Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Web технологиялар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақпараттық коммуникациялық – технология пәні бойынша сабақ жоспары
1.ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТТЕР |
||||||
Топ: 206 НАҚ1-22 |
Мерзімі: 10.11.2023ж. |
Оқытушы Ақылшаев Е.Б |
||||
Бөлім |
№2 бөлім. Электрондық оқыту |
|||||
Мамандық |
01140600 «Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Web технологиялар |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес мақсаттары |
-Қоғамның тұрақты дамуы
үшін қазіргі әлемдегі
WEB
технологиялардың маңызын
түсіндіру |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Web технологиялар мен google.sites сайттың көмегімен жұмыс жасауды үйрету. |
|||||
Бағалау критерийі |
|
|||||
Тілдік мақсаттары |
Google.sites |
|||||
Сабақтың түрі |
Практикалық сабақ |
|||||
Құндылықтар |
-Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу. -Үлкенге ізет, кішіге қамқор болуды, сүйіспеншілік қасиеттің ешкімге қиянат жасауға жол бермейтіндігін түсінеді. |
|||||
Пән аралық байланыс |
Информатика, Қазақстан тарихы |
|||||
Оқу құралдар, АКТ, дереккөздер |
АКТ, презентация, нoутбуктер, Вход – Google Аккаунты , https://wordwall.net , буфер. |
|||||
II.САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Ресурстар бағалау |
|
||
I.Сабақты ұйымдастыру 5 мин |
1 .Студенттермен амандасу 2.Назарларын сабаққа аудару Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Шаттық шеңбері» әдісі: Студенттер бір-біріне адами қасиеттерін айтады.Мысалы:«Жақсы сөз-жарым ырыс» (Жағымды психологиялық ахуал туғызу) Шарты: Бір-біріне жақсы тілектер айту. Жан жылулығын ұсыну. Күн, от, су суреттері арқылы 3- топқа бөлінеді. Күн - жанындағыларға жылу сыйлап, сәуле шашып, жарқырап жүретін студенттер От - қай кезде де,қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін көрсете білетін жалынды студенттер Су -жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, ізденімпаз студенттер |
Назарларын сабаққа аударып, сабаққа қажетті құралдарын әзірлейді. Бір-біріне жақсы пікірлерін білдіреді. |
Интербел сенді тақта Презента ция |
|
||
II.Жаңа материалды меңгерту 10 мин |
Жаңа сабақты түсіндіру. «Ой қозғау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын болжау. 1. Web технологиялар тарихы туралы не білесіңдер? 2. Web дизайн дегеніміз не? 3. Web технологиялардың пайдасы мен зияны қандай? 1.«Web технологиялар» Веб дизайн тарихы 1991 жылы алғашқы веб-сайттың пайда болуынан басталды. Оның құрастырушысы Тим Бернерс-Ли өз сайтында HTTP мәліметтерді тасымалдаушы, URL адресациялау жүйесі, HTML гипермәтіндік бейнелеу тілі негізіндегі World Wide Веб жаңа технологиясы туралы жазды. Бұл ашылу ақпараттық технологиялардың дамуына үлкен септігін тигізді. Әлемдегі бірінші сайт алғашқы интернет-каталог та болды, кейін Тим Бернерс-Ли оған басқа сайттарға сілтемелер тізімін орналастырды. Сөйтіп виртуалды шындықтың үшөлшемді кеңістігінің танымалдығы арта берді. Өзіндік мақсат қуған жаңа сайттар пайда болды. 2.Технологиялардың дамуы сайттарды жетілдіре түсті, веб-беттің көркемделуіне үлкен көңіл бөліне бастады. Сурет графикасы әдемі, сапалы жасалуы бағалана бастады. Осылармен бірге веб дизайн дами түсті. 3.Веб дизайн түсінігіне сайттың шаблонын жасау және оны графикалық көркемдеу жатады. Қазіргі таңда веб дизайн өзіне бірнеше мақсат қояды: қолданушыда объект бейнесін оң қабылдату, сайт құрылымының қарапайымдылығы мен анықтылығы, қолданушы интерфейсінің оңай түсінігі, навигациялық жүйенің ыңғайлылығы . Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері хабарланады. |
Өткен сабақтардың тақырыптарын еске түсіре отырып, жаңа сабақтың тақырыбын табады. Жаңа сабақтың тақырыбы мен, мақсаты мен, бағалау критерилерімен танысады |
Интернет ресурстар https://learningapps.org/display?v=p0hrzutic21 Интербелсенді тақта Ноутбук https://www.youtube.com/watch?v=Hunr9eZCR_o |
|
||
III.Білім, іскерлік дағдыларды қалыптастыру 20 мин |
1 тапсырма. «Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі Топтық жұмыс Google.sites сайтын қолданып Төле би жайлы мағлұмат жинап, web сайт дайындау. Бағалау критерийлері:
Қол шапалақ әдісі арқылы бағалау 2 тапсырма. Web сайтта жеке парақша ашып, www.youtube.com әлеуметік желісін пайдаланып Төле би жайлы видеодан үзіндіні сайтқа қосу, Төле бидің нақыл сөздері қосу. Бағалау критерийлері:
3 тапсырма. Web сайтты жариялау. Бағалау критерийлері:
|
Студенттер топта жұмыс істейді. (65-75) (76-89) (90-100) |
Интербелсенді тақта Ноутбук Бағалау парақтары https://learningapps.org/display?v=p0hrzutic21
|
|
||
ІV. Ағымдағы баға, балл. Қорытынды
5
мин Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |