Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: : 5.2 В Заттардың жіктелуі
Мұғалімнің аты-жөні : Махамбетова К.Т
Күні:12 желтоқсан
Сынып : 5
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабақ тақырыбы
Еріген заттың массалық үлесі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5.3.2.4 еріген заттың массалық үлесін есептейді
Сабақ мақсаттары
«еріген заттың массалық үлесі» ұғымын түсіндіру
ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін есептеуге үйрету
Бағалау критерийлері
Оқушылар мақсатқа жетеді, егер«еріген заттың массалық үлесі» ұғымын түсінеді
100 г ерітіндідегі еріген заттың массалық үлесін есептейді
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика мен терминология:еріткіш, ерітінді, еріген зат, еріген заттың массаслық үлесі, пайыз (процент) Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ерітінді еріген зат және еріткіш/судан тұрады. Заттың массалық үлесі оның 100 г ерітіндідегі массасын көрсетеді. Ерітіндінің массасы су және еріген заттың массасынан тұрады. Ерітіндінің массасын табу үшін судың массасына еріген заттың массасын қосу керек. Еріген заттың массалық үлесін есептеу үшін еріген заттың массасын ерітіндінің массасына бөліп, 100%-ға көбейту керек.
Пәнаралық байланыстар
Математика – 100 санының құрамы, пайыз (проценттер), қосу, бөлу, көбейту.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация PowerPoint
Бастапқы білім
5.3.2.2 қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсынады 5.3.2.3 құрамы белгілі ерітіндіні дайындайды
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы8 минут
Амандасу. Жоқ оқушыларды белгілеу (Т) 5, 10, 15, 85, 90, 95 сандары жазылған карточкалар арқылы оқушыларды топтарға бөлу.Оқушылардан ерітіндіні дайындау кезеңдері мен химиялық ыдыстардың суреттері бар карточкаларды сәйкестендіріп, ретімен орналастыруды талап ету. Тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылар бір бірінің жұмыстарын көріп, өз жұмыстарына өзгерістер еңгізуі мүмкін. Егер де қарама қайшылық болса, тапсырманы дұрыс орындаған топтың оқушысы түсіндіреді.Сабақ тақырыбына шығу: (М) оқушыларға массасы100 г болатын екі ерітіндіні көрсетеді. «Ерітінділердің айырмашылығы көрінеді ме»- деп сұрақ қояды. Содан соң, бірінші ерітіндіні 10 г тұзды 90 г суда, екінші ерітіндіні 20 г тұзды 80 г суда ерітіп дайындағаны туралы айтады. Сұрақты қайталады№ Айырмашылығы неде? Олардың концентрациясында. Ерітінділердің концентрациясын әр түрлі әдістер арқылы белгілуі туралы айтады. Оның тірі еріген заттың массалық үлесі. Әзірше, 100 герітіндідегіеріген заттың массалық үлесі туралы қарастыратынына тоқталады. (слайдтар 1-4)
Ерітіндіні дайындау кезеңдері мен химиялық ыдыстардың суреттері бар карточкалар
Презентация Power Point
Сабақтың ортасы 3 минуты
10 минут
5 минут
(С) оқушылармен 100 санының құрамын қайталайды. Оқушылар сандары бар карточкаларын алып, 100 санының құрамын шығару үшін (5+95, 10 + 90, 15+85), өзінің жұбын іздейді. Содан соң, эстафета түрінде әр жұп 100 санының тағы қандай құрамы болуы мүмкін екенін айтады. (слайд 5)(М) еріген заттың массалық үлесі ұғымын түсіндіреді (слайды 6-7)Заттың массалық үлесі оның 100 г ерітіндідегі массасын көрсетеді. m (ерітінді) = m (еріген зат) + m(су)содан кейін есептеудің алгоритмін көрсетеді. Алгоритм:1. есеп шартың жазу (берілгені, табу керек)2. ерітіндінің массасын есептеу3. формула бойынша еріген заттың массалық үлесін есептеу. МЫСАЛЫ: (слайд 7)Есеп 130 г тұзды 70 г суда ерітті. Ерітіндідегі еріген тұздың массалық үлесін есептеңіз. Берілгені : m(тұз)= 30 гm(су)= 70 гТабу керек: ω (тұз) =? Шешуі: m ( ерітінді) = 30 г + 70 г = 100 гω( тұз ) = = 10%Жауабы: 10%Сыныппен тағы бір есеп шығарыладыЕсеп 2 (слайд 8)75 г суда 25 г қант ерітті. Ерітіндідегі еріген қанттың массалық үлесін есептеңіз. Берілгені : m(қант )= 25 гm(су)= 75 гТабу керек : ω (қант) =? Шешуі : m ( ерітінді) = 25 г +75 г = 100 гω( қант ) = ∗
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады