Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы







































    Жиынтық бағалауғаарналған тапсырмалар

    «Казақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)



    7-сынып























    Мазмұны

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    «Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

    «Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15

    «Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    «Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 19

    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19

    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21































































    3

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



    Shape1 «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



    Оқылатын шығарма

    «Қыз Жібек» жыры

    Оқу мақсаты

    Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

    • Оқиға желісін дамытып жазады

    • Өзіндік көзқарасын білдіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты 15-20 минут


    1-тапсырма

    Кейіпкерлердің типтік образын жасалу тәсілдеріне қарай анықтап, кестені толтырыңыз. Ойыңызды шығармадан мысалдар келтіру арқылы дәлелдеңіз.


    Жібек Төлеген Бекежан


    Типтік бейнесі

    Shape2

    Дәлелді талдау



    2-тапсырма


    «Күлтегін» жырындағы түркі елінің бақытқа кенелген тұсына өзіндік көзқарасыңызды білдіріңіз.


    Сөйтіп жолым болды да, Келді бәрі орнына.

    Жарылқайды Тәңірім, Жайнады ел, өңірім. Дұшпандарым күйінді, Жалаңашым киінді.

    Жарлыларды бай қылдым, Төрт түлігін сай қылдым.







    Shape3 Shape4 4

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

    1

    кейіпкер образын ажыратады;

    1

    жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды;

    1

    кейіпкер бейнесін жан-жақты талдайды;

    1

    ойын мысал келтіру арқылы дәлелдейді.

    1

    Оқиға желісін дамытып жазады

    2

    түркі елінің бақытқа кенелген тұсын

    ажыратады;

    1

    оқиға желісін дамытып жазады;

    1

    Өзіндік көзқарасын

    білдіреді

    өз көзқарасын танытады.

    1

    Барлығы

    7































































































    5

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

    Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 «Қыз Жібек», «Күлтегін» жырлары Білім алушының аты-жөні

    Бағалау критерийі

    Оқу жетістігі деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

    Шығармадағы кейіпкер образын жасалу тәсіліне қарай анықтауда қиналады.

    Кейіпкер типін жасалу тәсіліне қарай анықтауда, кейіпкер образын ажыратуда қателер жібереді, дәлелдері жеткіліксіз.

    Кейіпкер типін жасалу тәсілдері тұрғысынан толық анықтап, типтік образды ажыратады, нақты дәлелдер келтіреді.

    Оқиға желісін дамытып жазады

    Өз көзқарасын танытуда қиналады.

    Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын ажыратуда қателеседі, өз көзқарасын ашық жеткізе алмайды.

    Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын ажыратады, өз көзқарасын нақты әрі ашық жеткізеді.

    Өзіндік көзқарасын білдіреді

    Өзіндік көзқарасын білдіруде қиналады.

    Өзіндік көзқарасын білдіруде қателеседі, ойы жеткіліксіз.

    Өзіндік көзқарасын толық білдіреді.























    Shape11 Shape12 Shape13 6

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



    Оқылатын шығарма Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»

    Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғаулары



    Оқу мақсаты 7.А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ,

    синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

    7.Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу



    Бағалау критерийі











    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білім алушы

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды

    • Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды

    • Шығарманың эстетикалық құндылығын дәлелдейді

    • Сыни шолу жазады Жоғары деңгей дағдылары



    Орындау уақыты 15-20 минут



    1-тапсырма

    Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.



    Мысалдар

    Көркемдегіш

    құралдардың түрлерін анықтаңыз

    Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

    Менімен,ханым ойнаспа,

    Менің ерлігімді сұрасаң,

    Жолбарыс пенен аюдай.




    Арқаға қарай көшермін, Алашыма ұран десермін, Ат құйрығын кесермін, Ат сауырын берермін,

    Алыста дәурен сүрермін.



    Елің кеңес құрғанда, Айналып ақыл табарға Есіктегі ебесін,

    Сонда, ханым, не десін?! Мен жоқ болсам, Есім хан, Ит түрткіні көресің.

    Жиембет қайда дегенде, Не деп жауап бересің?..













    7

    2-тапсырма

    Берілген үзіндіні негізге ала отырып, шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жасаңыз.


    ... Адыра қалғыр көк Жайық, Аңырап қалған қонысым!

    Қонысымнан ауған соң, Кетпегей еді ырысым. Таудағы тарлан бөрі едім, Тарылған сынды тынысым. Кейінгі өскен жас бала,

    Ақ балтырын түрініп, Басарына ерініп, Көкірегі күйініп,

    Тек тірлікке сүйініп, Ықтиярсыз жүгіріп, Аузы түкті кәпірдің Етпегей еді жұмысын! Бұл қоныстан кетпесең, Мұны талақ етпесең, Екеу-екеу сөйлесіп,

    Біздің кейінгі өскен жас бала Аузы түкті кәпірдің

    Соқпаса екен пайдасын!





    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды

    анықтайды.




    1

    көркемдегіш құралдардың түрлерін нақты анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін

    талдайды.

    көркемдегіш құралдардың қолданылу

    ерекшелігін талдайды;

    1

    әдеби-теориялық тұрғыдан түсіндіре

    отырып талдайды;

    1

    Шығарманың эстетикалық құндылығын

    дәлелдейді.



    2

    шығарманың эстетикалық құндылығын

    анықтайды;

    1

    шығармадан мысалдар келтіре отырып,

    дәлелдейді;

    1

    Сыни шолу жазады.

    сыни көзқарасын білдіреді;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баскербек Баура
    15 Қазан 2020
    641
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ыбырай Алтынсарин

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ыбырай Алтынсарин

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл материал ұстазға пайдалы ал бұның көмегі сертификат алу үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы







































    Жиынтық бағалауғаарналған тапсырмалар

    «Казақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)



    7-сынып























    Мазмұны

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    «Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

    «Толғауы тоқсан қызыл тіл» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 15

    «Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    «Балалар мен үлкендер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 19

    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 19

    «Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21































































    3

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



    Shape1 «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



    Оқылатын шығарма

    «Қыз Жібек» жыры

    Оқу мақсаты

    Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

    А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

    • Оқиға желісін дамытып жазады

    • Өзіндік көзқарасын білдіреді

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары

    Орындау уақыты 15-20 минут


    1-тапсырма

    Кейіпкерлердің типтік образын жасалу тәсілдеріне қарай анықтап, кестені толтырыңыз. Ойыңызды шығармадан мысалдар келтіру арқылы дәлелдеңіз.


    Жібек Төлеген Бекежан


    Типтік бейнесі

    Shape2

    Дәлелді талдау



    2-тапсырма


    «Күлтегін» жырындағы түркі елінің бақытқа кенелген тұсына өзіндік көзқарасыңызды білдіріңіз.


    Сөйтіп жолым болды да, Келді бәрі орнына.

    Жарылқайды Тәңірім, Жайнады ел, өңірім. Дұшпандарым күйінді, Жалаңашым киінді.

    Жарлыларды бай қылдым, Төрт түлігін сай қылдым.







    Shape3 Shape4 4

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

    1

    кейіпкер образын ажыратады;

    1

    жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды;

    1

    кейіпкер бейнесін жан-жақты талдайды;

    1

    ойын мысал келтіру арқылы дәлелдейді.

    1

    Оқиға желісін дамытып жазады

    2

    түркі елінің бақытқа кенелген тұсын

    ажыратады;

    1

    оқиға желісін дамытып жазады;

    1

    Өзіндік көзқарасын

    білдіреді

    өз көзқарасын танытады.

    1

    Барлығы

    7































































































    5

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)

    Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 «Қыз Жібек», «Күлтегін» жырлары Білім алушының аты-жөні

    Бағалау критерийі

    Оқу жетістігі деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды

    Шығармадағы кейіпкер образын жасалу тәсіліне қарай анықтауда қиналады.

    Кейіпкер типін жасалу тәсіліне қарай анықтауда, кейіпкер образын ажыратуда қателер жібереді, дәлелдері жеткіліксіз.

    Кейіпкер типін жасалу тәсілдері тұрғысынан толық анықтап, типтік образды ажыратады, нақты дәлелдер келтіреді.

    Оқиға желісін дамытып жазады

    Өз көзқарасын танытуда қиналады.

    Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын ажыратуда қателеседі, өз көзқарасын ашық жеткізе алмайды.

    Түркі елінің бақытқа кенелген тұсын ажыратады, өз көзқарасын нақты әрі ашық жеткізеді.

    Өзіндік көзқарасын білдіреді

    Өзіндік көзқарасын білдіруде қиналады.

    Өзіндік көзқарасын білдіруде қателеседі, ойы жеткіліксіз.

    Өзіндік көзқарасын толық білдіреді.























    Shape11 Shape12 Shape13 6

    «Көне күндерден жеткен жәдігерлер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



    Оқылатын шығарма Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»

    Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғаулары



    Оқу мақсаты 7.А/И3. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ,

    синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

    7.Б/С4. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу



    Бағалау критерийі











    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білім алушы

    • Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды

    • Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды

    • Шығарманың эстетикалық құндылығын дәлелдейді

    • Сыни шолу жазады Жоғары деңгей дағдылары



    Орындау уақыты 15-20 минут



    1-тапсырма

    Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.



    Мысалдар

    Көркемдегіш

    құралдардың түрлерін анықтаңыз

    Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз

    Менімен,ханым ойнаспа,

    Менің ерлігімді сұрасаң,

    Жолбарыс пенен аюдай.




    Арқаға қарай көшермін, Алашыма ұран десермін, Ат құйрығын кесермін, Ат сауырын берермін,

    Алыста дәурен сүрермін.



    Елің кеңес құрғанда, Айналып ақыл табарға Есіктегі ебесін,

    Сонда, ханым, не десін?! Мен жоқ болсам, Есім хан, Ит түрткіні көресің.

    Жиембет қайда дегенде, Не деп жауап бересің?..













    7

    2-тапсырма

    Берілген үзіндіні негізге ала отырып, шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жасаңыз.


    ... Адыра қалғыр көк Жайық, Аңырап қалған қонысым!

    Қонысымнан ауған соң, Кетпегей еді ырысым. Таудағы тарлан бөрі едім, Тарылған сынды тынысым. Кейінгі өскен жас бала,

    Ақ балтырын түрініп, Басарына ерініп, Көкірегі күйініп,

    Тек тірлікке сүйініп, Ықтиярсыз жүгіріп, Аузы түкті кәпірдің Етпегей еді жұмысын! Бұл қоныстан кетпесең, Мұны талақ етпесең, Екеу-екеу сөйлесіп,

    Біздің кейінгі өскен жас бала Аузы түкті кәпірдің

    Соқпаса екен пайдасын!





    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Шығармадағы көркемдегіш құралдарды

    анықтайды.




    1

    көркемдегіш құралдардың түрлерін нақты анықтайды;

    1

    Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін

    талдайды.

    көркемдегіш құралдардың қолданылу

    ерекшелігін талдайды;

    1

    әдеби-теориялық тұрғыдан түсіндіре

    отырып талдайды;

    1

    Шығарманың эстетикалық құндылығын

    дәлелдейді.



    2

    шығарманың эстетикалық құндылығын

    анықтайды;

    1

    шығармадан мысалдар келтіре отырып,

    дәлелдейді;

    1

    Сыни шолу жазады.

    сыни көзқарасын білдіреді;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Оқушылар жұмысы 6 сынып
    15.10.2020
    641
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баскербек Баура
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации