Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Заттар қандай болады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Заттар және олардың қасиеттері |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Утепова Ж.Д |
|
Күні: 22.11.2022 |
|
|
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Заттар қандай болады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.3.1.1.заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдастыру Басы |
І. Ұйымдастыру Психологиялық ахуал. - Балалар мен сендердің бүгінгі көңіл - күйлеріңді білуім үшін ойын ойнауға шақырамын. "Тамаша күн" ойыны. Ойынның шарты : Балалар мұғалімнің қойған сұрақтарына бас бармақтарын көрсете отырып, "Тамаша" деп жауап береді. - ауа - райы қандай? - кұз мезгілі қандай? - біздің сыныбымыз қандай? - көңіл күйлерің қалай? -жаратылыстану пәні қандай? - Олай болса дәл осындай Тамаша көңіл - күйімізбен бүгінгі сабағымызды бастайық. ІІ.Үй тапсырмасына шолу «Сезін, байқа, ойлан» әдісі Қорапқа жасырынған денені балалар қолымен ұстап сезініп, байқап, ойланып, топпен ақылдаса отырып жауап береді. -Ол қандай дене? -Неден жасалады? -Қандай қасиетіне байланысты қолданылады? -Бұл денеден тағы қандай заттар жасауға болады? «Миға шабуыл» әдісі Мақсаты: айналадағы заттарды атай отырып , тақырыпты анықтау. Шарты: Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау үшін ортаға мен бір оқушыны шығарамын, көзін жұмамын, сендер 5 дейін санайсыңдар. Ол тоқтаған бағытта айналадан нені көріп тұр, соны атайды. -Айналаңнан нені байқап тұрсың? - Шкаф, парта, терезе, орындық, тақта. «Жедел жауап» әдісі. -Бізді қоршаған әлем – ол .... ? Бізді қоршаған әлем дене деп аталатынын айтып, мысалдар келтіру. -Дене мен заттың айырмашылығы
неде деп ойлайсыңдар? «Ақылды сызбалар» - Бұл диаграмма нені білдіреді? азот, оттек, көмірқышқыл
газ - Оны қалай білдің?
құм ауа Қорытынды: әртүрлі заттарды бір-біріне қосу арқылы бір заттартың құрамы шығады. ІІІ.Жаңа сабақ -Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Заттар қандай болады? Мақсаты: заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау. Бүгінгі сабақтан сендер,заттардың қандай түрі болатынын білетін боласыңдар, түрлі үдеріс кезінде заттардың қасиеті өзгеретінін түсінесіңдер. Құрамын анықта. Берілген екі ыдыстағы суды салыстырайық. - Қай ыдыстағы судың құрамы таза? - Қандай қорытынды жасадың? - Ұқсастық пен айырмашылық бар ма? - Жарайсыңдар, айырмашылығы ретінде бірінші
ыдыстағы судың құрамы бір ғана заттан, ал екінші ыдыстағы судың
құрамы екі түрлі заттан құралғанын және ұқсастығы ретінде екі
ыдыстағы заттың құрамында су бар
екенін
анықтадыңдар Табиғаттағы заттар таза және қоспа деп бөлінеді. айналамыздағы заттардың барлығы дерлік қоспа түрінде кездеседі. Қоспа – әртүрлі бөлшектерден құралған зат.Мысалы, ауа –газдардың қоспасы.Күнделікті тұрмыста пайдаланатын бұйымдар, тағам, киім-кешектің де құрамында әртүрлі заттар болады. Таза зат табиғатта өте сирек кездеседі.Ол бір ғана заттан тұрады. Таза зат – табиғатта өте сирек кездеседі. Олар бір ғана заттан тұрады Мысалы: Алтын, көмір, мақта таза затқа жатады себебі біз оны сол күйінде пайдалана береміз. Біз таза деп ойлайтын ауызсудың өзі шын мәнінде таза зат емес, оның құрамында түрлі тұздар болады. Ал таза су алу үшін арнайы құрылғыда тазартады. Оны тазартылған (дистиленген) су деп атайды. Зерттеу жұмысы. Қоспаның құрамындағы заттарды бөліп алуға бола ма? Зерттеу
жұмысын жүргізуге арналған нұсқаулықпен таныстыру. 8. Құмды немесе топырақты стақандағы суға
салады «Жасырынған суретті тап». 1-топ. қатты ( қасық, қарындаш, орындық, бор, қалам) 2-топ. жұмсақ ( мақта, бас киім, ойыншық, қолғап) 3-топ. ерігіш ( қант, тұз, қар, мұз, балмұздақ) Зерттеу жұмысы. 1-топ. Балмұздақты ерітеді. 2-топ. Қамырды илейді. 3-топ. Борды үгітеді. Кез-келген затқа әсер ету, яғни оны балқыту, қайнату,еріту,араластыру, үгіту арқылы заттың құрамын, күйін өзгертуге болады. заттың осындай өзгеріске түсуі оның қасиетіне жатады. Заттың балқуы, еруі, қайнауы оның қасиетіне жатады. «Заттар қандай болады?» Сен білесің бе?(видео көру)Сабынды қалай жасайды немес сабынның құрамында нелер болуы мүмкін? Талқылау. Ерте заманда алаботадан сабын жасау туралы әңгімелеу. |
Берілген сұрақтар бойынша жауап береді, қимылмен көрсетеді. 1.Қораптағы денені қолымен ұстап, сезінеді. 2.Қандай дене екенін атайды. 3.Ол дененің неден жасалғанын және қандай қасиетіне байланысты қолданылғанын айтады. 1. Оқушы айналып, тоқтаған бағытында көріп тұрған денелерді атайды. 2. Сұрақтарға жауап береді. Сызбаларға қарап, сызбалардың қандай зат атауын білдіріп тұрғанын атайды. Судың құрамы екі түрлі заттан құралғанын және ұқсастығы ретінде екі ыдыстағы заттың құрамында су бар екенін айтуы тиіс Мәтіндегі ақпаратты зерттеу жұмысы бойынша жасаған қорытынды ларымен салыстырады. Темір сынықтары мен ағаш ұнтағын араластырады. Құмды немесе топырақты стақандағы суға салады да, таяқшамен немесе қасықпен араластырады.Темір сынықта рын ағаш жаңқаларының арасынан магниттің көмегімен бөліп алады. Құмды н/е топырақты тұндырады. Жасырынған суреттерді фонардың көмегімен табады. Зерттеу жұмысын жүргізеді. Берілген суреттер бойынша заттардың құрамын табады. |
Дескриптор: 1.Заттың неден жасалғанын біледі. 2. Затты қасиетіне байланысты қалай қолданаты нын түсінеді. Бағалау: Дескриптор: 1.Заттың құрамы арқылы заттардың атауын табады; Дескриптор:1.Құрамын анықтайды 2.Екі ыдыстағы суды салыстырады3.Қай стақандағы судың құрамы таза екенін біледі Бағалау: тамшылар Дескриптор: 1.Тәжірибені орындау нәтижесінде оқушылар қоспаның құрамындағы кейбір заттарды бөліп алуға болатыны туралы қорытынды жасайды. Бағалау: тамшылар Дескриптор: 1. Суреттегі заттарды атауын табады. 2. Ортақ қасиетін анықтайды. Бағалау: тамшылар Дескриптор: 1. Затқа әсер ету әрекетінің нәтижесінде жаңа заттар алуға болатынын , заттың құрамын, күйін өзгертуге болатын болатынын түсінеді. Дескриптор: 1.Заттардың құрамын анықтайды. Бағалау: тамшылар |
Қорап, темір қасық, қарындаш, Шыны ыдыс, пластик құты Тірек сызба, диаграмма Стақандар Оқулық Ағаш үгіндісі, лимон қышқылы, темір заттар,су,топырақ. Фонарик, үлестірме парақтар.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |