Материалдар / Зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге, дайын ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
2052
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Cатанова Алмагул Аскаровна

Сынып

Барлығы - Қатысқандар - Қатыспағандар -

Сабақтың тақырыбы:

Географиядағы сандық әдістер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.1.1.3 Зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Географиялық үдерістер мен құбылыстарды сандық көрсеткіштер бойынша салыстырады.



Оқушылардың басым бөлігі: Сандық көрсеткіштерді пайдалана отырып, диаграмма мен графиктер құра алады.



Кейбір оқушылар: Зерттеу тақырыбына сәйкес сандық әдістерді қолдана алады.

Бағалау критерийі

  • Зерттеулерден жинақталған деректердің нәтижесін сандық көрсеткіштер түрінде салыстыра алады;


Тілдік мақсат













Оқушылар ... істей алады

Оқушылар географиялық зерттеу әдістерін қолдана алады. Әртүрлі диаграммаларды талдап, сипаттап сараптама жасай алады.

Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері : зерттеу, нысан, график, диаграмма, дереккөздер.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Талқылауға арналған тармақтар:

Географияда сандық деректердің маңызы зор, өйткені ....сандық деректер арқылы географияның зерттеу нысаны неғұрлым дәл сипатталады.

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

.Географияның математикалануы .... неліктен қарқынды дамуда?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

...Сандық әдістер..- деректерді талдау үшін қолданылатын математикалық және статистикалық әдістердің жиынтығы.

Құндылықтарға баулу

Еңбек және шығармашылық, өмір бойы білім алуға баулу.


Пәнаралық байланыс

Математика. Графика.Статистикалық мәлімет

Алдыңғы білім

Оқушылар географиялық зерттеу әдістерін талдайды. Тақырыптық карталармен жұмыс жасайды, профиль сызады, әртүрлі диаграммалар құрастырады

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10минут

Алдыңғы білімді бекіту сұрақтары . «Дұрыс Бұрыс»әдісі

  1. География ғылымында алғаш рет неміс ғалымы А.Гумбольдт қолданды.(Дұрыс)

  2. Салыстыру әдістерінің түрлері, баламалу әдісі(Дұрыс)

  3. Нысандарды салыстыруды диахронды түрде жүргізуге болады(Бұрыс)

  4. Елдердің ерекшеліктерін анықтау, оларды топтастыру мен жіктеу, болжам жасау мақсатында мониторинг әдісі қолданылады.(Бұрыс)

Жаңа сабақтың мақсатымен таныстыру.

Ой қозғау

Графиктер мен диаграмалар арқылы қандай ақпараттар алуға болады?

Топқа бөлу : Сандар жазылған суреті таратпалар бойынша топқа бөлінеді.

1 топ. Жұп сандар тобы 2топ. Тақ сандар тобы

Ой қозғау. Географиядағы сандық әдістердің маңыздылығы неде деп ойлайсыздар?












Сандар жазылған қиындылар

Сабақтың ортасы

(60 минут)


10 минут









10-15 минут






















10-15 минут

Бейнеролик көрсетіледі:

Дүние жүзіндегі халық санының өсуі. Мұғалімнің түсіндірме жұмысы.


Бұл графиктер мен диаграммалар арқылы қандай ақпараттар алуға болады?

Оқушылар жауаптары арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.



1-тапсырма. Топтық жұмыс. “Сұрақ қоя білу”

Мәтіннің әрбір азат жолын топтарға бөліп, сұрақтар дайындалады. Әр топ бір- біріне дайындаған сұрақтарын қояды.

Оқушы ойын жинақтайды, ойланады, ізденеді, сұрақ қоюда алдына мақсат қояды.


Мәтін ішінен екі топ бір біріне сұрақ құрып, және жауаптарын бағалау критерий арқылы тексереді.

Сұрақтар үлгісі:

Жіңішке сұрақтар

1. Сандық әдістердің түрлерін ата.

2.Сандық әдістердің қай салаларда жиі қолданылады?

Жуан сұрақтар

1. Сандық әдістерді талдауда қосымша қандай әдістер пайдаланылады?

2. Сандық әдістердің нәтижесін не арқылы бейнелеуге болады?

Бағалау критерий


Дескриптор

Зерттеулерден жинақталған деректердің нәтижесін сандық көрсеткіштер түрінде салыстыра алады;

  • Сандық әдістер туралы біледі

  • Сандық әдістерінің ерекшелігін көрсете алады.

  • Сандық әдістердің көрсеткіштерін салыстыра алады.

Қалыптастырушы бағалау . Топтық бағалау. Ауызша кері байланыс әдісі


2 –тапсырма. Жұптық жұмыс. Ойлан, Жұптас, Пікірлес әдісі.

Берілген ақпаратты пайдаланып,жанартаулардың биіктік реттілігін сақтап

график тұрғызыңыз.

Ғаламшардағы ең биік жанартаулар:

Котопахи –Оңтүстік Америка – 5897 м

Орисаба – Солтүстік Америка – 5700м

Ключи Шоқысы – Евразия – 4750м

Камерун – Африка – 4070м

Фудзияма – Азия – 3776м

Этна – Европа – 3340м

Гекла – Европа – 1491м

Килауэа – Гавай аралдары – 1247м

Кракатау – Азия – 813м

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Зерттеулерден жинақталған деректердің нәтижесін сандық көрсеткіштер түрінде салыстыра алады;

-Жанартауларды биіктігі бойынша анықтайды;

-биіктілік реттілігін салыстырады;

-биіктігі бойынша график тұрғызады;

ҚБ. Бірін бірі бағалау . «Табыс ағашы» әдісі


3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Диаграмманы сөйлет» әдісі Қазақстан халқының динамикасын көрсететін диаграмманы сандық әдістерді

пайдалана отырып сипаттап, талдаңыз:

Бейнеролик. Дүние жүзіндегі халық санының өсуі. https://go.mail.ru/search_video?fm=1&rf=&frm=ws_t






мәтін




















































https://go.mail.ru/search_images?q


10-15-минут






















Сабақтың соңы

10 минут


Бағалау критерий:


Дескриптор

Зерттеулерден жинақталған деректердің нәтижесін сандық көрсеткіштер түрінде салыстыра алады;

  • Халық санының минимум кезеңі н анықтайды

  • Халық санының максимум кезеңін анықтайды

ҚБ.Өзін өзі бағалау. Жетістік баспалдағы



РЕФЛЕКСИЯ «Нысана»

БҮГІНГІ САБАҚТА СЕН ҚАНДАЙ ҮШ ЖАҚСЫ ЗАТ ЖАСАЙ АЛДЫҢ?

КЕЛЕСІ САБАҚТА НЕНІ ЖАҚСАРТАР ЕДІҢ?

ОЛАЙ ЖАСАУ СЕНІҢ ҚОЛЫҢНАН КЕЛЕ МЕ?

НӘТИЖЕГЕ ЖЕТУ ҮШІН НЕНІ ӨЗГЕРТЕР ЕДІҢ?

ҚАЛАЙ ЖАСАСАҢ ТИІМДІРЕК БОЛАР ЕДІ?


Үйге тапсырма: Барлық оқушылар: Мәтінді оқу

Кейбір оқушылар: «Географияға сандар не үшін қажет? » эссе жазу.





















https://go.mail.ru/search_images?q





https://go.mail.ru/search_images?q


Қосымша ақпарат



Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Тапсырма- -

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?






Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырысыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарларынан ауытқулар болды ма және неліктен?










Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқытуды да оқуға қатысты)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып н емесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!