Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Вирусқа қарсы қауіпсіздік 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспарының шаблоны
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Тереңкөл ОЖББМ Желілер және қауіпсіздік Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Бопишева Б.С. |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Вирусқа қарсы қауіпсіздік |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.2.1-компьютерді зиянды программалардан қорғау |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Вирус және оның түрлері, вирусқа қарсы программаларды таниды, берілген ақпаратты қабылдайды, есінде сақтайды. Басым көпшілігі: Компьютерді зиянды программалардан қорғауда вирусқа қарсы программалармен жұмыс жасай алады, түсіндіреді, қайта жасайды, көрсетеді. Кейбір оқушылар: Вирустың түрлерін ажыратып, вирусқа қарсы программаларды тауып, орнату мəселелерін шешеді, білімін көрсетеді. |
||||
Бағалау критерийі |
|
||||
Тілдік мақсаттар |
Терминдер: компьютерлік вирус, антивирус, зиянды программма, қауіпсіздік Диалогтар мен сөз тіркестер:
|
||||
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы - азаматтық жауапкершілікті, ашықтық пен ынтымақтастықты қалыптастыру, өмір бойы білім алу |
||||
Пəнаралық байланыс |
Қазақ тілі – постер құрып, оны қорғауда сөз тіркестерін дұрыс қолдану мен мазмұндау. Орыс тілі, ағылшын тілі – интернетпен жұмыс жасау Өзін-өзі тану – өзара ынтыматастық пен адамгершілік құндылығында жұмыс жасау білу Құқық – құқықтық міндеттерді ажырату |
||||
Алдыңғы білім |
|
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 1 минут |
Ұйымдастыру бөлімі
|
|
|||
3 минут |
Үй тапсырмасын сұрау С: «Өрмекшінің торы» әдісін қолдану Саралау тәсілі: «Диалог жəне қолдау көрсету» (Мұғалім жіпті бір оқушыға лақтырып, сұрақ қояды, оқушы жауап беріп, мұғалімге кері лақтырады. Осылайша өткен «Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі» тақырыбы бойынша білімдері тексеріледі)
ҚБ: шапалақтау. Мұғалім тарапынан ынталандыру арқылы бағалау |
Түрлі түсті жіп орамы |
|||
1 минут |
|
Топ аты жазылған қиынды беттер, сандықша |
|||
Сабақтың ортасы (15 минут)
|
«Жаңа білімді меңгеру». Т: «Өкіл» әдісін қолдану. Саралау тәсілі: «Тапсырма» Тақырыпты оқушылар өз бетімен оқып, топта талқылайды, постерге түсіреді. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, басқа топқа барып түсіндіреді. І топ: Вирус және оның түрлері ІІ топ: Вирустың негізгі белгілері және вирустан қорғау шаралары ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін бірі бағалайды Мтүс:Екі топ бір-біріне түсіндіріп, жұмыстарын қорғап болғаннан кейін мұғалім тақтадағы слайд арқылы тақырыпты нақтылап береді. |
Оқулық «Информатика» 7-сынып, «Атамұра» 2017, 36-39 бет, флипчарт, маркерлер.
|
|||
Сабақ соңы ( минут) 15 минут 5 минут 3 минут 2 минут |
Рефлекция Жеке жұмыс: «Практикалық жұмыс»
Дескриптор: 1 қадам – 1 жұлдызша 2 қадам – 2 жұлдызша 3 қадам – 3 жұлдызша Саралау тәсілі: «Дереккөздер» (интернет желісін пайдаланып, тапсырма бойынша мәлімеетті іздеу, орнату жұмыстарын орындайды) ҚБ: дескриптор бойынша дұрыс жауап берген оқушыға жұлдызша беру. Мұғалім тарапынан ынталандыру арқылы бағалау |
Тапсырма алгоритмі жазылған таратпа беттер, дербес компьютер/ноутбук, интернет
|
|||
Сабақты бекіту Ж: Тест жұмысы. 10-сұрақ Дискрептор: 10-9 дұрыс – 5 жұлдызша 8-7 дұрыс – 4 жұлдызша 6-4 дұрыс – 3 жұлдызша 3-2 дұрыс – 2 жұлдызша
Саралау тәсілі: «Бағалау» (Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін, сабақтың табыстылығын немесе қайта түзетуді қажет ететіндігін бақылау мен тексеруде орындалады.) ҚБ: дескриптор бойынша дұрыс жауап берген оқушыға жұлдызша беру. Мұғалім тарапынан ынталандыру арқылы бағалау |
https://learningapps.org/2088728
|
||||
Қорытындылау ЖЖ: «Бес жолды өлең» әдісі І топқа: «Вирус» сөзі ІІ топқа: «Вирустан қорғау» Дескриптор:
Саралау тәсілі: «Қорытынды» (Сабақты қорытындылауда барлық оқушылар бір тапсырма беріледі, олардың нəтижелері əртүрлі болады. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың əрқайсысының өздерінен нақты жауап күтетіндігін, олардың түсінгендеріне көз жеткізу үшін орындалады.) ҚБ: шапалақтау. Мұғалім тарапынан ынталандыру арқылы бағалау Қосымша тапсырма. «Венн диаграммасын толтыру» Саралау тәсілі: «Қарқын» (Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Сол себепті оқушымен тиімді жұмыс жасау мен қызығушылықтарын қанағаттандыруда қосымша жұмыс беріледі.) ҚБ: жұлдызша беру. Мұғалім тарапынан ынталандыру арқылы бағалау Кері байланыс. Ж: «Бағдаршам» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау Оқушылар: толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ; түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ; түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді. Үй тапсырмасы: «Вирусқа қарсы қауіпсіздік» тақырыбын оқып, «Өзіңді тексер!» сұрақтарына дайындалып келу |
Таратпа бет
|
||||
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
Белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде оқу материалы мен ресурстарды пайдалана отырып, тақырыпты меңгеру үшін тілдіқ мақсаттағы термин сөздер, сөз және диалогтік сөзтіркестердегі негізгі сұрақтарды қоямын. Белсенді оқу тәсілдері үй тапсырмасын тексеруде «Өрмекшінің торы», жаңа тақырыпты түсіндіруде «Өкіл», жаңа тақырыпты меңгеруде «Тәжірибе жасау», білімді тексеруде «Тест жұмысы», қорытындылауда «Бес жолды өлең», кері байланыста «Бағдаршам», қосымша тапсырмаларды орындатуда «Венн диаграммасын толытру» әдістерін қолданудағы берілген дескрипторларға байланысты оқушының білімін саралаймын. |
С: «Өрмекшінің торы» Т: «Өкіл» Ж: «Тәжірибе жасау» Ж: Тест жұмысы. ЖЖ: «Бес жолды өлең» Ж: «Венн диаграммасы» Ж: «Бағдаршам» әдісі |
Оқушылардың партада, ДК-мен жұмыс жасау кезіндегі ЕТ қауіпсіздігін қадағалаймын |
|||
Сабақ бойынша рефлексия |
Тақырып кезеңдері бойынша оқушылардың берілген тапсырмаларды ұғыну, меңгеру, қолдану дағдысын қаншалықты түсінгенін білу және саралау үшін кері байланыста «Бағдаршам» әдісін қолдандым. |