Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі.
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Өткен білімді
Quizlet платформасы арқылы еске
түсіреді..
https://randomus.ru/қосымшасы арқылы 3
топқа бөлу
|
Дескриптор:
-ХХ ғасырдың 30 жылдардағы
білім беру саласындағы өзгерістерді
біледі;
[1
балл]
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Quizlet.com
|
Жаңа
білім
|
Тақырыпты
түсіндіру.
1-тапсырма.
Мәтінмен жұмыс. 1- топ. Оқушыларды жұптастырып,
өздерінің білімдері негізінде кеңестік білім мен ғылымның ХХ
ғасырдың бірінші жартысындағы жетістіктері мен кемшіліктері SWOT
талдауы жасалады.
S- күшті жақтары
Азаматтарды жаппай сауат ашуға
шақырды.
Мамандар даярлайтын ЖОО-лар
ашылды.
Оқулықтар
шығарылды.
|
O- мүмкіндіктер
Білім мен ғылымның өркендеуі.
Халық арасында ағарту ісінің беделі өсті. Мәдени-ағарту шаралары
көптеп ұйымдастырылды
|
W- әлсіз жақтары
Қаражаттың, оқулық, оқу
құралдары мен мектеп ғимараттарының
жетіспеушілігі
|
T- қауіп-қатер
Орыс тіліндегі кітаптардың көп
шығарылуына байланысты ұлттық құндылықтар дұрыс
зерттелмеді.
Ұлт тарихын зерттеуге көңіл
бөлінбеді.
|
2-топ. Топ ПТМС Формуласы бойынша тапсырма
орындау
Халықа білім
беру....
3-топ. «Ересек халықтың
сауатсыздығын жою» «Төрт сөйлем әдісі арқылы»
талдау
1. Өз пікіріңді
бір сөйлеммен жаз
2.Дәлелде
Сөйлеміңе дәлел
келтіру
3.Мысал
Өмірмен
байланыстыр
4.Қорытынды
2-тапсырма.
1-топ.
Хронологиялық кестеге оқиғаларды
орналастырады:
1930 жыл
25-шілде
|
«Жалпыға ортақ міндетті
бастауыш білімі жөнінде» қаулы шықты.
|
1930 жыл 27
тамыз
|
«Жалпы білім жөніндегі»
ҚазАКСР заңы қабылданды.
|
1934 жыл 15
маусым
|
«Бастауыш және орта мектеп
құрылымы жөнінде» қаулы шықты
|
2-топ.
Сұрақтарға жауап
береді.
1. В.И. Ленин қабылдаған
«РКФСР халқы арасында сауатсыздықты жою туралы» жарғы қашан
қабылданды? 1919ж.26
желтоқсан.
2. 20-жылдары Қазақстанның бастауыш және орта мектептеріне
арналған оқулықтардың авторлары кімдер?
Ә.Бөкейхан, Қ.Сәтпаев,
Ж.Аймауытов, М.Дулатов, М.Жұмабаев.
3. Ахмет Байтұрсынұлы жасаған
әліппе қалай аталады?
«Төте
жазу»
3-топ.
Берілген ақпараттың ақиқат немесе жалғандығын
анықтайды:
Ақпарат
|
ақиқат
|
жалған
|
Сауатсыздықты жою кезінде
қаражат пен оқулықтар, оқу құралдары жеткілікті
болды.
|
|
+
|
1930 жылыҚазақстанда жалпыға бірдей міндетті бастауыш білім
беруге көшу жарияланды.
|
+
|
|
1924 жылы сәуірде «Сауатсыздық
жойылсын!» қоғамының қазақстандық
бөлімшесі өз жұмысын бастады.
|
|
|
|
Дескриптор:
Оқушылар
білім мен ғылым
тақырыбының төңірегінде сыныптық талқылау
жүргізеді
[4
балл]
Дескриптор:
20-30 жж білім
берудегі басты міндетті
анықтайды;
Халық арасындағы
сауатсыздықты жою туралы
айтады;
[4
балл]
Дескриптор:
«Ересек халықтың
сауатсыздығын жою» жолдарын
айтады;
[4 балл]
Декскриптор:
-1930 жыл 25-шілдедегі оқиғаны
анықтайды;
-1930 жыл 27
тамыздағы оқиғаны анықтайды;
-1934 жыл 15
маусымдағы оқиғаны
анықтайды.
[3
балл]
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап
береді.
[3
балл]
Дескриптор:
-Ақпаттың ақиқат
немесе жалғандығын
анықтайды.
[3
балл]
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Оқулық «Қазақстан
тарихы 8(9) 1-ші бөлім»
|
Бекіту
|
Tarsiamaker
әдісі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап беру арқылы
қағаз қиындыларын үшбұрыш пішінді
құрастырады.
[2
балл]
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
А-4 Қағаз
қиындылары.
|
Кері
байланыс
|
БББ Мына сұрақтар бойынша
жауап береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А-4 Қағаз
қиындылары.
|