Қысқа мерзімді жоспар
kairshanz@mail.ru
|
Бөлім: |
Уақыт |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кольчубеева З.М |
|
|
Күні: |
28.10.2021 |
|
|
Сынып: 3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Уақытты қалай анықтаймыз? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: адам өміріндегі сағаттың маңызын, сағаттың даму тарихын, уақытты анықтау жолдарын біледі. Сағат түрлерін, уақытты дұрыс айтуды, жыл мезгілдерін суреттеуді біледі. Көптеген оқушылар: сағаттың даму тарихын айта алады. Сағаттарды сала алады. Кейбір оқушылар: Сағаттың адам өміріндегі маңызын дәлелдеп айта алады. Сағат дизайнын жасай алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі. 1.Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 3.Үй тапсырмасы. ІІ. Өткенді пысықтау. 1. Жаңа тақырыпты болжау. Уақытты қалай анықтаймыз? Мұғалім оқушыларға сағат суретін көрсетеді.
2. “Уақыт” ұғымы әрбір адамның өмірінде жиі кездеседі. Сендер күнделікті өмірде “уақыт жоқ, бәрін істеп үлгеруім керек” деген сөздерді жиі естіген боларсыңдар? Адам бәрін уақытында істеп, бәріне үлгеру үшін ойлап тапқан. Алғашқы сағаттарды 3 жарым жыл бұрын ойлап тапқан. Ол-күн сағаты. Арнайы орнатылған нұсқағыштан түскен көлеңке уақытты көрсететін. Бірақ бұл сағаттардың бір кемшілігі : бұлтты күндері,түнде оларды пайдалана алмайтын. Қалай ойлайсыңдар, неліктен? Кейінірек су және құм сағаттары пайда болған. 3. Оқушыларға өмірді сағатсыз елестетулерін сұрайды. Оның аяғы қалай болар еді? Сағаттың адам өміріндегі маңызы туралы шағын әңгіме құрауды ұсыну.
4. Қазіргі кезде секунд, минут, уақытты көрсетеді. Адамдар ұзақ мерзім аралығын есептеу үшін күнтізбені ойлап тапты. Күнтізбелер бір жылға есептеліп, күн және ай бойынша есеп жүргізеді. Күнтізбе жасау – қызықты жұмыс. Жай күнтізбелер дүкенде де сатылатын болғандықтан, балалар өзінің ерекше күнтізбесін ойлап таба алады. Мысалы, ұмытуға болмайтын күндердің күнтізбесін жасайды. Онда жақындарыңның туған күндері мен белгілі бір даталар белгіленеді.
5. Сендер ұзақ уақыт бөлігі күнтізбемен есептелетінін білесіңдер. Қазіргі күнтізбелерге назар аударайықшы. Онда әдетте жыл мезгілдері бейнеленген табиғат көрінісін байқаймыз (оқулықтағы фотосуреттерді қарап шығып, жыл мезгілдерінің белгілерін атайды). Оқушылар маусымдық жұмыстар туралы айтып береді. Сұрақтар қойылады: 1. Жыл неден тұрады? 2. Бір жылда қанша ай, мезгіл, бар? 3. Апта күндерді және ай мезгілдерін ата. |
Суретке қарап, тақырыпты анықтайды.
Мұғалім таратып берген ақ бетке шағын әңгіме құрайды.
Күнтізбенің суретін салып, ұмытылмас күндерді белгілейді.
Жыл мезгіл суреттерін салады, сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: «Смайлик» |
|
|
|
Кері байланыс: «Білім ағашы» әдісі бойынша өтеді. Үй тапсырмасы: Ғаламтордан күнтізбенің тарихы туралы мәліметтерді оқып келу, суретті аяқтау. |
Кері байланыс жасайды. |
|
|
Көрнекілілтер:



|
Р/С |
Зат қасиеттері |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
|
1 |
Сым иілгіш |
|
|
|
2 |
Қант қатты |
|
|
|
3 |
Тас қатты |
|
|
|
4 |
Шырын сұйық |
|
|
|
5 |
Темір мөлдір |
|
|
|
6 |
Балға жұмсақ |
|
|
|
7 |
Тұз сұйық |
|
|
|
Р/С |
Зат қасиеттері |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
|
1 |
Сым иілгіш |
|
|
|
2 |
Қант қатты |
|
|
|
3 |
Тас қатты |
|
|
|
4 |
Шырын сұйық |
|
|
|
5 |
Темір мөлдір |
|
|
|
6 |
Балға жұмсақ |
|
|
|
7 |
Тұз сұйық |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Уақытты қалай анықтайды?
Уақытты қалай анықтайды?
Қысқа мерзімді жоспар
kairshanz@mail.ru
|
Бөлім: |
Уақыт |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кольчубеева З.М |
|
|
Күні: |
28.10.2021 |
|
|
Сынып: 3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Уақытты қалай анықтаймыз? |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: адам өміріндегі сағаттың маңызын, сағаттың даму тарихын, уақытты анықтау жолдарын біледі. Сағат түрлерін, уақытты дұрыс айтуды, жыл мезгілдерін суреттеуді біледі. Көптеген оқушылар: сағаттың даму тарихын айта алады. Сағаттарды сала алады. Кейбір оқушылар: Сағаттың адам өміріндегі маңызын дәлелдеп айта алады. Сағат дизайнын жасай алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі. 1.Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. 3.Үй тапсырмасы. ІІ. Өткенді пысықтау. 1. Жаңа тақырыпты болжау. Уақытты қалай анықтаймыз? Мұғалім оқушыларға сағат суретін көрсетеді.
2. “Уақыт” ұғымы әрбір адамның өмірінде жиі кездеседі. Сендер күнделікті өмірде “уақыт жоқ, бәрін істеп үлгеруім керек” деген сөздерді жиі естіген боларсыңдар? Адам бәрін уақытында істеп, бәріне үлгеру үшін ойлап тапқан. Алғашқы сағаттарды 3 жарым жыл бұрын ойлап тапқан. Ол-күн сағаты. Арнайы орнатылған нұсқағыштан түскен көлеңке уақытты көрсететін. Бірақ бұл сағаттардың бір кемшілігі : бұлтты күндері,түнде оларды пайдалана алмайтын. Қалай ойлайсыңдар, неліктен? Кейінірек су және құм сағаттары пайда болған. 3. Оқушыларға өмірді сағатсыз елестетулерін сұрайды. Оның аяғы қалай болар еді? Сағаттың адам өміріндегі маңызы туралы шағын әңгіме құрауды ұсыну.
4. Қазіргі кезде секунд, минут, уақытты көрсетеді. Адамдар ұзақ мерзім аралығын есептеу үшін күнтізбені ойлап тапты. Күнтізбелер бір жылға есептеліп, күн және ай бойынша есеп жүргізеді. Күнтізбе жасау – қызықты жұмыс. Жай күнтізбелер дүкенде де сатылатын болғандықтан, балалар өзінің ерекше күнтізбесін ойлап таба алады. Мысалы, ұмытуға болмайтын күндердің күнтізбесін жасайды. Онда жақындарыңның туған күндері мен белгілі бір даталар белгіленеді.
5. Сендер ұзақ уақыт бөлігі күнтізбемен есептелетінін білесіңдер. Қазіргі күнтізбелерге назар аударайықшы. Онда әдетте жыл мезгілдері бейнеленген табиғат көрінісін байқаймыз (оқулықтағы фотосуреттерді қарап шығып, жыл мезгілдерінің белгілерін атайды). Оқушылар маусымдық жұмыстар туралы айтып береді. Сұрақтар қойылады: 1. Жыл неден тұрады? 2. Бір жылда қанша ай, мезгіл, бар? 3. Апта күндерді және ай мезгілдерін ата. |
Суретке қарап, тақырыпты анықтайды.
Мұғалім таратып берген ақ бетке шағын әңгіме құрайды.
Күнтізбенің суретін салып, ұмытылмас күндерді белгілейді.
Жыл мезгіл суреттерін салады, сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: «Смайлик» |
|
|
|
Кері байланыс: «Білім ағашы» әдісі бойынша өтеді. Үй тапсырмасы: Ғаламтордан күнтізбенің тарихы туралы мәліметтерді оқып келу, суретті аяқтау. |
Кері байланыс жасайды. |
|
|
Көрнекілілтер:



|
Р/С |
Зат қасиеттері |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
|
1 |
Сым иілгіш |
|
|
|
2 |
Қант қатты |
|
|
|
3 |
Тас қатты |
|
|
|
4 |
Шырын сұйық |
|
|
|
5 |
Темір мөлдір |
|
|
|
6 |
Балға жұмсақ |
|
|
|
7 |
Тұз сұйық |
|
|
|
Р/С |
Зат қасиеттері |
Дұрыс |
Дұрыс емес |
|
1 |
Сым иілгіш |
|
|
|
2 |
Қант қатты |
|
|
|
3 |
Тас қатты |
|
|
|
4 |
Шырын сұйық |
|
|
|
5 |
Темір мөлдір |
|
|
|
6 |
Балға жұмсақ |
|
|
|
7 |
Тұз сұйық |
|
|
шағым қалдыра аласыз















