Зат есеім және сын есім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зат есеім және сын есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Зат есім дегеніміз заттын сынын білдіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


САБАҚ:

Мектеп: 24

Күні: 17.01.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Нуркаскаева Н.С

Сынып: 6 «В»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Су қасиетті ұғым

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.2.1.1.- тұтас және аралас мәтіндердегі ақпараттарды салыстыру


Сабақтың мақсаттары

Перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтайды.


Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер:

  • Өсу

  • Қоректену

  • Нәр алу

  • Қолдану

  • Тіршілік ету

Осыған дейін меңгерілген білім

Су тақырыбымен алдыңғы сабақтардан таныс.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


5 минут


Қызығушылықты ояту.

Сынып үш оқушыдан тұратын шағын топтарға бөлінеді. Талқылауды бастамас бұрын өткен сабақ бойынша сұрақтар қойылып, қандай сөздерді үйренгендерін естеріне түсіріледі. Сабақтың тақырыбымен таныстырып, қандай оқу мақсаттары бойынша жұмыс жүргізетіндері түсіндіріледі. Оқушылар берілген сұрақтарды оқып, шағын топта талқылайды, суретті сипаттайды. Талқылау аяқталған соң мұғалім сұрақтарды сынып болып талқылайды. Мәтінде айтылатын ойды болжап көреді.



Сабақтың ортасы


5 минут
















15 минут

























5 минут


Мәтіналды тапсырма.

1-тапсырма.

Бұл тапсырмада тірек сөздер және олардың анықтамасы берілген. Оқушылар топта анықтаманы мұқият оқып, тірек сөздермен сәйкестендіреді және жауабын дәлелдейді. Тапсырманы шағын топта орындатылады.. Топтардың тапсырманы орындау үдерісі бақыланып, орындалуы қадағаланады. Тапсырманы орындалған соң, мұғалім тірек сөзді оқиды, оқушылар оның анықтамасын айтады. Егер топтар келіспесе, өз ойларын дәлелдейді.

Өсу

Соединительная линия уступом 1

өмір сүру

Қоректену

көлемі ұлғаю, арту 

Нәр алу

пайдалану

Қолдану

азық, күш-қуат жинау

Тіршілік ету

ағзаға қажетті нәр алу




Мәтінмен жұмыс тапсырмасы.


2-тапсырма.

Мәтін оқылмас бұрыс, бірінші тапсырмамен таныстырылады. Тапсырмада мәтіннің абзацтарын тақырыпшалармен сәйкестендіру берілген. Ішінде екі тақырыпша арнайы артық берілген. Оқушылар тақырыпшаларды мұқият оқып шығады, түсінбеген сөздерін мұғалімнен не көршісінен сұрайды. Мәтінді басынан толық оқып шығады. Әр абзацта қандай ой айтылғанын анықтайды. Берілген тақырыпшалармен сәйкестендіреді. Бұл тапсырманы оқушылар жеке орындайды. Мәтінді оқу барысында түсінбеген сөздері болса, тапсырма аяқталғаннан кейін ғана сұрай алады. Бұл жерде оқушы таныс емес сөздердің мағынасын мәнмәтінге қарап болжау дағдысын қалыптастыру керек.


3-тапсырма.

Оқушылар бұл тапсырманы жеке орындайды. Алдымен тапсырма сұрақтарын оқып шығады. Жауабын дәптерлеріне жазады және тапсырманы аяқтаған соң жұбымен салыстырады. Мұғалім сыныптың тапсырманы толық аяқтағанына көз жеткізген соң, әр сұрақты жеке оқып, оқушылардан жауабын сұрайды. Сұрақтардың дұрыс жауаптарын тақтаға жазып қояды.



Бағалау критерийі

Дескрипторлары


перифраз түрінде берілген сұрақ арқылы қажетті ақпаратты анықтау

Тапсырма сұрақтарын түсінеді.




Қажетті ақпараттарды анықтайды.




Таратпа материал





















Таратпа материал

























Сабақтың соңы



10 минут



Мәтіннен кейінгі тапсырма.

4-тапсырма.

Тапсырма топта орындалады. Тапсырмада берілген кесте мәтіндегі ақпараттармен толықтырылады. Мұғалім тарапынан топтарға бақылау жүргізіледі. Барлық топтың белсене қатысуы қадағаланады. Топта рөлдер іштей белгіленеді. Мысалы: хатшы, топ басшысы, тексеруші. Шағын топта барлығы бірге жұмыс істеуі қамтамасыз етіледі: хатшы мәтіннен алынған ақпараттарды кестеге жазады, топ басшысы жауаптарды басқа топтарға таныстырады, тексеруші, жауаптардың қатесіз жазылғанын қадағалап, өзге топтардың жауаптарымен салыстырады, дұрыс жауапты белгілеп отырады.





Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.01.2019
781
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі