Материалдар / Зерттеушілер мен олардың еңбектері

Зерттеушілер мен олардың еңбектері

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеушілер мен олардың еңбектері Аты-жөні Еңбегі Мағынасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Маусым 2018
1425
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зерттеушілер мен олардың еңбектері:
Аты-жөніЕңбегіМағынасы
Шульман (2007)«үш көмекші» бас - танымдық қол - әлеуметтік, жүрек - аффектілік
Опфер мен Педдер (2010)Үздіксіз кәсіби дамудың көлемді зерттеуіОқуш оқудағы нәтиж арттыратын факторды 6 анықтады.
Макбет (2004)«Бірнеше адамның іс әрекеттегі көшбасшылығы» проблемасын зерттедіКөшбасшылықтың табысты болуының 6 факторын қарастырды
Элмар (2006)

Жауапкершілік саясаты мықты мектеп көсбасш тәж жетілд құралы деп есептеді
Либерман (2007)

Көсбасш қолдау және мұғ дамыту мақс қолд стратегияға сипатт берді
АҚШ Карнеги Оқуды жақсарту қоры«Оқыту саласындағы грант» деген бағдарл жасады
Джеймс (2005)

Оқушы табысты болуы үшін мұғ де оқуын жалғастыру нег талап
Жан Пиаже (1960)Ассимиляция және бейімделу«эпистемиялық субъектіні»Танымдық операциялардың кешенді дамуын дәлелдеді,

Роберт Стернберг (1985)«Зияттың үштікмодель» теориясыГарднердің зияткерліктің стандартты теориясына сенімсіздігі туралы ойларымен ұштасып жатты
Говард Гарднер(2006)

зияткерліктің өзара байланысын дәлелдемелерді жоққа шығарды
Ридли (2004)



ген біздің мінез-құлқымызды бақыламайды, алайда біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп пайымдайды.
ДжудитХаррис

«Тәрбиелеу болжамдары»«тәрбие» ұғымы, отбасылық тәрбие мәнмәтініндегі дәстүрлі анықтамаға сәйкес,Құрама Штаттары тұрғындарының сипаттамасының басым бөлігіндегі қарама-қайшыпікірлерді қажетті деңгейде түсіндіре алмайды деп тұжырымдайды
Хельга Нойс жүргізген (2006) «Нақтылайтын» өңдеу

Көптеген адамдар актерлер өз рөлдерiн механикалық қайталауды пайд жаттайды деп есепт, бірақ зерттеу бұның олай емес екендігін көрсетт.
ДжошуаФоер «Эйнштейнмен Айда серуендеу»Есте сақтауды зертт
Фоер әдісі оған 2006 жылы

Бірнеше затты белгілі бір орынмен байланыстыруға мүмкіндік беретін АҚШ чемпионатында есте сақтау бойынша рекорд орнатуға көмектесті,
Америк психолог Джефф Карпике және Роди Редигер

шетелтілдерін оқудың ең тиімді тәсілін зерттеген.
Жады ұлы зерттеуші Эндель Тулвинг «алып шығу тәжірибесі»тәсілініңартықшылықтары туралы
АвраамМаслоу (1968)

Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген танымал ғалым
Карл Роджерс,«мен» тұжырымдамасын

және жеке тұлғамен, оның тәжірибесіменқарым-қатынас жасау маңыздылығын дамытты
Бандура Әлеуметтік-танымдықтеория: келісті болашақ]өзіндік тиiмдiлiктi қалыптастыруға ықпал ететiн 4 факторды ерекшелейді
Выготскийдің айтуына қарағанда,

«Баланың мәдени дамуындағы кез келген қызмет екі түрлі келбетте сахнаға екі мәрте шығады: біріншісі – әлеуметтік, содан психологиялқ,
Вуд, Брунер және Росс (1976)



әзірлеген алғашқысөйлеуді игеру және сәбилерге ата-ананың тәрбие беруі мәнмәтініндегі көпіршелер
Мерсер және Фишер (1993)

ЖАДА-ның тапсырманы орындау жауапкершілігін білімалушыға беру қасиетін көпіршелердің басты мақсаты
Мерсер (2005)

құрдастар тобындағы өзара қарым-қатынас оқуда маңызды рөл
Александер (2008)



диалог түрінде оқыту оқушыларды ынталандыру және дамы-ту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді деп санайды.
Бахтин (1981), Мерсер (2005), Велс (1999) және Вуд (1998)

Диалог түрінде оқыту

Блум (1956)Блум таксономиясы

Блэк П. және Уиллиам Д. (1989a)

Блэк П. және Уиллиам Д. (1998б)
Бағалау және сыныпта оқыту, оқытудағы бағалау: Қара жәшіктің ішінде: сыныпта бағалау арқылы стандарттарды көтеру.

Авторлар. Негізгі идеясының мазмұны
Шлейхер 2012Мұғалімдер жұмыстарын жеткілікті уақыт бөле білулері керек, оқуылардың білімі мен дағдыларын дамытуда ғана емес, жалпы алғанда оны оқуын барынша жекешелендіру және баланың бойында метасананы қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыруға мән бере отырып , оны тұлға ретінде дамытуда икемділік танытулвры тиіс.
Платон (Республика) басылымыЗият деңгейінің төрт түрі туралы сөз қозғаған.
Стронг, Уорд және Грант 2011Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға мұғалім.
Барбер және Мауршад 2007Мектеп әкмшілігі мен білім беру жүйесі басқару органдарының мұғалімдерді тиісті ресурстармен қамтамасыз ету қызметінен гөрі, оқушылардыы тәрбиелеу, дамытуға бағытталған мұғалімнің сыныптағы күнделікті жұмысы оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал етеді.
Болам, Мак Махон, Столл 2005Кәсібилік мұғалімнің өзін білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде қарастыруды талап етеді.
Фрост 2011Адамгершілік мақсаттағы мұғалімдер өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Оларды көңілінде үнемі талапқа сай оқыту тұрады.
Фрост, Дуррант 2003Көшбасшы мұғалім ұсынған зерттеулер мен инновацияларға негізделе отырп, мұғалімніңтәжірибесі жетілдіріледі.
Хэтти 2009Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы (конструктивті ) теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған.
Пажарес 1992 Оқыту стилін таңдау кезінде мұғалімнің білімділігінен гөрі, ұстанымға негізделген ой тоқтамдарының ықпалы күштірек деп сендіреді: оқыту үдерісінде қалыптасқан көзқарастар мұғалімнің сыныптағы барлық іс әрекеттеріне әсер етеді.
Шульман 2007Мұғалімнің үш көмекшісі
Синек 2009 Перспективті идеялар мен тәсілдерді игерген көшбасшы мұғалімдер тәжірибесін өзгертуге қауқарсыз екендігін атап көрсеткен, өйткені олар өздерінен «Өзгеріс не үшін қажет?» деп сұрамайды.
Опфер Педдер 2010Мұғалімдердің кәсіби оқуына септігін тигізетін, және оқушылардың оқудағы нәтижелерін арттыратын алты факторды анықтады
Хей Мак Бир 2004«оқудағы көшбасшылық » ұғымының мәні зияткерлік оқуды стандарттарымен салыстыалын жоғары нәтижелерге қол жеткізу мақсатындағы көшбасшыықпен теңестірілген
Вест Барнхэм Харрис 2009Қазіргі кезде оқу үдерісі анағұрлым терең түсініледі, ол зияткелік жетістіктерге бйланысты және тек қана нәтижелерді бағалау мен танымдық стандарттарды күрделендірумен шектеліп қала алмайды.
Саутворт 2004Мектеп көшбасшылығы әдетте өктемдік ретінде түсініледі де, бір аданы басшылығымен шектеледі.
Макбет 2004«Бірнеше адамның іс әрекеттегі көшбасшылығы» прблемасын зерттеген.
Фрост 2011Адамгершілікті пір тұтатын мұғалімдер өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін көшасшылық қасиеттерін көрсетеді.
Элмор 2006Жауапкершілік саясаты мықты мектеп жүйесінде көшбасшылық тәжірибені жетілдіру құралы болып табылады деп есептейді.
Макбет 2004Көшбасшылықтың алты факторын қарастырады: жай бөлініс, прагматикалық бөлініс, стратегиялық бөлініс, кезендік бөлініс, бастамашылық бөлініс, бөлініс мәдениеті. Бөлініс мәдениеті өзара қарым қатынастың төрт түріне байланысты: құрметтеу, жеке қарым қатынас, құзыреттілік, адалдық.
Элиот 1991Біз «академиялық империализм» деп аталатын мақсаттан мектептерде оқыту мен оқуды жақсарту мақсатынан алшақтамауымызды қадағалап отыруымыз қажет.
Либерман және басқалар 2007Көшбасшылықты қолдау және мұғалімді дамыту мақсатында ойдағыдай төрт стартегияға сипаттама берген.
Пиаже 1960Когнетивті психология әлемінде ойлауды дамыту теориясын жасады.Зияткерлік барлық жеке тұлғаларда бірдей дамитын бірыңғай жалпы қабілет деп есептеген.
Ридли 2004Ген бідің мінез құлқымызды бақыламайды,алайда біздің тәжірибеміздің әсерінен өзгеріп отырады деп пайымдайды.
Говард Гарднер 2006Зияткерліктің өзара байланысын тап басып айту мүмкін емес деген. Зиятты қырлары идеяларын жақтаушылардың арасында зияттың 8 түрін анықтады. 1. Логикалық-матиматикалық. 2. Лингвистикалық. 3. Кинестетикалық. 4. Кеңістіктік. 5. Музыкалық. 6. Тұлғааралық. 7. Тереңдетілген. 8. Табиғи.
Роберт Стернберг 2007Адами зияткерлік бұл жеке тұлға өміріне қатысты шынайы ортаны бейімдеуге, іріктеуге жіне құруға бағытталған ой әрекеті, яғни жеке тұлға ретінде өз өміріндегі қоршаған орта өзгерістерін қалай жеңе алатынын көрсетеді. «Үштік теориясын» ұсынған.
Госвами 2006Маңдай бөліктерінің маңызды бақылау қызметтерінің бірі ақпаратты сұрыптайтын зейн, яғни біз ерекше назар аудару үшін ойдағы ақпаратты шоғырландыра бастаған кезде маңдай бөліктері белсенді бола бастайды.
Маслоу 1968Ынтаның иерархиялық моделін әзірлеген «қажеттіліктер иерархиясы»
Карл Роджерс 1983«мен» тұжырамдамасымен және жеке тұлғамен, оның тәжірибесімен қарым қатынас жасау маңыздылығын дамытты, сондайақ білім берудің қисын мен интуиция, зияткелік пен сезімді қамтитыны туралы идеяны да өрбітті.
Бандура 2001Құндылық компоненті. Өзіндік тиімділікті қалыптастыруға ықпал ететін 4 факторды ерекшелейді. 1. Тәжірибе-Қол жеткізілген нәтиже. 2. Пішіндеу-«Жанама тәжірибе »3.Әлеуметтік ұстаным. 4.Физиологиялық факторлар.
Лев Выготский 1934Жақын арада даму аймағы
Мерсер, Фишер 1993ЖАДА ның тапсырманы орындау жауапкершілігін білім алушыға беру қасиетін көпіршелердің басты мақсаты деп қарайды.
Мерсер 2005Құрдастар тобындағы өзара қарым қатынас оқуда маңызды рөл атқаратынын көрсетті
Александер 2008Диалог түрінде оқыту оқушыларды ынталандыру және дамыту үшін әңгіме күшін қолдануға мүмкіндік береді деп санайды
Бахтин 1981Диалог түрінде оқыту
Мерсер 2005Диалог түрінде оқыту
Велс 1999Диалог түрінде оқыту
Вуд 1998Диалог түрінде оқыту
Джон ДьюиСыни тұрғыдан ойлау
Эдвард Глейзер 1941Сто қабілеттілігі үш элементтен тұрады: прблемалар мен мәселлерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастыру өрісіне кіретін ойлау үдерісін жүзеге асыру.Логикалық зерттеу мен ой жүгірту әдістерін білу.Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар.
Бенджамин Блум 1956Блум таксономиясы : білу, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу, бағалау
Александер 2001 2008Диалогтік оқытуына сәйкес, сыныптың қолданбалы зерттеуін зерделер болсақ, ол диалектикалық және диалогтік педагогика тұрғысынан оқушылардың пікірлері назарға болмашы ғана алынатын сныптағы қарым қатынастың дәстүрлі моделіне күмәнмен қарайды.Көзбен көру және ауызша ақпарат жасау балаларға дәйектеу дағдыларын шынықтыруға және мұғалімдер білім мен зерттеу үдерістерін басқармай, бағыттап отыру үшін өздерінің рөлдерін қайта қарастыру керек.
Александр 2001Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез-келген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай –ақ баланың дамуы, оқуы мен ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады.
Александер 2008Балалар күннен күнге қолжетімділік артып келе жатқан анағұрлым кең коммуникациялық үдерістерге тиімді және ойдағыдай қатысуға мүмкіндік беретін сыни тұрғыдан ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытуы керек.
Пол Блэк пен Дилан Уильям 1998а, 1998в«Оқыту үшін бағалау» деген кітапша жарияланды. 250 зерттеуге талдау жасап, оның 50 зерттеуіне айрықша назар аударған.
Пол Блэк пен Дилан УильямЗерттеулерінде сыныптың «Қара жәшік» техникалық метафорасы қолданылған және сол арқылы оқыту үшін бағалауды қолдану «қара жәшік ішіндегі жұмыс» ретінде белгілі болды.
Джудит Харрис

«Тәрбиелеу болжамдары» деген кітабында «тәрбие» ұғымы, отбасылық тәрбие мәнмәтініндегі дәстүрлі анықтамаға сәйкес.
Хельга Нойс 2006Көптеген адамдар актерлер өз рөлдерін мехпникалық қайталауды пайдаланып жатпайды деп есептейді.
Джошуа Фоер «Эйнштейнмен Айда серуендеу» кітабы.
Эндель Тулвинг Жады мәселесіндегі ұлы зерттеуші «алып шығу тәжірибесі» деп аталатын тәсілдің артықшылықтары туралы айтқан.
Джефф Карпике және Роди Редигер Шет тілдердің оқудың ең тиімді тәсілін зерттеген.
Симонс 2012 Зерттеу нәтижелері білім беру барысында «қайтадан алып шығу» тәжірибесі арқылы оқыту тәрізді белсенді әдістерге негіздей оқыту толымды нәтиже беретіндігін көрсетіп отыр.
Джон Дьюи 2010«Біз қалай оқимыз? » деген кітабы рефлексивтік ойды шешуге жататын мәселелерді зияткерлендіру тұрғысынан қарастыра отырып, идеялар мен болжамдарды дамытып, практикалық жағдаяттардың зерттеулеріне бастама жасап және іске асыра отырып оқытуға ерекше ықпал етті.
Дональд Шонн 1983 «Рефлексивті практик: кәсіпқойлар іс-әрекетте қалайша ойланды.»деген кітабы.
Еуре лове 2002Талантты немесе қабілетті үнемі айқындай отырып бастауыш мектептердің мұңалімдері өздерін «дарынды бақылаушылар » ретінде көрсетуге тиіс.
Ренцулли 1978Дарындылық адами қасиеттердің 3 негізгі тобының өзара әрекеттестігі негізінде нақты анықтады. 1. Орта қабілеттіліктен жоғары. 2. Тапсырмаға жоғары деңгейде беріліп орындау. 3. Шығармашылықтың жоғары деңгейі.
Ренцулли мен Райс 1985Дарынды және талантты балалар күрделі қабілеттердің иелері, әрі олар адам қызметінің кез келген құнды саласында өз қабілеттерін көрсетуге бейім деген пікір білдірді.
Макэлпайн мен Рид 1996Дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының пайдалы тізімін жасап ұсынды.
Фриман 1998 Бақылау парақтары мұғалімдерді шатастырып, дарынды, талантты балаларды анықтау барысында қате бағыт беретіні жайында зерттеулерден мысал келтіреді.
Модульдер
МерсерЖаңа әдіс-тәсілдер

Джон Дьюи 1992Сыни тұрғыдан ойлау

Пол Блэк, Дилан Уильям 1989Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау

Бекта 2003Оқыту жүйелерін жетілдіру үшін АКТ және сандық жүйелерді пайдалану

Ренцулли (Райс) 1978Талантты және дарынды балалармен жұмыс

Дзвид ФростКөшбасшылық



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ