. Мұғалімнің кіріспе сөзі.
(Сабаққа психологиялық
көңіл-күй)
Тілек шарын жіберу арқылы оқушылардың осы сабаққа
деген талпынысын анықтау.
Топқа бөлу тілек шарын жару арқылы ішінен шыққан
карточкалар арқылы топқа бөлу.
2.
Үй жұмысын тексеру тест тапсырмалары
арқылы
Мақсаты: оқу
материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады
анықтау және оларды түзету.
Формасы: топтық
Әдісі:
time management (әр тапсырмаға уақыт
беру)
Тәсілі: сұрақ-жауап
Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын
анықтайды.
Өткенді
қайталау
Сұрақ жауап әдісі
1.Массалық үлес дегеніміз
не?
2.Жүзгін дегеніміз
не?
3.ерітінді дегеніміз
не?
Үй тапсырмасы тест тапсырмасы арқылы
тексеру.
1. Өзіңе белгілі табиғи ерітінділерді және
адам қолымен жасалған ерітінділерді атап
бер.
2. Төмендегі тұжырымның қайсысы
дұрыс:
– ерітіндінің массасы еріткіш пен еритін
заттың мас саларының қосындысынан артық;
– ерітіндінің массасы еріткіш пен еритін
заттың массалары жиынтығына тең.
Табиғаттан алынатын тұз, әдетте, лас болады. Оны
тазалау әдісін түсіну үшін тәжірибе жүргізіп
көреміз.
1
асқасық тұзды құмға аралыстырып, осыдан тұзды қалай
бөлеміз:
Тұзға 1 стақан ыстық су
қосамыз;
Тұзды аралыстырыптолықтай
ерітеміз;
Тазалаған ерітіндіні отқа қойып
буландырамыз.
Тұзды теңіз суынан алады сорғы стансалары наурыз
бен қыркүйек аралығында теңіз суын тоғандар арқылы сорып алады. Күн
сәулесі, жылу, жел әсерінен тұщы су буланады.
Буланғаннан соц, қалған тұзды ожаумен
жабдықталған көліктер жинап алады. Жи- налган тұз өнімін биіктігі
20 метрдей етіп үйеді, олар ұл- кен ақ төбешіктерге
ұқсайды.
қалды.
Теңіз суынан тұзды буландырып алу әрқашанда
адамға пайдалы бола бермейді. Адам сіз пайдалануының айқын мысалы
ретінде Арал теңізінің жойылуын айтуға болады. Су көзінің құрғауы
теңіз маңында тұратын адамдар үшін үлкен мәселеге айналды, Жер
бетінде көп тұз қалды. Ғалымдардың зерттеуі бойынша, Арал теңізінің
тұзы Антарктида мұздарынан да
табылған.
|