Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ой
шақыру.Мұғалім ой шақыру үшін
патшалық Ресейдің отарлау
саясатын сипаттайтын суреттер топтамасын көрсетеді, оқушылардың
сурет бойынша жасаған тұжырымдарын тыңдай отырып, тақырыпты
анықтауға жетелейді.
Оқу мақсатымен
таныстыру. Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлері оқушыларға
таныстырылады.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақ
тау
|
сурет бойынша жасаған
тұжырым
дар
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу сұрағы: Қазақстанды
отарлауды Ресей
империясы қалай жүзеге
асырды?
Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
Тапсырма
1
Казак-славян және одан кейін орыс
тілінде борыштан (салықтан) азат, ерікті, ержүрек және сонымен
бірге атты жауынгер деген ұғымды
білдіреді;
Форпост -
алдыңғы шепте орналасқан
қамалдар арасындағы шағын
бекініс;
Сход-казактарда өзін-өзі
басқаратын жиын
Атаман-
казактар тобының
басшысы
Зерттеу мен
талдау
Тапсырма
2
Ақпараттық мәтінмен
жұмыс.Оқушылар мәтін мазмұнын оқып шығады, өзара талқылайды, сонан
соң топ ішінде талқылап-талдайды. Топтар тапсырма шарты бойынша
жұмыстанып, сынып алдында өз жұмыстарының қорытындысын жариялауға
дайындалады.
Оқушылар зерттеу жұмыстарын
аяқтап, сынып алдында өз жұмыстарын жариялағаннан кейін, топтарға
төмендегі сұрақ ұсынылады. Оқушылар топ ішінде талқылап, жинақтаған
ақпарат пен білім негізінде өз пікірлерін сынып алдында
қорғайды.
Картамен
жұмыс.
Интерпретация.
Зерттеу сұрағы: Қазақстанды
отарлауды Ресей
империясы қалай жүзеге
асырды?
Сұрақтар:
-Патшалық Ресей
Қазақстанды отарлау үшін қандай әдіс-тәсілдерді
қолданды?
-Патша өкіметі отарлық саясатты
жүзеге асыруда кімдерге арқа
сүйеді?
|
Оқушылар тапсырма
орындайды
Дескриптор:
-Казактардың сословиелік
ерекшелігін атайды;
-Казактардың шаруашылығын
сипаттайды;
Казактардың патша өкіметі
алдындағы міндетін
түсіндіреді;
-Патша өкіметінің казактарға
берген жеңілдіктерін
талдайды;
Дескриптор:
-Кескін картадан
Жайық,Орынбор,Сібір,Жайық казактарының орналасқан территориясын
белгілейді;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева
А.Т.
8 сынып. Қазақстан тарихы.,
Атамұра, 2012.
Қазақстан тарихы (көне
заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 3-т. – Алматы: «Атамұра», 2010
ж.
Патша үкіметінің Қазақстандағы
отарлық-көшіру саясаты
(мәтін)
|