Материалдар / Ыбырай Алтынсарин

Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал ұстазға пайдалы ал бұның көмегі сертификат алу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







































Жиынтық бағалауғаарналған тапсырмалар

«Казақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)



7-сынып























Мазмұны

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

«Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15

«Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

«Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 19

«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19

«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21































































3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



Shape1 «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқылатын шығарма

«Қыз Жібек» жыры

Оқу мақсаты

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

  • Оқиға желісін дамытып жазады

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 15-20 минут


1-тапсырма

Кейіпкерлердің типтік образын жасалу тәсілдеріне қарай анықтап, кестені толтырыңыз. Ойыңызды шығармадан мысалдар келтіру арқылы дәлелдеңіз.


Жібек Төлеген Бекежан


Типтік бейнесі

Shape2

Дәлелді талдау



2-тапсырма


«Күлтегін» жырындағы түркі елінің бақытқа кенелген тұсына өзіндік көзқарасыңызды білдіріңіз.


Сөйтіп жолым болды да, Келді бәрі орнына.

Жарылқайды Тәңірім, Жайнады ел, өңірім. Дұшпандарым күйінді, Жалаңашым киінді.

Жарлыларды бай қылдым, Төрт түлігін сай қылдым.







Shape3 Shape4 4

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

1

кейіпкер образын ажыратады;

1

жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды;

1

кейіпкер бейнесін жан-жақты талдайды;

1

ойын мысал келтіру арқылы дәлелдейді.

1

Оқиға желісін дамытып жазады

2

түркі елінің бақытқа кенелген тұсын

ажыратады;

1

оқиға желісін дамытып жазады;

1

Өзіндік көзқарасын

білдіреді

өз көзқарасын танытады.

1

Барлығы

7































































































5

«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 «Қыз Жібек», «Күлтегін» жырлары Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

Шығармадағы кейіпкер образын жасалу тәсіліне қарай анықтауда қиналады.

Кейіпкер типін жасалу тәсіліне қарай анықтауда, кейіпкер образын ажыратуда қателер жібереді, дәлелдері жеткіліксіз.

Кейіпкер типін жасалу тәсілдері тұрғысынан толық анықтап, типтік образды ажыратады, нақты дәлелдер келтіреді.

Оқиға желісін дамытып жазады

Өз көзқарасын танытуда қиналады.

Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын ажыратуда қателеседі, өз көзқарасын ашық жеткізе алмайды.

Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын ажыратады, өз көзқарасын нақты әрі ашық жеткізеді.

Өзіндік көзқарасын білдіреді

Өзіндік көзқарасын білдіруде қиналады.

Өзіндік көзқарасын білдіруде қателеседі, ойы жеткіліксіз.

Өзіндік көзқарасын толық білдіреді.























Shape11 Shape12 Shape13 6

«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқылатын шығарма Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»

Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғаулары



Оқу мақсаты 7.А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ,

синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

7.Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу



Бағалау критерийі











Ойлау дағдыларының деңгейі

Білім алушы

  • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды

  • Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды

  • Шығарманың эстетикалық құндылығын дәлелдейді

  • Сыни шолу жазады Жоғары деңгей дағдылары



Орындау уақыты 15-20 минут



1-тапсырма

Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.



Мысалдар

Көркемдегіш

құралдардың түрлерін анықтаңыз

Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

Менімен,ханым ойнаспа,

Менің ерлігімді сұрасаң,

Жолбарыс пенен аюдай.




Арқаға қарай көшермін, Алашыма ұран десермін, Ат құйрығын кесермін, Ат сауырын берермін,

Алыста дәурен сүрермін.



Елің кеңес құрғанда, Айналып ақыл табарға Есіктегі ебесін,

Сонда, ханым, не десін?! Мен жоқ болсам, Есім хан, Ит түрткіні көресің.

Жиембет қайда дегенде, Не деп жауап бересің?..













7

2-тапсырма

Берілген үзіндіні негізге ала отырып, шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жасаңыз.


... Адыра қалғыр көк Жайық, Аңырап қалған қонысым!

Қонысымнан ауған соң, Кетпегей еді ырысым. Таудағы тарлан бөрі едім, Тарылған сынды тынысым. Кейінгі өскен жас бала,

Ақ балтырын түрініп, Басарына ерініп, Көкірегі күйініп,

Тек тірлікке сүйініп, Ықтиярсыз жүгіріп, Аузы түкті кәпірдің Етпегей еді жұмысын! Бұл қоныстан кетпесең, Мұны талақ етпесең, Екеу-екеу сөйлесіп,

Біздің кейінгі өскен жас бала Аузы түкті кәпірдің

Соқпаса екен пайдасын!





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды

анықтайды.




1

көркемдегіш құралдардың түрлерін нақты анықтайды;

1

Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін

талдайды.

көркемдегіш құралдардың қолданылу

ерекшелігін талдайды;

1

әдеби-теориялық тұрғыдан түсіндіре

отырып талдайды;

1

Шығарманың эстетикалық құндылығын

дәлелдейді.



2

шығарманың эстетикалық құндылығын

анықтайды;

1

шығармадан мысалдар келтіре отырып,

дәлелдейді;

1

Сыни шолу жазады.

сыни көзқарасын білдіреді;

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ