Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты:
|
5.3.1.3-заттардың қасиеттерін:
тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін,
созылғыштығын, иілімділігін
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Заттардың қасиеттерін:
тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін,
созылғыштығын, иілімділігін
сипаттайды
|
Сабақтың
басы
2
мин
5
мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы
оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
Үй
жұмысы
«Ыстық орындық»
әдісі
|
Мұғаліммен амандасып, кезекші
оқушы сыныптағы оқушылардың санын
баяндайды
Оқушылар өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап
береді
|
(ҚБ) мұғалім
1-10 балл аралығында
бағалайды
Дескриптор:
Жалпы – 2
балл:
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап
береді
|
|
Сабақтың
ортасы
3
мин
2
мин
3
мин
2
мин
8
мин
5
мин
5
мин
|
Жаңа
сабақ
Экранға жаңа сабақтын
мағынасын ашу мақсатында
«Мюнстенберг»
әдісі
қолданылады
ючсьзаттардыңвлыалылоаынныңыларжфылрларлқасиеттеріывцузлаываралтвтүрлеріваоываорылв
Мағынаны
тану
Терминдер
-
Қасиет;
-
Физикалық
қасиет;
-
Химиялық
қасиет;
ФС. Функционалдық
сауаттылық:
Бейнеролик: Заттардың физикалық
қасиеттері
-
Тапсырма
(ЖТ)Жеке
тапсырма
Кестемен
жұмыс.Заттарды қасиеттері бойынша
сипаттаңыз
Белгілері
|
Заттар
|
Ас
тұзы
|
Өсімдік
майы
|
Мыс
|
Бор
|
Агрегаттық
күйі
|
|
|
|
|
Түсі
|
|
|
|
|
Жылтырлығы
|
|
|
|
|
Иісі
|
|
|
|
|
Судағы ерегіштігі (ерісе +)
(ерімесе -)
|
|
|
|
|
-
Тапсырма
(ЖЖ) Жұптық
жұмыс
(ФС) Функционалдық
сауаттылық
тапсырмасы
«Эксперимент»
әдісі
-
Тапсырма
(ЖТ) Жеке
тапсырма
«Сәйкестендіру»
әдісі
«LearningApps» бағдарламасы арқылы
сәйкестендіру
Иіс
|
|
Қатты заттың сұйық затқа айналу
температурсы
|
Қайнау
температурасы
|
|
Заттың сұйықтықта еру
қасиеті
|
Балқу
температурасы
|
|
Иіс сезу арқылы анықталатын
материалдың қасиеті
|
Жылтырау
|
|
Дененің ішкі энергияны қызуы
жоғары бөлігінен салқындау бөлігіне қарай өткізу
үдерісі
|
Ерігіштік
|
|
Заттың үстіңгі бетіне түскен
жарықты шағылыстыруы.
|
Жылуөткізгіштік
|
|
Күштің соққының себебінен
металдың иленіп пішінін
өзгерту
|
Иілгіштік
|
|
Сұйықтықтың буға айналу
температурасы (қалыпты атмосфералық жағдайда судың қайнау
температурасы + 100
С)
|
|
Жаңа тақырыпты анықтау
мақсатында «Мюнстенберг» әдісі жаңа сабақтың тақырыбын
атайды
Оқушылар тақырыптағы
терминдерге тоқталып мағынасын
ашады
Оқушылар бейнероликті ұжым
болып талқылайды. Заттардың қасиеттерін
атайды
(Бұл тапсырма арқылы оқушы
өздеріне жаңа ақпараттарды алу арқылы бойында жаңашылдыққа
ұмтылу құндылығы
дариды)
Оқушылар мұғалімнің
нұсқаулығымен тәжірибе
жасайды
Оқушылар электронды
платформаны пайдалану арқылы қасиеттерді және олардың сипаттамасын
сәйкестендіреді
|
«Жарайсың» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы 4 –
балл:
1.Заттардың физикалық
қасиеттері бойынша
сипаттайды;
Дескриптор:
Жалпы 2 –
балл:
1.Тәжірибе арқылы заттардың
қасиеттері сипаттайды
Дескриптор:
Жалпы 2 –
балл:
1.Қасиеттерді анықтамаларымен
сәйкестендіреді
|
https://youtu.be/cJOKgHSP5ow?si=gFuHYbZrrDDyJiwA
Бұл тапсырмада жасанды
интеллект мүмкіншілігін пайдалануға
болады
https://chatgpt.com
Майшам, сіріңке,
қолғап
https://learningapps.org/watch?v=pnedgbk4n24
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс
БББ
кестесі
Үйге
тапсырма
Атамұра баспасы 2017 жыл:§
19
Алматы кітап баспасы 2019
жыл §19
|
Оқушы жаңа тақырыпты
қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс
орнатады
|
Мұғалім оқушылардың
тапсырмаларды орындауына
байланысты
1 – 10 балл аралығында
бағалайды
|
|