Сабақтың тақырыбы: Вирустар және фагтар | Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева МКүні:16.11.2016 ж |
СЫНЫП: 10 «А»
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
| Вирустар туралы нақтырақ мәлімет алу, фагтар туралы білу, вирустар және фагтар түсіну |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Вирустар туралы нақтырақ мәлімет алады |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:фагтар туралы біледі |
3-деңгей(жинақтау, бағалау):
| Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:вирустар және фагтар туралы түсінеді |
Тілдік мақсат: | Вирус,бактериофаг |
Ресурстар: |
Маркер плакат стикерлер |
Пәнаралық байланыс: | валеология |
Алдыңғы оқу: | Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару | Ынтымақтастық қалыптастыра білу |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Ядро мен эндоплазмалық тордың арасында қандай айырмашылық бар?Пластидтер нешеге бөлінеді?Жасушаның бөлінуіне қандай органоид тікелей қатысады? | Ауызша жауап беру арқылы Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер жөнінде мәлімет беру |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Жүрек бұлшықетіндегі митохондрияның құрылысы не себептен күрделі болады?Бақа дернәсілінің құйрығының жойылуы қандай органоидтің әсеріне байланысты?Италияндық ғалым Гольджи ғылымға қандай жаңалық енгізді? | Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Саңырауқұлақтардың өсімдіктерге ұқсастығы?Саңырауқұлақтардың жануарларға ұқсас белгілері?Жасушаның бөлінуіне қандай органоид тікелей қатысады? | Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу |
ЖАҢА САБАҚминут
| (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру Вирустар және фагтарВирустардың құрылысыБактериофагтар | Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу |
САБАҚТЫ БЕКІТУминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)Топтастыру | Сұрақтарға жауап беру арқылы вирустармен танысу танысу |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Кластер әдісі | Вирустардың құрылысыментанысу |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Бағдаршам әдісі | Вирустарды зерттеген ғалымдардың еңбектерімен танысу |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАминут1-деңгей (білу, түсіну):
| (Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)Микробиология ғылымының дамуына қандай ғалымдар еңбек сіңірді? | Ғалымдардың еңбектер аттарымен танысу |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Вирустар туралы не білесіңдер? | Барлық тақырыпты қамту |
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Эссе жазу Адам өмірінде ашытқыш бактериялар мен шіріткіш бактериялардың қандай маңызы бар? | Адам өмірінде ашытқыш бактериялар мен танысу |
БАҒАЛАУ
| Бағдаршам арқылы бағалау |
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС | Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу |
|