Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: 206 мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Агабаев А.Т

    Сынып: 8(7)

    Барлық оқушы саны:17

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    8.2В Отарлау және ұлт-азаттық көтеріліс.


    Сабақтың тақырыбы

    №1 сабақ. XVIIIғасырдағы\Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

    Зерттеу сұрағы:Қазақстандағы отарлауды Ресей империясы қалай жүргізді?

    Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.1.3.Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау.


    Сабақтың мақсаты



    Барлық оқушылар:XYIII ғасырдың алғашқы ширегіндегі қазақ-орыс қатынастарын,патша үкіметінің отарлық саясатының себептерін атайды.

    Оқушылардың басым бөлігі: Патша үкіметінің отарлау саясатының мақсатын себеп-салдарын анықтайды.

    Кейбір оқушылар: Ресей империясының қазақтармен шекаралас аймақтарындағы дипломаптиалық барлау және әскери әрекеттер жүргізілуіне түрткі болған себептерін түсініп сипаттайды.

    Бағалау критерийі



    Ресей империясының Қазақтарды отарлау саясатының себеп-салдарын сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар



    Оқушылар;Ресей империясы отарлауды қалай жүргізгенін дәлелдейді.

    1.Ресейдің отаршылдық саясаты туралы мәтіннен оқиды. оқылым\

    2.Отарлау саясатының себеп-салдарын анықтайды,/жазылым/

    3.Картамен жұмыс арқылы отаршылдық саясатын түсіндіреді,/айтылым/

    Пәнге қатысты лексика мен терминология.

    Казак,атаман, сход, губернатор, жұт, бекіністер, Сібір, Орынбор.Жайық шебі.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Ресейдің Ертіс Жайық бойында әскери шеп салудағы мақсаты қандай болды?

    Неліктен екенін айта аласыз ба?

    Неліктен жер дауының көбейе түсті?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Жайық,Орынбор,Жетісу аймақтарына казактарды контур картаға түсіру

    Құндылыққа баулу

    Ресейдің отаршылдық саясатын қарастыру арқылы МЕ Тәуелсіздік және Астана құндылықтарына баулу.


    Пәнаралық байланыс

    География,дүние жүзі тарихы

    Алдынғы білім

    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдауды біледі ,сол білімдері арқылы Ресейдің отарлық саясатын анықтайды.

    Сабақтың барысы:

    Тарихи концепт: себеп-салдар.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.


    Ресурстар

    Сабақтың басы -

    10 мин.




    3мин







    5мин

















    2мин



    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    Сабақ өткізуге қолайлы психологиялық ахуал туғызу.


    Топқа бөлу.Қима қағаздар арқылы. Жайық,Ертіс,Есіл өзен атаулары бойынша.



    8.3.1.3.Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау.


    Үй тапсырмасын тексеру:

    Қайталау деңгейлік сұрақтар.


    А тобының сұрақтары

    1.Кіші жүз Ресейге қай жылы қосыды?

    2.Әбілқайырды хан ретінде қай жүз қолдады,себебі?


    В тобының сұрақтары.


    1.Сепаратизм дегенімізді қалай түсінеміз ?

    2.Әбілқайыр ханның көздеген ең басты

    мақсатын неде?


    С тобының сұрақтары.


    1.Ресеймен келісімге келу арқылы қандай шаруашылық мақсатын көздеді ?

    2.Қазақ даласынан А.И.Тевкелевтің елшілігін ұстап қалуға не себепті әрекеттер жасады?

    ҚБ : "Ашық микрофон " әдісі.

    Оқу мақсатын айту.

    8.3.1.3.Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау.


    Қима қағаздар .






    Деңгейлік сұрақтар жазылған парақ.

    Сабақтың ортасы

    20 мин.


    1 мин







    5 мин
















    1 мин





    5 мин





























    2 минут





    5 мин














    1 мин

    Тарихи концепт:себеп-салдар.

    Жаңа тақырыптың мақсатын анықтап алу үшін "Казак әскерлері туралы" туралы бейнефильм көрсету.


    Сабақтың мақсатын қосымша хабарлап айтамын.


    Мәтінді оқып төмендегі тапсырмаларды


    1 тапсырма жеке орындау. «Триада» әдісі

    арқылы жаңа тақырыпқа шолу.

    А




    Ә

    Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдар

    дипломаптиалық барлау және әскери әрекеттер

    жер дауының көбейе түсті

    В





    Ажолағы –тарихи оқиғалардың себептері

    Ә жолағы –тарихи оқиғалар

    В жолағы – көрсетілген тарихи оқиғалардың салдары;


    ҚБ:"Екі жұлдыз,бір тілек".

    Топтық тапсырма.

    2-тапсырма. FILA-кестесі арқылы /орындайды./тапсырма саралау арқылы жүргізіледі/

    фактілер

    идеялар

    сұрақтар

    әрекет жоспары





    Күтілетін нәтиже:

    Фактілер:

    -1745ж.27 қаңтар."Шекаралық бекіністерді қорғауды күшейту туралы" нұсқаулық.

    -1734ж.18 мамыр.Императрица Анна Иоаннованың И.Кирилловқа берген нұсқаулығы.

    -1756ж.қыркүйек айындағы патша бұйрығы.

    Идея:

    -экспедицияларды ұйымдастыру,

    -бекіністер салу,

    -қазақтарды шұрайлы жерлерінен ығыстыру,

    -казак әскерлерін орналастыру,

    -көшпелі халықты бір-біріне айдап салу.

    Сұрақтар:

    -қандай экспедициялар ұйымдастырылды,?

    -бекіністер қандай өзендердің бойына салынды,?

    -қазақтарды қандай жерлерге ығыстырды?

    Әрекет немесе проблеманы шешетін нақты жоспары:

    -патша үкіметінің барлық заңдары,нұсқаулықтары,шешімдері,әскери қимылдары.

    -

    2ҚБ: «Мадақтау сэндвичі».

    -Не ұнады?

    -Не нәрсені жақсарту керек?

    -Маған үнады, бірақ келесі жолы


    3-тапсырма.. «Жұптас-бөліс» тәсілі (жұптық)

    Ертіс Жайық бойында әскери шептерді анықтап кескін картаға жұптаса түсір.(батыс-шығыс шептерді анықтау)




    ҚБ: "Сұхбаттасатын жұп" әдісі.

    Жұбыңызбен 3 үйренген нәрсе.

    -НЕ оңай болды?

    -Не қиын болды?

    -Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз






    Бейнефильм.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Агабаев Алихан Талгатович
    03 Мамыр 2023
    697
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    XVIIIғасырдағы\Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    XVIIIғасырдағы\Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    XVIIIғасырдағы\Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп: 206 мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Агабаев А.Т

    Сынып: 8(7)

    Барлық оқушы саны:17

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы

    8.2В Отарлау және ұлт-азаттық көтеріліс.


    Сабақтың тақырыбы

    №1 сабақ. XVIIIғасырдағы\Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы.

    Зерттеу сұрағы:Қазақстандағы отарлауды Ресей империясы қалай жүргізді?

    Осы сабаққа қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.3.1.3.Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау.


    Сабақтың мақсаты



    Барлық оқушылар:XYIII ғасырдың алғашқы ширегіндегі қазақ-орыс қатынастарын,патша үкіметінің отарлық саясатының себептерін атайды.

    Оқушылардың басым бөлігі: Патша үкіметінің отарлау саясатының мақсатын себеп-салдарын анықтайды.

    Кейбір оқушылар: Ресей империясының қазақтармен шекаралас аймақтарындағы дипломаптиалық барлау және әскери әрекеттер жүргізілуіне түрткі болған себептерін түсініп сипаттайды.

    Бағалау критерийі



    Ресей империясының Қазақтарды отарлау саясатының себеп-салдарын сипаттайды.

    Тілдік мақсаттар



    Оқушылар;Ресей империясы отарлауды қалай жүргізгенін дәлелдейді.

    1.Ресейдің отаршылдық саясаты туралы мәтіннен оқиды. оқылым\

    2.Отарлау саясатының себеп-салдарын анықтайды,/жазылым/

    3.Картамен жұмыс арқылы отаршылдық саясатын түсіндіреді,/айтылым/

    Пәнге қатысты лексика мен терминология.

    Казак,атаман, сход, губернатор, жұт, бекіністер, Сібір, Орынбор.Жайық шебі.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер:

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Ресейдің Ертіс Жайық бойында әскери шеп салудағы мақсаты қандай болды?

    Неліктен екенін айта аласыз ба?

    Неліктен жер дауының көбейе түсті?

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Жайық,Орынбор,Жетісу аймақтарына казактарды контур картаға түсіру

    Құндылыққа баулу

    Ресейдің отаршылдық саясатын қарастыру арқылы МЕ Тәуелсіздік және Астана құндылықтарына баулу.


    Пәнаралық байланыс

    География,дүние жүзі тарихы

    Алдынғы білім

    Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдауды біледі ,сол білімдері арқылы Ресейдің отарлық саясатын анықтайды.

    Сабақтың барысы:

    Тарихи концепт: себеп-салдар.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.


    Ресурстар

    Сабақтың басы -

    10 мин.




    3мин







    5мин

















    2мин



    Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу).

    Сабақ өткізуге қолайлы психологиялық ахуал туғызу.


    Топқа бөлу.Қима қағаздар арқылы. Жайық,Ертіс,Есіл өзен атаулары бойынша.



    8.3.1.3.Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау.


    Үй тапсырмасын тексеру:

    Қайталау деңгейлік сұрақтар.


    А тобының сұрақтары

    1.Кіші жүз Ресейге қай жылы қосыды?

    2.Әбілқайырды хан ретінде қай жүз қолдады,себебі?


    В тобының сұрақтары.


    1.Сепаратизм дегенімізді қалай түсінеміз ?

    2.Әбілқайыр ханның көздеген ең басты

    мақсатын неде?


    С тобының сұрақтары.


    1.Ресеймен келісімге келу арқылы қандай шаруашылық мақсатын көздеді ?

    2.Қазақ даласынан А.И.Тевкелевтің елшілігін ұстап қалуға не себепті әрекеттер жасады?

    ҚБ : "Ашық микрофон " әдісі.

    Оқу мақсатын айту.

    8.3.1.3.Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау.


    Қима қағаздар .






    Деңгейлік сұрақтар жазылған парақ.

    Сабақтың ортасы

    20 мин.


    1 мин







    5 мин
















    1 мин





    5 мин





























    2 минут





    5 мин














    1 мин

    Тарихи концепт:себеп-салдар.

    Жаңа тақырыптың мақсатын анықтап алу үшін "Казак әскерлері туралы" туралы бейнефильм көрсету.


    Сабақтың мақсатын қосымша хабарлап айтамын.


    Мәтінді оқып төмендегі тапсырмаларды


    1 тапсырма жеке орындау. «Триада» әдісі

    арқылы жаңа тақырыпқа шолу.

    А




    Ә

    Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдар

    дипломаптиалық барлау және әскери әрекеттер

    жер дауының көбейе түсті

    В





    Ажолағы –тарихи оқиғалардың себептері

    Ә жолағы –тарихи оқиғалар

    В жолағы – көрсетілген тарихи оқиғалардың салдары;


    ҚБ:"Екі жұлдыз,бір тілек".

    Топтық тапсырма.

    2-тапсырма. FILA-кестесі арқылы /орындайды./тапсырма саралау арқылы жүргізіледі/

    фактілер

    идеялар

    сұрақтар

    әрекет жоспары





    Күтілетін нәтиже:

    Фактілер:

    -1745ж.27 қаңтар."Шекаралық бекіністерді қорғауды күшейту туралы" нұсқаулық.

    -1734ж.18 мамыр.Императрица Анна Иоаннованың И.Кирилловқа берген нұсқаулығы.

    -1756ж.қыркүйек айындағы патша бұйрығы.

    Идея:

    -экспедицияларды ұйымдастыру,

    -бекіністер салу,

    -қазақтарды шұрайлы жерлерінен ығыстыру,

    -казак әскерлерін орналастыру,

    -көшпелі халықты бір-біріне айдап салу.

    Сұрақтар:

    -қандай экспедициялар ұйымдастырылды,?

    -бекіністер қандай өзендердің бойына салынды,?

    -қазақтарды қандай жерлерге ығыстырды?

    Әрекет немесе проблеманы шешетін нақты жоспары:

    -патша үкіметінің барлық заңдары,нұсқаулықтары,шешімдері,әскери қимылдары.

    -

    2ҚБ: «Мадақтау сэндвичі».

    -Не ұнады?

    -Не нәрсені жақсарту керек?

    -Маған үнады, бірақ келесі жолы


    3-тапсырма.. «Жұптас-бөліс» тәсілі (жұптық)

    Ертіс Жайық бойында әскери шептерді анықтап кескін картаға жұптаса түсір.(батыс-шығыс шептерді анықтау)




    ҚБ: "Сұхбаттасатын жұп" әдісі.

    Жұбыңызбен 3 үйренген нәрсе.

    -НЕ оңай болды?

    -Не қиын болды?

    -Тағы да не нәрсе туралы білгіңіз келетіні жайлы әңгімелесіңіз






    Бейнефильм.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 8 сынып
    03.05.2023
    697
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Агабаев Алихан Талгатович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации