Материалдар / Вирустар және фагтар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Вирустар және фагтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Вирустар және фагтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
619
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Биология


Сабақтың тақырыбы: Вирустар және фагтар

Мұғалімнің аты-жөні:Утенбаева М

Күні:16.11.2016 ж

СЫНЫП: 10 «А»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:


Вирустар туралы нақтырақ мәлімет алу, фагтар туралы білу, вирустар және фагтар түсіну

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Вирустар туралы нақтырақ мәлімет алады

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

фагтар туралы біледі

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:

вирустар және фагтар туралы түсінеді

Тілдік мақсат:

Вирус,бактериофаг

Ресурстар:


Маркер плакат стикерлер

Пәнаралық байланыс:

валеология

Алдыңғы оқу:

Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

минут

Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару

Ынтымақтастық қалыптастыра білу

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Ядро мен эндоплазмалық тордың арасында қандай айырмашылық бар?

Пластидтер нешеге бөлінеді?

Жасушаның бөлінуіне қандай органоид тікелей қатысады?

Ауызша жауап беру арқылы Саңырауқұлақтар, жануарлар және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер жөнінде мәлімет беру

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Жүрек бұлшықетіндегі митохондрияның құрылысы не себептен күрделі болады?

Бақа дернәсілінің құйрығының жойылуы қандай органоидтің әсеріне байланысты?

Италияндық ғалым Гольджи ғылымға қандай жаңалық енгізді?

Оқулықтан тыс басқа материялдардан мәлімет жинау

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Саңырауқұлақтардың өсімдіктерге ұқсастығы?

Саңырауқұлақтардың жануарларға ұқсас белгілері?

Жасушаның бөлінуіне қандай органоид тікелей қатысады?

Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу

ЖАҢА САБАҚ

минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру

Вирустар және фагтар

Вирустардың құрылысы

Бактериофагтар

Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу

САБАҚТЫ БЕКІТУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

ТShape1

вирус

оптастыру

Сұрақтарға жауап беру арқылы вирустармен танысу танысу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Кластер әдісі

Вирустардың құрылысымен

танысу

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Бағдаршам әдісі

Вирустарды зерттеген ғалымдардың еңбектерімен танысу

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

минут

1-деңгей (білу, түсіну):


(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)

Микробиология ғылымының дамуына қандай ғалымдар еңбек сіңірді?

Ғалымдардың еңбектер аттарымен танысу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Вирустар туралы не білесіңдер?

Барлық тақырыпты қамту

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Эссе жазу Адам өмірінде ашытқыш бактериялар мен шіріткіш бактериялардың қандай маңызы бар?

Адам өмірінде ашытқыш бактериялар мен танысу

БАҒАЛАУ


Бағдаршам арқылы бағалау


КЕРІ БАЙЛАНЫС

Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?




Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?






Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз





Тексерілді:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!