АшыАшық сабақ қ сабақ
Тақырыбы: Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау.
Заманауи құрақ құрау әдістері
Орындаған:п.ғ.м., оқытушы Арипбаева Л.С.
2021ж
Сабақтың түрі:аралас
Сабақтың көрнекілігі:слайд -презентация
Қажетті құрал-жабдықтар:интерактивті тақта, плакат, түрлі -түсті қағаз қиындылар,
қайшы, желім, маркелер.
Пәнаралық байланыс:Қазақстан тарихы,Сызба геометриясы және перспективасы,
бейнелеу өнері.
ҚұрақҚұрақдегеніміздегенімізшығынсызшығынсызөнімөнімжасаудыңжасаудыңбірбіртүрітүрі..
Құраққақойылатынталап:мата бөлшектерініңсимметриялыболуы
жәнетүстерініңүйлесімдіорналасуы.Түсшеңберіндетүстерекітопқа
бөлінеді: жылы(қызыл,сары, жасыл) жәнесуық(көк, көгілдір, сия көк).
Түсшеңберіндебір-бірінеқарсытұрғантүстердіқарама-қарсынемесе
контраст түстердейді. Оларқызыл-жасыл, сары-күлгін, көк-қоңырт.б.
Практикалық жұмысты
бағалау критериі:
--Эстетикалық жағынан ең
жақсы орындалған жұмыс
--Түстердіңүйлесімділігі
--Ұқыптыжәнетаза
дайындалу
--Жұмыстықорғауы
Уақытқаүлгеруі
Құрақ-құраутарихынасаяхат.
ҚұрақтықпластикаалғашындаАнглиядапайдаболды,соданкейінЕуропа,Америка,АустралияжәнеРесейге
тарады.Құраққұрауөнерініңпайдаболуынакедейшіліксебепболды.Дәлосыкедейшілікадамдардыескікиім
қалдықтарынантұрмысқақажеттібұйымдаржасауғамәжбүретті.
ҚұраққұрауХІХғасырдыңортасынанбастап,фабрикаданшыққанмақтаматасыкеңтаралабастағандабелсенді
түрдедамитүсті.Құраққұрау,негізінен,шаруаларортасындатуып,дамыды.
Ауылдықжерлердежасалғантұрмысқақажеттіқұрақбұйымдарыкөзқуантатындайәдеміжәнетұрмысқаөте
қажеттізаттарболды.Қалатұрғындарыарасындақұрақтанжасалғанбұйымдарұзақуақытқадейінкедейшілік
белгісіболыпесептелді.ТекХХғасырдың70–жылдарысәнгефольклорлықстильенгенде,құрақтық
бұйымдарғақызығушылықпайдаболды.Қазіргітаңдақұраққұрауөнеріүздіксізөсуде.
Сабақтың әдісі: топтық
Құрақ көрпеше эскизіндайындау.
Құрал -жабдық:плакат, түрлі -түсті қиындылар, желім, қайшы.
VI. Кіріспенұсқаулық
1 топ –шаршыларданэскиз дайындап, түс ғажайыптарының ерекшелігіне
тоқталып, жұмысты қорғау.
2 топ –үшбұрыштардан эскиз дайындап, мақал -мәтелге байланыстыжұмысты
қорғау.
3 топ –алтыбұрыштардан эскиз дайындапертегіелінесаяхаттапжұмысты қорғау.
•Практикалық жұмысты бағалау критериі
Эстетикалық жағынан ең жақсы орындалған жұмыс
•Түстердің үйлесімділігі
•Ұқыптыжәне таза дайындау
•Жұмысты қорғауы
•Уақытқа үлгеруі
•VIII. Соңғы нұсқаулық
Қателіктер мен оның себептерінеталдаужасау
•Өнер туралықандай мақал –мәтел білесіңдер?
-Өнерлінің қолы алтын, Өлеңшінің сөзі алтын
-Оюойғанның ойыұшқыр.
-Оюойған сызуда сызады.
-Үлгісі көптің өрнегі көп, өрнегі көптің ермегікөп.
-Жетіретөлшеп, бірреткес.
-Құрақ –қиялдың жемісі.
-«Өнерлі болу –зейнет, өнерсіз болубейнет.
-«Әке –асқар тау, ана–бауырындағы бұлақ, бала –жағасындағы құрақ».
•IX. Рефлексия
Құрақ туралы нені білемін? Нені білдім? Нені білгім келеді?
«Еркінмикрофон » стратегиясыарқылы сұрақ–жауап.
X. Студенттердіңбілімінбағалау
XІ. Үйге тапсырма
•Үлгіні мата бетінетүсіру.
XІІ. Жұмыс орнынреткекелтіру