Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Заттар қандай болады?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Бөлім: |
Заттар және олардың қасиеттері. Ауа мен су. |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Э.О.Оразбаева |
|||||
Күні: |
22.11.2023 |
|||||
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№21сабақ. Заттар қандай болады? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.3.1.1заттың
қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Заттардың түрлерімен танысады, заттардың қасиеттерінің өзгеретінін біледі |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уа-қыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Тәжірибе жасау Бекіту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық «Ыстық лебіз» тренингін ағаш бөлігі арқылы өткізу. Үй жұмысын тексеру: зерттеген заттарының қасиеттерін айтады. «Банкомат» ойыны арқылы өткен тақырыптарды пысықтау. Жаңа тақырыпты ашу
Оқушылардың назарын алдымен диаграммаға аударып, диаграмма нені білдіретінін табуды ұсыну. Осыдан соң диаграмма мен сызбада жасырылған заттарды табуға не көмектесті деп сұрау. Оқушылардың өздері мысал келтіреді. Осындай түрлі заттардан құралатын заттарды қалай атауға болады деп ойлайсың? деп сұрау. Оқушылар жауап беруге қиналса, әртүрлі заттарды бір-біріне қоссақ, не болады деп сұрап көру керек. Олар «қоспа» сөзінің мағынасын осылайша түсіне алады. Жаңа тақырыппен және сабақтың мақсатымен таныстыру. Жаңа тақырып 1-тапсырма Құрамын анықта Суретпен жұмыс жасап, сұрақтарға жауап береді: - Бірінші ыдыста не бар? - Оның құрамы немен көрсетілген? - Олар қандай? - Екінші ыдыста не бар? - Суреттегі ұсақ дөңгелектер нені білдіреді? - Екі ыдыстағы судың айырмашылығы неде? Осы суреттің негізінде «Таза зат дегеніміз не? Қоспа дегеніміз не?» – деп сұрақ қойып, қорытындылау. 2-тапсырма. «Зертте» тапсырмасы Топтық жұмыс. І топ. 1. Ресурстарды зерделейді. 2. Темір сынықтары мен ағаш ұнтағын араластырады. 3. Темір сынықтарын ағаш жаңқала-рының арасынан магниттің көмегімен бөліп алады. 4. Нәтижені тіркейді, аралық қорытын-ды жасайды ІІ топ. 1. Лимон қышқылын стақандағы суға салып, қасықпен араластырады. 2. Лимон еріген суды зерделейді. 3. Лимон қышқылын судан бөліп алуға тырысады. 4. Нәтижені тіркейді. 5. Қорытынды жасайды. 3-тапсырма. Үдерістер Оқушыларға темірден жасалған бірнеше затты көрсетіп (қасық, кілт, есік тұтқасы) пішіндері неге әртүрлі екенін және оны қалай жасайтынын сұрау. Оқулықтағы суреттен олар темірді балқытып, түрлі қатты заттар жасайтынын түсінеді. Келесі суретке назарларын аудартып, ірімшікті қалай жасайтынын сұрау. Келесі суреттегі балмұздаққа не болды? – деп сұрау. Оның еріп кеткенін айтады. Содан соң, барлық затты балқытуға (ерітуге, қайнатуға) бола ма? – деп сұрау. Оқушыларға күнделікті тұтынатын құрт, май, ірімшік сияқты сүт өнімдерін көрсетіп, оларды жасау үшін қандай өзгеріс болғанын сұрау. 4-тапсырма Ойлан «Қымыз таза зат па әлде қоспа ма?» сұрағын қою арқылы оқушылардың ойын білу. егер сұраққа жауап беруге қиналса, жетелеуші сұрақтар қою: - Қымыз пайдалы ма? - Біз оны неліктен денсаулыққа пайдалы деп айтамыз? «Сен білесің бе?» айдары Бейнежазбаны қарау арқылы алабота шөбінен емдік қасиеті бар сабынның жасалу жолдарымен таныстыру. Сабақты бекіту мақсатында «www.umapalata.com» сайтында дайындалған ойын ойнату. Үйге тапсырма: кез келген бір затты алып, оның құрамын және қасиеттерін анықтау Кері байланыс «WhatsApp» әдісі арқылы кері байланыс жасайды. |
Оқушылар қолдарына ағаш бөлігін алып, достарына оның қасиетін айту арқылы ыстық лебізін білдіреді Өткен тақырыптарды қайталайды. Оттек, азот, көмірқышқыл газ атаулары арқылы диаграмманың ауа құрамы туралы екенін айтады. Сызбада берілген зат атауларын оқып шығып, он-да топырақтың құрамы сипаттал-ғанын айтады. Олар заттың құрамы затты анықтауға көмектеседі деген қорытындыға келеді. Оқушылар суретпен жұмыс жасай отырып, таза зат пен қоспаның айырмашылығын табады. Топтық жұмыс жасайды Оқушылар зерттеу жұмыстарын орындап, қорытынды жасайды. Олар бұл заттар-дың темірден жасалатынын, оны түрлі пішінге келтіру үшін балқытатынын айтады. Оқушылар суретке қарап, ашыған сүтті қайнату арқылы алатынын айта алады. Балқитын, еритін, қайнайтын денелерге мысал келтіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы қымыздың қоспа екенін анықтайды. Заттардың күйі туралы дәптерге жазып алады Оқушылар «WhatsApp» әдісі арқылы сабаққа кері байланысты жасайды. |
ҚБ: Жарайсың!
Әр тапсырманы орындаған сайын өздерін бағалап отырады Дескриптор: Ауаның құра-мын біледі-1б Топырақтың құрамын біледі-1б Қоспа сөзінің мағынасын түсінеді-1б Дескриптор: судың құрамын анықтайды-1б Суды тазарту әдісін біледі-1б Дескриптор: Тәжірибе жасай біледі-1б Қос-падан темірді ажырата алады-1б Қорытынды жасайды-1б Қоспа дайын-дайды-1б Су құрамынан лимон қышқылын ажырату жолдарын қарастырады-1б Қорытынды жасайды-1б Қб: Тамаша! Дескриптор: Қымыздың құрамын біледі-1б Оның емдік қасиетін біледі-1б Қымыздың қоспа екенін біледі-1б Заттарды ажыра та алады-1б Олардың қасие-тін біледі-1б Денелер неден жасалатынын біледі-1б |
Ағаш бөлігі Слайд 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |