Зерттеу
сұрағы:Патша өкіметі тарапынан
«бөліп ал да, билей бер» ұстанымы қалай жүзеге
асты?
Зерттеу мен
талдау
Суретпен
жұмыс
1-тапсырма. «Суреттегі
көрініс»
Жаңа тақырып материалын
игеруде зерттеу жұмысының алғашқы қадамы- оқушылардың зейінін
суретке шоғырландыру іс-әрекетінен басталады. Әр топқа түрлі
мазмұндағы суреттер беріліп, олардың мазмұнын ашу үшін сұрақтар
ұсынылады.
1-топ.(1,2
сурет)
Суреттерде
нақты Бұл адамдар
кімдер?
Қандай іс-әрекет
суреттелген?
2-топ.(3,4
сурет)
Суреттегі оқиғаларды не
біріктіреді?
Оқиға Қазақстанның қандай
қамтиды ?
Дескриптор:
Суреттегі негізгі
ойды анықтайды;
Сурет арқылы
сүрақтарға жауап береді:
Мәтінмен
жұмыс
2-тапсырма. «Сұрақ-жауап
және тірек-сызба»
Топтағы оқушыларға 1867-68жж
Қазақстандағы реформаларға дайындық туралы мәтін таратылады. қазақ
жеріндегі жаңа әкімшілік-территориялық бөлініс туралы төмендегі
сызба/схемалар толтыру ұйымдастырылады. Оқушылар өз
тірек-сызбаларының дұрыс/бұрысын интер.тақтадан көрсетілген
жауаптар арқылы тексереді.
3-тапсырма. «Тірек-сызба
және карта»
(Ж) Мәтіннен алынған ақпараттан
Қазақстандағы жаңа әкімшілік-территориялық бөліктердің атауы,
ерекшелігі, ондағы жауапты лауазымды тұлға және оның қызметі туралы
сызбасын/схеманы толтырып,
түсіндіреді
Дескрипторы:
-1860 жж қазақ даласында реформаға дайындықтың болғандығын
анықтап, 2 дәйек келтіреді ;
-1867-68 жж реформалар бойынша Қазақ Елінің Жаңа
әкімшілік-территориялық бөлікке бөлінгенін түсіндіреді, атауларын
атайды;
https://wordwall.net/ru/resource/46776255
ворд валл платформасы арқылы алған білімдерін
ашық тест арқылы бекіту
|
Артыкбаев Ж. О.
Казахское общество в XIX веке традиции и
инновации [Текст] / Отв. ред. Аргынбаев Х.
Кузембайулы А..- Караганда
"Полиграфия",
Қосымша-1
КарточкаларҚазақстанда хандық биліктің
жойылуы
http://e-history.kz/ru/scorm/course/233
Қазақстанда
хандық биліктің жойылуы
http://moodle.nci.kz/course/view.php?id=204
Қосымша-2
Таратпа-мәтіндер
Қосымша-3
Кесте
Карта
|