Мотивациялық-қозғаушылық | Шаттық шеңберге тұрып, бәрі хормен «Талапты баланы» айтады. Мен талапты баламын,Дайын дәптер қаламым.Санап, жазып үйренем.Жақсы білім аламын. | Балалар шаттық шеңберге тұрып, бір- біріне жылы лебіздерін айтады. |
Ұйымдастыру-іздестіру | №1 тапсырмаСабақ суретті қарастырудан басталады. Суретте мұқият көз жүгірте отырып, ненің теңдей екені, қыздар көп пе, ұлдар көп пе екенін анықта. Балалар қай үстелде ойнап отыр, қай үстелде цифрлармен жұмыс істеп отыр? Олар нешеу, қайсылары көп? Суретте балалар саны тең, артық не кем екенін көрсет. Неше орындық, парта, сағат, тақта, т.б. (12 мұғалім, 3қыз, 4ұл, 2 үстел, 5 орындық және т.б.) екенін санаймыз.Кестені толтыру үшін жапсырма қағаз таңдап алу керек.Тапсырма беріледі: Алдымен ұяшықта неше нүкте барын анықта. Содан кейн суреттен заттардың осынша санын тап. Бір, екі, үш және 6 адамы бар суретті таңда. Енді қажетті тапсырма қағазды алып, нүкте санына қарай ұяшықтарға жапсыр.
№2 тапсырмада №1 тапсырмадағы сурет бойынша жұмысты жалғастырады. Балалар суретте неше зат немесе неше объект болса, сонша шеңбер ішін бояу тиіс. Содан кейін боялған шеңберлер бойынша қай зат артық (кем) екені белгілі болады.Осындай ауызша жұмысқа қайсысы артық екенін көру үшін, екі топтағы заттарды бірінің астына бірін немесе бірінің үстіне бірін қою ұсынылады.
№3 тапсырма.Тиеген пирамидалар саны бәрдей жүк көлігін тап.Пирамидалар саны аз машинларды көк түспен боя.Пирамидалар саны бірдей машиналарды қызыл мен көктен өзге бірдей түспен боя.
№4 тапсырма. Заттарды 10-ға дейін санау үшін картина берілген. Әр ұяшықтағы заттарды санаймыз. Түсі мен пішінін, заттың қандай геометриялық пішінге ұқсас екенін анықта. Ойша топтарға бөл, қандай топтар шыққаныни ата, неше топ болды? (Жеміс - жидектер және көкеністер). Жеміс- жидектер көп пе, әлде көкеністер көп пе?Ауызша жұмыс.Символдар бойынша дидактикалық ойын, №1 тапсырмадағы сурет бойынша. Ойын сәттері жұмысты жандандыра түседі. Мәселен, тәрбиеші магнитті тақтаға ұшақ бейнеленген картиналарды орналастырады және «Ұшақтардың неше тобы бар? Әр топта неше ұшақ бар? Ұшақтар неше қатар? Барлығы неше ұшақ?» сұрақтар қояды. Содан кейін балалар көзін жұмады да,тәрбиеші ойыншықтардың орнын ауыстырады. Балалар көзін ашқан соң, не өзгергенін тауып,ұяшықтың неше тобы, әр топта неше ұшақ екенін санайды. |
Сабақ суретті қарастырудан басталады. Суретте мұқият көз жүгірте отырып, ненің теңдей екені, қыздар көп пе, ұлдар көп пе екенін анықтайды.
Алдымен ұяшықта неше нүкте барын анықтайды. Содан кейн суреттен заттардың осынша санын табады.
Балалар суретте неше зат немесе неше объект болса, сонша шеңбер ішін бояйды.
Тиеген пирамидалар саны бәрдей жүк көлігін табады.
Заттарды 10-ға дейін санау үшін картина берілген. Әр ұяшықтағы заттарды санайды.
Балалар көзін ашқан соң, не өзгергенін тауып, ұяшықтың неше тобы, әр топта неше ұшақ екенін санайды.
|