Материалдар / Зат есімнің жекеше және көпше түрі. 59-63 жаттығулар 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зат есімнің жекеше және көпше түрі. 59-63 жаттығулар 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары № 472 бұйрықпен жасалған. Сабақта оқушыларды ынталандыру үшін белсенді әдіс-тәсілдер қарастырылған. Саралау тапсырмалары берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2022
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімі:

Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Педагогтің аты-жөні:

Елеуова Г.А.

Күні:

09.03.2022

Сыныбы: 2А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зат есімнің жекеше және көпше түрі. 59-63 жаттығулар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.6.1 - мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры, мәтін түрі) табу

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар: мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табуды біледі;

Көптеген оқушылар: мәтіндердің жанрын анықтай алады;

Кейбір оқушылар: мәтіндердің түрін және жанрын анықтап дәлелдей алады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанамыз бәріміз,

Арайлап атқан күнге.

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру.

«Миға шабуыл»

Мәтіндердің жанрларын анықтау.

* Құтты қонақ келсе,

Қой егіз табады
* Ұл қызыңа ерген

Немереңбіз, әже.

Немереңнен өрген

Шөбереңбіз, әже.

*Шеше кеше

Неше кесе сынды.

* Балалар қыдыруға шықты. Көше бұрышында бағдаршам тұр. Көшеде машина өте көп. Олар жасыл шамның жануын күтті. Жасыл шам жанды. Балалар жолдан өтті.

* Аспандағы көлеңке

Жерге суын шашады. Бұл не?

*Ерте, ерте, ертеде шал мен кемпір болыпты. Шал кемпіріне бауырсақ пісір дейді. Кемпір үйде ұн жоқ. Бауырсақты қалай пісіремін дейді. Қапты қағып пісір деп жауап береді шал.

Сұрақ жауап

Халық ауыз әдебиетіне нелер жатады?

Неліктен ауыз әдебиеті деп аталған деп ойлайсыңдар?

Салт дәстүр туралы не білесіңдер?

Өлеңнің мазмұнына қарай қимылдар жасайды.









Мәтіндердің жанрларын анықтайды.























Сұрақтарға жауап береді.

«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!»









«От шашу»







ҚБ: 1-10 балл

Өлең шумағы

Музыка











Мақал

Жұмбақ

Жаңылтпаш

Әңгіме

Ертегі

















Сұрақтар





Сабақтың ортасы

35 мин.


Оқулықпен жұмыс

59-жаттығу. (ауызша) Мәтінді түсініп оқыңдар. Мәтінде не туралы айтылған?

60-жаттығу. Суреттегі заттардың атын көпше түрінде жазыңдар.

Домбыра - домбыралар

қобыз - қобыздар

жетіген - жетігендер

61-жаттығу. Жаңылтпашты жатқа жазыңдар. Зат есімнің көпше, жекеше түрін табыңдар.

Ара, ара, аралар,

Орманның бойын аралар.

Гүлден сорып бал алар,

Бал тәтті ғой балалар!

62-жаттығу. Жұмбақтың жалғасын тап.

Халық қу деп қылған күлкі,

Айласы көп бұл не? . . . (түлкі)

Үй тапсырмасы. 63-жаттығу.

Мәтінді оқып, мақмұны бойынша әңгімелейді.







Зат есімдердің жекеше, көпше түрін ажыратады.

Дескриптор

-мәтінді түсініп оқиды

-мәтін не туралы айтылғанын анықтайды

Жалпы-2 балл

Дескриптор

- суреттегі заттардың атын атайды

-заттардың атын көпше түрде жазады

Жалпы- 2 балл


2-сынып оқулығы



Дәптер




Суреттер

Сабақтың соңы.

3 мин.

Рефлексия

-Бүгін не білдік?

-Не жаңалық болды?

-Қандай қиындық туындады?

-Тағы не білгің келеді?

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

«Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»

Кері байланыс

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Тексерілді:










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!