Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Зорлық зомбылықсыз балалық шақ»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы:8-11 |
Уақыты: |
Әлеуметтік педагог: |
Іс-шараның тақырыбы: |
«Зорлық зомбылықсыз балалық шақ» |
|
|
Оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту. |
|
Мақсаты: |
||
Міндеттері |
-Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу. |
|
Бағалау критерийлері: |
Оқушыларға өз жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға,адами бойларындағы қасиеттерді сақтауға,әдепті де,тәртіпті тұлға болып өсуіне тәрбиелеу. |
|
Түрі: |
- жаңа ұғымдарды талдау, талқылау. |
|
Игерілетін дағды: |
Тыңдалым және айтылым |
|
Ресурстар: |
Презентациялар |
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру |
Оқушылармен амандасу. ( оқушылар екі топқа бөлініп отырады) «Балалық шақ – зорлық, зомбылықсыз» атты тәрбие сағатымызды бастайық
«Бала дегеніміз -болашақ» деген
екен француз жазушысы Гюго Виктор Мари. Бала періште
дейді. Олардың пейілі, ниеттері қандай тұйық болса,
көңілдері сондай мөлдір! «Адамның бір қызығы бала деген »-деп Абай
атамыз Ассоциация әдісі бойынша бақытты балалық шақ дегенде не түседі ойларыңа? ( күн суреті) әр топтан бір адам қорғайды. 1-топБіз еліміздің тәуелсіздігінің арқасында бақытты балалық шақты өткізудеміз. Біздің алаңсыз білім алуымызға, бақытты балалық шағымызға барлық жағдай жасалған. Біздің ойымызша балалық шақ дегенде –қуанышты, қызықты күндер, жақсы көретін ойыншығың есіңе түседі. 2 -топМен осындай бейбітшілік орнаған елде туып-өскеніме ризамын. Адамдар бала кезінде балалық шақтың бал дәмін татуы тиіс. Біздер қазір бақытты болып өсіп келеміз. Алдымызда не керек болса, сол тұр. Білімге керек нәрсені ізденбей жатып-ақ, компьютер, ұялы телефон, интернеттен табамыз. Балалық шақ –ең тәтті кезең, адал, алаңсыз кездер деп ойлаймыз. Әңгіме «Жетім бала» (қазіргі біздің өмірімізде қатыгез адамдар бар, адамды аяушылық деген жоқ екенін байқауға болады) Зорлықтың қандай түрлері сендерге белгілі? (қара бұлттарға түрлерін жазып ілу). - Эмоциялық зорлық – балағаттау, қорлау, сөгу, балалардың жеке өміріне қол сұғу; - Физикалық зорлық – отбасы мүшелерін ұруды қолданатын эмоциялық зорлық;
|
|
Алғашқы сөз (кезең) |
||
Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі |
Соңы (бекіту) |
- Қауіп-қатер – отбасын тастап кетемін деп қорқыту, әйелін немесе балаларын ұру, өз-өзіне қол жұмсауға итермелеу;әйелін өз балаларын ешқашан көрсетпейтіндігімен қорқыту, қорқытатын жолдауларды беру үшін балаларды қолдану.
Зорлық зомбылықтың баланың мінез-құлқына әсер ету ерекшеліктері бар. Ата-анасы және басқа да заңды өкілдері ата-аналық құқықтарын жүзеге асырған кезде баланың дене және психикалық денсаулығына, оның имандылық дамуына зиян келтіруге құқылы емес. Баланы тәрбиелеу тәсілдерінде баланың адамдық қадір-қасиетіне менсінбей қатар, дөрекі қарау,оны қорлау немесе қанау болмауға тиіс. Кері байланыс. Білімді ұрпақ – ел ертеңі. (Сұрақ – жауап айдары.) |
І-шара: |
Уақыты: |
Сынып жетекшісі: |
Тақырыбы: |
Адамгершілік шуағы сөнбесін |
|
Ммақсаты: |
Оқушылардың бойына қазіргі кезде адамзатты толғандырып отырған өткір мәселелердің рухани адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру;
|
|
Міндеті: |
Оқушылардың қоршаған ортаға,айналасындағы адамдарға мейірімді қатынас жасай алу және ізгі қасиеттерді түсіне білу дағдыларын әрі қарай дамыту;
|
|
Бағалау критерийлері: |
Оқушыларды ұлттық тәрбиеде үлкенге құрмет,кішіге қамқор,қайырымдылық,мейірімділік,ізеттілік,әдептілік пен кішіпейілділікке тәрбиелеу. |
|
Түрі: |
сын тұрғысынан ойлау,сұрақ-жауап,іздендіру. |
|
Игерілетін дағды: |
Айтылым, жазылым |
|
Ресурстар: |
АКТ,үнтаспа,нақыл сөздер,мақал-мәтелдер, қима қағаздар,суреттер.
|
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі Соңы (бекіту) |
І.Қызығушылығын ояту 1.Психологиялық ахуал: ( суреттер бала күліп тұр, ренжіген бала, жылап отырған бала, соғыс, дауыл, су тасқыны т.с.с ) -Балалар, экраннан өздеріңе ұнамаған суреттерді алып тастайық. -Енді осындай жақсы көңіл күймен тәрбие сағатымызды бастаймыз. 2.Топқа бөлу. 4 топқа бөлінеді. ( Мейірімділік ,қарапайымдылық,имандылық,білімді)
(Ой қозғау) (Слайдта жүрек суреті мен дыбыс) -Балалар,бұл естіп тұрғандарың не деп ойлайсындар? -Жүрек. -Жүрек соғып тұр деген не ? -Тіршіліктің бар екендігінің белгісі. -Бұл өмірде адамдардың жүрегі кім үшін соғады? -Ең жақын адамдар үшін. -Біздің жүрегіміз неге толы болу керек? -Мейірімділік,адалдық,еңбекқорлық,имандылық т.б жақсы қасиеттерге толы болу керек. -Осы айтылған сөздерді бір сөзбен не деп айтуға болады? -Адамгершілік. Мұғалім: -Олай болса,бүгінгі іс-шарамызды «Адамгершілік шуағы сөнбесін» тақырыбында ой өрбітеміз. АКТ-дан( суреттер апаға көмектескен, жолдан өтуіне, құстың сынған қанатын орап жатыр,жоғалған балаға көмектесіп тұр, зағип адамды,коляска да отырған адамға көмек,т.с .с) көрсету. -Ең алдымен суреттерді көріңдер де ойланып «Адамгершілік»деген сөзді қалай түсінесіңдер? Мағынаны тану. Енді осы ойымызды одан әрі өрбіту үшін “Жақсылық жасау ,бәріміздің қолымыздан келеді” бейнефильмді көрейік. Әр топқа шығармашылық тапсырма беріледі. Топтарға шығармашылық тапсырма: 1-топ. “Қуаныш сыйла бір жанға” сахналық көрініс. 2-топ. Бейнефильмді талдау 3-топ. Мені толғандырған бір ой. ІV.Танымдық ойын: «Адамгершілік шуағы сөнбесін» (Жанып турған балауыз шамды тезірек бір -біріне беру) -Міне балалар,әр адамның көңілі,әр адамның өмірі осы жанған балауыз шам деп есептесек,қасымыздағы жақындарымызды ренжітіп алмау үлкен жауапкершілікті,үлкен жақсылық пен қамқорлықты қажет етеді.Бір жерден мүлт кетсек адам көңіліне қаяу түседі.Сол себепті де сен деп соққан жүректі аялай білу керек. V. Постер құру «Кері байланыс «Менің де қолымнан қайырымдылық жасау келеді» деген жазуы бар плакатқа қатысушылар қолдары бастырылған түрлі түсті қағазға, өз ойларын жазып қояды
|
Іс-шара: |
Уақыты: |
Сынып жетекшісі: |
Тақырыбы: |
«Отбасы тәрбие бастауы» |
|
Мақсаты: |
Отбасы мүшелерінің
арасындағы бауырмалдық, қайырымдылық, достық қарым - қатынасты
қалыптастыру. |
|
М індеті: |
Баланың жан - жақты өз елінің, халқының қамын ойлайтын, ата - анасын, жора - жолдасын сыйлай білетін, азамат тәрбиелеумен қатар, ұлттық тәрбиені насихаттау. |
|
Бағалау критерийлері: |
Тәрбиенің ең тамаша жері - отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі алатын орнын, жеке тұлғаның оқу - тәрбиеге жауапкершілігін арттыра отырып, мектеп пен ата-ана арасындағы байланысты арттыру. |
|
Түрі: |
Тәрбие сағаты |
|
Игерілетін дағды: |
Айтылым, жазылым |
|
Ресурстар: |
Үлестірмелі
кестелер, даналық сөздер, компьютер, |
|
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |