Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Вулкандар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімдік жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3. Физикалық география 3.3 Гидросфера Күні: Сынып: 7 |
Мектеп: "Жібек жолы" мектеп-лицейі Мұғалімнің аты-жөні: Курманбаева Гульнур Куантаевна Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар:1 |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.3.3.4 Мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды |
|||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: - мұхиттың маңызы туралы біледі |
|||
Оқушылардың басым бөлігі: - мұхиттың құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін ажыратады |
||||
Кейбір оқушылар: - мұхиттың құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді. |
||||
Бағалау критерийі |
Түсіну- - мұхиттың құрамдас бөліктері туралы түсінеді Қолдану- мұхиттың құрамдас бөліктерінің ерекшеліктерін ажыратады Жинақтау- мұхиттың құрамдас бөліктерінің графикалық түрде бейнелейді. |
|||
Тілдік мақсаттар |
Оқылым-тыңдалым: Мұхиттардың ауданы мен көлеміне қарай топтастырып, анықтайды. Тыңдалым-айтылым: Оқушылар презентация арқылы мұхиттың құрамдас бөліктерімен танысады Жазылым:Оқушылар мұхиттың құрамдас бөліктерін графикалық түрде түсіреді Негізгі сөздер мен тіркестер: Дүниежүзілік мұхит; теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз;шығанақ; мұхиттық науа(шұңғыма). Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер: Оқушылар сұрақ қою арқылы диалогқа түседі |
|||
Құндылықтарға баулу |
Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің көз қарастарына құрметпен қарау, өмір бойы оқуға дайын болу |
|||
Пәнаралық байланыс |
Экология-мұхитты ластаушы заттар, биология-мұхиттағы тіршілік, химия-мұхитта кездесетін минералды ресурстар құрамы |
|||
Алдыңғы білім |
Оқушылар Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін біледі. Географиялық жағдайын сипаттай алады. |
|||
|
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 0-3 мин 3-9 мин |
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу 2. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. . «Жүректен жүрекке» Оқушылар ортаға шеңбер жасап тұрып,бір-біріне тілектер айтады. Мақсаты: бір-біріне сыйластықтары артады, жақсы көңіл күй қалыптасады 3. «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу, топ ережесімен таныстыру. Оқушылар топ аттары жазылған пазлдарды құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді. 1 топ – "Мұхит" 2 топ –"Теңіз" 3 топ –" Шығанақ" Топ басшысына бағалау парақшасы беріледі . Үй тапсырмасы: Дүниежүзілік мұхиттың құрамы, географиялық жағдайы. «Сиқырлы сандық»әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. . Оқушылар өздері сұрақ жазып, сиқырлы сандыққа салады, топтар бір-бірімен алмасып, сұрақтарға жауап береді. 1. ) Гидросфера дегеніміз не? 2) «Су ресурсы» ұғымын қалай түсінесің? 2. Қандай ресурстар көлдік ресурсқа жатады? 3. Алтайдың таулы мұздықтарының ерекшелігі неде? "От шашу" әдісі бойынша оқушыларды ынталандырып,қошеметтеу. |
Суреттер «Жұлдызша» әдісімен бағалайды
Топтар бір-бірін тексереді. |
||
Сабақтың ортасы 10-35 мин 35-40 мин 40-42 мин |
"ДЖИГСО" әдісі бойынша мәтінді оқып, өзара талдау, оны қағаз бетіне түсіріп, тұжырымдамалық карта жасау. Талқылауға арналған тармақтар: 1 топ – "Мұхит"тобы 2 топ -"Теңіз" тобы 3 топ –" Шығанақ" тобы. 1-топ: "Мұхит" тобы. А. Дүниежүзілік мұхит түрлері В. Мұхиттардың ауданы мен көлемі бойынша топтастыру. Дескриптор: - дүниежүзілік мұхит түрлері туралы айтады - Мұхиттардың ауданы мен көлемі бойынша топтастыра алады. 2-топ: "Теңіз" тобы А. Теңіз түрлері В. Ашық мұхиттарда кездесетін теңіздерді атап,көрсету. Дескриптор: - Теңіз түрлерін ажырата алады. - Ашық мұхиттарда кездесетін теңіздерді атап,көрсете алады. 3-топ: –" Шығанақ" тобы А. Шығанақ түрлері В.Ауданы жағынан теңіздерге сәйкес келетін шығанақтардың ерекшеліктері. Дескриптор: - Шығанақ түрлерін ажырата алады. - Ауданы жағынан теңіздерге сәйкес келетін шығанақтардың ерекшеліктерін атап,картадан көрсете біледі. "Геокруиз" ойыны (Картамен жұмыс) Оқушылар кемеге мініп,әр топ өз топтарының атына сәйкес нысандарды картадан іздеу үшін саяхатқа шығады. Бағалау. Смайликтермен бағалау. Мұғалім түсіндірмесі. / слайдпен жұмыс / Презентация арқылы мұхиттың құрамдас бөліктерімен таныстырады Жер бетіндегі тіршілік үшін гидросфераның маңызын көрсетеді.
"Крестиктер мен нөлдіктер" әдісі 1. 1-ші команда (нөлдіктер) кестеден сан таңдайды. 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды. 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды. 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады. Тапсырма: 1."Дүниежүзілік мұхит" ұғымының мағынасын ашып,түсіндір. 2. Тынық мұхиты мен Атлант мұхитын салыстыр. 3. Ішкі және шеткі теңіздерді атап,картадан көрсет. Бағалау. "Басбармақ" әдісімен топтар арасында бағалау. |
маркерлер, флипчарттар, түрлі -түсті қағаздар мен қаламдар стикерлер тақта ҚҚҚ арқылы бағалау Дүниежүзі физикалық картасы
Смайликтер:
Интербелсенді тақта
|
||
Сабақтың соңы 42-45 мин |
Үй тапсырмасы : Дүниежүзі мұхиттардың географиялық жағдайы
Кері байланыс: "Шульманның үш көмекшісі" 1.Бас-бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің? 2. Қол-бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың? 3. Жүрек-бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сезіндің? Оқушылар нені меңгеріп,нені жасағандарын,нені сезінгендерін айтады. |
|
||
Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қлай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік АКТ-ны қолдану |
||
Тапсырма тәсілі: “Талқылауға арналған тармақтар” әдісі Жіктеу тәсілі: Джигсо әдісі Қарқын тәсілі: "Геокруиз" ойыны Қорытынды тәсілі: "Крестиктер мен нөлдіктер" әдісі |
Оқушылар өзара бағалау және өзін-өзі бағалайды, Басбармақ, жұлдызша,смайликтер арқылы бағалады. |
Биология, химия, экология |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
Сабақ мақсатына жету шынайы және қолжетімді болды. Саралауға қатысты тапсырмалар берілді. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ. |
||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Сабақта ең қызықты әрі жақсы өткен "Геокруиз" ойыны . 2."Джигсо" әдісі бойынша мәтіндермен жұмыс жақсы жүзеге асты. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? Келешекте сабағымды көптеген белсенді әдіс-тәсілдермен және саралаудың тәсілдерін қолдана отырып жақсарта түсемін. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? 1. Келешектегі сабағымда көптеген белсенді әдіс –тәсілдерді, саралау тәсілдерін тиімді пайдаланамын 2. Танымдық қабілеттерін дамыту үшін деңгейлік тапсырмаларды беруді жүзеге асырамын.. |