Материалдар / Зертханалық жұмыс №1. Мектеп ауласының экожүйесін зерттеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зертханалық жұмыс №1. Мектеп ауласының экожүйесін зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2019
21284
32 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.1А: Биосфера және экожүйелер

Мектеп: «А.Байтұрсынов атындағы №5 жалпы орта мектебі» КММ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақ тақырыбы

Зертханалық жұмыс №1. Мектеп ауласының экожүйесін зерттеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

  • Жергілікті жер немесе мектеп ауласы мысалында экожүйені зерттеу


Бағалау критерийлері

Экологиялықфакторлар және экожүйе бірлестігі туралыалдыңғыбілімдерінқолданады. Мектеп ауласындағы факторлар мен ағзалардың бірлестіктерін зерттейді



Тілдікмақсаттар


Экологиялықфакторлардыңтіріағзалардыңтаралуы мен тіршілікетуінеәсерінсипаттайды, мысалкелтіреді


Пәнгетән лексика мен терминология:

Биотикалықжәнеабиотикалықфакторлар, күн, жел, температура, селбесу

Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:

Экологиялықфакторлар: биотикалық, абиотикалық

Тіріағзалардыңтаралуына … әсеретеді


Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық, академиялық әділдік, ашықтық, өмір бойы оқу, сыйластық


Пәнаралық байланыстар

Қоршаған ортаның бірлестіктері география пәнімен тығыз байланысты


АКТ қолдану дағдылары

Оқушылар ғаламтор желісімен, компьютермен, интербелсенді тақтамен жұмыс жасайды


Бастапқы білім


Экожүйенің құрамдас бөліктерін біледі. Қоректік тізбек құра алады (7 сынып)


Сабақ барысы


Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар


0 – 1


2 – 7





Ұйымдастыру кезеңі.


(Ж) Ой толғау: Ой толғау:

Оқушыларға әр түрлі мекен ететін орталардың суреттерін көрсету. Осы аймақтарда қандай ағзалар тіршілік ететін және олар осы аймаққа бейімделгенін сұрау

Жұппен/топпен талқылап, өз жауаптарын ұсынады


Жаңа тақырыпқа көшу: : Зертханалық жұмыс №1 Мектеп ауласының экожүйен зерттеу

Жұмыстың мақсатын және болжамын оқушылармен бірге анықтау

Интербелсенді тақта, презентация






8 – 12









13 – 37

(М)Мұғалім қауіпсіздік ережесімен таңыстырады:

  1. Рұқсатсыз зертханалық жұмысқа арналған құрал – жабдықпен жұмыс жасамаңыз;

  2. Мектептен тыс жерде жол ережесін сақтаңыз;

  3. Зерттеу жұмысы барысында бөгде азаларды ұстамаңыз;

  4. Өсімдіктер мен ағаштарға зақым келтірмей жұмыс жасаңыз


Оқушылар зертханалық жұмыстың барысымен танысып, жұмысты орындайды.

(Э)Жұмыс барысы:

  1. Мектеп ауласында ағзалар бірлестігі кездесетін 3×3 жерді өлшеп белгілеңіз

  2. Осы жердегі тірі ағзалардың тізімін жасап, келесі кестеге енгізіңіз.

Продуценттер

Консументтер

Редуценттер














3.Мектеп ауласына әсер ететін экологиялық факторларды анықтау үшін Cobra 4 құрылғысын қосып, ауа райының ылғалдылығын, температурасын анықтаңыз. Алынған мәліметтерді төменде берілген кестеге енгізіңіз:

  1. Температура


  1. Ылғалдылық


  1. Топырақтың электр өткізгіштігі


  1. Топырақтың рН көрсеткіші



4.Зерттеп жатқан аумағыңыздың топырақтың электр өткізгіштігі мен рН зерттеу үшін, қосыпсытқыш қасықпен аз мөлшерде топырақты стақанға салыңыз. Топырақтың үстіне су қосып, электр өткізгіштікті анықтайтын Cobra 4 құрылғысын қосыңыз, кейін рН – ты анықтайтын Cobra 4 құрылғысын қосыңыз. Алынған нәтижелерді кестеге толтырыңыз.

Интербелсенді тақта, презентация,

Қосымша 1, Cobra 4 жиынтығы,

ұлғайтқыш қол айна, су, стакан, қопсытқыш




37 – 43

(Ө) Жиналған ақпарат көздерін жинақтау, қорытындылау

Жұмыстың болжамы расталды ма? Жоқ па?

Оқушылар қалауы бойынша өздерінің жұмысының нәтижесімен бөліседі





44 – 45

(Ө)Рефлексия: «Білім кебежесі». Оқушылар бүгінгі сабақта алған жаңа ақпаратты стикерге жазып, білім кебежесіне салады

ИТ, презентация, стикерлер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы



Сабақ барысында оқушылардың топпен, жұппен жұмыс жасауын қамтамасыз ету. Бір – біріне көмек көрсетуін бақылау. Қабілеті жоғары оқушылар экологиялық факторларды біледі және мысал келтіре алады


  1. Сұрақ – жауап;

  2. Мәліметтер мен нәтижелер бойыншы жұмысты қорытындылау;

Кері байланыс



-Зертханалық жұмысты орындау кезінде ұстанатын ережелермен таныстыру.

-Жұмыс барысында қолданатын құрал – жабдықтармен жұмыс жасау ретін үйрету



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!