Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Визуалы өнер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспар
Визуалды өнер Пәні: Көркем еңбек |
Мектеп: Айдабол орта мектебі |
||||||||
Күні |
Мұғалімнің аты-жөні: Ерденова А У |
||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқан саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы |
Жұмысты қорғау |
||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру |
||||||||
Сабақтың мақсаты
|
|
||||||||
Бағалау критерилері |
Бағалау критерилері:
|
||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар : Критерийлер бойынша орындалған жұмыстарына пікір айтады. Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді. Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тісілдерді және идеяларды ұсынады. Пәндік сөздік қор / Пәндік лексика және терминология Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары. форма, сызық, сым. интерпретировать;біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру. приемы, идеи, визуальные элементы; тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер. құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру. |
||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
||||||||
Пәнаралық байланыстар |
зерттеу барысында теориялық білімдерін геометрия, тарих,математика пәндерімен және өнермен байланыстыру. |
||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . |
||||||||
Бастапқы білім |
Еске түсіру, қайталау. Пәнге қатысты лексика мен терминология. Өткен тапсырмаларды еске түсіру. |
||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) |
Дереккөздер |
|||||||
Сабақтың басы 1 кезең Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі. Өткен материалды қайталау: Өткен сабақта орындалған жұмысты алдын-ала қарастыру. Жұмысты ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау. Жаңа сабақтың түсіндірілуі: Шығармашылық жобаларды ұсыну. Оқушылар мектеп аудиториясына өз пластилинді анимацияларын немесе жанды театрланған көріністерін көрсетуіне болады. Бағалауға арналған сұрақтар: • Осы сюжетті орындауға сізді не шабыттандырды? • Қандай материалдар қолдандыңыз? • Динамикалық бейнелер шықты ма? • Сіздің анимацияңыз ойлаған сюжетіңізді аша алды ма? • Фильм сіздің идеяңызды ашады ма? • Басты кейіпкерлер қаншалықты жақсы орындалды? • Өз жұмысыңызды жетілдіру үшін не істер едіңіз?
Практикалық кезең: Оқушылар өз шығармашылық жұмыстарын мектеп оқушыларының алдында театрлық көрсетілім ретінде ұсынуына болады. Көрермендерді жинау мақсатында жарнама (афиша т.б.) орындауға ынталандыруға болады.
Кері байланыс: Жұмысты аяқтаған соң оқушылар талқылауға және бірін-бірі бағалау үшін салыстыра қояды. Олар бір-бірімен жұмыстарынан алған әсерлерін бөліседі. Мұғалімдер оқушылардың осы мезетке дейін орындаған әрбір жұмысын бағалауы мүмкін. Бағаланатын жұмыстың жарты бөлігі бейнелеу өнерінен болуы мүмкін. |
Оқушылардың жасаған бұйымдары.
Онлайн ресурстары: Көлеңкелі қуыршақтар театры, пластилинді анимация бойынша сайттар. Қолданылған әдебиеттер: Әіімелер жинағы, комикстер, суретшілер, фотосуретшілер, анималистерге арналған әдебиеттер Оқу материалдары: көлеңкелі қуыршақ театрына қажетті құрал-жабдықтар. Кадрлық түсірілімге қажетті материалдар мен құрылғылар. Windows, Movie Maker кадрлық видео түсірілімге, дыбыс жазу құрылғылары мен қолжетімді АКТ бағдарламаларымен қамтамасыз ету.
|
|||||||
Сабақтың соңы 2-мин кері байланыс |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
|
|||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||||
|
|
|
|||||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |