Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
“Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топта жұмыс жасау ережені еске
түсіру.
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
гүлдердің көмегімен оқушыларды 4 топқа
біріктіру.
I қызылдар тобы
II жасылдар тобы
III көктер тобы
ІV
сарылар
тобы
|
Мақсаты: оқушылардың бір-біріне
деген сыйластығын арттыру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады.
|
Гүлдің суреттері
Түймедақ,
жауқазын
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2минут
|
«Тұлғаны таны»
Суретте берілген тұлғаның кім екенін
анықтайды?
Оқушылар сұрақтарға
жауап бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады.
|
Қазақ әдебиетінде білімге, оқуға шақырған ұлы тұлғалар
кімдер?
Қазақ халқында алғаш
болып мектеп ашқан ұлы ғұлама кім?
|
Мақсаты: оқушылардың
өткен сыныпта алған білімдерін
тексеру
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділік
пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталан
дыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
5
мин.
2минут
|
Ы.Алтынсарин өмірбаяны туралы бейне ролик көрсетеді.
Түсіндіреді. Ыбырай кім? Деген сұраққа жауап
береді.
|
Бейнероликті көреді.
|
Дескриптор:
Жалпы -2 балл
-Бейнероликті көреді.
- Сұраққа жауап
береді
|
https://youtu.be/s67LBf2g1bM
|
Жеке жұмыс.
10
минут
|
«Үнсіз оқу»
әдісі
Талқылау сұрақтары:
1.Қыпшақ Сейітқұлдың басқа өңірге көшуіне не себеп
болды?
2.Ол елді қандай шаруашылыққа
үйретті?
3.Ағасының тағдырының
сәтсіз болуына не себеп болды?
|
Әңгімені жеке оқып шығады.
Талқылау сұрақтарына
жауап береді.
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Әңгімені оқып шығады;
-Мазмұнын түсінеді.
-Талқылау сұрақтарына
жауап береді
|
Оқулық
71бет
|
Топтық жұмыс
7 минут
|
«Балама жауап» әдісі арқылы оқулықтағы мәтін бойынша
түсінігін жазады.
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
- Әңгіме ұғымына берілген мәтінді
оқиды.
- Жұмыс дәптерлеріне
негізгі ұғымның анықтамасын жазып
алады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
Дәптермен
жұмыс
|
4-тапсырма. Мәтін
бойынша орналастырып жаз
|
Оқиғаларды сюжет
бойынша жазып шығады.
|
Дескриптор: Жалпы - 1
балл.
- Әңгіме сюжетіне сай
орналастырып жазады.
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Дейін-кейін» стратегиясы
арқылы сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдаймын
|
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|