Сабақтың ортасы
6-12 мин
12-17 мин
17-18 мин
18-28 мин
28-37 мин
|
Жаңа сабақты
түсіну
Жаңа тақырыпты проблемалық
оқыту
Сыныппен
жұмыс:
Сұрақ: Координаталық түзуде
нүктелердің арақашықтығын қалай
табамыз?
Рационал сандарды қалай
азайтамыз?
Оқушылардың өздері жауабын
ұсынады.
Тапсырма
1.
Ойыншылар командасы қарсылас
команда қақпасына 5 доп салды, ал өздерінің қақпасына 2 доп жіберіп
алды. Әрбір салған доп үшін +1 ұпай, ал жіберіп алған доп үшін (-1)
ұпайға ие болды. Ойын нәтижесі қандай? Бұл команда ұтты ма әлде
ұтылды ма? Оқушылардың жауаптарын негіздеуді сұрау
маңызды.
Бағалау:
Мұғалім оқушылардың
тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын
бақылау жолымен бағалау бағалайды.
Жаңа сабақты
меңгеру.
Жұптық
жұмыс:
Тапсырма
2. Ауа температурасы таңертең 4С,
ал кешке -3С болды. Тәуліктегі температура өзгерісі
қандай?
Жауабы:
7С
Тапсырма
3. Кестені
толтырыңыз:
a
|
8,3
|
|
|
-4,75
|
-13,94
|
b
|
10
|
-3
|
|
|
-20
|
a-b
|
|
|
|
|
|
Жауабы:
a
|
8,3
|
|
|
-4,75
|
-13,94
|
b
|
10
|
-3
|
|
|
-20
|
a-b
|
-1,7
|
0,5
|
22,8
|
-1,5
|
6,06
|
Тапсырма
4 Координаталық түзудегі бірлік
кесіндінің ұзындығы 1 см. CD кесіндісінің ұзындығы 16 см.
Кесіндінің ортасы координатасы -5 болатын нүктемен
белгіленген. C
және
D
нүктелерінің координаталарын
табыңыз.
Жауабы:-13,3
Тапсырма
5 Өрнекті
ықшамдаңыз
-
a+(-b)-(-2a)
-
–a-(+a)+2b-(-b)
-
–a-(-b)-4a
-
–a-(+3a)+(-b)-b
Жауабы: 1)3а-б 2)б 3)б-5а 4)-4а
Тапсырма
6. Таңба ережелерін
қолданып,жақшаны ашып,есептеңіз
-
(-14,35)-(-53,5)-(+21,3)-(-16 )
-
(-60)-(-15,9)-(+8,2)-(-23,3)
Бірнеше оқушылардан
тақтаға шығып өз жауаптарымен бөлісулері сұралады. Жауаптардың
дұрыс па жоқ па екенін қалған оқушылардан сұрап
талқыланады.
Жаңа сабақты
бекіту.
Өзіндік жұмыс:
1
тапсырма.
Есептеңіз:
-
24,6+(-35,9)-(-6,5)+(-5,2)
-
(-32)-(-13,8)-(+26,3)-(-27,5)
Жауабы: 1)-10
2)-17
Дескриптор: Білім алушы
- таңбалары бірдей рационал
сандарды азайтады;
- таңбалары әр түрлі рационал
сандарды азайтады;
- өрнектің мәнін
табады.
2-тапсырма
санын төмендегідей
шарттарды қанағаттандыратындай, екі санның қосындысы түрінде
жазыңыз:
a) бірі екіншісінен 1-ге артық
болатын;
b) бірі берілген санға
қарама-қарсы сан болатын;
с)
бірі берілген санға үш
еселенген қарама-қарсы сан болатын.
Дескриптор:
Білім алушы
-
таңбалары бірдей рационал
сандарды қосады;
-
таңбалары әр түрлі рационал
сандарды қосады;
-
берілген шартты
қанағаттандыратын теңдеу құрады;
-
теңдеудің түбірін
табады;
-
белгісіз екі санды
жазады;
-
берілген санды екі санның
қосындысы түрінде жазады.
Дайын жауаптар бойынша
өзін-өзі тексеріп, дескриптор бойынша өзін
бағалайды.
|
|
Оқушылар сабақ бойы жеке және
жұппен жұмыс жасайды.
Жұптық
жұмыста өз-өзіне сенімсіз оқушылар
анағұрлым өздеріне сенімді оқушылармен жұмыс істеу барысында,
тапсырманы орындау жолдарын бақылап, үйренеді.
Ашық сұрақтар беріледі, себебі
білімі жоғары оқушылар оларды кең ауқымды мағынада
түсінеді.
|
Оқушылардың тапсырмаларды
орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау
жолымен бағалау.
Прогресс, жұппен жұмыс
кезіндегі жауап реакциясы әр оқушының үлесін бағалау
.
Жұптар бір-бірін бағалайды ,
яғни өзара бағалау болады және өзін-өзі
бағалайды.
|
Оқушылардың көңіл-күйлерін
бақылау. Өрт дабылы немесе локдаун болған жағдайда кабинеттегі
оқушылардың әрекетіне басшылық жасау
|