Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
|
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
|||
|
Тақырыбы |
Заттардың қасиеті |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Балаларды 10 мөлшерінде тура
және кері санауды қайталау, заттың қасиеттерін, геометрикалық
фигуралар мен олардың белгілері туралы білімдерін қайталау, 10
көлеміндегі сандар құрамын бекіту, саусақ қимылын дамыту. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
1, 2, 3 |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
||||
|
Сергіту сәті |
«Күн мен түн». Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту, қажет ұғымды іздеуде зейінді ұмтылдыра білу. Мазмұны: педагог сөз айтады, балалар оған мағынасы қарама-қармсы сөз айтады: «Күн-түн, тәтті – ащы және т.б.». |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
• Саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық.
1, 2, 3 сиқырлы қарындаш бізді көлге апаршы |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Алған білімдерін естерінде сақтайды. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Математикалық тапсырмаларды орындай алады. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Заттардың қасиеті"
"Заттардың қасиеті"
Оқу іс –әрекетін ұйымдастырудың технологиялық картасы.
|
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
|||
|
Тақырыбы |
Заттардың қасиеті |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Балаларды 10 мөлшерінде тура
және кері санауды қайталау, заттың қасиеттерін, геометрикалық
фигуралар мен олардың белгілері туралы білімдерін қайталау, 10
көлеміндегі сандар құрамын бекіту, саусақ қимылын дамыту. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
1, 2, 3 |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
||||
|
Сергіту сәті |
«Күн мен түн». Мақсаты: сөйлеу тілін дамыту, қажет ұғымды іздеуде зейінді ұмтылдыра білу. Мазмұны: педагог сөз айтады, балалар оған мағынасы қарама-қармсы сөз айтады: «Күн-түн, тәтті – ащы және т.б.». |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
• Саяхатымызды әрі қарай жалғастырайық.
1, 2, 3 сиқырлы қарындаш бізді көлге апаршы |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Алған білімдерін естерінде сақтайды. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Математикалық тапсырмаларды орындай алады. |
||||
шағым қалдыра аласыз













