1 тапсырма
(Т) «Жедел сурет»
тәсілі
Суреттегі заттардың атауын
жаз.
Тақия, баян, ою, аю,
қоян
______________ ___________
_______________ _____________ ____________
Бағалау: «Күн, бұлт»
тәсілі
Дұрыс болса-күн
Қате болса-бұлт
2-тапсырма Сурет бойынша 2-3
сөйлем құрастырып жаз.
___________________________________________________
__________________________
_____________________________________________________________________________
Дескриптор
Білім алушы − «я», «ю» әріптері
бар сөздерді қатесіз жазады; − сурет бойынша «я», «ю» әріптері бар
сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады; − сөйлемдерді сауатты
жазады.
Бағалау: «Сиқырлы үй»
тәсілі
-Сурет бойынша сөйлем дұрыс
құрылса «жасыл үй»
-Сурет бойынша сөйлем толық
құрылмаса «қызыл үй»
-Сурет бойынша сөйлем мүлдем
құрылмаса «сары үй»
Сергіту сәті «Музыкалық
видеоролик»
3 тапсырма
Тақия
Ерлердің бас
киімі. Тақияның түрлері өте көп. Тақияның астары
-толықтырамын, басқа көзқарасым
бар.
Тапсырма №5
(ЖЖ)«Жазу»
тәсілі
1-тапсырма Суреттердің атауын
жаз.
Дескриптор:
Білім алушы - әріп элементтерін
дұрыс байланыстырады;
- жазу жолының сызықтары мен
жоларалық кеңістікті сақтайды;
- сөздерді сауатты әрі көркем
жазады.
Бағалау: «Графикалық» тәсіл
+,-
Суреттің атауын толық жазса
«+»
Суреттің атауын жазғанда қате
жіберсе «-»
Сабақты
қорытынды
«Ойда аяқта» тәсілі
-Бүгін мен не
білдім?
-Мен не үйрендім?
-Нені білгім келеді?
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Отшашу» тәсілін пайдаланып,
суреттегі заттардың дұрыс атауын бағалаймын.
«Жұдырық» тәсілін қолданып,
асханадағы көретін тағамдарды дұрыс табуын бағалаймын.
«Мадақтау»тәсілін пайдаланып,
оқушылардың «А» әрпінің жазылуын бағалаймын.
«Жапондық» тәсіл арқылы,
суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөз бен сөйлемді дұрыс
құрастыруын бағалаймын.
«Графикалық» тәсілді
пайдаланып, суреттегі атаулардың дұрыс жазылуын
бағалаймын.
|