Сабақтың
басы
3
мин.
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен
амандасу. Оқушыларды
түгендеу
|
Оқушылар оқулық,дәптерлерін
алып сабаққа дайын отырады.
|
|
Жаратылыстану. Жалпы
білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған
оқулық/
Б.Ш.Әбдіманапов,
А.У.Әбілғазиев. Алматы: Атамұра,
2017
жұмыс
дәптері
|
Өткен тақырыпты еске
түсіру
7
мин.
|
Мұғалім «Сұрақ
менен,жауап сенен» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру
мақсатында сұрақтар қояды.
1.Заттың неше
агрегаттық күйі бар?
2.Оларды атап
бер
3.Молекула дегенміз
не?
4.Атомдар дегеніміз
не?
5.Зат пен физикалық
дененің қандай айырмашылығы
бар?
6.Диффузия құбылысын
түсіндір.мысал келтір
7.Қандай заттың
күйінде диффузия өте жылдам
жүреді?
8. Қандай жағдайда диффузия
жылдам жүреді?
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
берілген сұрақтарға жауап беріп, талдау жұмыстарын
жасайды
|
Мұғалім
бағалауы
Әр дұрыс жауапқа 1
балл
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
мин.
|
(Ұ) «Суреттер
сөйлейді» әдісі
-Оқушылар суреттен не
көріп тұрсыңдар?
-Заттың қандай
күйлері берілген?
Олай болса
сабағымыздың бүгінгі тақырыбы мен мақсаты
қандай?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғаліммен бірге
сабақтың тақырыбы, мақсатын
анықтайды.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Сабақтың
ортасы
24
мин.
|
Мұғалімнің жаңа тақырыпты
қысқаша түсіндіруі.Оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоя отырып тақырып
ашылады.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді. Керекті ақпаратты «Түртіп алу» әдісі арқылы
дәптерлеріне жазып отырады.
|
Мұғалім
бағалауы
Дескрипторлар:
Білім
алушы:
-сұрақтарға жауап
береді;
анықтамаларды
дәптерлеріне жазады.
Жалпы: 2
балл
|
Мұғалім оқушыларға
тәжірибені орындатады,
бақылайды.
Тәжірибе
1. Газдардың қасиеттерін
зерттеу.
1. Шарды үрлеңіз.
Шардың қай бөлігін ауа алып тұр? Газдың пішіні
қандай?
2. Қолыңызбен шарды
қысыңыз (шардың формасын өзгертіңіз). Ауаның көлемі сақталды ма?
Оның пішіні сақталды ма?
3. Шприцтің поршенін
тартып, оны ауамен толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға
бастаңыз. Газды сығу оңай
ма?
Тәжірибе
2. Сұйықтықтардың қасиеттерін
зерттеу.
1. Мензурканың
көмегімен сұйықтықтың көлемін өлшеңіз. 2. Суды пішіні әртүрлі
ыдыстарға құйыңыз. Ыдыстың қай бөлігін сұйықтық толтырып тұр?
Сұйықтық өз пішінін сақтайды
ма?
3. Сұйықтықтың
көлемін қайта өлшеңіз. Оның көлемі өзгерді
ме?
4. Шприцті сумен
толтырыңыз. Тесігін саусағыңызбен жауып, сыға бастаңыз. Сұйықтықты
сығу оңай ма?
Тәжірибе
3. Қатты денелердің қасиеттерін
зерттеу.
1.Түрлі түсті
ермексаздың екі кесегін бірінің үстіне бірін қойып, қатты
басыңыз.
2.Қатты денелердің
пішіні бар ма?
3. Өз көлемін
сақтайды ма?
4. Қолыңызбен денені
басыңыз. Оны сығу оңай ма?
|
Оқушылар тәжірибе
жүргізіп, сұрақтарға жауап
береді.
Орындалған
тәжірибелердің негізінде оқушылар келесі кестені
толтырады.
Салыстыру
критерийлері
|
Газ
|
Сұйықтық
|
Қатты
дене
|
Молекулалардың
орналасуы
|
|
|
|
Молекулалардың қозғалу
сипаты
|
|
|
|
Молекулалардың арасындағы
тартылыс күші
|
|
|
|
Пішіні
сақталама
|
|
|
|
Көлемі
өзгередіма
|
|
|
|
|
Мұғалім
бағалауы
Дескрипторлар:
Білім
алушы:
-тәжірибені
орындайды;1 балл
-сұрақтарға жауап
береді;2 балл
-кестені толтырады. 5
балл.
Жалпы:8
балл
|
Тәжірибеге керекті
заттар:
Шар,шприц,мензурка,су,әр түрлі ыдыстар,түрлі түсті
ермексаз
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
.
|
|