Сабақтың
басы
1
кезең
Сабақтың
ортасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Өткен материалды
қайталау:
Өткен сабақта орындалған
жұмысты алдын-ала қарастыру. Жұмысты ары қарай жақсарту барысында
кеңестер мен ұсыныстар жасау.
Жаңа сабақтың
түсіндірілуі:
Шығармашылық жобаларды
ұсыну.
Оқушылар мектеп аудиториясына
өз пластилинді анимацияларын немесе жанды театрланған көріністерін
көрсетуіне болады.
Бағалауға арналған
сұрақтар:
• Осы сюжетті орындауға сізді не
шабыттандырды?
• Қандай материалдар
қолдандыңыз?
• Динамикалық бейнелер шықты
ма?
• Сіздің анимацияңыз ойлаған
сюжетіңізді аша алды ма?
• Фильм сіздің идеяңызды ашады
ма?
• Басты кейіпкерлер қаншалықты
жақсы орындалды?
• Өз жұмысыңызды жетілдіру үшін
не істер едіңіз?
Практикалық
кезең:
Оқушылар өз шығармашылық
жұмыстарын мектеп оқушыларының алдында театрлық көрсетілім ретінде
ұсынуына болады.
Көрермендерді жинау мақсатында
жарнама (афиша т.б.) орындауға ынталандыруға
болады.
Кері
байланыс:
Жұмысты аяқтаған соң оқушылар
талқылауға және бірін-бірі бағалау үшін салыстыра қояды. Олар
бір-бірімен жұмыстарынан алған әсерлерін
бөліседі.
Мұғалімдер оқушылардың осы
мезетке дейін орындаған әрбір жұмысын бағалауы мүмкін. Бағаланатын
жұмыстың жарты бөлігі бейнелеу өнерінен болуы
мүмкін.
|
Оқушылардың жасаған
бұйымдары.
Онлайн ресурстары: Көлеңкелі
қуыршақтар театры, пластилинді анимация бойынша
сайттар.
Қолданылған
әдебиеттер:
Әіімелер жинағы, комикстер,
суретшілер, фотосуретшілер, анималистерге арналған
әдебиеттер
Оқу материалдары: көлеңкелі
қуыршақ театрына қажетті құрал-жабдықтар.
Кадрлық түсірілімге қажетті
материалдар мен құрылғылар.
Windows, Movie Maker кадрлық
видео түсірілімге, дыбыс жазу құрылғылары мен қолжетімді АКТ
бағдарламаларымен қамтамасыз ету.
|