Материалдар / Заттардың құрылымы мен қасиеттірі заттар неден тұрады? 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттардың құрылымы мен қасиеттірі заттар неден тұрады? 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу Атомдар мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды ажырата білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2023
175
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Бөлім

1-бөлім

Педагогтың аты – жөні


Күні: 07.11.2023


Сынып 6 «а»

Қатысушылар саны:20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Заттардың құрылымы мен қасиеттірі заттар неден тұрады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу

Сабақтың мақсаты

Атомдар мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды ажырата білу

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі/

Уақыты

Педагогтың іс -әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, дәптерлеріне бүгінгі күнді жазғызу.

Тест тапсырмаларын орындату

Дескрипторлар

Оқушылар

-Түрлі агрегаттық күйдегі зат құрамындағы бөлшектердің орналасуындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтап, суретін салады

түсіндіреді

-Бөлшектердің әр агрегаттық күйде орналасуын түсіндіреді

Белсендіру: Оқушылардан мини-тақталарда немесе дәптерде қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысын салуды сұраңыз. Осы салған суреттерде олар дөнгелекпен бейнелеген бөлшектер атом екендігін айтыңыз.


2. Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен, тілдік мақсаттарымен таныстырыңыз.


Тест тапсырмасын орындау арқылы өткен тақырыты еске түсіреді.








Өзің өзі бағалау

Тест парақтары




Қиынды қағаздар

Сабақтың ортасы

Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып жұпта Демокрит теориясының негізгі ұстанымдарын ежелгі гректерінің ойларымен салыстыруы керек. Келесі факторлар бойынша сұраңыз:

  • Теорияның пайда болған уақыты

  • Теорияның қалаушысы

  • Ұқсастықтары

  • Айырмашылықтары

Дескрипторлар

Оқушылар

-атом мен молекуланы зерттеген ғалымдар туралы түсінік алады



4.Мұғалім келесі екі суретті көрсетіп біріншісі атомдар екендігін, ал екіншісі молекулалар екендігін айтыңыз.

Оқушыларға 1 минут ойлануға беру.

Айырмашылықтарды тапқаннан кейін оқушыларды мини-тақталарда келесі суреттерде атомдар не молекулалар көрсетілгенін белгілеуді сұраңыз.

Осыдан кейін оқушыларға келесі екі суретті көрсетіңіз, бірінші -жай зат, екінші -күрделі зат.

Енді оқушылар өздері келесі суреттерге қарап жай және күрделі затты анықтау керек.

Осыдан шыққан анықтамаларды дәптерге жазып алу

1. Атом – элементтің ең кіші бөлшегі

2. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардың қосылысы

3. Жай зат – атомдардың бір түрінен жасалаған молекула

4. Күрделі зат – әртүрлі атомдардан жасалған молекула

Дескрипторлар

Оқушылар

-заттарды атом мен молекула, жай және күрделі заттарға жіктейді

-атом мен молекуланың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды

-жай және күрделі заттардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды


Жұппен жұмыс өздерінің ойларын толық жеткізеді.





















.






ҚБ өзін өзі бағалау




































ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау

Графикалық диаграмма



































Сабақтың соңы

2 сарамандық жұмыс

Түрлі зат молекулаларының моделін әзірлеу

«Бағдаршам» рефлексиясы


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



  1. Глобуста немесе картада экваторға параллель жүргізілген шартты сызықтар қалай аталады?

А. Параллель

Ә. Меридиан

Б. Градустық тор

В. Полюс

2. Жердің неше полюсі бар?

А. 2

Ә.3

Б.4

В.5

3. Жерді теңдей екі – Солтүстік және Оңтүстік жартышарларға бөлетін жорамал сызық қалай аталады?

А. Параллель

Ә. Меридиан

Б. Градустық тор

В. Экватор

4. Глобуста немесе картада бір полюстен екінші полюске шартты түрде жүргізілетін сызық

А. Параллель

Ә. Меридиан

Б. Градустық тор

В. Экватор

5. Полюстерде ендік неше градусқа тең?

А. 90 0

Ә. 180 0

Б. 20 0

В. 60 0

6. Географиялық ендіктер қалай бөлінеді?

А. Оңтүстік және солтүстік

Ә. Батыс және шығыс

Б. Оңтүстік және батыс

В. Оңтүстік және шығыс

7. Глобус пен географиялық картадағы меридиандар мен параллель сызықтар қалай аталады?ъ

А. Параллель

Ә. Меридиан

Б. Градустық тор

В. Экватор

8. Қазіргі сәтте меридианда орналасқан нүктелердегі күн уақыты қалай аталады?

А. Жергілікті уақыт

Ә. Белдеулік уақыт

Б. Стандартты уақыт

В. Дата ауысу сызығы

9. Полюстен полюске дейін созылатын жер бетіндегі шартты сызық

А. Жергілікті уақыт

Ә. Белдеулік уақыт

Б. Стандартты уақыт

В. Дата ауысу сызығы

10. Нөлдік меридианнан бастап, берілген нүктеге дейінгі қашықтықты көрсетеді, градуспен өлшенеді

А. Географиялық бойлық

Ә. Географияялық координаттар

Б. Географиялық ендік

В. Экватор




















































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!