Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Зерттеушілер мен олардың еңбектері
Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеушілер мен олардың еңбектері
Аты-жөні Еңбегі Мағынасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Маусым 2018
1437
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Зерттеушілер мен олардың еңбектері:
Аты-жөні | Еңбегі | Мағынасы |
Шульман (2007) | «үш көмекші» | бас - танымдық қол - әлеуметтік, жүрек - аффектілік |
Опфер мен Педдер (2010) | Үздіксіз кәсіби дамудың көлемді зерттеуі | Оқуш оқудағы нәтиж арттыратын факторды 6 анықтады. |
Макбет (2004) | «Бірнеше адамның іс әрекеттегі көшбасшылығы» | проблемасын зерттедіКөшбасшылықтың табысты болуының 6 факторын қарастырды |
Элмар (2006) | Жауапкершілік саясаты мықты мектеп көсбасш тәж жетілд құралы деп есептеді | |
Либерман (2007) | Көсбасш қолдау және мұғ дамыту мақс қолд стратегияға сипатт берді | |
АҚШ Карнеги | Оқуды жақсарту қоры | «Оқыту саласындағы грант» деген бағдарл жасады |
Джеймс (2005) | Оқушы табысты болуы үшін мұғ де оқуын жалғастыру нег талап | |
Жан Пиаже (1960) | Ассимиляция және бейімделу«эпистемиялық субъектіні» | Танымдық операциялардың кешенді дамуын дәлелдеді, |
Роберт Стернберг (1985) | «Зияттың үштікмодель» теориясы | Гарднердің зияткерліктің стандартты теориясына сенімсіздігі туралы ойларымен ұштасып жатты |
Говард Гарднер(2006) | зияткерліктің өзара байланысын дәлелдемелерді жоққа шығарды | |
Ридли (2004) | ген біздің мінез-құлқымызды бақыламайды, алайда біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп пайымдайды. | |
ДжудитХаррис | «Тәрбиелеу болжамдары» | «тәрбие» ұғымы, отбасылық тәрбие мәнмәтініндегі дәстүрлі анықтамаға сәйкес,Құрама Штаттары тұрғындарының сипаттамасының басым бөлігіндегі қарама-қайшыпікірлерді қажетті деңгейде түсіндіре алмайды деп тұжырымдайды |
Хельга Нойс жүргізген (2006) | «Нақтылайтын» өңдеу | Көптеген адамдар актерлер өз рөлдерiн механикалық қайталауды пайд жаттайды деп есепт, бірақ зерттеу бұның олай емес екендігін көрсетт. |
ДжошуаФоер | «Эйнштейнмен Айда серуендеу» | Есте сақтауды зертт |
Фоер әдісі оған 2006 жылы | Бірнеше затты белгілі бір орынмен байланыстыруға мүмкіндік беретін | АҚШ чемпионатында есте сақтау бойынша рекорд орнатуға көмектесті, |
Америк психолог Джефф Карпике және Роди Редигер | шетелтілдерін оқудың ең тиімді тәсілін зерттеген. | |
Жады ұлы зерттеуші Эндель Тулвинг | «алып шығу тәжірибесі» | тәсілініңартықшылықтары туралы |
АвраамМаслоу (1968) | Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген танымал ғалым | |
Карл Роджерс, | «мен» тұжырымдамасын | және жеке тұлғамен, оның тәжірибесіменқарым-қатынас жасау маңыздылығын дамытты |
Бандура | Әлеуметтік-танымдықтеория: келісті болашақ] | өзіндік тиiмдiлiктi қалыптастыруға ықпал ететiн 4 факторды ерекшелейді |
Выготскийдің айтуына қарағанда, | «Баланың мәдени дамуындағы кез келген қызмет екі түрлі келбетте сахнаға екі мәрте шығады: біріншісі – әлеуметтік, содан психологиялқ, | |
Вуд, Брунер және Росс (1976) | әзірлеген алғашқысөйлеуді игеру және сәбилерге ата-ананың тәрбие беруі мәнмәтініндегі көпіршелер | |
Мерсер және Фишер (1993) | ЖАДА-ның тапсырманы орындау жауапкершілігін білімалушыға беру қасиетін көпіршелердің басты мақсаты | |
Мерсер (2005) | құрдастар тобындағы өзара қарым-қатынас оқуда маңызды рөл | |
Александер (2008) | диалог түрінде оқыту оқушыларды ынталандыру және дамы-ту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді деп санайды. | |
Бахтин (1981), Мерсер (2005), Велс (1999) және Вуд (1998) | Диалог түрінде оқыту | |
Блум (1956) | Блум таксономиясы | |
Блэк П. және Уиллиам Д. (1989a) Блэк П. және Уиллиам Д. (1998б) | Бағалау және сыныпта оқыту, оқытудағы бағалау: Қара жәшіктің ішінде: сыныпта бағалау арқылы стандарттарды көтеру. | |
Авторлар. | Негізгі идеясының мазмұны | |
Шлейхер 2012 | Мұғалімдер жұмыстарын жеткілікті уақыт бөле білулері керек, оқуылардың білімі мен дағдыларын дамытуда ғана емес, жалпы алғанда оны оқуын барынша жекешелендіру және баланың бойында метасананы қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыруға мән бере отырып , оны тұлға ретінде дамытуда икемділік танытулвры тиіс. | |
Платон (Республика) басылымы | Зият деңгейінің төрт түрі туралы сөз қозғаған. | |
Стронг, Уорд және Грант 2011 | Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға мұғалім. | |
Барбер және Мауршад 2007 | Мектеп әкмшілігі мен білім беру жүйесі басқару органдарының мұғалімдерді тиісті ресурстармен қамтамасыз ету қызметінен гөрі, оқушылардыы тәрбиелеу, дамытуға бағытталған мұғалімнің сыныптағы күнделікті жұмысы оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал етеді. | |
Болам, Мак Махон, Столл 2005 | Кәсібилік мұғалімнің өзін білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде қарастыруды талап етеді. | |
Фрост 2011 | Адамгершілік мақсаттағы мұғалімдер өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Оларды көңілінде үнемі талапқа сай оқыту тұрады. | |
Фрост, Дуррант 2003 | Көшбасшы мұғалім ұсынған зерттеулер мен инновацияларға негізделе отырп, мұғалімніңтәжірибесі жетілдіріледі. | |
Хэтти 2009 | Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті ) теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған. | |
Пажарес 1992 | Оқыту стилін таңдау кезінде мұғалімнің білімділігінен гөрі, ұстанымға негізделген ой тоқтамдарының ықпалы күштірек деп сендіреді: оқыту үдерісінде қалыптасқан көзқарастар мұғалімнің сыныптағы барлық іс әрекеттеріне әсер етеді. | |
Шульман 2007 | Мұғалімнің үш көмекшісі | |
Синек 2009 | Перспективті идеялар мен тәсілдерді игерген көшбасшы мұғалімдер тәжірибесін өзгертуге қауқарсыз екендігін атап көрсеткен, өйткені олар өздерінен «Өзгеріс не үшін қажет?» деп сұрамайды. | |
Опфер Педдер 2010 | Мұғалімдердің кәсіби оқуына септігін тигізетін, және оқушылардың оқудағы нәтижелерін арттыратын алты факторды анықтады | |
Хей Мак Бир 2004 | «оқудағы көшбасшылық » ұғымының мәні зияткерлік оқуды стандарттарымен салыстыалын жоғары нәтижелерге қол жеткізу мақсатындағы көшбасшыықпен теңестірілген | |
Вест Барнхэм Харрис 2009 | Қазіргі кезде оқу үдерісі анағұрлым терең түсініледі, ол зияткелік жетістіктерге бйланысты және тек қана нәтижелерді бағалау мен танымдық стандарттарды күрделендірумен шектеліп қала алмайды. | |
Саутворт 2004 | Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір аданы басшылығымен шектеледі. | |
Макбет 2004 | «Бірнеше адамның іс әрекеттегі көшбасшылығы» прблемасын зерттеген. | |
Фрост 2011 | Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін көшасшылық қасиеттерін көрсетеді. | |
Элмор 2006 | Жауапкершілік саясаты мықты мектеп жүйесінде көшбасшылық тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады деп есептейді. | |
Макбет 2004 | Көшбасшылықтың алты факторын қарастырады: жай бөлініс, прагматикалық бөлініс, стратегиялық бөлініс, кезендік бөлініс, бастамашылық бөлініс, бөлініс мәдениеті. Бөлініс мәдениеті өзара қарым қатынастың төрт түріне байланысты: құрметтеу, жеке қарым қатынас, құзыреттілік, адалдық. | |
Элиот 1991 | Біз «академиялық империализм» деп аталатын мақсаттан мектептерде оқыту мен оқуды жақсарту мақсатынан алшақтамауымызды қадағалап отыруымыз қажет. | |
Либерман және басқалар 2007 | Көшбасшылықты қолдау және мұғалімді дамыту мақсатында ойдағыдай төрт стартегияға сипаттама берген. | |
Пиаже 1960 | Когнетивті психология әлемінде ойлауды дамыту теориясын жасады.Зияткерлік барлық жеке тұлғаларда бірдей дамитын бірыңғай жалпы қабілет деп есептеген. | |
Ридли 2004 | Ген бідің мінез құлқымызды бақыламайды,алайда біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп пайымдайды. | |
Говард Гарднер 2006 | Зияткерліктің өзара байланысын тап басып айту мүмкін емес деген. Зиятты қырлары идеяларын жақтаушылардың арасында зияттың 8 түрін анықтады. 1. Логикалық-матиматикалық. 2. Лингвистикалық. 3. Кинестетикалық. 4. Кеңістіктік. 5. Музыкалық. 6. Тұлғааралық. 7. Тереңдетілген. 8. Табиғи. | |
Роберт Стернберг 2007 | Адами зияткерлік бұл жеке тұлға өміріне қатысты шынайы ортаны бейімдеуге, іріктеуге жіне құруға бағытталған ой әрекеті, яғни жеке тұлға ретінде өз өміріндегі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсетеді. «Үштік теориясын» ұсынған. | |
Госвами 2006 | Маңдай бөліктерінің маңызды бақылау қызметтерінің бірі ақпаратты сұрыптайтын зейн, яғни біз ерекше назар аудару үшін ойдағы ақпаратты шоғырландыра бастаған кезде маңдай бөліктері белсенді бола бастайды. | |
Маслоу 1968 | Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген «қажеттіліктер иерархиясы» | |
Карл Роджерс 1983 | «мен» тұжырамдамасымен және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондайақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткелік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны да өрбітті. | |
Бандура 2001 | Құндылық компоненті. Өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін 4 факторды ерекшелейді. 1. Тәжірибе-Қол жеткізілген нәтиже. 2. Пішіндеу-«Жанама тәжірибе »3.Әлеуметтік ұстаным. 4.Физиологиялық факторлар. | |
Лев Выготский 1934 | Жақын арада даму аймағы | |
Мерсер, Фишер 1993 | ЖАДА ның тапсырманы орындау жауапкершілігін білім алушыға беру қасиетін көпіршелердің басты мақсаты деп қарайды. | |
Мерсер 2005 | Құрдастар тобындағы өзара қарым қатынас оқуда маңызды рөл атқаратынын көрсетті | |
Александер 2008 | Диалог түрінде оқыту оқушыларды ынталандыру және дамыту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді деп санайды | |
Бахтин 1981 | Диалог түрінде оқыту | |
Мерсер 2005 | Диалог түрінде оқыту | |
Велс 1999 | Диалог түрінде оқыту | |
Вуд 1998 | Диалог түрінде оқыту | |
Джон Дьюи | Сыни тұрғыдан ойлау | |
Эдвард Глейзер 1941 | Сто қабілеттілігі үш элементтен тұрады: прблемалар мен мәселлерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастыру өрісіне кіретін ойлау үдерісін жүзеге асыру.Логикалық зерттеу мен ой жүгірту әдістерін білу.Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар. | |
Бенджамин Блум 1956 | Блум таксономиясы : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу, бағалау | |
Александер 2001 2008 | Диалогтік оқытуына сәйкес, сыныптың қолданбалы зерттеуін зерделер болсақ, ол диалектикалық және диалогтік педагогика тұрғысынан оқушылардың пікірлері назарға болмашы ғана алынатын сныптағы қарым қатынастың дәстүрлі моделіне күмәнмен қарайды.Көзбен көру және ауызша ақпарат жасау балаларға дәйектеу дағдыларын шынықтыруға және мұғалімдер білім мен зерттеу үдерістерін басқармай, бағыттап отыру үшін өздерінің рөлдерін қайта қарастыру керек. | |
Александр 2001 | Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез-келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай –ақ баланың дамуы, оқуы мен ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады. | |
Александер 2008 | Балалар күннен күнге қолжетімділік артып келе жатқан анағұрлым кең коммуникациялық үдерістерге тиімді және ойдағыдай қатысуға мүмкіндік беретін сыни тұрғыдан ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытуы керек. | |
Пол Блэк пен Дилан Уильям 1998а, 1998в | «Оқыту үшін бағалау» деген кітапша жарияланды. 250 зерттеуге талдау жасап, оның 50 зерттеуіне айрықша назар аударған. | |
Пол Блэк пен Дилан Уильям | Зерттеулерінде сыныптың «Қара жәшік» техникалық метафорасы қолданылған және сол арқылы оқыту үшін бағалауды қолдану «қара жәшік ішіндегі жұмыс» ретінде белгілі болды. | |
Джудит Харрис | «Тәрбиелеу болжамдары» деген кітабында «тәрбие» ұғымы, отбасылық тәрбие мәнмәтініндегі дәстүрлі анықтамаға сәйкес. | |
Хельга Нойс 2006 | Көптеген адамдар актерлер өз рөлдерін мехпникалық қайталауды пайдаланып жатпайды деп есептейді. | |
Джошуа Фоер | «Эйнштейнмен Айда серуендеу» кітабы. | |
Эндель Тулвинг | Жады мәселесіндегі ұлы зерттеуші «алып шығу тәжірибесі» деп аталатын тәсілдің артықшылықтары туралы айтқан. | |
Джефф Карпике және Роди Редигер | Шет тілдердің оқудың ең тиімді тәсілін зерттеген. | |
Симонс 2012 | Зерттеу нәтижелері білім беру барысында «қайтадан алып шығу» тәжірибесі арқылы оқыту тәрізді белсенді әдістерге негіздей оқыту толымды нәтиже беретіндігін көрсетіп отыр. | |
Джон Дьюи 2010 | «Біз қалай оқимыз? » деген кітабы рефлексивтік ойды шешуге жататын мәселелерді зияткерлендіру тұрғысынан қарастыра отырып, идеялар мен болжамдарды дамытып, практикалық жағдаяттардың зерттеулеріне бастама жасап және іске асыра отырып оқытуға ерекше ықпал етті. | |
Дональд Шонн 1983 | «Рефлексивті практик: кәсіпқойлар іс-әрекетте қалайша ойланды.»деген кітабы. | |
Еуре лове 2002 | Талантты немесе қабілетті үнемі айқындай отырып бастауыш мектептердің мұңалімдері өздерін «дарынды бақылаушылар » ретінде көрсетуге тиіс. | |
Ренцулли 1978 | Дарындылық адами қасиеттердің 3 негізгі тобының өзара әрекеттестігі негізінде нақты анықтады. 1. Орта қабілеттіліктен жоғары. 2. Тапсырмаға жоғары деңгейде беріліп орындау. 3. Шығармашылықтың жоғары деңгейі. | |
Ренцулли мен Райс 1985 | Дарынды және талантты балалар күрделі қабілеттердің иелері, әрі олар адам қызметінің кез келген құнды саласында өз қабілеттерін көрсетуге бейім деген пікір білдірді. | |
Макэлпайн мен Рид 1996 | Дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының пайдалы тізімін жасап ұсынды. | |
Фриман 1998 | Бақылау парақтары мұғалімдерді шатастырып, дарынды, талантты балаларды анықтау барысында қате бағыт беретіні жайында зерттеулерден мысал келтіреді. | |
Модульдер | ||
Мерсер | Жаңа әдіс-тәсілдер | |
Джон Дьюи 1992 | Сыни тұрғыдан ойлау | |
Пол Блэк, Дилан Уильям 1989 | Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау | |
Бекта 2003 | Оқыту жүйелерін жетілдіру үшін АКТ және сандық жүйелерді пайдалану | |
Ренцулли (Райс) 1978 | Талантты және дарынды балалармен жұмыс | |
Дзвид Фрост | Көшбасшылық |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)