Ұзақ мерзімді
жоспар
3 А-бөлім: Дизайн және
технология
|
|
Күні:
___________
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Сапакбаева К.Б
|
Сынып:
9________
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
2. Сабақ
тақырыбы
|
Заманауи сән әлеміндегі
сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс
зерттеулері)
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
9.1.2.1 тарихи және мәдени
шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын,
түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау;
9.1.3.1 шығармашылық ойларды
жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты,
өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік
технологияларды қолдану)
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
тарихи және мәдени дизайн туындыларының
материалдарын, түрлерін, стиль бағыттарын салыстырмалы түрде
сипаттай алады
Басым көпшілігі:
сән саладағы стильдердің
бағыттарын анықтай алады
Кейбіреуі: стиль бағыттарына нобай салып,
орындау
|
Бағалау
критерийлері
|
-
дизайн туындыларының
материалдарын, түрлерін, стиль бағыттарын салыстырмалы түрде
сипаттайды;
-
сән
саладағы стильдердің бағыттарын
анықтайды
-
стильдердің бағыттарына, нобай
салып орындайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Дизайн – дизайн –
disain
Композиция – композиция
– composition
Киім бөлшектері –
детали одежды – clothing details
Ой – идея –
idea
Шаблон – шаблон – template
сән саладағы стильдер бағыттары, бекіту, аксессуарлар,
бижутерия, қайырып тігу және тізбекті тігіс, жіптерді тарту
регуляторы, тігіс ақаулары, безендіру тігін материалдары,
фурнитура, таспа, ызба, бау, стразалар,
пайеткалар.
Бұл үлгілерде …
қолданылған
|
Құндылықтарды
дарыту
|
6.Тарих, мәдениет және
тілдердің ортақтығы
|
Пәнаралық
байланыстар
|
тарих,информатика
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Кешкі
стиль
http://fashion-issue.ru/
http://modnica.info/?p=13184
спорттық
стильhttps://101oblik.ru/style/sportivnyi-style.html
http://3ladies.su/fashion/guide/osobennosti-sportivnogo-stilya-v-odezhde.html
Фольклерлық
стиль
http://www.vplate.ru/stili-odejdy/folklornyj/
Классикалық
стиль
tp://passionwomen.com/classic-style/
ttp://fammeo.ru/articles.php?article_id=63
|
Бастапқы
білім
|
8
сыныпта алған
білімдері
|
Сабақбарысы
|
Сабақтың
жоспарланғанкезеңдері
|
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5мин
|
Топқа бөлу. «Шашу»
әдісі
- «Миға шабуыл»
оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ
тақырыбын ашу.
- оқушылармен бірге
сабақ мақсаттарын анықтау.
|
|
Сабақтың
ортасы
10мин
10мин
10мин
|
1.Тапсырма:
«INSERT»
әдісі
Топта
оқушылар
сән саладағы стильдік түрлі бағыттарының ерекшелігін
салыстырмалы түрде сипаттап кестені толтырады.
-
Классикалық стиль (қатал.
Іскер, сәнді киіну );
-
Фольклорлық стиль (этникалық)
ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер.
-
Спорттық стиль (демалыста,
спортпен айналысқанда, саяхатқа шыққанда киюге ыңғайлы
киімдер);
Стильдердің
түрлері
|
Стильдің
ерекшеліктері
|
Классикалық
стиль
|
|
Фольклерлық
стиль
|
|
Спорттық
стиль
|
|
Кешкі
стиль
|
|
Дескриптор:
ҚБ «топтық жұмысты»
стикерлер арқылы бағалау
2.Тапсырма: «Т
кестесі» әдісі
«Т кестесі» әдісі арқылы сән саладағы стильдердің бағыттарын
салыстырып анықтай алады. Топтар екі стильді таңдап
алып, өздерінің білімдерін солай қарай бағыттай
алады.
Классикалық
стиль
|
Фольклерлық
стиль
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ «Бағдаршам» әдісімен
бағалау
3
Тапсырма;
Оқушылар
топта
талдаған стиль бойынша
бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай
салады.
Дескриптор:
- Композициясын дұрыс
орналастырады
- Түс колоритін шеше
алады
ҚБ «бас бармақ» әдісімен
бағалау
|
|
Сабақтың
соңы
5мин
|
Кері
байланыс: ҚҚҚ әдісі
Қиын
болы............
Қызықты
болды....................
Құнды
болды....................
Рефлексия
|
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Жоспарланған
әдістер.
-.Топтық ,жұптық, жеке
жұмыстар.
-.Әдістерді саралай отырып
қолдану
-.Оқушылардың деңгейіне қарай
тапсырма орындау.
Қосымша көмек қажет ететін
оқушыларға көмектесу үшін оқушылардың қасына барып, жетекші
сұрақтар қою немесе бағыттаушы сұрақтар қою арқылы
көмектесемін
|
-
Өзара бағалау және мұғалімнің
бақылауы арқылы бағаланады
|
-
Сабақ кезінде қауіпсіздік
талаптары.
-
1. Барлық әрекетті тек қана
мұғалімнің нұсқауымен орындау.
-
2. Жұмыс орнында тәртіпті
сақтау.
3. Жұмыс орнын мұғалімнің
рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді деп қорытынды жасау
себебім, олар тапсырманы орындап өз идеяларын сыныптастарға
таныстыру арқылы көрсетіп дәлелдеді.
Иә, бөлек тапсырма бойынша саралау дұрыс жүргізілді, себебі
барлық оқушылар жетістіктер критерийлеріне қол жеткізіп, ОМ меңгере
алды.
Сақталды
Сабақ жоспардан қандайда бір ауытқулар болған
жоқ
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
.Жоспарланған
әдістер.
2.Топтық ,жұптық, жеке
жұмыстар.
Сабақтыжақсартуға не
ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да
ойланыңыз)?
1:
Әдістерді саралай отырып
қолдану
2Оқушылардың деңгейіне қарай
тапсырма орындау
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім,
келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|