Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:


    Бөлім:



    Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су.

    Педагогтің аты-жөні:

    Э.О.Оразбаева

    Күні:

    22.11.2023

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №21сабақ. Заттар қандай болады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
    4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    Заттардың түрлерімен танысады, заттардың қасиеттерінің өзгеретінін біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уа-қыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру






    Өткен білімді еске түсіру







    Жаңа білім


































    Тәжірибе жасау













































    Бекіту





















    Кері байланыс

    Сабаққа дайындық

    «Ыстық лебіз» тренингін ағаш бөлігі арқылы өткізу.





    Үй жұмысын тексеру: зерттеген заттарының қасиеттерін айтады.

    «Банкомат» ойыны арқылы өткен тақырыптарды пысықтау.

    Жаңа тақырыпты ашу

    Рисунок 1


    Оқушылардың наза­рын алдымен диаграммаға аударып, диаграмма нені біл­діретінін табуды ұсыну.

    Осыдан соң диаграмма мен сызбада жасырылған заттарды табуға не көмектесті деп сұрау. Оқушылардың өздері мысал келтіреді. Осындай түрлі заттардан құралатын заттарды қалай атауға болады деп ойлайсың? деп сұрау. Оқушылар жауап беруге қиналса, әртүрлі заттарды бір-біріне қос­сақ, не болады деп сұрап көру керек. Олар «қоспа» сөзінің мағынасын осылайша түсіне алады.

    Жаңа тақырыппен және сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Жаңа тақырып

    1-тапсырма

    Құрамын анықта

    Суретпен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді:

    - Бірінші ыдыста не бар?

    - Оның құрамы немен көрсетілген?

    - Олар қандай?

    - Екінші ыдыста не бар?

    - Суреттегі ұсақ дөңгелектер нені білдіреді?

    - Екі ыдыстағы судың айырмашылығы неде?

    Осы суреттің негізінде «Таза зат дегеніміз не? Қоспа дегеніміз не?» – деп сұрақ қойып, қорытын­дылау.

    2-тапсырма. «Зертте» тапсырмасы

    Топтық жұмыс.

    І топ. 1. Ресурстарды зерделейді.

    2. Темір сынықтары мен ағаш ұнтағын араластырады.

    3. Темір сынықтарын ағаш жаңқала-рының арасынан магниттің көмегімен бөліп алады.

    4. Нәтижені тіркейді, аралық қорытын-ды жасайды

    ІІ топ. 1. Лимон қышқылын стақандағы суға салып, қасықпен араластырады.

    2. Лимон еріген суды зерделейді.

    3. Лимон қышқылын судан бөліп алуға тырысады.

    4. Нәтижені тіркейді.

    5. Қорытынды жасайды.

    3-тапсырма.

    Үдерістер

    Оқушыларға темірден жасалған бірнеше затты көрсетіп (қасық, кілт, есік тұтқасы) пішіндері неге әртүрлі екенін және оны қалай жасайтынын сұрау.

    Оқулықтағы суреттен олар темірді балқытып, түрлі қатты заттар жасайтынын түсінеді. Келесі суретке назарларын аудартып, ірімшікті қалай жасайтынын сұрау. Келесі суреттегі балмұздаққа не болды? – деп сұрау. Оның еріп кеткенін айтады.

    Содан соң, барлық затты балқытуға (ерітуге, қайнатуға) бола ма? – деп сұрау.

    Оқушыларға күнделікті тұтынатын құрт, май, ірімшік сияқты сүт өнімдерін көрсетіп, оларды жасау үшін қандай өзгеріс болғанын сұрау.

    4-тапсырма

    Ойлан

    «Қымыз таза зат па әлде қоспа ма?» сұрағын қою арқылы оқушылардың ойын білу.

    егер сұраққа жауап беруге қиналса, жетелеуші сұрақтар қою:

    - Қымыз пайдалы ма?

    - Біз оны неліктен денсаулыққа пайдалы деп айтамыз?

    «Сен білесің бе?» айдары

    Бейнежазбаны қарау арқылы алабота шөбінен емдік қасиеті бар сабынның жасалу жолдарымен таныстыру.



    Сабақты бекіту мақсатында «www.umapalata.com» сайтында дайындалған ойын ойнату.


    Үйге тапсырма: кез келген бір затты алып, оның құрамын және қасиеттерін анықтау


    Кері байланыс

    «WhatsApp» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

    Рисунок 2

    Оқушылар қолдарына ағаш бөлігін алып, достарына оның қасиетін айту арқылы ыстық лебізін білдіреді



    Өткен тақырыптарды қайталайды.







    Оттек, азот, көмірқышқыл газ атаулары арқылы диаграмманың ауа құрамы туралы екенін айтады. Сызбада берілген зат атауларын оқып шығып, он-да топырақтың құрамы сипаттал-ғанын айтады. Олар заттың құрамы затты анықтауға көмектеседі деген қорытындыға келеді.


    Оқушылар суретпен жұмыс жасай отырып, таза зат пен қоспаның айырмашылығын табады.








    Топтық жұмыс жасайды


    Оқушылар зерттеу жұмыстарын орындап, қорытынды жасайды.










    Олар бұл заттар-дың темірден жасалатынын, оны түрлі пішінге келтіру үшін балқытатынын айтады.

    Оқушылар суретке қарап, ашыған сүтті қайнату арқылы алатынын айта алады.

    Балқитын, еритін, қайнайтын денелерге мысал келтіреді.






    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қымыздың қоспа екенін анықтайды.













    Заттардың күйі туралы дәптерге жазып алады








    Оқушылар

    «WhatsApp» әдісі арқылы сабаққа кері байланысты жасайды.



    ҚБ:

    Жарайсың!



    Әр тапсырманы орындаған сайын өздерін бағалап отырады



    Дескриптор:

    Ауаның құра-мын біледі-1б

    Топырақтың құрамын біледі-1б Қоспа сөзінің мағынасын түсінеді-1б







    Дескриптор:

    судың құрамын анықтайды-1б

    Суды тазарту әдісін біледі-1б










    Дескриптор:

    Тәжірибе жасай біледі-1б Қос-падан темірді ажырата алады-1б Қорытынды жасайды-1б


    Қоспа дайын-дайды-1б Су құрамынан лимон қышқылын ажырату жолдарын қарастырады-1б Қорытынды жасайды-1б







    Қб:

    Тамаша!















    Дескриптор:

    Қымыздың құрамын біледі-1б Оның емдік қасиетін біледі-1б Қымыздың қоспа екенін біледі-1б





    Заттарды ажыра та алады-1б Олардың қасие-тін біледі-1б Денелер неден жасалатынын біледі-1б


    Ағаш бөлігі







    Слайд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оразбаева Эльмира Отепбергеновна
    30 Сәуір 2024
    151
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Заттар қандай болады?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Заттар қандай болады?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Заттардың түрлерімен танысады, заттардың қасиеттерінің өзгеретінін біледі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:


    Бөлім:



    Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су.

    Педагогтің аты-жөні:

    Э.О.Оразбаева

    Күні:

    22.11.2023

    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №21сабақ. Заттар қандай болады?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
    4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

    Сабақтың мақсаты

    Заттардың түрлерімен танысады, заттардың қасиеттерінің өзгеретінін біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уа-қыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру






    Өткен білімді еске түсіру







    Жаңа білім


































    Тәжірибе жасау













































    Бекіту





















    Кері байланыс

    Сабаққа дайындық

    «Ыстық лебіз» тренингін ағаш бөлігі арқылы өткізу.





    Үй жұмысын тексеру: зерттеген заттарының қасиеттерін айтады.

    «Банкомат» ойыны арқылы өткен тақырыптарды пысықтау.

    Жаңа тақырыпты ашу

    Рисунок 1


    Оқушылардың наза­рын алдымен диаграммаға аударып, диаграмма нені біл­діретінін табуды ұсыну.

    Осыдан соң диаграмма мен сызбада жасырылған заттарды табуға не көмектесті деп сұрау. Оқушылардың өздері мысал келтіреді. Осындай түрлі заттардан құралатын заттарды қалай атауға болады деп ойлайсың? деп сұрау. Оқушылар жауап беруге қиналса, әртүрлі заттарды бір-біріне қос­сақ, не болады деп сұрап көру керек. Олар «қоспа» сөзінің мағынасын осылайша түсіне алады.

    Жаңа тақырыппен және сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Жаңа тақырып

    1-тапсырма

    Құрамын анықта

    Суретпен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді:

    - Бірінші ыдыста не бар?

    - Оның құрамы немен көрсетілген?

    - Олар қандай?

    - Екінші ыдыста не бар?

    - Суреттегі ұсақ дөңгелектер нені білдіреді?

    - Екі ыдыстағы судың айырмашылығы неде?

    Осы суреттің негізінде «Таза зат дегеніміз не? Қоспа дегеніміз не?» – деп сұрақ қойып, қорытын­дылау.

    2-тапсырма. «Зертте» тапсырмасы

    Топтық жұмыс.

    І топ. 1. Ресурстарды зерделейді.

    2. Темір сынықтары мен ағаш ұнтағын араластырады.

    3. Темір сынықтарын ағаш жаңқала-рының арасынан магниттің көмегімен бөліп алады.

    4. Нәтижені тіркейді, аралық қорытын-ды жасайды

    ІІ топ. 1. Лимон қышқылын стақандағы суға салып, қасықпен араластырады.

    2. Лимон еріген суды зерделейді.

    3. Лимон қышқылын судан бөліп алуға тырысады.

    4. Нәтижені тіркейді.

    5. Қорытынды жасайды.

    3-тапсырма.

    Үдерістер

    Оқушыларға темірден жасалған бірнеше затты көрсетіп (қасық, кілт, есік тұтқасы) пішіндері неге әртүрлі екенін және оны қалай жасайтынын сұрау.

    Оқулықтағы суреттен олар темірді балқытып, түрлі қатты заттар жасайтынын түсінеді. Келесі суретке назарларын аудартып, ірімшікті қалай жасайтынын сұрау. Келесі суреттегі балмұздаққа не болды? – деп сұрау. Оның еріп кеткенін айтады.

    Содан соң, барлық затты балқытуға (ерітуге, қайнатуға) бола ма? – деп сұрау.

    Оқушыларға күнделікті тұтынатын құрт, май, ірімшік сияқты сүт өнімдерін көрсетіп, оларды жасау үшін қандай өзгеріс болғанын сұрау.

    4-тапсырма

    Ойлан

    «Қымыз таза зат па әлде қоспа ма?» сұрағын қою арқылы оқушылардың ойын білу.

    егер сұраққа жауап беруге қиналса, жетелеуші сұрақтар қою:

    - Қымыз пайдалы ма?

    - Біз оны неліктен денсаулыққа пайдалы деп айтамыз?

    «Сен білесің бе?» айдары

    Бейнежазбаны қарау арқылы алабота шөбінен емдік қасиеті бар сабынның жасалу жолдарымен таныстыру.



    Сабақты бекіту мақсатында «www.umapalata.com» сайтында дайындалған ойын ойнату.


    Үйге тапсырма: кез келген бір затты алып, оның құрамын және қасиеттерін анықтау


    Кері байланыс

    «WhatsApp» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

    Рисунок 2

    Оқушылар қолдарына ағаш бөлігін алып, достарына оның қасиетін айту арқылы ыстық лебізін білдіреді



    Өткен тақырыптарды қайталайды.







    Оттек, азот, көмірқышқыл газ атаулары арқылы диаграмманың ауа құрамы туралы екенін айтады. Сызбада берілген зат атауларын оқып шығып, он-да топырақтың құрамы сипаттал-ғанын айтады. Олар заттың құрамы затты анықтауға көмектеседі деген қорытындыға келеді.


    Оқушылар суретпен жұмыс жасай отырып, таза зат пен қоспаның айырмашылығын табады.








    Топтық жұмыс жасайды


    Оқушылар зерттеу жұмыстарын орындап, қорытынды жасайды.










    Олар бұл заттар-дың темірден жасалатынын, оны түрлі пішінге келтіру үшін балқытатынын айтады.

    Оқушылар суретке қарап, ашыған сүтті қайнату арқылы алатынын айта алады.

    Балқитын, еритін, қайнайтын денелерге мысал келтіреді.






    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қымыздың қоспа екенін анықтайды.













    Заттардың күйі туралы дәптерге жазып алады








    Оқушылар

    «WhatsApp» әдісі арқылы сабаққа кері байланысты жасайды.



    ҚБ:

    Жарайсың!



    Әр тапсырманы орындаған сайын өздерін бағалап отырады



    Дескриптор:

    Ауаның құра-мын біледі-1б

    Топырақтың құрамын біледі-1б Қоспа сөзінің мағынасын түсінеді-1б







    Дескриптор:

    судың құрамын анықтайды-1б

    Суды тазарту әдісін біледі-1б










    Дескриптор:

    Тәжірибе жасай біледі-1б Қос-падан темірді ажырата алады-1б Қорытынды жасайды-1б


    Қоспа дайын-дайды-1б Су құрамынан лимон қышқылын ажырату жолдарын қарастырады-1б Қорытынды жасайды-1б







    Қб:

    Тамаша!















    Дескриптор:

    Қымыздың құрамын біледі-1б Оның емдік қасиетін біледі-1б Қымыздың қоспа екенін біледі-1б





    Заттарды ажыра та алады-1б Олардың қасие-тін біледі-1б Денелер неден жасалатынын біледі-1б


    Ағаш бөлігі







    Слайд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    30.04.2024
    151
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оразбаева Эльмира Отепбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации