Сабақ
басы
2
минут
3
минут
|
(Ұ) Ынтымақтастық
ортасын құру.
«Ертеңгілік шеңбер»
Қайырлы күн,
көздерім!
Ояндыңдар
ма? (қабақтарын
сипайды).
Қайырлы күн, құлақтарым!
Ояндыңдар
ма? (құлақтарын
сипайды).
Қайырлы күн, қолдарым!
Ояндыңдар
ма? (қолдарымен
шапалақтайды).
Қайырлы күн, аяқтарым!
Ояндыңдар
ма? (аяқпен жерді
тебу).
Қайырлы күн, мұғалім!
Мен
ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын
созады)
/оқушылар бір-бірін
қолдарынан алып, жылы тілектер
айтады/
Өткенді пысықтау.
/сұрақ - жауап/
(МК;Ж) Сабақтың тақырыбын
ашу
Оқушыларға сөзжұмбақ жасырылады. Жауаптарын оң жақ
бұрышынан төмен қарай диаганаль бойынша оқыса бір сөз
шығады.
|
Слайд
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
5
минут
5
минут
5
минут
3
минут
5
минут
5
минут
2
минут
|
Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан Ы.
Алтынсаринге қатысты
дайындаған слайдтарды көрсетеді, ақынның
«Кел, балалар, оқылық!» өлеңін
мәнерлеп оқиды.
1.
Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
2. Мәтіналды жұмыс. А)
Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін
1-тапсырманы орындатады
Ә) Жазылым. Айтылым.
Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады. Ы. Алтынсарин
өлеңін мәнерлеп
оқиды.
3.
Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.
Ә)
Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5,
9-тапсырманы орындатады.
Б) Айтылым. Дұрыс
айтуға, жаңа
ақпаратты қабылдауға ма-
шықтандыру үшін 6,
8,10-тапсырманы орындатады
5. Мәтінсоңы жұмыс. А)
Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 11-тапсырманы орындатады. «Бинго» ойынын
ұйымдастырады.
Оқулықпен
жұмыс
Өнер-білім бар жұрттар
Өнер-білім бар жұрттар
Тастан салай салғызды;
Айшылық алыс жерлерден,
Көзіңді ашып-жұмғанша,
Жылдам хабар алғызды.
Аты жоқ құр арбаны
Мың шақырым жерлерге,
Күн жарымда барғызды.
Адамды құстай ұшырды;
Мал істейтін жұмысты
От пен суға түсірді;
Отынсыз тамақ пісірді,
Сусыздан сусын ішірді.
Теңізде жүзді балықтай,
Дүниені кезді жалықпай,
Білгендерге осылар
Бәрі-дағы анықтай,
Білмегенде танықтай;
Біз де бекер жатпалық,
Осыларға таныспай;
Ат өнері білінбес
Бәйгеге түсіп жарыспай;
Желкілдеп шыққан көк шөптей
Жаңа өспірім достарым,
Қатарың кетті-ау алысқа-ай,
Ұмтылыңыз, қалыспай.
Біз надан боп өсірдік
Иектегі сақалды.
Өнер – жігіт көркі деп
Ескермедік мақалды...
Біз болмасақ сіз барсыз,
Үміт еткен достарым,
Сіздерге бердім батамды.
Шығармашылық жұмыс. Ой толғау.
1. «Ыбырай Алтынсарин – қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер адам
еді, ол өзінің қараңғы, көшпелі халқының ішіне еуропалық
мәдениеттің жарық сәулесін таратты»
«Оренбурский листок» газетінен
2. Ы. Алтынсаринды неге «Балалар әдебиетінің атасы» деп атаған?
3. Ыбырай атама хат.
Жазылым. Айтылым. Ақын
өлеңінің мазмұнын мұғалімнің
көмегімен түсінеді,
жаттайды.
Тыңдалым.
Оқылым. Мәтінді
тыңдайды, өлеңді мәнерлеп оқиды.
Жазылым. Сөздердің
аудармасын дәптеріне жазады, өз ойын таратып
жазады.
Айтылым. Мұғалімнің
көмегімен өлеңнің әр шумағындағы
ойды түсіндіреді, өлең мазмұнын өз сөзімен айтады, мәтіннен артық
мәліметтер мен жалған ақпарат- тарды алып тастайды, себебін
айтады.
Постер
жасайды.
Жазылым. Ойын
|
Қима
қағаздар.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта
дифференциация дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық
кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан
қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ
туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз
туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|