерийі
  • Брандмауэрдің қызметін түсінеді.
  • Компьютерді зақымдаушы бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар істей алады:Вирусқа қарсы бағдарламалардың атауларын дұрыс қолдана алады.Пәндік лексика мен терминология:Желілік вирустар, файлдық вирустар, жүктемелік вирустар, резидентті вирус, детектор бағдарламалар, фагтар, фильтр бағдарламалар.
    Құндылықтарға баулуЖеке және топпен жұмыс істеу арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру.
    Пəнаралық байланысАғылшын тілі, орыс тілі, биология.
    Алдыңғы білімКомпьютерлік желілерді анықтайды және қызметін сипаттайды.


    Сабақ барысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланға нжаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    1 мин









    1 мин



    10 мин
  • Ұйымдастыру кезеңі:
  • Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Менің жақсы жақтарым» Мақсаты: Өзінің жақсы жақтарын анықтай отырып, өзіне жағымды қатынас қалыптастыру. Ішкі тұрақтылық пен өзіне деген сенімділікті арттыру.Мысалы: Мерей-мейірімді.
  • Топқа бөлу:
  • «Санамақ» әдісі арқылы 2 топқа біріктіру.
  • Үй жұмысын пысықтау:
  • «Өрмекші торы» арқылы үй тапсырмасын сұрау. Мақсаты: оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін тексеру, есте сақтау қабілеттерін анықтау.
  • Сұрақ-жауап (С)
  • №1.2. тапсырма: (Ж)Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз.Дескриптор: компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді орнына қояды.(Қ)


















    Жіп





    №1.1осымша

    №1.2. қосымшаКеспе қағаз
    Сабақтың ортасы



    8 мин













    2 мин















    5 мин









































    5 мин















    3 мин
    Жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Жаңа тақырып: тақырыпты ашып алу «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Оқулықпен 5 минут жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. Дескриптор арқылы топ мүшелерін топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. №2.1. тапсырма (Ж)Дескриптор: брэндмауер атауының анықтамасын жазады. (Қ)№2.2. тапсырма (Т)

    Дескриптор:
  • антивирустік бағдарламаның атауын анықтайды
  • антивирустік бағдарламаның іс-әрекет нәтижесін анықтайды
  • антивирустік бағдарламаның мүмкіндіктерін анықтайды (Қ)
  • №2.3. Тәжірибелік жұмыс (ОТәж)«Менің компьютерім» бумасын тексеріңдер.Дескриптор: Тәжірибе жүзінде «Менің компьютерім» бумасын тексереді. (Қ)Дәптермен жұмыс: жаңа терминдерді жазып алады.

    Сергіту сәті «Сөзден сөз құра» ойыны арқылы «Антивирус» сөзіне сөз құрастырады.Ынталандыру мақсатында формативті бағалау жүргізіледі. (өте жақсы, жақсы, тамаша, керемет)




    Оқулық 33-35 бет





    Геометриялық фигуралар





    №2.1. қосымшаКеспе қағаз













    №2.2. қосымшаКеспе қағаз































    компьютер







    Оқулық, оқушы дәптеріА4 ақ қағаз, маркер
    Сабақтың соңы

    5 мин































    Сабақты қорытындылау мақсатында «Kahoot» сайт арқылы тест алу. Тест тапсырмасына критерий:«2-3» жауап – «4-5» жауап – «6» жауап –

    Кері байланыс«Күн көзі» Оқушылар сары түсті күн сәулелеріне сабақ туралы өз ойларын жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады.

    Үй жұмысы: Биологиялық вирустар мен компьютерлік вирустардың ұқсастығымен айырмашылығын жазып келу.


    геометриялық фигуралар



















    күнделік
    СаралауСіз қандай тəсілменКөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандаҚабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
    1.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы жеке жұмыс жасай отырып өз ойын қорытады, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. 2. Компьютерлік тәжірибелік жұмыста оқушылардың мотивациясын ескере отырып вирусқа қарсы бағдарламасына қызығушылықтарын арттыру мақсатында жекелей тапсырма беремін. 3.Тапсырманың оңай түрінен күрделенуіне қарай оқушылардың білім дағдыларын анықтаймын. Әр кезең сайын оқушыларды бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. Тәжірибелік жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады.

    Сергіту сәті: «Сөзден сөз құра» ойыны.

    Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау.
    Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен?







    Сабақ шынайы қолжетімді болды.







    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздім..

















    Сабақ кезіндегі уақытты дұрыс пайдалана білдім.





    Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ



    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ