Материалдар / Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері) 9сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері) 9сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары "Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері)" 9сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2021
934
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар

3 А-бөлім: Дизайн және технология


Күні: ___________

Мұғалімнің аты-жөні: Сапакбаева К.Б


Сынып: 9________

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

2. Сабақ тақырыбы


Заманауи сән әлеміндегі сарындық (стильді) бағыттар (өздігінен ізденіс зерттеулері)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.1.2.1 тарихи және мәдени шығармалардағы қолөнер, дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, бағыттарын салыстырмалы талдау;

9.1.3.1 шығармашылық ойларды жүзеге асыруда алғашқы және қазіргі ақпарат көздерін мақсатты, өнімді пайдалану. (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану)

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: тарихи және мәдени дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, стиль бағыттарын салыстырмалы түрде сипаттай алады

Басым көпшілігі: сән саладағы стильдердің бағыттарын анықтай алады

Кейбіреуі: стиль бағыттарына нобай салып, орындау

Бағалау

критерийлері

  • дизайн туындыларының материалдарын, түрлерін, стиль бағыттарын салыстырмалы түрде сипаттайды;

  • сән саладағы стильдердің бағыттарын анықтайды

  • стильдердің бағыттарына, нобай салып орындайды.




Тілдік мақсаттар


Дизайн – дизайн – disain

Композиция – композиция – composition

Киім бөлшектері – детали одежды – clothing details

Ой – идея – idea

Шаблон – шаблон – template

сән саладағы стильдер бағыттары, бекіту, аксессуарлар, бижутерия, қайырып тігу және тізбекті тігіс, жіптерді тарту регуляторы, тігіс ақаулары, безендіру тігін материалдары, фурнитура, таспа, ызба, бау, стразалар, пайеткалар.

  • Мен сән саладағы түрлі стильдер ..... бағыттарын білемін.

  • Менің ойымша, бұл.... әрлеу материалдары

  • Безендіру үшін мен … қолдандым.

Бұл үлгілерде … қолданылған

Құндылықтарды

дарыту

6.Тарих, мәдениет және тілдердің ортақтығы


Пәнаралық

байланыстар

тарих,информатика

АКТ қолдану

дағдылары

Кешкі стиль

http://fashion-issue.ru/

http://modnica.info/?p=13184

спорттық стильhttps://101oblik.ru/style/sportivnyi-style.html

http://3ladies.su/fashion/guide/osobennosti-sportivnogo-stilya-v-odezhde.html

Фольклерлық стиль

http://www.vplate.ru/stili-odejdy/folklornyj/

Классикалық стиль

tp://passionwomen.com/classic-style/

ttp://fammeo.ru/articles.php?article_id=63

Бастапқы білім


8 сыныпта алған білімдері

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


5мин

Топқа бөлу. «Шашу» әдісі

- «Миға шабуыл» оқушылардың назарын аудару,монитордағы суреттер арқылы сабақ тақырыбын ашу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау.





Сабақтың ортасы


10мин



















10мин










10мин











1.Тапсырма: «INSERT» әдісі

Топта оқушылар сән саладағы стильдік түрлі бағыттарының ерекшелігін салыстырмалы түрде сипаттап кестені толтырады.

  • Классикалық стиль (қатал. Іскер, сәнді киіну );

  • Фольклорлық стиль (этникалық) ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер.

  • Спорттық стиль (демалыста, спортпен айналысқанда, саяхатқа шыққанда киюге ыңғайлы киімдер);


  • Кешкі стиль (әдемілік, ерекшелік, сүйкімділік, нәзіктікті әдеттегіден тыс бөліп көрсетеді);




Стильдердің түрлері

Стильдің ерекшеліктері

Классикалық стиль




Фольклерлық стиль



Спорттық стиль



Кешкі стиль



Дескриптор:
  • сән саладағы стильдік бағыттарын сипаттайды

  • стильдің бағыттарын өзара салыстырады


ҚБ «топтық жұмысты» стикерлер арқылы бағалау


2.Тапсырма: «Т кестесі» әдісі

«Т кестесі» әдісі арқылы сән саладағы стильдердің бағыттарын салыстырып анықтай алады. Топтар екі стильді таңдап алып, өздерінің білімдерін солай қарай бағыттай алады.



Классикалық стиль

Фольклерлық стиль



Дескриптор:

  • стильдегі дизайн ерекшелігін салыстыра алады

  • стильдің ерекшеліктерін анықтай алады


ҚБ «Бағдаршам» әдісімен бағалау


3 Тапсырма;

Оқушылар топта талдаған стиль бойынша бейнелеу материалдарын пайдаланып, альбом ішіне нобай салады.


Дескриптор:

- Композициясын дұрыс орналастырады

- Түс колоритін шеше алады



ҚБ «бас бармақ» әдісімен бағалау




Сабақтың соңы

5мин


Кері байланыс: ҚҚҚ әдісі

Қиын болы............

Қызықты болды....................

Құнды болды....................


Рефлексия






Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Жоспарланған әдістер.

-.Топтық ,жұптық, жеке жұмыстар.

-.Әдістерді саралай отырып қолдану

-.Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырма орындау.

Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға көмектесу үшін оқушылардың қасына барып, жетекші сұрақтар қою немесе бағыттаушы сұрақтар қою арқылы көмектесемін



  1. Өзара бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады























  1. Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.

  2. 1. Барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен орындау.

  3. 2. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.

3. Жұмыс орнын мұғалімнің рұқсатынсыз тастап кетуге болмайды

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Барлық оқушылар ОМ қол жеткізді деп қорытынды жасау себебім, олар тапсырманы орындап өз идеяларын сыныптастарға таныстыру арқылы көрсетіп дәлелдеді.



Иә, бөлек тапсырма бойынша саралау дұрыс жүргізілді, себебі барлық оқушылар жетістіктер критерийлеріне қол жеткізіп, ОМ меңгере алды.









Сақталды


Сабақ жоспардан қандайда бір ауытқулар болған жоқ

Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: .Жоспарланған әдістер.

2.Топтық ,жұптық, жеке жұмыстар.

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1: Әдістерді саралай отырып қолдану

2Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырма орындау

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!