Пән:Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тілдік нормалардың қолданысы.
Мектеп
Күні:
Мұғалімніңаты-жөні:
Сынып: 1
Қатысқандарсаны: Қатыспағандарсаны:
Сабақ тақырыбы
Я,Ю әріптерінің жазылу емлесі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.4.1.1. я,ю әріптерінің емлесін сақтап жазу.
Сабақмақсаттары
Барлық оқушылар: : Қосарланған дауысты дыбыс екендігін ажыратады.
Көптеген оқушылар: Я, Ю әріптерінің емлесін сақтайды, сөздерді дұрыс жазады.
Кейбір оқушылар: Мәтінде кездескен я,ю әріптері бар сөздерді табады, дыбыстық талдау жасайды.
Бағалаукритерийлері
Тілдікмақсаттар
Құндылықтардыдарыту
Тәуелсіз ел тірегі – білімді ұрпақ десек, қабілетті, жан-жақты, білімді –саналы ұрпақ бойына дарыту.
Пәнаралық байланыстар
АКТ қолдану дағдылары
Бастапқы білім
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал
Топқа бөлу:
Аю, ою, қоян, тақия.
-Балалар біз қандай топтарға бөліндік?
-Жарайсыңдар.
-Бұл сөздерде қандай қосарланған әріптерді көріп тұрсыңдар?
-Олай болса бүгінгі біздің тақырыбымыз Я,Ю әріпінің жазылу емлесі.
Сабақтың ортасы
Саралау
Сергіту сәті:
Сабақтың соңы
Рефлексия.
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Қабілеті жоғары оқушылар сұрақтарға еркін жауап бере алады.
Сурет бойынша заттардың атауын жаза алады. Сызба бойынша сөйлем құрайды.Берілген тапсырмаларды толықтай орындай алады.
Қолдауды қажет ететін оқушылар берілген әріптен сөз құрайды.
1 тапсырма
(Т) Жедел сурет тәсілі
Суреттегі заттардың атауын жаз.
Тақия, баян, ою, аю, қоян
______________ ___________ _______________ _____________ ____________
Бағалау: Күн, бұлт тәсілі
Дұрыс болса-күн
Қате болса-бұлт
2-тапсырма Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастырып жаз.
___________________________________________________ __________________________ _____________________________________________________________________________
Дескриптор
Білім алушы − я, ю әріптері бар сөздерді қатесіз жазады; − сурет бойынша я, ю әріптері бар сөздерді қатыстырып, сөйлемдер құрастырады; − сөйлемдерді сауатты жазады.
Бағалау: Сиқырлы үй тәсілі
-Сурет бойынша сөйлем дұрыс құрылса жасыл үй
-Сурет бойынша сөйлем толық құрылмаса қызыл үй
-Сурет бойынша сөйлем мүлдем құрылмаса сары үй
Сергіту сәті Музыкалық видеоролик
3 тапсырма
Тақия
Ерлердің бас киімі. Тақияның түрлері өте көп. Тақияның астары
-толықтырамын, басқа көзқарасым бар.
Тапсырма №5
(ЖЖ)Жазу тәсілі
1-тапсырма Суреттердің атауын жаз.
Дескриптор:
Білім алушы - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады;
- жазу жолының сызықтары мен жоларалық кеңістікті сақтайды;
- сөздерді сауатты әрі көркем жазады.
Бағалау: Графикалық тәсіл +,-
Суреттің атауын толық жазса +
Суреттің атауын жазғанда қате жіберсе -
Сабақты қорытынды
Ойда аяқта тәсілі
-Бүгін мен не білдім?
-Мен не үйрендім?
-Нені білгім келеді?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді жоспарлап отырсыз?
Отшашу тәсілін пайдаланып, суреттегі заттардың дұрыс атауын бағалаймын.
Жұдырық тәсілін қолданып, асханадағы көретін тағамдарды дұрыс табуын бағалаймын.
Мадақтаутәсілін пайдаланып, оқушылардың А әрпінің жазылуын бағалаймын.
Жапондық тәсіл арқылы, суреттерді пайдаланып, сызба бойынша сөз бен сөйлемді дұрыс құрастыруын бағалаймын.
Графикалық тәсілді пайдаланып, суреттегі атаулардың дұрыс жазылуын бағалаймын.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сергіту сәті.