Материалдар / Визуалы өнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Визуалы өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2020
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ жоспар

Визуалды өнер

Пәні: Көркем еңбек

Мектеп: Айдабол орта мектебі

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Ерденова А У

Сынып: 6

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы



Жұмысты қорғау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру

Сабақтың мақсаты




  1. Оқушылар қуыршақтардың түрлерін және олардың көлеңкесінің іс-қимылының эффектісін бере алады;

  2. Оқушылар анимациялық фильм мен оның дизайнын орындаудың кезеңдерін көрсетеді;

  3. Олар топта жұмыс орындау барысында идеялармен алмасып, талқылаулар жасайды;

  4. Жұмысты іске асыру және жақсарту үшін әдістерді ұсынады.

Бағалау критерилері

Бағалау критерилері:

  1. мұқият бақылау, материал таңдау талқылау тақырыптарын жеке қарастыра алады.

  2. техникалық дағдыларын қарастыра алады

  3. әлді және әлсіз жақтарын қарап өз жұмысын өзі бағалай алады.

Тілдік мақсаттар




















Оқушылар :

Критерийлер бойынша орындалған жұмыстарына пікір айтады.

Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді.

Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тісілдерді және идеяларды ұсынады.

Пәндік сөздік қор / Пәндік лексика және терминология

Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары.

форма, сызық, сым.

интерпретировать;біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру.

приемы, идеи, визуальные элементы;

тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер.

құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру.


Құндылықтарды дарыту

  • Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.

  • Оқушылар арасында жақсы қарым-қатнас орнату.

  • Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

  • Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

зерттеу барысында теориялық білімдерін геометрия, тарих,математика пәндерімен және өнермен байланыстыру.

АКТ қолдану дағдылары

Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.

Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

Бастапқы білім

Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология.

Өткен тапсырмаларды еске түсіру.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)

Дереккөздер

Сабақтың басы

1 кезең









Сабақтың ортасы


































Ұйымдастыру кезеңі.

Өткен материалды қайталау:

Өткен сабақта орындалған жұмысты алдын-ала қарастыру. Жұмысты ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау.

Жаңа сабақтың түсіндірілуі:

Шығармашылық жобаларды ұсыну.

Оқушылар мектеп аудиториясына өз пластилинді анимацияларын немесе жанды театрланған көріністерін көрсетуіне болады.

Бағалауға арналған сұрақтар:

Осы сюжетті орындауға сізді не шабыттандырды?

Қандай материалдар қолдандыңыз?

Динамикалық бейнелер шықты ма?

Сіздің анимацияңыз ойлаған сюжетіңізді аша алды ма?

Фильм сіздің идеяңызды ашады ма?

Басты кейіпкерлер қаншалықты жақсы орындалды?

Өз жұмысыңызды жетілдіру үшін не істер едіңіз?



Практикалық кезең:

Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын мектеп оқушыларының алдында театрлық көрсетілім ретінде ұсынуына болады.

Көрермендерді жинау мақсатында жарнама (афиша т.б.) орындауға ынталандыруға болады.





Кері байланыс:

Жұмысты аяқтаған соң оқушылар талқылауға және бірін-бірі бағалау үшін салыстыра қояды. Олар бір-бірімен жұмыстарынан алған әсерлерін бөліседі.

Мұғалімдер оқушылардың осы мезетке дейін орындаған әрбір жұмысын бағалауы мүмкін. Бағаланатын жұмыстың жарты бөлігі бейнелеу өнерінен болуы мүмкін.

Оқушылардың жасаған бұйымдары.





Онлайн ресурстары: Көлеңкелі қуыршақтар театры, пластилинді анимация бойынша сайттар.

Қолданылған әдебиеттер:

Әіімелер жинағы, комикстер, суретшілер, фотосуретшілер, анималистерге арналған әдебиеттер

Оқу материалдары: көлеңкелі қуыршақ театрына қажетті құрал-жабдықтар.

Кадрлық түсірілімге қажетті материалдар мен құрылғылар.

Windows, Movie Maker кадрлық видео түсірілімге, дыбыс жазу құрылғылары мен қолжетімді АКТ бағдарламаларымен қамтамасыз ету.






Сабақтың соңы

2-мин

кері байланыс



Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет



Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
































Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!