Мерзім | Күні | Сабақ. Биология. 10- сынып (гуманитар) |
Сабақтыңтақырыбы | Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі |
Жалпы мақсаты | Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі туралы білім қалыптастыру |
Күтілетін нәтижелер | Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі туралы білім қалыптасты. |
Сабақ әдісі | «Алмастыру» әдісі. «ДЖИГСО» әдісі. |
Керекті жабдық-Тар | Көрсетілім: Ядроның құрылысының суреттері. Хромосома суреттерін және құрылысын А4 қағаздары ережелер жазылған қағаздар, маркер түрлі –түсті стикерлер клей, қайшы, сызғыштар, тірек- сызбалар |
Сабақ барысы |
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Бағалау |
Кіріпе
10 минут | 1.Сыныппен амандасу.2. Сыныпты топтарға топтарға бөлу3. Үй тапсырмасын тексеру .«Алмастыру» әдісі.
| Мұғаліммен сәлемдеседі.Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну. Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды. 1 –қадам. 4 топқа әр қайсысына бөлек плакаттын ортасына жазылған яғни І топ «Цитоқаңқаның құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі», ІІ топ «Цитоплазма органоидтарі» ІІІ топ «Жасуша орталығы, рибосомалар,» ІV «Пластидтер»І топ→ІІ топ → ІІІ топ → ІV топ→ І топ. Әр 2 минут сайын плакаттарды топ ішінде ауыстырып отырамыз, алғашқы плакат алдарына келгенше әр сол берілген 2 минут ішінде ортадағы жазылған сөзге сипаттама беріп кетеді. Және топтар постер қорғау | Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5Жасыл-4Көк – 3Сары -2Қара – 1ұпай беріп отырады. |
Жаңа тақырып5 минут | Түсіну1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі» шығады. | Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «жасуша»ІІ топ. «ядро»ІІІ топ. «хромосома» ІV топ. «ген» |
|
Жаңа сабақты қолдану20 мин
| Түсіну, Талдау «ДЖИГСО» әдісі
Мұғалім топ ішінде әр оқушыға жеке мәтінді бөліп береді | 1-Қадам мәтінді қанша топқа сонша бөлікке бөлінеді 2-Жанұяның әр мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында әр жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау | Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5Жасыл-4Көк – 3Сары -2Қара – 1ұпай беріп отырады. |
Қорытынды5 мин | Формативтік және суммативті бағалауИнсерт –стратегиясыНені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?Үй тапсырмасы | Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды§ Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі |
|
Сабақтың өзіндік талдауы |
тәжірибеліксабақты бағалау | ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Сабақ бойынша өзгертулер | ____________________________________________________________________________________________________________________________________ |