Бейнеролик
көрсетіледі:
Дүние жүзіндегі халық
санының өсуі. Мұғалімнің түсіндірме
жұмысы.
Бұл графиктер мен диаграммалар
арқылы қандай ақпараттар алуға болады?
Оқушылар жауаптары арқылы
сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс. “Сұрақ қоя
білу”
Мәтіннің әрбір азат жолын
топтарға бөліп, сұрақтар дайындалады. Әр топ бір- біріне дайындаған
сұрақтарын қояды.
Оқушы ойын жинақтайды,
ойланады, ізденеді, сұрақ қоюда алдына мақсат
қояды.
Мәтін
ішінен екі топ бір біріне сұрақ
құрып, және жауаптарын бағалау
критерий арқылы тексереді.
Сұрақтар
үлгісі:
Жіңішке
сұрақтар
1. Сандық әдістердің түрлерін
ата.
2.Сандық әдістердің қай
салаларда жиі қолданылады?
Жуан
сұрақтар
1. Сандық әдістерді талдауда
қосымша қандай әдістер пайдаланылады?
2. Сандық әдістердің нәтижесін
не арқылы бейнелеуге болады?
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
Зерттеулерден жинақталған
деректердің нәтижесін сандық көрсеткіштер түрінде салыстыра
алады;
|
|
|
|
Қалыптастырушы бағалау .
Топтық бағалау. Ауызша кері байланыс
әдісі
2 –тапсырма. Жұптық
жұмыс. Ойлан, Жұптас, Пікірлес
әдісі.
Берілген ақпаратты
пайдаланып,жанартаулардың биіктік реттілігін
сақтап
график
тұрғызыңыз.
Ғаламшардағы ең биік
жанартаулар:
Котопахи –Оңтүстік Америка –
5897 м
Орисаба –
Солтүстік Америка – 5700м
Ключи Шоқысы – Евразия –
4750м
Камерун – Африка –
4070м
Фудзияма – Азия –
3776м
Этна – Европа –
3340м
Гекла – Европа –
1491м
Килауэа –
Гавай аралдары – 1247м
Кракатау – Азия –
813м
Бағалау
критерийлері
|
Дескриптор
|
Зерттеулерден
жинақталған деректердің нәтижесін сандық көрсеткіштер түрінде
салыстыра алады;
|
-Жанартауларды биіктігі бойынша
анықтайды;
|
-биіктілік реттілігін салыстырады;
|
-биіктігі бойынша график тұрғызады;
|
ҚБ. Бірін бірі бағалау
. «Табыс ағашы»
әдісі
3-тапсырма. Жеке жұмыс.
«Диаграмманы сөйлет» әдісі Қазақстан халқының динамикасын
көрсететін диаграмманы сандық
әдістерді
пайдалана отырып сипаттап,
талдаңыз:
|