11-сынып қазақ әдебиеті 1-тоқсанға арналған барлық тақырыпқа арналған слайд ЖМБ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Саба қтың тақырыбы:
Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған.
Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы?
Шығармадағы уақыт пен кеңістік
1 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.
Көпшілік оқушылар үшін:
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау
арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.
Кейбір оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен
даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді. Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.
3 слайд
Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа
бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау
арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.
1 топ;
2 топ;
3 топ.
3 слайд
Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ; 2 топ; 3 топ.
4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
Сабаққа кіріспе
4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе
5 слайд
Сұрақтар:
1.Оралхан Бөкей кім?
2.Оралхан Бөкейдің қандай шығармаларын
білесіңдер?
3. «Атау кере» повесін естігенсіңдер ме?
5 слайд
Сұрақтар: 1.Оралхан Бөкей кім? 2.Оралхан Бөкейдің қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Атау кере» повесін естігенсіңдер ме?
6 слайд
Мұғалім оқушыларға Оралхан Бөкейдің өмірі
мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік
береді.
«Атау керек» повесін түсіндіреді.
Ұжымдық жұмыс:
Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Атау кере» повесін
талдайды.
Дескриптор:
-Оқушылар ойларын айтады;
-Повестьті талқылайды. Жалпы-3 балл.
6 слайд
Мұғалім оқушыларға Оралхан Бөкейдің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Атау керек» повесін түсіндіреді. Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Атау кере» повесін талдайды. Дескриптор: -Оқушылар ойларын айтады; -Повестьті талқылайды. Жалпы-3 балл.
7 слайд
Повестен алған әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау береді.
1.Оралхан Бөкейдің өмірбаянын талқылайды.
2. Повесть туралы пікір алмасады.
Дескриптор:
-Оралхан Бөкейдің өмір тарихынынан үзінді баяндайды.
-Повесть туралы анықтамасын айтып, мысал келтіреді.
Жалпы-4 балл
7 слайд
Повестен алған әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау береді. 1.Оралхан Бөкейдің өмірбаянын талқылайды. 2. Повесть туралы пікір алмасады. Дескриптор: -Оралхан Бөкейдің өмір тарихынынан үзінді баяндайды. -Повесть туралы анықтамасын айтып, мысал келтіреді. Жалпы-4 балл
8 слайд
Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға
жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам
оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.
Повестің бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз
пікірлерін білдіреді.
Дескриптор:
-Повесть бөлімдеріне ат қояды;
-Өз пікірлерін ортаға салады.
Жалпы-3 балл
8 слайд
Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Повестің бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін білдіреді. Дескриптор: -Повесть бөлімдеріне ат қояды; -Өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы-3 балл
9 слайд
«Еркін микрофон» әдісі.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз
ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
9 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
10 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын,
басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
10 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
11 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
11 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!
13 слайд
Саба қтың тақырыбы:
Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі.
Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге
біз осы? Шығармадағы уақыт пен
кеңістік
13 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік
14 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.
Көпшілік оқушылар үшін:
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы
жанрлық ерекшелігін түсінеді.
Кейбір оқушылар үшін:
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау
арқылы өмір шындығын көрсетеді.
14 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді. Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.
15 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту
арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.
б). Топтастыру.
15 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.
16 слайд
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы
екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
1. ТҚЕ сақтау.
2. Топ басшысына бағыну.
3. Белсенді болу.
4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
16 слайд
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
17 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
Сабаққа кіріспе
17 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе
18 слайд
Сұрақтар:
1.«Атау кере» повесінің кейіпкерлерін ата.
2.Повестің бөлімдеріне тақырып қой.
3.Повестің түпкі мағынасы қандай?
18 слайд
Сұрақтар: 1.«Атау кере» повесінің кейіпкерлерін ата. 2.Повестің бөлімдеріне тақырып қой. 3.Повестің түпкі мағынасы қандай?
19 слайд
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды.
Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып
қолдау көрсетеді.
Оралхан Бөкей шығармаларындағы авторлық идеяның өмір
шындығымен байланысын анықтап, талдайды.
Дескриптор:
-Талқылау жасайды.
-Байланысын анықтайды.
Жалпы-6 балл
19 слайд
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Оралхан Бөкей шығармаларындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтап, талдайды. Дескриптор: -Талқылау жасайды. -Байланысын анықтайды. Жалпы-6 балл
20 слайд
Әңгімеден негізгі
ұғымдарды табуға нұсқау
береді. Дәптерлеріне
жаздырады.
Әрқайсысының
әңгімеден түйген ойын
сұрайды. «Түртіп
алу» әдісі
арқылы
негізгі
ұғымдарды
дәптеріне
жазып
алады. Дескриптор:
-Повестің
мағынасын
талдайды.
Жалпы- 4 балл
20 слайд
Әңгімеден негізгі ұғымдарды табуға нұсқау береді. Дәптерлеріне жаздырады. Әрқайсысының әңгімеден түйген ойын сұрайды. «Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі ұғымдарды дәптеріне жазып алады. Дескриптор: -Повестің мағынасын талдайды. Жалпы- 4 балл
21 слайд
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. «Бір ауыз сөз» әдісі.
21 слайд
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. «Бір ауыз сөз» әдісі.
22 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне
қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне
тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
22 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
23 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
23 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
24 слайд
Назарларыңызға рақмет!
24 слайд
Назарларыңызға рақмет!
25 слайд
Саба қтың тақырыбы:
Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна.
Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт
пен кеңістік
25 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік
26 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін
табады.
Көпшілік оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге
жанрлармен салыстырады.
Кейбір оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге
жанрлармен салыстыра отырып талдайды.
26 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстырады. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.
27 слайд
Фигуралар көмегімен оқушыларды
3 топқа біріктіру.
I – Үшбұрыштар тобы
II – Дөңгелектер тобы
III – Төртбұрыштар тобы
27 слайд
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы
28 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
Сабаққа кіріспе
28 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе
29 слайд
Сұрақтар:
Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша
бір-біріне өздері сұрақ қояды.
29 слайд
Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды.
30 слайд
Оқушыларға жұптық жұмысты
орындатады. Пікірлерін
сұрайды. Кері байланыс береді. Жазушының
өмірін
«Кеңейтілген
тізім» әдісі
(статистикалы
қ деректер,
уақыт желісі,
қарапайым
фактілер)
бойынша
дәптеріне
жазады. Дескриптор:
- Тапсырманы
дәптерге жазады.
-Ой алмасады.
-Пікірлерін
толықтырады.
Жалпы - 6 балл .
30 слайд
Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. Жазушының өмірін «Кеңейтілген тізім» әдісі (статистикалы қ деректер, уақыт желісі, қарапайым фактілер) бойынша дәптеріне жазады. Дескриптор: - Тапсырманы дәптерге жазады. -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады. Жалпы - 6 балл .
31 слайд
« Оралхан – тума дарын, туа біткен журналист. Ол көркем әдебиетке
журналистика арқылы келді. Бөкей – қазақ журналистикасына төңкеріс
әкелген қаламгер. Ол бұрыннан қалыптасқан сеңді бұзды, тоңды талқандады.
Бөкейше кетті. Оқырман алғашында аңырып қалды, жүре-бара аузын ашып,
көзін жұмды. Ол көркем шығармаға «ауыз салғанда» да журналистиканың
публицистика жанрын оққағар етті, өзегіне айналдырды »
деген Қалихан Ысқақтың сөзіне қосымша әдебиеттерден дәлел іздейді.
Дескриптор:
-Топқа бөлінеді.
-Дәлел келтіреді.
-Анықтайды.
Жалпы - 4 балл.
31 слайд
« Оралхан – тума дарын, туа біткен журналист. Ол көркем әдебиетке журналистика арқылы келді. Бөкей – қазақ журналистикасына төңкеріс әкелген қаламгер. Ол бұрыннан қалыптасқан сеңді бұзды, тоңды талқандады. Бөкейше кетті. Оқырман алғашында аңырып қалды, жүре-бара аузын ашып, көзін жұмды. Ол көркем шығармаға «ауыз салғанда» да журналистиканың публицистика жанрын оққағар етті, өзегіне айналдырды » деген Қалихан Ысқақтың сөзіне қосымша әдебиеттерден дәлел іздейді. Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Дәлел келтіреді. -Анықтайды. Жалпы - 4 балл.
32 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң маған........келді
- бүгін маған..........сәті түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
32 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.
33 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша бағаланады.
33 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
34 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
34 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
35 слайд
Назарларыңызға рақмет!
35 слайд
Назарларыңызға рақмет!
36 слайд
Саба қтың тақырыбы:
Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған.
Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы?
Шығармадағы уақыт пен кеңістік
36 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік
37 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін
табады.
Көпшілік оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге
жанрлармен салыстырады.
Кейбір оқушылар үшін:
Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге
жанрлармен салыстыра отырып талдайды.
37 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстырады. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.
38 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып,
оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту
арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.
б). Топтастыру.
38 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.
39 слайд
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы
екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
1. ТҚЕ сақтау.
2. Топ басшысына бағыну.
3. Белсенді болу.
4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың
пікіріне құрметпен қарау.
5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
39 слайд
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.
40 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
Сабаққа кіріспе
40 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе
41 слайд
Сұрақтар:
1. Оралхан Бөкейдің шығармалары
туралы пікірің қандай?
2. Оралхан прозадан басқа қандай салаға
қалам тартты?
41 слайд
Сұрақтар: 1. Оралхан Бөкейдің шығармалары туралы пікірің қандай? 2. Оралхан прозадан басқа қандай салаға қалам тартты?
42 слайд
« Шеринг » әдісі арқылы шеңбер бойымен отырып,
жүргізуші бастап, кезекпен романдағы авторлық идеяның өмір
шындығымен байланысын талдайды.
Дескриптор:
-Топқа бөлінеді.
-Байланысты талдайды.
Жалпы - 4 балл
42 слайд
« Шеринг » әдісі арқылы шеңбер бойымен отырып, жүргізуші бастап, кезекпен романдағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдайды. Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Байланысты талдайды. Жалпы - 4 балл
43 слайд
« Ашық микрофон » әдісі бойынша жазушының статусы
әртүрлі адамдардың әлеуметтік-психологиялық бейнесін беру
тәсілін және олардың
мінезін суреттеудегі шеберлігін дәлелдейді.
Дескриптор:
-Жұппен жұмыс жасайды.
-Шеберлігін дәлелдейді.
Жалпы - 6 балл
43 слайд
« Ашық микрофон » әдісі бойынша жазушының статусы әртүрлі адамдардың әлеуметтік-психологиялық бейнесін беру тәсілін және олардың мінезін суреттеудегі шеберлігін дәлелдейді. Дескриптор: -Жұппен жұмыс жасайды. -Шеберлігін дәлелдейді. Жалпы - 6 балл
44 слайд
«Еркін микрофон» әдісі.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз
ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
44 слайд
«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
45 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын,
басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
45 слайд
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
46 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары
туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
46 слайд
« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2:
47 слайд
Назарларыңызға рақмет!
47 слайд
Назарларыңызға рақмет!
48 слайд
Саба қтың тақырыбы:
Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік.
Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы
уақыт пен кеңістік
48 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік
49 слайд
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар үшін:
Әдеби шығарманың жанрын анықтайды.
Көпшілік оқушылар үшін:
әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін
айқындайды.
Кейбір оқушылар үшін:
Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтайды.
49 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындайды. Кейбір оқушылар үшін: Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.
50 слайд
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-
бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз
десек 3 рет шапалақтаймыз!
3.Оқушыларды топтарға біріктіру.
Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі
конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып
топтасады.
50 слайд
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір- бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.
51 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе
Сабаққа кіріспе
51 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе
52 слайд
Сұрақтар:
1. Қаламгер шығармалары несімен
ерекшеленеді?
2. Жазушының шығармашылығы лайықты
бағасын алды ма?
52 слайд
Сұрақтар: 1. Қаламгер шығармалары несімен ерекшеленеді? 2. Жазушының шығармашылығы лайықты бағасын алды ма?
53 слайд
Жеке жұмыс:
Оқушылар ...
53 слайд
Жеке жұмыс: Оқушылар ...