Материалдар / Заттардың ерігіштігі. №4 практикалық жұмыс «Қатты заттардың ерігіштігіне температураның әсері» Solubility of substances. ✓4- practical work "Solubility of solids or the effect of temperature"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттардың ерігіштігі. №4 практикалық жұмыс «Қатты заттардың ерігіштігіне температураның әсері» Solubility of substances. ✓4- practical work "Solubility of solids or the effect of temperature"

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың ерігіштігі. №4 практикалық жұмыс «Қатты заттардың ерігіштігіне температураның әсері» Solubility of substances. ✓4- practical work "Solubility of solids or the effect of temperature"
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.3С Ерітінділер және ерігіштік

Педагогтің аты-жөні:

Telkhodzhaeva Aizhamal Baltabaevna

Күні: Date

22.02.2023

Сыныбы: Class

8 Ә

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

The subject of the lesson

Заттардың ерігіштігі. №4 практикалық жұмыс «Қатты заттардың ерігіштігіне температураның әсері»

Solubility of substances. 4- practical work "Solubility of solids or the effect of temperature"

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

learning objective according to the curriculum

8.3.4.3 -заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсіндіру

8.3.4.3- explain the effect of temperature on the solubility of a substance

8.3.4.4 -буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы ерігіштігін есептеу, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен салыстыру

8.3.4.4-calculating the solubility of a substance in 100 g of water using evaporation technology, comparing the obtained results with reference values

Сабақтың мақсаты:

the purpose of the lesson

-заттың ерігіштігіне температураның әсерін түсіндіреді.

-буландыру техникасын қолдана отырып, заттың 100 г судағы ерігіштігін есептеу, алынған нәтижелерді анықтамалық мәндермен салыстырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

actions of the teacher

Оқушының іс-әрекеті

student's actions

ЕБҚЕБ

Бағалау

Assessment

Ресурстар

Resjureces

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

The beginning of the lesson is to arouse interest


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

greeting students, inventory

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Дөңгелек шеңбер болып тұрып бір – біріне жылы лебіздерін айтады

They stand in a circle and say warm greetings to each other

Топтастыру: Түрлі түсті қаламсаптар қобдишасы Сыныптағы оқушыларды қораптағы сұрағы жапсырылған қаламсап түсі бойынша топқа бөлу.

Мақсаты: Ортаға сұрақтар жазылған қобдиша қойылады. Оқушылар кезектесіп бір қаламсаптарды алып сұраққа жауап береді, сол қаламсаптың түсіне қарай топқа бөлінеді

1.Адам денесін қанша пайызын су құрайды?

2.Судың түрлерін ата.

3.Жер ғаламшарының бетін қанаша пайыз су алып жатыр?

4.Ластанудың себептері қандай?

5.Су тіршілік көзі дегенді қалай түсінесің?

6. Судың адам үшін маңызы?

7. Судың қасиеттері қандай?

8.Адам тәулігіне неше литр су ішу керек?

9.Арық су деген не?

10.Суды ерімейтін қоспалардан қалай тазартады?

11.Дистилденген су дегеніміз не?

12. «Судың да сұрауы бар» дегенді қалай түсінесің?

13. Бензин суда ериді ме?

14. Бір тонна қағаз алу үшін қанша тонна су қажет?

15. «Су» туралы 2 мақал-мәтел

16. Қалалы жерде неліктен судан хлордың дәмі сезіледі?

17. Жаңбыр суы жұмсақ па?

18. Сусыз адам неше күн өмір сүре алады?

19. Суға сипаттама бер


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Аудио запис



Сұрақтар жазылған түрлі-түсті

қаламсаптар,

қобдиша

Жаңа сабаққа кіріспе




























Жұптық жұмыс


Тақырыпты ашу


















Терминдер






















«Криптограмма» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

1

2

3

3

2

4

5

6

7

8

4

9

10

9

11

3

9

10

9

З-1, а-2, т-3, р-4, д-5, ы-6, ң-7, е-8, і-9, г-10, ш-11,

Жауабы: Заттардың ерігіштігі

Заттардың ерігіштігі 3- ке бөлінеді. Олар: жақсы еритіндер, аз еритіндер, ерімейтіндер. Жердегі тіршіліктің пайда болуы мен дамуына ерітінділердің маңызы зор. Адам организімінде де физологиялық маңызды ерітінділер бар. Ерігіштік – берілген температурада 100 г еріткіште ери алатын заттың максималды массасымен анықталады.

Ерігіштік – Solubity

Концентрация – Concentration

Пайыз – percentage

Еріткіш – Solvent

Ерітінді – Solution

Ерітіндінің көлемі – Volume of solution

Массалық үлесі – Mass fraction

Молярлық концентрация – Molar concentration

Қаныққан ерітінді – Saturated solution

Қанықпаған ерітінді – Unsaturated solution

«Ноутбок » әдісі

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

-Ерітінді дегеніміз не?

-Агрегеаттық күйіне байланысты қандай ерітінділер бар?

-Температураның ерігіштікке әсері қандай?

- Ерігіштік деген не?

- Сұйытылған ерітінді қаныққан бола алама?

- Қандай ерітінділер концентрлі?

Дескрипторлар:

Білім алушы

- Ерітінді қалай түзілетінін түсінеді.

- Ерітінділер 3 күйде болатынын біледі.

-Температураның ерігіштікке әсерін байқайды.


































Төмендегі реакция теңдеулерін жазу

Al+ Cl2 =

HCl+Ba=

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Power Point презентациясы,

Кесте

































Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс

«Тұжырымдамалық карта» әдісі

5 –зертханалық жұмыс. Заттардың ерігіштігін зерттеу. Алдымен оқушылардан қауіпсіздік техникасының ережелері сұралады.

1-топ: Тұздың судағы ерітіндісін жасап, байқалған құбылысты қорытындылап жазады, түсіндіреді.

2-топ: Лактың судағы ерітіндісін жасап, байқалған құбылысты қорытындылап жазады, түсіндіреді. 3-топ: Бордың судағы ерітіндісін жасап, байқалған құбылысты қорытындылап жазады, түсіндіреді.

Жұмыс барысы:

1. Судың бірдей көлемі құйылған 3 стақанға тұз,бор және лак бояуын салып,араластырыңдар. Олардың суда ерігіштігін салыстырыңдар. Не байқалды? Заттарды еритін, аз еритін және ерімейтін деп кестеге жіктеп,қорытынды жасаңдар.

Зертханалық жұмысты топпен орындағаннан кейін

байқаған құбылыстарын жұмыс дәптеріне жазады.

Жеке жұмыс: оқушылар зертханалық жұмыстан

байқаған өзгерістерді өз дәптерлеріне түсіреді.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!