2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Балабақша Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар

Барлығы: 2326 материал
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Мақала:Менталдық карталарының артықшылықтары
675 тг
Айкенова Алтынай Кожмуханбетовна
17 Сәуір 2024
19
0
Мектепке дейінгі педагог-психологтарға арналған
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Мен меңгерушімін
Калиева Камшат Садыковна
16 Сәуір 2024
32
0
Өз мамандығың сырын түсіне білу
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ойын-ойға жетелейді
338 тг
Наурызбай Анар Қуандыққызы
08 Сәуір 2024
77
3
Ойын арқылы баланың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
"БАЛА ТІЛІН МНЕМОТЕХНИКА ТӘСІЛІ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ"
Сарыбаева Альмира Тобагабыловна
05 Сәуір 2024
63
5
Мектепке дейінгі білім беру кезеңіндегі өзекті міндеттердің бірі балалардың тіл кемістігін түзету үдерісінің тиімділігін арттыру болып табылады. Тілі толық дамымаған балалардың сөздік қоры аз болады, сөйлемдегі сөздерді бір – бірімен байланыстыра білмейді, дыбыстарды дұрыс айтпайды. Оған қоса, олардың көпшілігіне сөзге дұрыс назар аудармаушылық, қисынды ойлаудың жетіспеушілігі тән. Мектепке дейінгі балаларды байланыстыра сөйлеуге баулу кезінде мнемотехника тәсілдері тиімді құрал ретінде қызмет етеді. Сондықтан мнемотехника тәсілдерін біздің балабақша педагогтары Т.А. Ткаченко, Е.А. Иванова, В.П. Глухов, Л.Н.Ефименкова сияқты авторлардың еңбектеріне сүйене отырып қолданады.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР АРҚЫЛЫ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ»
Бейсенбаева Айгуль Гостелловна
05 Сәуір 2024
62
5
Мектепке дейінгі жастағы этномәдени тәрбиенің мақсаты-балаларды өз халқының мәдениетімен таныстыру; ұлттық сананы дамыту; әртүрлі этникалық топтардың өкілдеріне мейірімді қарым-қатынасты тәрбиелеу; басқа мәдени ұлттық құндылықтарды білуге және қабылдауға тұрақты қызығушылықты дамыту, этномәдени құзыреттілікті қалыптастыру. Мектеп жасына дейінгі бала үшін этномәдени құзыреттілік – дамып келе жатқан сипаттама. Баланың саналы қабылдауға, өзара әрекеттесуге, полиэтникалық шындықтағы ынтымақтастыққа толық дайындығы туралы айтудың қажеті жоқ. Көп жағдайда этномәдени құзыреттілік балаларда өздерінің ұлттық мәдениеті, полимәдени ортаның ерекшелігі, көрінетін сезімдер мен қатынастардың сипаты туралы идеялардың болуымен байланысты. Этномәдени құзыреттіліктің үш негізгі компонентін қарастырамыз.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ТӘРБИЕШІ – ЖҮРЕГІ МЕЙІРІМГЕ ТОЛЫ ҰЛЫ ТҰЛҒА
Байжұма Айжан Бекболатқызы
05 Сәуір 2024
44
3
1. Мейірімділік, шыдамдылық, ізденімпаздық; 2. Балалардың мүмкіндіктеріне сену, ойын әрқашан құлақ қоя тыңдау; 3. Өз мамандығымды сүю және мақтан тұту. Мен өз ісімді шеберлікпен атқарып, балабақшамдағы тәрбиеленушілердің заман талабына сай білімдерін жетілдіріп, шығармашылық қабілеттеерін дамыту қолымнан келгенше көмектесуге тырысамын. Елімнің арқасы асқақ, мерейі үстем болуына азда болса өз үлесімді қосып жатсам, ол мен үшін үлкен абырой
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«БОЛАШАҚҚА БАҒДАР»
Керімбек Ақерке Жұмабекқызы
05 Сәуір 2024
36
1
Ұрпақты тәрбиелеу, азаматты өсіру, білім беру ұстаздардың бірден бір қызметі болғандықтан, бұл ретте, мектеп ұстаздарымен қатар балабақша тәрбиешілеріне де артылар жүк қомақты. Әсіресе, мектеп бағдарламасын игерген тәрбиелеу талабын орындауда Рухани жаңғырудың басымдықтарын тиімді пайдаланудың артықшылықтары көп. Соның ішінде, балабақшада бүлдіршіндеріне үш тілділікті игертудің жауапкершілігін түсініп, олардың дүниетанымы мен зердесін кеңейтуге көңіл бөлінеді. Қазіргі замандағы үштілділік негіздері әрине балабақшада қаланады, яғни балалар балабақша табалдырығында қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде үйреніп, бекітілген бағдарламаларға сай жас ерекшеліктеріне сәйкес сөздермен танысады. Яғни, тіл мамандары балалардың қазақ, орыс, ағылшын тілдерінің ерекеше дыбыстарының айтылуын, сөздерді, шағын сөз тіркестерін және сөздің грамматикалық құрылымын дұрыс үйренуге машықтайды. Осыған орай қалалық қазақ тілі мұғалімдерінің шығармашылық тобы құрастырған мектепке дейінгі балаларды үш тілге үйрет
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«ХАЛЫҚ ЕРТЕГІЛЕРІ АРҚЫЛЫ БАЛАНЫ АДАМГЕРШІЛІККЕ БАУЛУ»
Ахметова Камшат Абдырашевна
05 Сәуір 2024
50
2
Қазіргі дамыған кезеңде балаларды елітіп, назарын аударатын, көз қызықтарын дүкендер, компьютерлік ойынханалар өте көп. Одан қалса ұялы телефондарды да ата-ана балаларына еркін ұстауға рұхсат беруде. Бұл бір жағынан дамуымызға, өсіп-өркендеуімізге ашылған жол болғанымен, балалардың көркем шығарманы оқуға деген қызығушылықтарын жоюда. Сондықтан да мектеп жасына дейінгі балаларға ертегіні қызықты етіп жеткізе білу және ертегілердің шандыққа жанасымды екенін, ондағы шыншылдық пен адамгершілікті бала бойына сіңіре білу үлкен шеберлікті қажет етеді.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ОЙНАЙ ОТЫРЫП БАЛА ТІЛІН ДАМЫТУ
Шыныбаева Жазира Абеухановна
05 Сәуір 2024
39
1
Халық даналығындағы: «Ойнай білмеген, ойлай да білмейді», «Ойында озған өмірде де озады» деген аталы сөздің сырына жүгінсек баланың ойынға деген құлқы, қарым-қатынасы, мінезі олар өсіп-есейгенде де өмірінде жалғаса береді. Ойын баланың негізгі әрекеті. Ойын барысында бала өзін қоршаған үлкендер сияқты, өзінің сүйікті әңгімелері мен ертегілеріндегі кейіпкерлері сияқты өмір сүреді, әрекет жасайды.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балабақша – барлық тәрбие мен білімнің ең алғашқы баспалдағы
Жуматаева Тогжан Сакеновна
02 Сәуір 2024
62
4
Балабақша баланы ең алдымен тәртіпке, жауапкершілікке үйретеді. Бала тәрбиесі бесіктен басталады. Отбасындағы тәрбие мен балабақшадағы тәрбиені ұштастыра отырып, әрі қарай жақсы жолға түсуіне себепкер болады.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
ОТБАСЫ МЕН БАЛАБАҚШАНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АЛАТЫН ОРНЫ
Қасқырбаева Ақгүл Нұрбекқызы
02 Сәуір 2024
53
6
Еліміздің болашағы-жас ұрпақты тәрбиелеуде бірінші бесік-отбасы, ата-ана тәрбиесі болса, екінші бесік –білім беру мекемесі. Мектепке дейінгі кезеңдегі тәрбие - адам қалыптасуының алғашқы баспалдағы. Балабақшадағы тәрбие бала табиғатына ерекше әсер етіп, оған өмір бойы өшпестей із қалдырады. Заман талабына лайық тәрбие мен білім беру жұмысын кешенді ұйымдастыру жаңа технологияларды, идеялар мен шығармашылық, инновациялық жаңашылдықты қажет етеді. Жас ұрпаққа білім беруді жетілдіру мәселесі толассыз күн сайын өзгеріп тұрған әлеммен бірге жүрері анық. Балабақшада берілетін тәрбие – барлық тәрбиенің бастамасы, әрі жан – жақты тәрбие мен дамыту ісінің түпкі негізін қалайтын орын. Бала бойындағы жақсы қасиеттер мен мүмкіндіктерді ашып олардың өнегелі, тәрбиелі болып өсуіне балабақша ошағының тигізер әсерінің маңызы зор.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Танымдық-шығармашылық ойындарды қолдану әдістемесі.
Арипова Гулназ Мубаширхановна
27 Наурыз 2024
77
6
Айналадағы әлемді ойын, еңбек, серуен, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде тәрбиешімен, ересектермен, құрдастарымен қарым-қатынас кезінде танып біледі. Осындай жетістіктерге жету үшін тәрбиеші алдында тұрған ертеңгі мектеп оқушысы деп қарап, баланың мінез кұлқын, сана-сезімінің жетілу дәрежесін таным үрдістерінің (түйсігі, қабылдауы, ес, ойлау,сөйлеу, зейінінің) дұрыс бағытта қалыптасып, дамуын қадағалап әpi дамытып отыру керек. Балалардың таным мүшелерін және де шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында танымдық-шығармашылық ойындарколданудың маңызы зор. Ойын дегенміз — жас ерекшелікке қарамайтын, адамның көңіл-күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс. Ойын-төзімділікті, алғырттықты, тапқырлықты, ұқыптылықты, ізденпаздықты, іскерлікті, дүниетаным өрісінің көлемділігінің, көп білуді, сондай-ақ, басқа да толып жатқан сапалылық қасиеттердің қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық, тиімді әдістерінің бipi.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Баяндама: « Балаларды жас ерекшеліктеріне қарай ойын арқылы дамыту»
338 тг
Омарова Жансұлу
27 Наурыз 2024
57
0
Ойын - балалардың шынайы ойлап тапқан шындығына тез, еркін енуіне, өзіндік «менін»қалыптастыруға және шығармашылыққа, белсенділікке, өзін - өзі дамытуға мүмкіндік береді.Балалар үн-түнсіз ойнамайды. Тіпті бала жалғыз болғанның өзінде ойыншықтармен сөйлесіп жүреді.Ойынға қиялдағы қатысушылармен әңгімелеседі, өзі мен шешесі үшін, науқас кісі мен дәрігер үшін сөйлеседі.
Балабақша
Мақала
Басқа
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЙ ОТЫРЫП ,ТӘРБИЕ БЕРУ
Ибрагимова Сандуғаш Наримановна
16 Наурыз 2024
89
14
Қазақ халқының ғасырлар тұңғиығынан бері тарихымен біте қайнасып келе жатқан ұрпақ тәрбиеледеугі тәжірбиесі бізге сол рухани мәдениет, этикалық, эстетикалық құндылықтарын құрайтын ұлттық әдет-ғұрып, салт-дәстүрлер арқылы жетіп отыр. Ұлттық сананың қалыптасуына тікелей ықпал ететін ұлттық құндылықтар, ата-бабамыз мирас етіп қалдырған салт-дәстүрлеріміздің, әдет-ғұрпымыздың озық үлгілерін, тағылымдық мүмкіндіктерін толық пайдалану бүгінгі тәрбиешінің кәсіби сапасына қойылатын негізгі талап болуы тиіс.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ерік-жігерді тәрбиелеу
Резуанова Гульшат Кабдылкаковна
15 Наурыз 2024
89
2
Ерік-жігер – бұл адамның саналы түрде алға қойған мақсатына қол жеткізу үшін сыртқы және ішкі кедергілерді (мысалы, бір мезеттік албырттықты) еңсере отырып, әрекет ету қабілеті. Баланың ерік-жігерінің дамуы ерте балалық шақта өз қимыл-қозғалыстарын басқара білу қабілетіне ие болудан басталып, ұзақ үдерістен өтеді.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Музыкалық дидактикалық ойындар»
Әбуев Асан Асқатұлы
15 Наурыз 2024
81
3
Музыка жетекшісі ретінде музыкалық-дидактикалық ойындарды өткізу барысында балаларды өзбетімен әрекет етуге мүмкіндік беру керек. Балаға неғұрлым сенім артсаң, олар жұмысты еркін, дәл орындауға талпынады.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
«Мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамытуда жаңартылған Step by step технологиясын қолдану»
Абуева Гульжахан Амиркешқызы
15 Наурыз 2024
80
5
Мен өзімнің іс тәжірибемде музыка ұйымдастырылған іс-әрекет барысында «Step by step» технологиясының элементтерін қолданамын. Атап айтсақ, балалардың жас ерекшеліктерін ескере оырып, музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттау, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, балалар музыка аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттері.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Бала жанының бағбаны болған тәрбиеші
Канаталиева Динара Шамуратовна
10 Наурыз 2024
69
5
Ұрпақ тәрбиесі – отбасынан бастау алады десек те, ғылымға негізделген әдіс-тәсілмен берілетін тәлім-тәрбие ісі көбінесе балабақшадан басталып, тәрбие мен білімнің алғашқы дәні мектепке дейінгі тәрбиеде беріледі. Балабақша – бақыт баспалдағы, баланың «жаңа өмірге» деген алғашқы қадамы. Әсіресе, бала­бақшадағы тәрбие бала табиғатына ерекше әсер етіп, оған өмір бойы өшпестей із қалдырады. Бала бойындағы жақсы қасиеттер мен мүмкіндіктерді ашып, олардың өнегелі де тәрбиелі болып тәрбиеленуіне балабақшаның маңызы зор екені белгілі.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ МАМАНДЫҚ ТУРАЛЫ ТҮСІНІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ОЙЫННЫҢ ЖЕТЕКШІ РӨЛІ
Халдар Мөлдір Сержанқызы
04 Наурыз 2024
62
5
Бұл ғылыми мақалада мектеп жасына дейінгі балаларда мамандық туралы түсінік қалыптастырудағы ойынның маңызы қарастырылады. Авторлар мектеп жасына дейінгі балаларда жауапкершілік, тәртіп, белсенділік, басқалардың жұмысына құрмет, мамандық адамдарына сезімтал қарым-қатынас сияқты қасиеттерді қалыптастыруға болатын ойындардың мүмкіндіктерін көрсетеді. Ойын компоненттері мен оның құрылымын анықтай отырып, ойынның мамандық туралы балада түсінік қалыптастырудағы жетекші рөлін саралайды.
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
188 тг
Ешимбетова Сандуғаш Жанабаевна
28 Ақпан 2024
86
2
тәрбиешілерге арналган
Балабақша
Мақала
Мектепке дейінгі балалар
Ресми Республикалық
байқаулар кестесі
Портфолиоңызды толтыруға арналған ДИПЛОМДАР МЕН СЕРТИФИКАТТАР алып, санатыңызды көтеріңіз!
334878
материал
жарияланған
Өз тәжірибеңізбен бөлісіп, мыңдаған педагогтың алғысы мен аттестацияға жарамды сертификат алыңыз!
«Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналы министірліктің №KZ09VPY00029937 куәлігімен ресми тіркелген.

Жүйелі-әдістемелік кешен

Еліміздің барлық ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп Республика бойынша ең үлкен материалдар базасын жасап, барлық педагогтардың тәжірибе алмасу алаңын қалыптастырып отырмыз. Барлық материалдарды педагогтар жүктеп алып сабағына қолдана алады

Ustaz tilegi – Ұстаз тілегі Республикалық ұстаздар сайтында ашық сабақтар, сабақ жоспарлары, қмж, омж, ұмж, ктп, сценарийлер, олимпиада есептерін, тәрбие сағаттарды, мұғалімдерге керекті барлық құжаттарды таба аласыз. Сайтта барлық пәндерден, қазақ тілінде ақпараттар бар. смк еду кз, ашық сабақтар, қысқа мерзімді жоспарлар, тәрбие сағаттың сцеранийлері жарияланған. Сайтта олимпиадаларға қатысып өз біліміңізді тексеріп көрсеңіз болады. Жалпы, орталығымыздың басты мақсаты: ұстаздарға кез-келген жерде, кез-келген уақытта білім алуына мүмкіндік беру. Ұстаздардың барлық өзекті мәселелеріне инновациялық шешім тауып, шығармашылық жұмыспен айналысуына уақыт сыйлау. «Ұстаздарға сапалы білім бере алсақ, бүкіл Қазақ еліне білім бере аламыз» - деген сенімдеміз.