Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Уақыт- Өмір
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: Мектеп: «№4 ЖББМ» Мұғалімнің аты-жөні: Касымова А. Н . Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы: Уақыт- Өмір |
||||||||||||||||
оқу мақсаттары: |
(А4.);мәтіннің негізгі аспектілерін анықтау және талқылау. (7.О6)Шығармада ғы кейіпкерлерге автор берген мінездеменің тілдік құралдарын талдау тақы рып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығыСөйлесу әрекетіне жетелейтін қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде тақырып туралы ақпарат беру. Оқушылардың көпшілігі
Оқушылардың кейбірі
|
|||||||||||||||
Құндылықтарды игерту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, ал шығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады. |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс: |
Сурет өнері |
|||||||||||||||
АКТ-ны қол/з: |
PowerPoint таныстырылымы. |
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар:Суретті сипаттау үшін нақ осы шақ қолдана алады. Пән лексикасы және терминология:Уақыт тақырыбына қатысты жаңа сөздер мен терминология. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Келесі көріністе сіздер ………………………….. көре аласыздар. Назарларыңызға ұсынылған суретте ………………… бейнеленген. |
|||||||||||||||
меңгерілген білім |
«Уақыт өлшемдері» тақырыбында сөздік қорын дамытып, айтылым дағдыларын дамытты. Қазақ тіліндегі екпін түрлерін дұрыс қолдануға дағдыланды. |
|||||||||||||||
Жоспар уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөзде |
||||||||||||||
Сабақ басы 5 мин |
Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Уақыт тақырыбына қатысты суреттердің мазмұнын ашады. Мұғалім: «Бүгінгі сабақта керісінше жұмыс жасаймыз, мақалдың мәнін түсініп, сурет және сахналанған көрініс арқылы береміз». Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады; Жетістік критерийлерін болжайды; Жетістік критерийлерімен танысады. |
Үлестірме қағаз; |
||||||||||||||
Сабақ ортасы 5 мин 25 мин 5 мин |
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығшылығы ояту мақсатында «Ортақ портрет»әдісін қолданып,достарының уақытын қалаай өткізетінін сипаттап берулерін сұрайды1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивтітақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Олардыоқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс.А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орындатады.3.Мәтінмен жұмыс.А)Тыңдалым.Оқылым.Оқулықтағы 3-тапс. орындатады. Ә) Айтылым. Оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады. 4. Сергіту сәті. «Қызықты суреттер» тәсіліб
ойынша әр жұпқа тақырыпқа қатыстысуреттердің бөліктерін таратып береді. Мәтінсоңы жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 6,7-тапс. орындатады. 1-тапсырма.Топқа бөліну. Мақал қағаздарға жазылып, бөліктерге қиылады. Оқушылар бір қағаздан алып, мақалдардың бөліктерін біріктіруге тырысады. Өздерінің нұсқаларын тексеру үшін тақтаға шығарылған толық нұсқасымен сәйкестендіреді.
2-тапсырма. Кері байланыс.Жетістік критерийлері бойынша топқа кері байланыс беріңіз. Әр топ 2 минут сөйлейді. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. Айтылым. Қате жазылған сөйлемдерді табады, себебін түсіндіреді. Жазылым. Кестені толтырады. Тыңдалым. Оқылым. Мәтіндітыңдайды, оқиды, тақырып қояды, жоспар құрады.Айтылым. Мәтіндегі ақпаратты «Төртсөйлем» тәсілін пайдаланып айтады.Жұптық жұмыс. Әр жұп бөліктердіқұрастырады, сипаттайды.Оқулықтағы 8-тапсырманы орындатады А) Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады Жетістік критерийлері
|
Мақалдардың бөліктері жазылған үлестірме қағаз; А4 парағы, қарындаштар, таймер |
||||||||||||||
Сабақ соңы 5 мин |
Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді. Сабақта маған не пайдалы болды?Сабақта маған не қызықты болды? Сабақта маған не қиын болды? |
Үлестірме қағаз |
||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
||||||||||||||
Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. |
Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі. |
Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы қолданылады. |