Вирустар және фагтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Вирустар және фагтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Вирустар және фагтар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Биология


Сабақтың тақырыбы: Вирустар және фагтар

Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева М

Күні:16.11.2016 ж

СЫНЫП: 10 «А»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:


Вирустар туралы нақтырақ мәлімет алу, фагтар туралы білу, вирустар және фагтар түсіну

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Вирустар туралы нақтырақ мәлімет алады

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

фагтар туралы біледі

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:

вирустар және фагтар туралы түсінеді

Тілдік мақсат:

Вирус,бактериофаг

Ресурстар:


Маркер плакат стикерлер

Пәнаралық байланыс:

валеология

Алдыңғы оқу:

Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

минут

Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару

Ынтымақтастық қалыптастыра білу

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Ядро мен эндоплазмалық тордың арасында қандай айырмашылық бар?

Пластидтер нешеге бөлінеді?

Жасушаның бөлінуіне қандай органоид тікелей қатысады?

Ауызша жауап беру арқылы Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер жөнінде мәлімет беру

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Жүрек бұлшықетіндегі митохондрияның құрылысы не себептен күрделі болады?

Бақа дернәсілінің құйрығының жойылуы қандай органоидтің әсеріне байланысты?

Италияндық ғалым Гольджи ғылымға қандай жаңалық енгізді?

Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Саңырауқұлақтардың өсімдіктерге ұқсастығы?

Саңырауқұлақтардың жануарларға ұқсас белгілері?

Жасушаның бөлінуіне қандай органоид тікелей қатысады?

Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу

ЖАҢА САБАҚ

минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру

Вирустар және фагтар

Вирустардың құрылысы

Бактериофагтар

Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу

САБАҚТЫ БЕКІТУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

ТShape1

вирус

оптастыру

Сұрақтарға жауап беру арқылы вирустармен танысу танысу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Кластер әдісі

Вирустардың құрылысымен

танысу

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Бағдаршам әдісі

Вирустарды зерттеген ғалымдардың еңбектерімен танысу

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

минут

1-деңгей (білу, түсіну):


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)

Микробиология ғылымының дамуына қандай ғалымдар еңбек сіңірді?

Ғалымдардың еңбектер аттарымен танысу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Вирустар туралы не білесіңдер?

Барлық тақырыпты қамту

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Эссе жазу Адам өмірінде ашытқыш бактериялар мен шіріткіш бактериялардың қандай маңызы бар?

Адам өмірінде ашытқыш бактериялар мен танысу

БАҒАЛАУ


Бағдаршам арқылы бағалау


КЕРІ БАЙЛАНЫС

Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?




Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?






Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз





Тексерілді:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
702
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі