Материалдар / Ы дыбысы мен әрпі

Ы дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
449
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:14.11.2018Сынып: 1«Б» сынып

Мектеп : Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМенің достарым. Ыы дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.3.5.1.таырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер,белггілерін қлдана отырып, жай сөйлемдер /мәтін құрастыру және жазу1.2.9.1.әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.1.8.1.берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту1.3.11.1. сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.Иллюстрация бойынша болжайдыКөпшілігі:Мәтін мазмұнын иллюстрациябойынша болжай отырып сөйлем құрайдыКейбірі.Тақырыпты болжай отырып өмірден мысалдар келтіреді
Жетістік критерийлері-Бейнежазбадан Ы ы әрпіне қатысты сөздерді табады, тапқан сөздерді буынға бөледі, сөйлем құрастырады;-“Ы» дыбысы мен әрпін ажырата алады, әріпті дыбыспен сәйкестендіре алады;-Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратады және дұрыс дыбыстайды-Ой ұшқырлығын, иллюстрация бойынша болжай алады.-Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады.

Құндылықтарды дарыту Туған жерге деген сүйіспеншілік,ұлттық дәстүрлерімізді бойына сіңіру
Пәнаралық байланысӨнер, математика
АКТ қолдану дағдыларыhttps://www.youtube.com/watch?v=97pJRMJi7GE “ Әліппені үйренеміз”

Тілдік құзыреттілікПәндік: Ы дыбысының дауыссыз,ұяң, жазба баспа түрлеріТерминологиялық:Дауыссыз дыбыс, сөз басында, сөз соңында, сөз ортасындаДиалогтық: Ы дыбысы қайсы дыбысқа ұқсас келуі мүмкін деп ойлайсың?
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Ширату5 минут



«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген мәтін бойынша мысалдар келтіріле отырып,болжаумен жауап береді. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың жалған, шындық екендігін аңғарады“Дос болайық бәріміз» Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. • көршілеріңіз естімейтіндей етіп, көршіңізге сыбырлаңыз/Сыбырлағанда досы туралы, көршісі туралы жылы лебіз айтылады/• мұғалім 1 – 4 дейін санды таңдайды; • осы санға сәйкес келетін оқушы көршісінің өзі туралы не айтқанын жария етеді; • оқушының бәрі қатысуға мүмкіндік болады. 

Дөңгелене тұрып өтілген дыбыстарды қайталайды. Мысалы А дыбысыдауысты-бұлшындықТ-дыбысыдадауыстыБұл-жалған











Сабақтың ортасы20 минут

«Қара жәшік» ойыны. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Стол үстіне екі жәшік қойып, ішіне көзілдірік, түйме, гүл, желпуіш, айна т.б. заттарды салады. Ойыншының міндеті жәшік ішіндегі затты өмірде қай кезде, қалай қолданатынын сипаттап айтуы керек. Қарсы топ оларды жасырып отырған затын айтқан сөздеріне қарап табуы керек.

АйтылымОқулықпен жұмыс : “Сен-маған,мен –саған” әдісі суретті пайдалана отырып сұрақ қою Мақсаты /МК/ Оқулықтағы иллюстрациялы суретті пайдалана отырып болжаммен бір-біріне сұрақ қоядыМысалы:
  • “Достық” дегендененітүсінесің??
  • Нағыздосқандайболады?
  • Суреттеқандайкуаныштсәттерді, достықтыкөріптұрсың?


  • ДескрипторСұраққоядыСөйлемқұрайдыӨзпікірінтолықжеткередіЖазылымКаллиграфиялықнормалардысақтауЖұмыс дәптермен жұмыс:“ Әдемі етіп жазамыз”



    Дескриптор Жол кеңістігіне қарап жазады, бас әріп жай әріп мазмұнын түсінеді





    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
    Сергіту сәті минутҚара жорғаhttps://www.youtube.com/watch?v=RTmGRPVXr9Y
    Қызықты тапсырмаСабақсоңы10мин

    Әріптерден сөз құрау



    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы5 минут

    1.Эмоцианалды кері байланыс “Жетістіктер ағашы”



    Жетістіктерағашымакеті

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы “Сергіту сәті”АКТҚұндылықтармен байланыс (тәрбие)








    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ