Материалдар / XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Материал туралы қысқаша түсінік
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
244
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің аты-жөні:

Сағынтай Д.Н

Күні:

01.03.2024

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым

Зерттеу сұрағы: Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау.

Сабақтың мақсаты

XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





Ұйымдастыру кезеңі.


Өзін-өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


  • Сәлемдесу (оқушыларыдың көңіл-күйін сұрау) Психологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында алғыс айту күніне орай оқушылар бір-біріне алғыс айтады.


Өткен білімді Quizlet платформасы арқылы еске түсіреді.. https://randomus.ru/қосымшасы арқылы 3 топқа бөлу



Дескриптор:

-ХХ ғасырдың 30 жылдардағы білім беру саласындағы өзгерістерді біледі;

[1 балл]

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Quizlet.com


Жаңа білім


Тақырыпты түсіндіру.





1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. 1- топ. Оқушыларды жұптастырып, өздерінің білімдері негізінде кеңестік білім мен ғылымның ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы жетістіктері мен кемшіліктері SWOT талдауы жасалады.



S- күшті жақтары

Азаматтарды жаппай сауат ашуға шақырды.

Мамандар даярлайтын ЖОО-лар ашылды.

Оқулықтар шығарылды.



O- мүмкіндіктер

Білім мен ғылымның өркендеуі. Халық арасында ағарту ісінің беделі өсті. Мәдени-ағарту шаралары көптеп ұйымдастырылды

W- әлсіз жақтары

Қаражаттың, оқулық, оқу құралдары мен мектеп ғимараттарының жетіспеушілігі

T- қауіп-қатер

Орыс тіліндегі кітаптардың көп шығарылуына байланысты ұлттық құндылықтар дұрыс зерттелмеді.

Ұлт тарихын зерттеуге көңіл бөлінбеді.


2-топ. Топ ПТМС Формуласы бойынша тапсырма орындау


Халықа білім беру....

Рисунок 13



3-топ. «Ересек халықтың сауатсыздығын жою» «Төрт сөйлем әдісі арқылы» талдау

1. Өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз

2.Дәлелде

Сөйлеміңе дәлел келтіру

3.Мысал

Өмірмен байланыстыр

4.Қорытынды




2-тапсырма.

1-топ. Хронологиялық кестеге оқиғаларды орналастырады:

1930 жыл 25-шілде

«Жалпыға ортақ міндетті бастауыш білімі жөнінде» қаулы шықты.

1930 жыл 27 тамыз

«Жалпы білім жөніндегі» ҚазАКСР заңы қабылданды.

1934 жыл 15 маусым

«Бастауыш және орта мектеп құрылымы жөнінде» қаулы шықты


2-топ. Сұрақтарға жауап береді.

1. В.И. Ленин қабылдаған «РКФСР халқы арасында сауатсыздықты жою туралы» жарғы қашан қабылданды? 1919ж.26 желтоқсан.

2. 20-жылдары Қазақстанның бастауыш және орта мектептеріне арналған оқулықтардың авторлары кімдер?

Ә.Бөкейхан, Қ.Сәтпаев, Ж.Аймауытов, М.Дулатов, М.Жұмабаев.

3. Ахмет Байтұрсынұлы жасаған әліппе қалай аталады?

«Төте жазу»

3-топ. Берілген ақпараттың ақиқат немесе жалғандығын анықтайды:

Ақпарат

ақиқат


жалған

Сауатсыздықты жою кезінде қаражат пен оқулықтар, оқу құралдары жеткілікті болды.


+

1930 жылыҚазақстанда жалпыға бірдей міндетті бастауыш білім беруге көшу жарияланды.

+


1924 жылы сәуірде «Сауатсыздық жойылсын!» қоғамының қазақстандық бөлімшесі өз жұмысын бастады.








Дескриптор:

Оқушылар

білім мен ғылым тақырыбының төңірегінде сыныптық талқылау жүргізеді

[4 балл]


Дескриптор:

20-30 жж білім берудегі басты міндетті анықтайды;

Халық арасындағы сауатсыздықты жою туралы айтады;

[4 балл]


Дескриптор:

«Ересек халықтың сауатсыздығын жою» жолдарын айтады;


[4 балл]



Декскриптор:

-1930 жыл 25-шілдедегі оқиғаны анықтайды;

-1930 жыл 27 тамыздағы оқиғаны анықтайды;

-1934 жыл 15 маусымдағы оқиғаны анықтайды.

[3 балл]




Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді.

[3 балл]




Дескриптор:

-Ақпаттың ақиқат немесе жалғандығын анықтайды.

[3 балл]


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






Оқулық «Қазақстан тарихы 8(9) 1-ші бөлім»








Бекіту

Tarsiamaker әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

-сұрақтарға жауап беру арқылы қағаз қиындыларын үшбұрыш пішінді құрастырады.

[2 балл]


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



А-4 Қағаз қиындылары.

Кері байланыс

БББ Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

А-4 Қағаз қиындылары.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ