Материалдар / Заттардың пішіні мен өлшемі туралы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттардың пішіні мен өлшемі туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың пішіні мен өлшемі туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2018
1003
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаУақыты:Кабинет:Мұғалім:
Сабақтың атауыӨлшем,пішін туралы түсінік
СілтемеӘдістеме
Сабақтың жабдығыЖол  белгілері,   әр түрлі заттар
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесі1. Білімділік: Заттардың  пішіні  мен өлшемі туралы түсініктерін қалыптастыру;2. ДамытушылықЗаттардың  ұқсастығы мен  айырмашылығын анықтай  алуға үйрету  ( түсі,пішіні, өлшемі  бойынша); заттарды  санауға  жаттықтыру.3. ТәрбиелікҰқыптылыққа, тазалыққа  баулу.
Топқа бөлуОқушыларды пазл арқылы топқа бөлемін
Ынтымақтастық атмосферасы«Армысың досым,Кел, маған қосыл.Алақанға салып  алақан,Шеңберге бірге  тұрайық  (қолдарынан ұстайды)Жер шарындай айналып,Әлемге жарық ұқсайық (айналады).Қолымызды көтеріп, күннің  нұрын алайық  (қолдарын көкке созады).Ортамызда күн нұры,Құшаққа оны алайық (құшақтасады)».Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық. 
Үй тапсырмасын сұрауАуызша   жұмыс  жүргізу  үшін  түрлі -түрлі  суреттер  дайындау. Мысалы:  3 түсті доп (үлкен, кіші ), 3 түрлі сызғыш (ұзын, қысқа),  3 түрлі текше т.б.Әр затты  сипаттап беру.
   Қызығушылықты оятуМұғалім бірдей  пішіндегі 2-3 затты  көрсетіп, оқушыларға заттарды, олардың  ұқсастығы мен айырмашылығын салыстыруды, осындай пішіндегі заттарды  қоршаған  ортадан табуды ұсынады.Геометриялық  фигуралармен жұмыс. Мұғалім әртүрлі  геометриялық  фигуралардың  ішінен дөңгелек, тіктөртбұрыш, шаршы пішіндегі  фигураларды  көрсетуге сұрайды.       — Егер  оқушылар  тапсырманы жеңіл орындаса,   ары қарай тапсырманы күрделендіруге болады. Мысалы:  «Фигуралардың  арасынан  кішкентай жасыл емес фигураны тауып көрсет», т. б. Әр  оқушы өз  нұсқасын ұсынады,өз пікірін  дәлелдейдіМұндай тапсырмалар оқушылардың шығармашылық мүмкіндіктерін дамытады, ойлау процестерініңтілдерінің  дамуына  көмектеседі.
Мағынаны тануЖаңа сабақОқулықпен жұмыс.  №1 тапсырма заттың пішіні туралы түсініктерін нақтылау мақсатын көздейді.   Алдымен  көшеде  жүру ережесі  туралы  әңгіме  жүргізіледі, содан соң жол белгілеріне, олардың  пішіндеріне көңіл аударылады.Сұрақтар:-Қандай  машиналар бейнеленген?-Олардың  қайсысын  үлкен деп айтуға  болады?-Жолдан кім өтіп барады?-Жолдан қалай  өту  керек?-Кішкентай  баланы  жолдан кім  өткізу  керек?№2 заттардың  пішіні  туралы білімдерін анықтау.Белгінің  өзі, оның  бекітілген тұғыры  қандай екенін қарау керек. Барлық  үшбұрыштарды (шаршыларды, дөңгелектерді) санаудыц  ұсынып, тапсырманы орындау.№3 тапсырма  заттардың  пішіні, өлшемі  туралы білімдерін бекітуге  арналғанМұғалім  алдымен  көліктердің дөңгелегі нешеу екенін, содан соң жеке тұрған дөңгелектерді  санайды. Оқушылар  жауаптарын дәлелдей  тырып, машиналарға , велосипедке дөңгелектер  таңдайды.№4 тапсырма бақылағыштықтарын дамытуға, заттардың  пішінін айыра білу дағдыларын бекітуге берілген.-Шаршы пішінді зат нешеу?-Дөңгелек пішінді  нешеу?-Шам мен  матрешканы алмұрт  пішінді  деп  айтуға  болады. мұндай  заттардан  нешеу  бейнеленген?Фигуралардың  екі  тобын  салыстыру.«Өрнек  құр», «Артық фигураны тап» т.бойын  түрлерін  жүргізуге  болады.   VI. Сергіту  сәтіОтырайық 
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!