Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығшылығы ояту мақсатында
«Ортақ портрет»әдісін қолданып,достарының
уақытын қалаай өткізетінін сипаттап берулерін
сұрайды1. Сөздікпен
жұмыс. А) Мұғалім
интерактивтітақтадан тақырыпқа қатысты
жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын
айтады. Олардыоқиды, оқушыларға
қайталатады.
2. Мәтіналды
жұмыс.А) Айтылым. Оқулықтағы
1-тапсырманы орындатады.
Ә) Жазылым. Оқулықтағы
2-тапсырманы орындатады.3.Мәтінмен
жұмыс.А)Тыңдалым.Оқылым.Оқулықтағы 3-тапс.
орындатады.
Ә) Айтылым. Оқулықтағы
4-тапсырманы орындатады.
4. Сергіту
сәті. «Қызықты суреттер»
тәсіліб
ойынша әр жұпқа тақырыпқа
қатыстысуреттердің бөліктерін таратып
береді.
Мәтінсоңы жұмыс. А) Айтылым.
Оқулықтағы 6,7-тапс.
орындатады.
1-тапсырма.Топқа бөліну. Мақал қағаздарға
жазылып, бөліктерге қиылады. Оқушылар бір қағаздан алып,
мақалдардың бөліктерін біріктіруге тырысады. Өздерінің нұсқаларын
тексеру үшін тақтаға шығарылған толық нұсқасымен
сәйкестендіреді.
-
Уақыт тас екеш тасты да
тоздырады.
-
Елу жылда ел
жаңа.
-
Уақыт керуеніне бөгет
жоқ.
-
Уақыттың бос өткені - өмірдің
бос кеткені.
-
Жан жарасына уақыт
емші.
-
Жыл деген ат басын
бұрғанша,
Ай деген аунап тұрғанша.
-
Әрнәрсе уақытымен
қызықты.
-
Басталған ай – туралған
ет.
-
Уақыт –
алтын.
-
Әр гүлдің иісі өз уақытында
аңқиды.
2-тапсырма. Кері байланыс.Жетістік
критерийлері бойынша топқа кері байланыс беріңіз. Әр топ 2 минут
сөйлейді.
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды,
қайталайды.
Айтылым. Дұрыс айтылуымен
ауызша жаттығу
жүргізеді.
Айтылым. Қате жазылған
сөйлемдерді табады, себебін
түсіндіреді.
Жазылым. Кестені толтырады.
Тыңдалым. Оқылым. Мәтіндітыңдайды, оқиды,
тақырып қояды,
жоспар құрады.Айтылым. Мәтіндегі ақпаратты «Төртсөйлем» тәсілін
пайдаланып айтады.Жұптық жұмыс. Әр жұп бөліктердіқұрастырады,
сипаттайды.Оқулықтағы 8-тапсырманы
орындатады
А) Оқулықтағы 9-тапсырманы
орындатады
Жетістік
критерийлері
-
Сурет мақал идеясын
ашады;
-
Мақалдың мәні өмірден
келтірілген мысалға сәйкес келеді.
-
Сахналанған көрініс түсінікті,
анық болды.
|