Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Я я дыбысы мен әрпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Пәні: |
Әліппе кезеңі Әліппе |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Акжигитова С |
|
Күні: |
09.12.2022 ж. |
|
Сынып:1 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Я я дыбысы мен әрпі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2. 8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну 1.2. 1.2 оқу түрлерін (тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану 1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу 1.2. 2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Әріпті таниды,дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дауысты,дауыссыз дыбыс екенін,жуан,жіңішке болып бөлінетінін түсінеді; дыбысты дұрыс айтуға,буындап оқу, жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша сөйлем құрайды. Табиғатты, жан-жануарлар, құстарды, қоршаған ортаны қорғауға үйренеді. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 мин
Сабақтың ортасы 7 мин
5 мин
Жаңа білім
5 мин
5 мин
3 мин
Сергіту сәті 1 мин
3 мин
1 мин
3 мин
3 мин
Сабақтың соңы 3 мин
Кері байланыс 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі:
2.Көңіл-күйлерің қандай? Психологиялық ахуал орнату. «Шаттық шеңберін» құру. Шашы алтын, көзі от, Шыға ғой, Күн, тезірек Жылу берші, шуақ берші Маған, досыма Тағы, тағы, тағы -
да! Балаларды түрлі-түсті түймелерді алу арқылы топқа бөлемін. - Балалар түрлі-түсті түймелерден өздеріңе ұнаған түсті алыңдар.Осы алған түстеріңмен балалар топқа бөлініп алайық. 1-топ:Ақ түйме 2-топ:Жасыл түйме 3-топ:Қызыл түйме 4-топ:Сары түйме Балалар топқа бөлініп отырады.Балалар,міне,жаңа топқа бөлініп алдық. -Балалар топ ережесін құрып алайық. 1.Топта бір-бірін тыңдау; 2.Уақытқа бағыну; 3.Шапшаңдық; 4.Бәсекелестік; 5.Бірлестік. Жарайсыңдар,Балалар! Өткен сабақты пысықтау. -Балалар бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ.Бүгін біз «Жыл мезгіліне» саяхатқа шығамыз. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Жарайсыңдар,балалар! Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Ағаштарда жапырақ болмайды.Қар жауады.Аяз болады.,т.б. Қандай ойын түрлерін білесіңдер? Аққала жасау,шанамен сырғанау,сырғанақ тебу,т,б. -Балалар қыста біз «Аққаланы» қардан жасаймыз.Ал бүгін біз Аққаланы өз білімімізбен жасаймыз. «Аққала жасау» ойыны. 1-топ:Балалар өткен сабақта қандай дыбыспен таныстық? –И. 2-топ: «И» дыбысының сөздегі орны қандай? -«И» дыбысы сөздің басында,ортасында,соңында кездеседі. 3-топ: «Инелік» сөзін буынға бөліп,дыбыстық талдау жасаңдар -И-не-лік.3 дауысты,3 дауыссыз дыбыс бар. 4-топ: «И» дыбысы бар сөздерді айтамыз. «Шие» сөзіне сөйлем құраймыз. -Ит,ине,шие,т.б. Әкем үйге шие сатып әкелді. -Жарайсыңдар,балалар! Әр сұраққа жауап бергенде «Аққаланың» бөліктерін тақтаға жабыстырады. -Жарайсыңдар,балалар! «Аққаланы» әдемі етіп жасадық. -Ал,енді балалар «Инелік» өлеңін жатқа кім айтады? Әр топтан бір оқушы айтады. -«Қошаметтеу» арқылы бағалаймын. «Миға шабуыл» әдісі -Балалар, «Қыс» мезгілінен соң қандай мезгіл келеді? «Көктем» мезгілінде табиғатта қандай өзгерісте болады? -Қар ериді.Жылғалардан су ағады.Ағаштар бүршік атады.Құстарға ұя жасаймыз. -Ондай болса балалар «Ұя жасау» ойыны арқылы құстарға ұя жасаймыз. Ол үшін біз жұмбақтардың шешуін дұрыс табуымыз керек. 1.Қалың киімді ұнатады, Шешіндірсең жылатады.Ол не? Пияз 2.Әр желінің асты толған көк қоян, Жаз болғанда көк қоянды жеп қоям. Бұл не? Қияр. 3.Қалқиып қос құлағы, Елеңдеп қорқып тұрады. Қоян 4.Қолы жоқ сурет салады, Тісі жоқ тістеп алады. Аяз
-Жарайсыңдар,балалар! Құстарға ҰЯмыз дайын. Әдемі болып шықты ұямыз. Отшашу арқылы бағалаймын -Балалар, «қоян» сөзінде қандай дыбыстар бар? -Қ О Я Н. -Қай дыбыспен таныс емеспіз.-Я -«Я» дыбысын көрсетемін. -Балалар,бүгін біз «Я» дыбысы мен әрпімен танысамыз. – Балалар, бүгін біз сюжетті сурет бойынша сөйлем құраймыз. Құраған сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аламыз. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Я» қосарлы дыбысының айтылу ерекшелігін білеміз. Оны дауысты, дауыссызға,жуан,жіңішке екенін ажыратамыз. «Я я» қосарлы дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысамыз. «Я я» әрпін көркем жазып үйренеміз. Түймелерден «я» әрпін жасау.Бұл бүгінгі біздің мақсатымыз. Балалар, «Я» дыбысын айтайықшы.Я Я Я «Я» дыбысы қалай айтылады? Созылып айтылады.Олай болса балалар,»Я» дыбысы дауысты дыбыс. «Я» дыбысының таңбалануын көрсетемін(баспа, жазба) Балалар «Я» дыбысы қосарлы дыбыс.Й+А =Я Балалар «Я» дыбысы сөздің басында,ортасында,аяғында кездеседі. Оқулықпен жұмыс
Ал балалар,оқулықтың 82-бетін ашайық. 1. Сурет бойынша сөйлем құратамын.
Қоянның суретін көрсетіп,Қоян сөзінде неше дыбыс естіліп тұрғанын сұраймын.5 дыбыс естіліп тұрғанымен 4 әріп жазылатынын түсіндіремін. Қойан-Қоян «Я» дыбысын түймелерден жасату. Қ.Б. «Отшашу» әдісі
Сәйкестендіру. Бөлініп алынған сөздерді оқып беремін. Аяз аяқ қоян қияр Таяз таяқ шаян пияз
-Ал енді балалар жол жүріп шаршаған боларсыңдар.Олай болса біраз бойымызды сергітейік! Әуен естіліп тұрады.Бір затты қимылмен көрсетемін.Оқушылар сол қимылды көрсете отырып сергіту сәтін жасаймыз.
Жарайсыңдар,балалар!
«Ой қозғау» әдісі. -Балалар, «Көктем»мезгілінен соң жылдың қай мезгілі келеді? Олай болса балалар, «Жаз мезгіліне» саяхатқа шығамыз. Жазда табиғатта қандай өзгерістер болады?Айнала жап-жасыл,көбелектер көп болады,әр түрлі гүлдер өседі,шыбындар,т.б. «Сұр қоян» өлеңін мәнерлеп оқып беремін.Өлеңнің авторы туралы қысқаша мәлімет беремін.Суретімен Тоқаш Бердияров (1925–1988) - 19 қазанда Оңтүстік Қазақстандағы Келес ауданында туған. Отан соғысына қатысқан. .Балаларға арналған өлеңдері де өте көп.Соның бірі бүгін біз танысқан «Сұр қоян» өлеңі. -Балалар, «Жаз»мезгілінде қандай жәндіктер көп болады? «Шыбын ұстау» әдісі -Олай болса балалар, шыбындарды ұстауымыз керек.Ол үшін біз тапсырмаларды орындауымыз керек.Буындарды оқу. А-яз а-яқ қо-ян қи-яр Та-яз та-яқ ша-ян пи-яз Керемет балалар! Отшашу арқылы бағалаймын Жазылым
1. «Я» әрпінің таңбалануына назар аудару.Тақтаға жазамын. 2. «Я» әрпін ауада жазып көрсету. . Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. Я Я Я Я Я Я Я Я я я я я я я я я «Қошаметтеу» әдісі арқылы бағалаймын.
Сабақты қорыту. -Балалар, «Жаз мезгілінен» соң қандай жыл мезгілі келеді? Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Жапырақтар сарғаяды,жерге түседі,аспан бұлттанады,жаңбыр жауады,т.б. Олай болса балалар, «Күз мезгіліне» саяхатқа шығайық. «Құс ұшыру» ойыны.
-Балалар,құстардың жылы жаққа ұшуына көмектесейік. Ол үшін құстардың тапсырмасын орындайық. «Ия.Жоқ» әдісі Айақ - Таяз + Таяқ + Қойан - Отшашу арқылы бағалаймын. Кері байланыс |
Сәлемдеседі «Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл-күйлерін білдіреді Шаттық шеңберін құрып,психологиялық ахуал қалыптастырады. Өлеңді хормен қимыл-әрекет арқылы айтады. Түймелер арқылы топқа бөлінеді Балалар
мұғалім Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |