Оқу мақсаты: 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз өмірлерінде
кездесетін зерттеулерін түсіндіреді.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу және түсіну
Қолдану
Бағалау критерийі:
Білім алушы Айдаргазин Нурзат
Суды зерттеу барысындағы жұмыстарын
сипаттайды.
Басқа зерттеулердің маңыздылығын
түсіндіретін
мысалдар келтіреді .
1-тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Өз зертеулеріңіздегі
бейнелейтін суреттерді түсіндіріңіз.
«Зерттеу жұмысын қалай жасау керек?» дегенді
қалай түсінесіз? Жұпта талқылаңыз.
Дескриптор: Білім алушы Қабдолла Назым
-Жүнмен жұмыс бейнелейтін суреттерді
көрсетеді;
«Жүннен не жасалады? туралы ой қорытады.
Зерттейді, жүнді алады түткішпен майдалап түтіп көрсетеді, оны
ұршықпен иіруін көрсетеді. Бояумен бояуға болатынын бояп көрсетеді.
Жүнді қойдан, ешкіден алынатынын, жылына қойды екі рет қырқатыныны,
қойдың адам өміріндегі пайдасы ет пен жүні жайлы айтады. Одан
қолғап, шүлық, жейде, кілем тоқитындарын айтады.
2- тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Қалай зерттеу
жұмыстары жүргізіліп жатқаны туралы әңгімелеңіз.
Басқа қандай зерттеуге болатынын, мысал
келтіріңіз.
Сергіту сәті
Қазым, қазым қаңқылда, (екі қолдарын екі жаққа
сермейді қанаттарын сермегендей)
Көлде жүзіп салқында.(жүзгенді
көрсетеді)
Жем
шашайын жейсің бе?(оң қолын алға созып, жем
шашады)
Әлде кәмпит дейсің бе?
Жоқ, жоқ, жоқ.(сұқ саусағын
көрсетеді)
Кәмпит тәтті болмайды ас.
Арпа менен бидай шаш.(жем
шашады.)
3-тапсырма
Дескриптор: Білім алушы Мұратқан Нұрдәулет
Лимон туралы сурет бойынша ой
бөліседі;
Лимон туралы мысал келтіре отырып,
әңгімелейді.Лимонның дәрумен ретінде де пайдаланылатынын, шырын
жасайтынын, шайлар жасайтынын айтады. Шырын сыққышты алып, лимоннан
шырынын сығып, оған қант салып, дәмін оқушыларға тарттырады,
қантсыз дәмінің қышқылдығы туралы айтады.Енді лимонның сығындысын
ақ қағазға жазып, шаммен қыздырғанда, лимон сығындысы күйіп,
жазылған сөздің көрінетіні байқалады.Лимоннығ жылы жақта өсетіні,
түсі сары, ішінде ұсақ дәндері бар, қабығы қалың деп
сипаттайды.
4- тапсырма
Суреттерге мұқият қараңыз. Қалай зерттеу
жұмыстары жүргізіліп жатқаны туралы әңгімелеңіз.
Басқа қандай зерттеуге болатынын, мысал
келтіріңіз.
Дескриптор: Білім алушы Орал Махаббат
Қауырсын туралы сурет бойынша ой
бөліседі;
Қауырсын туралы мысал келтіре отырып,
әңгімелейді.
Сурет бойынша жұмыс.
Қауырсынға зерттеу жұмысын жасайды. Қауырсынды
алып, тауық үйрек, қаздарда болатыны. Құстардың адамға пайдасын:
жұмыртқасын қуырып, жейді, қауырсынынан жастық жасайды, еттерін
жейді. Қауырсынды суға салады, қауырсын суға батпайды. Сондықтан
үйрек, қаз судың бетінде жүзеді. Суға салғанда қауырсын суланбайды,
өйткені құстың денесінен май бөлінеді, қауырсынды бояймыз, бояу
жұқпайды, майдың денеден бөлінген себебінен.
«Триз» әдіс- тәсілдерімен жұмыс
жасайды.
Топта талдап, ойларыңды ортаға салады. Бұл не?
Үйрек. Дене мүшелері: денесі, аяқтары, басы, қанаттары. Немен
қапталған? Қауырсынмен. Дауысы қандай: бақ, бақ-деп дауыс
шығарады.Немен қоректенеді? Жеммен, сумен. Қалай қозғалады? Жүзеді,
жүреді. Мекені қайда? Қорда. Балалары: балапандар. Адамға пайдасы:
жұмыртқасын қуырп жейді, жастықтар қауырсынынан жасайды. Етін
жейді.
|