Материалдар / XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жоспарға сәйкес дайындалуына көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2019
19610
143 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексердім»:

Директордың орынбасары:


.............................................

«..11...».сәуір...2019......ж.

«Бекітемін»:

Мектеп директоры:

.............................................

« ..11...».сәуір...2019......ж.



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №57

ҰМЖ тарауы.7.4А XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті

Мектебі: Т.Әубәкіров атындағы №43 ЖОМ


Сынып: 8 А,Ә

Мұғалімнің аты-жөні: Алибекова Т

Күні:

Қатысқандар -

Қатыспағандар -

Сабақ тақырыбы

XIX ғасырдағы білім беру мен ағарту ісі

Зерттеу сұрағы: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай формада дамыды?

Оқу мақсаттары

7.2.3.2 – XIXғ. ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақ мақсаты

Барлығы: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай формасының болғанын анықтайды;

Көпшілігі: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер формалары арасындағы өзгешелікті түсіндіреді;

Кейбірі: XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелері формаларының ұқсастығы мен өзгешелігін зерттейді;

Ойлау дағдылары

ның деңгейі

Түсіну,қолдану

Бағалау критериі

XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелер қандай формада дамығанын анықтайды;

XIX ғасырда Қазақстанда оқу-ағартушылық мекемелері формаларының ұқсастығы мен өзгешелігін зерттейді;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар қажетті материалды бірнеше дерек көзінен іріктей алады, тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін түйінді ұғымдарды таңдай алады.

Пәнге арналған сөздік және терминология:

  • мұсылман мектептері

  • медресе

  • молдалар

  • жәдитшілдік

  • жаңа оқу жүйесі;

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

ХІХ ғас. оқу-ағартушылық жүйесіндегі өзгерістерді тудырған себептер: ............ ...........................................

Жәңгір ханның білім саласына үлес қосу себебі..............................................

Жәдитшілдік өкілдері ағартушылық бағыттағы күресінің нәтижесінде,

Тарихи концепт

маңыздылық

Құндылыққа

баулу

ынтымақтастық, жауапкершілік, сын тұрғысынан ойлау

Пәнаралық байланыс

География, әдебиет,

Алдыңғы білім

ХІХ ғ. мәдениеттің дамуы.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы

  1. минут


7 минут

1 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Топтастыру: 1-топ: «Діни оқу»; 2-топ: «Жәдитшілдік»; 3- топ «Жаңаша оқыту».

(Ұ) «Тест» әдісі. «Дұрыс-Бұрыс» және «Артығын тап»

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

Қима қағаздар

Үлестірме Тест

Ө-Ө бағ парағы

Ортасы

20 минут

(Ұ) Бастапқы ынталандырушы материал

«Таныстырылым» әдісі

ҚБ «INSERT» әдісі

(Ж, Жт, Т) «Табыстар галлерея» әдісі

Қағаз таныстырылымы – 4 слайд.

  • Мұсылмандық білім беру жүйесі

  • Жәдитшілдік мектептер

  • Ресей имп. жаңа оқу жүйесі

  • Жәңгір ханның ағартушылық қызметі

ҚБ «Жәрмеңке» әдісі

(Ж) Қорытынды тест (бөлім бойынша 10 сұрақ)

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»


ИТ

Слаид

«INSERT»



Ватман, маркер



Интертақта

Аяқталуы

3 минут





2 минут

Кері байланыс: «Бес саусақ әдісі»

Бас бармақ-басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

Балаң үйрек-бірлесу. Мен топпен немесе жалғыз қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімге риза болдым?

Ортан терек – ойлану. Бүгін мен қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек-шынайылылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Ұнамады ма? Неліктен?

Кішкене бөбек. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?

Үйге тапсырма: ЭССЕ: «Жәңгір ханның білім саласына қосқан үлесі »

Сабақты қорытындылау

А 4 парақ

Саусақ суреті


Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау

1.Барлық оқушылар:

«Тест» ойын әдісі арқылы


2.Басым бөлігі: (Т) «Табыстар галареясы» әдісі


3.Кейбір оқушылар:

«Эссе» әдісі арқылы

1«Бес саусақ» әдісі: кәдімгі сатының суреті,

Өз іс - әрекетін бағалау.

2. ҚБ.«INSERT» әдісі


Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау.

Рефлексия

Сабақ оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған шаралар тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Сабақтың мақсаты қолжетімді, шынайы.

Оқушылар бүгінгі сабақтан ақын жыраулардың шығармаларымен танысып,тарихи оқиғалардың қалай бейнеленгені туралы ақпараттар жинақтады.

Оқушылар топқа бөлінгеннен бастап әртүрлі әдіс-тәсілдерді жеке, ортақтасып ұйымдасқан түрде берілген тапсырмаларды қызығушылықпен орындады.

Мен өзім жоспарлаған сабақ құрылымым оқушыларға жақсы әсер еткендіктен тиімді деп есептеймін.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!