Материалдар / Уақытты қалай анықтайды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Уақытты қалай анықтайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам өміріндегі сағаттың маңызын, сағаттың даму тарихын, уақытты анықтау жолдарын анықтайды. Сағат түрлерін, уақытты дұрыс айтуды, жыл мезгілдерін суреттеу жайлы қызықты тапсырмалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2021
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

     

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Уақыт

Мұғалімнің аты-жөні:

Кольчубеева З.М

Күні:

28.10.2021

Сынып: 3 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Уақытты қалай анықтаймыз?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.3.2 шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден ақпарат жинау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: адам өміріндегі сағаттың маңызын, сағаттың даму тарихын, уақытты анықтау жолдарын

біледі. Сағат түрлерін, уақытты дұрыс айтуды, жыл мезгілдерін суреттеуді біледі.

Көптеген оқушылар: сағаттың даму тарихын айта алады. Сағаттарды сала алады.

Кейбір оқушылар: Сағаттың адам өміріндегі маңызын дәлелдеп айта алады. Сағат дизайнын жасай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі.

1.Амандасу.

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

3.Үй тапсырмасы.

ІІ. Өткенді пысықтау.


1. Жаңа тақырыпты болжау.

Уақытты қалай анықтаймыз?

Мұғалім оқушыларға сағат суретін көрсетеді.

2.

Уақыт” ұғымы әрбір адамның өмірінде жиі кездеседі. Сендер күнделікті өмірде “уақыт жоқ, бәрін істеп үлгеруім керек” деген сөздерді жиі естіген боларсыңдар? Адам бәрін уақытында істеп, бәріне үлгеру үшін ойлап тапқан.

Алғашқы сағаттарды 3 жарым жыл бұрын ойлап тапқан. Ол-күн сағаты. Арнайы орнатылған нұсқағыштан түскен көлеңке уақытты көрсететін. Бірақ бұл сағаттардың бір кемшілігі : бұлтты күндері,түнде оларды пайдалана алмайтын. Қалай ойлайсыңдар, неліктен?

Кейінірек су және құм сағаттары пайда болған.



3. Оқушыларға өмірді сағатсыз елестетулерін сұрайды. Оның аяғы қалай болар еді? Сағаттың адам өміріндегі маңызы туралы шағын әңгіме құрауды ұсыну.


4.

Қазіргі кезде секунд, минут, уақытты көрсетеді. Адамдар ұзақ мерзім аралығын есептеу үшін күнтізбені ойлап тапты. Күнтізбелер бір жылға есептеліп, күн және ай бойынша есеп жүргізеді. Күнтізбе жасау – қызықты жұмыс. Жай күнтізбелер дүкенде де сатылатын болғандықтан,

балалар өзінің ерекше күнтізбесін ойлап таба алады. Мысалы, ұмытуға болмайтын күндердің күнтізбесін жасайды. Онда жақындарыңның туған күндері мен белгілі бір даталар белгіленеді.


5.

Сендер ұзақ уақыт бөлігі күнтізбемен есептелетінін білесіңдер. Қазіргі күнтізбелерге назар аударайықшы. Онда әдетте жыл мезгілдері бейнеленген табиғат көрінісін байқаймыз (оқулықтағы фотосуреттерді қарап шығып, жыл мезгілдерінің белгілерін атайды).

Оқушылар маусымдық жұмыстар туралы айтып береді.

Сұрақтар қойылады:

1. Жыл неден тұрады?

2. Бір жылда қанша ай, мезгіл, бар?

3. Апта күндерді және ай мезгілдерін ата.


  1. Амандасады.










Суретке қарап, тақырыпты анықтайды.
















Мұғалім таратып берген ақ бетке шағын әңгіме құрайды.




Күнтізбенің суретін салып, ұмытылмас күндерді белгілейді.











Жыл мезгіл суреттерін салады, сұрақтарға жауап береді.

ҚБ: «Смайлик»






Кері байланыс: «Білім ағашы» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: Ғаламтордан күнтізбенің тарихы туралы мәліметтерді оқып келу, суретті аяқтау.

Кері байланыс жасайды.





















































Көрнекілілтер:















Picture 79







Р/С

Зат қасиеттері

Дұрыс

Дұрыс емес

1

Сым иілгіш



2

Қант қатты



3

Тас қатты



4

Шырын сұйық



5

Темір мөлдір



6

Балға жұмсақ



7

Тұз сұйық







Р/С

Зат қасиеттері

Дұрыс

Дұрыс емес

1

Сым иілгіш



2

Қант қатты



3

Тас қатты



4

Шырын сұйық



5

Темір мөлдір



6

Балға жұмсақ



7

Тұз сұйық





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!