Материалдар / Ыбырай Алтынсарин
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман ұстаздарға көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2023
268
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

2-бөлім. Тәрбиенің қайнар бұлағы

Педагогтің аты-жөні:

Мамытбекова Ж.Б

Күні:

23.11.2021 жыл

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ы. Алтынсарин. Қыпшақ Сейітқұл әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.1- әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды. Әңгіменің мазмұнын түсінеді.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.


Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

гүлдердің көмегімен оқушыларды 4 топқа біріктіру.

I қызылдар тобы

II жасылдар тобы

III көктер тобы

ІV сарылар тобы


Мақсаты: оқушылардың бір-біріне деген сыйластығын арттыру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Гүлдің суреттері


Түймедақ,

жауқазын

Жаңа сабаққа кіріспе

2минут

«Тұлғаны таны»

Суретте берілген тұлғаның кім екенін анықтайды?


Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Қазақ әдебиетінде білімге, оқуға шақырған ұлы тұлғалар кімдер?


Қазақ халқында алғаш болып мектеп ашқан ұлы ғұлама кім?

Мақсаты: оқушылардың өткен сыныпта алған білімдерін тексеру

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік

пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталан

дыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

5 мин.


2минут

Ы.Алтынсарин өмірбаяны туралы бейне ролик көрсетеді. Түсіндіреді. Ыбырай кім? Деген сұраққа жауап береді.


Бейнероликті көреді.


Дескриптор:

Жалпы -2 балл

-Бейнероликті көреді.

- Сұраққа жауап береді

https://youtu.be/s67LBf2g1bM



Жеке жұмыс.

10 минут

«Үнсіз оқу» әдісі

Талқылау сұрақтары:

1.Қыпшақ Сейітқұлдың басқа өңірге көшуіне не себеп болды?

2.Ол елді қандай шаруашылыққа үйретті?

3.Ағасының тағдырының сәтсіз болуына не себеп болды?

Әңгімені жеке оқып шығады.



Талқылау сұрақтарына жауап береді.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Әңгімені оқып шығады;

-Мазмұнын түсінеді.

-Талқылау сұрақтарына жауап береді

Оқулық 71бет

Топтық жұмыс

7 минут


«Балама жауап» әдісі арқылы оқулықтағы мәтін бойынша түсінігін жазады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Әңгіме ұғымына берілген мәтінді оқиды.

- Жұмыс дәптерлеріне негізгі ұғымның анықтамасын жазып алады.

Оқулық, жұмыс дәптері

Дәптермен жұмыс

4-тапсырма. Мәтін бойынша орналастырып жаз

Оқиғаларды сюжет бойынша жазып шығады.

Дескриптор: Жалпы - 1 балл.

- Әңгіме сюжетіне сай орналастырып жазады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Дейін-кейін» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын





Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:


2:

тексерілді

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!