Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру, бекіту
|
Оқушымен амандасу. Бүгінгі күн
туралы сұрау.
«З» дыбысының
шырайын көрсете отырып қандай дыбыс жайлы айтылып тұрғанын және «З»
дыбысын айту кезінде тілдің орналасу қалпын көрсетуін
сұрау.
|
Сәлемдесу
Сабаққа зейінін аударады.
Сұрақтарға жауап береді.
Айнаға қарап тілін
«з» дыбысының шырайына ұқсатып
қояды.
|
«Үш шапалақ»
әдісі
|
«З» дыбысының шырайы
(артикуляция)
|
|
Жаңа
білім
Білу
Түсіну
|
Артикуляция
жаттығулары:
1.бетке арнаған
«Футбол»
2.ерінге арналған
«бақа»
3.Тілге арналған
«төбешік», «құбыр»
Жұмбақ
шешу арқылы өткен сабақты
пысықтау:
Түрі жылқы
бейнесі,
Жолақ жолақ
жейдесі
(Зебра)
Зебра сөзі қандай
дыбыстан(әріптен)басталып тұрғанын айта қойшы? Оқушыға бүгінгі
сабақта «Зз» дыбысын (әріпін) буындарда машықтандыру жұмыстары
жүргізілетіні туралы айтады.
Зебраға біз қалай үрлей
алатынымызды көрсетейік. Тыныс
жаттығуы.
«З» дыбысын бағыттаушы сызық арқылы дауысты «а,о,ө, е,і»
дыбыстарына қосуға нұсқау беру.
|
Мұғаліммен бірге
айнаға қарап жаттығуларды
жасайды.
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушы сын тұрғысынан ойланады. Өткен «Зз» дыбысын қолданыста
пайдаланады.
Арнайы үрлеу құралының өзіне
ұнаған түсін таңдап үрлейді.
Сызықтарды қоса
отырып оқушы «аз, оз т.б» буындарды оқиды. Және кері бағытта тура
осы буындарды қосып шығады.
|
Мақсаты: сөйлеу мүшелерін
белсендіру.
Тиімділігі: оқушының сөйлеу
барысында тілін дұрыс орналастыру дағдысы
қалыптастырылады.
.
Оқушының мұрын арқылы тыныс
алып, ауыз арқылы үрлеуін
қадағалау.
Оқушыға тапсырманы дұрыс
орындауға көмек
көрсету.
|
оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Презентация
Таратпалы материалдар,
с
Уреттер
«Тамаша» үрледің деп
мақтау.
|
|
Қолдану
|
Жазылым.
Тапсырма
«Кө...», «Сө...», «
А...», «і....» «...у»,
....іл
|
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушыда «з» дыбысын басқа
ызыңды, ысқырықты дыбыстармен шатастырмай жазылым дағдысы
қалыптасады
|
|
|
|
|
«Сиқырлы қобдиша» дидактикалық
ойынымен мәтін тақырыбын байланыстырып өткізу. Оқушы реттк санмен
орналастырған сөйлемдерді оқып
беру.
Ана тілі кітабынан
55-беттегі 2-жаттығу.
|
Оқушылар мектепке келді.Қоңырау соғылды. Сабақ басталды.
Балалар тапсырманы орындауға қызыға кірісті. Шатасқан сөйлемдерді
орнына сандардың өсу реті арқылы
қояды.
|
|
Бес саусақ бағалау
әдісі
|
|