Материалдар / Вирусқа қарсы қауіпсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Вирусқа қарсы қауіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға вирусқа қарсы қауіпсіздік жайлы программларды үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
442
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы: Вирусқа қарсы қауіпсіздік



Т.Айбергенов атындағы мектеп-гимназия

Информатика пәні мұғалімі: Туллабекова Ұлмекен Хайруллақызы

Түркістан облысы,Шардара ауданы

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

7.4.2.1 Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау





Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Компьютерлік вирус ұғымын түсінеді.


Көптеген оқушылар: Брандмауэрдің қызметін біледі.


Кейбір оқушылар: Компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады.


Бағалау критерийі

  • Брандмауэрдің қызметін түсінеді.

  • Компьютерді зақымдаушы бағдарламалардан қорғау үшін антивирустік бағдарламаларды қолданады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар істей алады:

Вирусқа қарсы бағдарламалардың атауларын дұрыс қолдана алады.

Пәндік лексика мен терминология:

Желілік вирустар, файлдық вирустар, жүктемелік вирустар, резидентті вирус, детектор бағдарламалар, фагтар, фильтр бағдарламалар.


Құндылықтарға баулу

Жеке және топпен жұмыс істеу арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру.


Пəнаралық байланыс

Ағылшын тілі, орыс тілі, биология.


Алдыңғы білім

Компьютерлік желілерді анықтайды және қызметін сипаттайды.



Сабақ барысы


Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланға нжаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы



1 мин






1 мин



10 мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Менің жақсы жақтарым»

Мақсаты: Өзінің жақсы жақтарын анықтай отырып, өзіне жағымды қатынас қалыптастыру. Ішкі тұрақтылық пен өзіне деген сенімділікті арттыру.

Мысалы: Мерей-мейірімді.

  1. Топқа бөлу:

«Санамақ» әдісі арқылы 2 топқа біріктіру.

  1. Үй жұмысын пысықтау:

«Өрмекші торы» арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Мақсаты: оқушылардың алдыңғы сабақта алған білімдерін тексеру, есте сақтау қабілеттерін анықтау.

    1. Сұрақ-жауап (С)

1.2. тапсырма: (Ж)

Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз.

Дескриптор: компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді орнына қояды.(Қ)



















Жіп







1.1.қосымша



1.2. қосымша

Кеспе қағаз

Сабақтың ортасы



8 мин








2 мин









5 мин






















5 мин









3 мин

Жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Жаңа тақырып: тақырыпты ашып алу «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Оқулықпен 5 минут жұмыс жасайды. Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады. Дескриптор арқылы топ мүшелерін топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.

2.1. тапсырма (Ж)

Дескриптор: брэндмауер атауының анықтамасын жазады. (Қ)

2.2. тапсырма (Т)


Дескриптор:

  • антивирустік бағдарламаның атауын анықтайды

  • антивирустік бағдарламаның іс-әрекет нәтижесін анықтайды

  • антивирустік бағдарламаның мүмкіндіктерін анықтайды (Қ)

2.3. Тәжірибелік жұмыс (ОТәж)

«Менің компьютерім» бумасын тексеріңдер.

Дескриптор:

Тәжірибе жүзінде «Менің компьютерім» бумасын тексереді. (Қ)

Дәптермен жұмыс: жаңа терминдерді жазып алады.



Сергіту сәті «Сөзден сөз құра» ойыны арқылы

«Антивирус» сөзіне сөз құрастырады.

Ынталандыру мақсатында формативті бағалау жүргізіледі. (өте жақсы, жақсы, тамаша, керемет)



Оқулық 33-35 бет




Геометриялық фигуралар

Shape3 Shape2 Shape1




2.1. қосымша

Кеспе қағаз








2.2. қосымша

Кеспе қағаз

















компьютер





Оқулық, оқушы дәптері

А4 ақ қағаз, маркер

Сабақтың соңы


5 мин

















Сабақты қорытындылау мақсатында «Kahoot» сайт арқылы тест алу.

ТShape4 ест тапсырмасына критерий:

«2-3» жауап –

Shape5

«4-5» жауап –

Shape6

«6» жауап –



Кері байланыс

«Күн көзі»

Оқушылар сары түсті күн сәулелеріне сабақ туралы өз ойларын жазып, тақтада салынған күннің суретіне барып жапсырады.


Үй жұмысы: Биологиялық вирустар мен компьютерлік вирустардың ұқсастығымен айырмашылығын жазып келу.


гShape7 еометриялық фигуралар











күнделік

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

Көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

Қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау

1.«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы жеке жұмыс жасай отырып өз ойын қорытады, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

2. Компьютерлік тәжірибелік жұмыста оқушылардың мотивациясын ескере отырып вирусқа қарсы бағдарламасына қызығушылықтарын арттыру мақсатында жекелей тапсырма беремін. 3.Тапсырманың оңай түрінен күрделенуіне қарай оқушылардың білім дағдыларын анықтаймын.

Әр кезең сайын оқушыларды бағалау критерийлеріне сүйене отырып топ басшысы геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. Тәжірибелік жұмыс қалыптастырушы бағалау ретінде жүзеге асады.

Shape8 Shape10 Shape9



Сергіту сәті: «Сөзден сөз құра» ойыны.



Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары

немесе оқу

мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу

мақсатына қол

жеткізді ме? Егер

оқушылар оқу

мақсатына жетпеген

болса, неліктен деп

ойлайсыз? Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде

уақытты тиімді

пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан

ауытқулар болды ма

жəне неліктен?




Сабақ шынайы қолжетімді болды.





Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздім..










Сабақ кезіндегі уақытты дұрыс пайдалана білдім.




Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ



Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!