Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9.2 Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шадиева Г.Б |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
25.11.2024ж |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар. Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау; 9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1. Оқушылар қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасайды 2. Оқушылар әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдайды 3. Оқушылар қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға береді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
«Әділдік пен жауапкершілік» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Апта дәйексөзі: |
«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
1. Жіңішкеден жуанға Тұлғаны таны (жеке жұмыс)
|
1. Жіңішкеден жуанға Тұлғаны таны (жеке жұмыс)
|
Өзін-өзі бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
2. SWOT талдау ( жұптық жұмыс)
«Жас тұлпар» ұйымының құрылуы
3. Видеоролик «Целиноград оқиғасы»
4. Картамен жұмыс (тақтамен жұмыс) Неміс автономиясы енгізілмек болған аудандарды анықта
5. Кластер ( топтық жұмыс) Целиноград оқиғасы
1.Уақыты 2. Себебі 3. Барысы 4.Нәжижесі
6. Тест (жеке жұмыс) 1. 1946-1954 жылдары Қазақстан Коммунистік партиясы Орталық Комитетінің бірінші хатшысы болған кім? А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 2. Тың игерудің малшаруашлығының жайылымдық базасына нұқсан келуінен қауіптеніп ашық қарсылық білдірген тұлға. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 3. Қазақстан облысының бірқатар ауданын Өзбекстанға беруге табанды түрде қарсы шыққан тұлға. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 4. Үш рет Социалистік Еңбек Ері, 8 Ленин орденімен сонымен қатар басқа да ордендермен және медальдармен марапатталған. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 5. 1964-1986 жылғы желтоқсан айына дейін Қазақстан КП ОК Бірінші хатшысы болып, республикалық партия ұйымын үздіксіз басқарды. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев
|
2. SWOT талдау ( жұптық жұмыс) Күшті жағы: Қазақ халқының руханилығымен дамуын қайта дамыту мәселелері бойынша бірқатар әлеуметтік бастама ұсынды. Әлсіз жағы: Ұлттық республикада дербес бейресми топтардың құрылуы одақтық партия комитеттері мен арнаулы қызметтердің алаңдаушылығын тудырды. Мүмкіндігі: Ұйымды құрған студенттер тікелей қуғындауға ұшыраған жоқ. Оқу орныдарын аяқтауына, жұмысқа орналасуына мүмкіндіктері болды. Қауіп-қатер: Ұлттық тілдің, мәдениеттің дамуында артта қалушылық белең алып отырды.
3. Видеоролик «Целиноград оқиғасы»
4. Картамен жұмыс (тақтамен жұмыс) Неміс автономиясы енгізілмек болған аудандарды (Ақмола, Павлодар, Қарағанды, Көкшетау)
5. Кластер(топтық жұмыс) Целиноград оқиғасы
6. Тест (жеке жұмыс) 1-в, 2-в, 3- с, 4- а, 5- а |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
INSERT әдісі «V» — «Білемін» «-» «мен үшін түсініксіз» «+» — «мен үшін жаңа ақпарат» «?» — «мені таңғалдырады». Бағалау: Өзара бағалау бойынша , бір-бірін бағалайды Үйге тапсырма: ПОПС кестесі "XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
|
INSERT әдісі Оқушылар өз ойларын жазады
Бағалау: Өзара бағалау бойынша , бір-бірін бағалайды
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар.
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9.2 Қазақстан «тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шадиева Г.Б |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
25.11.2024ж |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар. Зерттеу сұрағы: XX ғасырдың. екінші жартысында ұлттық мүдделерді қорғау қалай жүзеге асырылды? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.1 қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасау; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау; 9.3.1.2 қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1. Оқушылар қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру және өзіндік интерпретация жасайды 2. Оқушылар әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдайды 3. Оқушылар қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға береді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
«Әділдік пен жауапкершілік» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Апта дәйексөзі: |
«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі |
1. Жіңішкеден жуанға Тұлғаны таны (жеке жұмыс)
|
1. Жіңішкеден жуанға Тұлғаны таны (жеке жұмыс)
|
Өзін-өзі бағалау |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
2. SWOT талдау ( жұптық жұмыс)
«Жас тұлпар» ұйымының құрылуы
3. Видеоролик «Целиноград оқиғасы»
4. Картамен жұмыс (тақтамен жұмыс) Неміс автономиясы енгізілмек болған аудандарды анықта
5. Кластер ( топтық жұмыс) Целиноград оқиғасы
1.Уақыты 2. Себебі 3. Барысы 4.Нәжижесі
6. Тест (жеке жұмыс) 1. 1946-1954 жылдары Қазақстан Коммунистік партиясы Орталық Комитетінің бірінші хатшысы болған кім? А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 2. Тың игерудің малшаруашлығының жайылымдық базасына нұқсан келуінен қауіптеніп ашық қарсылық білдірген тұлға. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 3. Қазақстан облысының бірқатар ауданын Өзбекстанға беруге табанды түрде қарсы шыққан тұлға. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 4. Үш рет Социалистік Еңбек Ері, 8 Ленин орденімен сонымен қатар басқа да ордендермен және медальдармен марапатталған. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев 5. 1964-1986 жылғы желтоқсан айына дейін Қазақстан КП ОК Бірінші хатшысы болып, республикалық партия ұйымын үздіксіз басқарды. А) Д. Қонаев В) Ж. Шаяхметов С) Ж. Тәшенев
|
2. SWOT талдау ( жұптық жұмыс) Күшті жағы: Қазақ халқының руханилығымен дамуын қайта дамыту мәселелері бойынша бірқатар әлеуметтік бастама ұсынды. Әлсіз жағы: Ұлттық республикада дербес бейресми топтардың құрылуы одақтық партия комитеттері мен арнаулы қызметтердің алаңдаушылығын тудырды. Мүмкіндігі: Ұйымды құрған студенттер тікелей қуғындауға ұшыраған жоқ. Оқу орныдарын аяқтауына, жұмысқа орналасуына мүмкіндіктері болды. Қауіп-қатер: Ұлттық тілдің, мәдениеттің дамуында артта қалушылық белең алып отырды.
3. Видеоролик «Целиноград оқиғасы»
4. Картамен жұмыс (тақтамен жұмыс) Неміс автономиясы енгізілмек болған аудандарды (Ақмола, Павлодар, Қарағанды, Көкшетау)
5. Кластер(топтық жұмыс) Целиноград оқиғасы
6. Тест (жеке жұмыс) 1-в, 2-в, 3- с, 4- а, 5- а |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
INSERT әдісі «V» — «Білемін» «-» «мен үшін түсініксіз» «+» — «мен үшін жаңа ақпарат» «?» — «мені таңғалдырады». Бағалау: Өзара бағалау бойынша , бір-бірін бағалайды Үйге тапсырма: ПОПС кестесі "XX ғ. 60-80 жылдарындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуындағы қарама-қайшылықтар
|
INSERT әдісі Оқушылар өз ойларын жазады
Бағалау: Өзара бағалау бойынша , бір-бірін бағалайды
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















