Материалдар / 11-сынып қазақ әдебиеті 1-тоқсанға арналған барлық тақырыпқа арналған слайд ЖМБ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

11-сынып қазақ әдебиеті 1-тоқсанға арналған барлық тақырыпқа арналған слайд ЖМБ

Материал туралы қысқаша түсінік
11-сынып қазақ әдебиеті 1-тоқсанға арналған слайд ЖМБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2024
321
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт п

1 слайд
Саба қтың тақырыбы:   Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

1 слайд

Саба қтың тақырыбы:   Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби ш

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа біріге

3 слайд
Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.  1 топ;  2 топ; 3 топ.

3 слайд

Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.  1 топ;  2 топ; 3 топ.

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

4 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

4 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

Сұрақтар: 1.Оралхан Бөкей кім? 2.Оралхан Бөкейдің қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Атау кере» повесін естігенсіңдер ме?

5 слайд
Сұрақтар: 1.Оралхан Бөкей кім?  2.Оралхан Бөкейдің қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Атау кере» повесін естігенсіңдер ме?

5 слайд

Сұрақтар: 1.Оралхан Бөкей кім?  2.Оралхан Бөкейдің қандай шығармаларын білесіңдер? 3. «Атау кере» повесін естігенсіңдер ме?

Мұғалім оқушыларға Оралхан Бөкейдің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Атау керек» повесін түсіндіреді. Ұжы

6 слайд
Мұғалім оқушыларға Оралхан Бөкейдің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Атау керек» повесін түсіндіреді. Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Атау кере» повесін талдайды. Дескриптор: -Оқушылар ойларын айтады; -Повестьті талқылайды. Жалпы-3 балл.

6 слайд

Мұғалім оқушыларға Оралхан Бөкейдің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді. «Атау керек» повесін түсіндіреді. Ұжымдық жұмыс: Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Атау кере» повесін талдайды. Дескриптор: -Оқушылар ойларын айтады; -Повестьті талқылайды. Жалпы-3 балл.

Повестен алған әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау береді. 1.Оралхан Бөкейдің өмірбаянын талқылайды. 2. Повесть туралы пікір алмас

7 слайд
Повестен алған әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау береді. 1.Оралхан Бөкейдің өмірбаянын талқылайды. 2. Повесть туралы пікір алмасады. Дескриптор: -Оралхан Бөкейдің өмір тарихынынан үзінді баяндайды. -Повесть туралы анықтамасын айтып, мысал келтіреді. Жалпы-4 балл

7 слайд

Повестен алған әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау береді. 1.Оралхан Бөкейдің өмірбаянын талқылайды. 2. Повесть туралы пікір алмасады. Дескриптор: -Оралхан Бөкейдің өмір тарихынынан үзінді баяндайды. -Повесть туралы анықтамасын айтып, мысал келтіреді. Жалпы-4 балл

Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар

8 слайд
Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Повестің бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін білдіреді. Дескриптор: -Повесть бөлімдеріне ат қояды; -Өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы-3 балл

8 слайд

Тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Повестің бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін білдіреді. Дескриптор: -Повесть бөлімдеріне ат қояды; -Өз пікірлерін ортаға салады. Жалпы-3 балл

«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

9 слайд
«Еркін микрофон»  әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

9 слайд

«Еркін микрофон»  әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

10 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

10 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланы

11 слайд
  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

11 слайд

  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

Назарларыңызға рақмет!

12 слайд
Назарларыңызға рақмет!

12 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен

13 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

13 слайд

Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби ш

14 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

14 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасайды.  Көпшілік оқушылар үшін: Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді.  Кейбір оқушылар үшін: Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді.

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау е

15 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

15 слайд

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2.

16 слайд
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

16 слайд

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

17 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

17 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

Сұрақтар: 1.«Атау кере» повесінің кейіпкерлерін ата. 2.Повестің бөлімдеріне тақырып қой. 3.Повестің түпкі мағынасы қандай?

18 слайд
Сұрақтар: 1.«Атау кере» повесінің кейіпкерлерін ата. 2.Повестің бөлімдеріне тақырып қой. 3.Повестің түпкі мағынасы қандай?

18 слайд

Сұрақтар: 1.«Атау кере» повесінің кейіпкерлерін ата. 2.Повестің бөлімдеріне тақырып қой. 3.Повестің түпкі мағынасы қандай?

Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді

19 слайд
Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Оралхан Бөкей шығармаларындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтап, талдайды. Дескриптор: -Талқылау жасайды. -Байланысын анықтайды. Жалпы-6 балл

19 слайд

Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Оралхан Бөкей шығармаларындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтап, талдайды. Дескриптор: -Талқылау жасайды. -Байланысын анықтайды. Жалпы-6 балл

Әңгімеден негізгі ұғымдарды табуға нұсқау береді. Дәптерлеріне жаздырады. Әрқайсысының әңгімеден түйген ойын сұрайды. «Түр

20 слайд
Әңгімеден негізгі ұғымдарды табуға нұсқау береді. Дәптерлеріне жаздырады. Әрқайсысының әңгімеден түйген ойын сұрайды.  «Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі ұғымдарды дәптеріне жазып алады. Дескриптор:                -Повестің  мағынасын талдайды. Жалпы- 4 балл

20 слайд

Әңгімеден негізгі ұғымдарды табуға нұсқау береді. Дәптерлеріне жаздырады. Әрқайсысының әңгімеден түйген ойын сұрайды.  «Түртіп алу» әдісі арқылы негізгі ұғымдарды дәптеріне жазып алады. Дескриптор:                -Повестің  мағынасын талдайды. Жалпы- 4 балл

Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі

21 слайд
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне  сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. «Бір ауыз сөз» әдісі. 

21 слайд

Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне  сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. «Бір ауыз сөз» әдісі. 

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағал

22 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін   «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

22 слайд

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін   «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланы

23 слайд
  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

23 слайд

  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

Назарларыңызға рақмет!

24 слайд
Назарларыңызға рақмет!

24 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уа

25 слайд
Саба қтың тақырыбы:   Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

25 слайд

Саба қтың тақырыбы:   Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады. Көпшілік оқушылар үшін: Б

26 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстырады.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.

26 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстырады.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

27 слайд
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I   –  Үшбұрыштар тобы II –  Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

27 слайд

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I   –  Үшбұрыштар тобы II –  Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

28 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

28 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды.

29 слайд
Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды.

29 слайд

Сұрақтар: Оқушылар сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне өздері сұрақ қояды.

Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді. Жазушының өмірін «Кеңейтілген тізім» әдісі

30 слайд
Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді.  Жазушының өмірін «Кеңейтілген тізім» әдісі (статистикалы қ деректер, уақыт желісі, қарапайым фактілер) бойынша дәптеріне жазады. Дескриптор:     - Тапсырманы дәптерге жазады.  -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады.     Жалпы - 6 балл .

30 слайд

Оқушыларға жұптық жұмысты орындатады. Пікірлерін сұрайды. Кері байланыс береді.  Жазушының өмірін «Кеңейтілген тізім» әдісі (статистикалы қ деректер, уақыт желісі, қарапайым фактілер) бойынша дәптеріне жазады. Дескриптор:     - Тапсырманы дәптерге жазады.  -Ой алмасады. -Пікірлерін толықтырады.     Жалпы - 6 балл .

« Оралхан – тума дарын, туа біткен журналист. Ол көркем әдебиетке журналистика арқылы келді. Бөкей – қазақ журналистикасына төң

31 слайд
« Оралхан – тума дарын, туа біткен журналист. Ол көркем әдебиетке журналистика арқылы келді. Бөкей – қазақ журналистикасына төңкеріс әкелген қаламгер. Ол бұрыннан қалыптасқан сеңді бұзды, тоңды талқандады. Бөкейше кетті. Оқырман алғашында аңырып қалды, жүре-бара аузын ашып, көзін жұмды. Ол көркем шығармаға «ауыз салғанда» да журналистиканың публицистика жанрын оққағар етті, өзегіне айналдырды » деген Қалихан Ысқақтың сөзіне қосымша әдебиеттерден дәлел іздейді. Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Дәлел келтіреді. -Анықтайды. Жалпы - 4 балл.

31 слайд

« Оралхан – тума дарын, туа біткен журналист. Ол көркем әдебиетке журналистика арқылы келді. Бөкей – қазақ журналистикасына төңкеріс әкелген қаламгер. Ол бұрыннан қалыптасқан сеңді бұзды, тоңды талқандады. Бөкейше кетті. Оқырман алғашында аңырып қалды, жүре-бара аузын ашып, көзін жұмды. Ол көркем шығармаға «ауыз салғанда» да журналистиканың публицистика жанрын оққағар етті, өзегіне айналдырды » деген Қалихан Ысқақтың сөзіне қосымша әдебиеттерден дәлел іздейді. Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Дәлел келтіреді. -Анықтайды. Жалпы - 4 балл.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қ

32 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

32 слайд

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс:  - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқуш

33 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

33 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланы

34 слайд
  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

34 слайд

  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

Назарларыңызға рақмет!

35 слайд
Назарларыңызға рақмет!

35 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақ

36 слайд
Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

36 слайд

Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады. Көпшілік оқушылар үшін: Б

37 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстырады.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.

37 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін табады.  Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстырады.  Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдайды.

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау е

38 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

38 слайд

«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2.

39 слайд
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

39 слайд

Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: 1. ТҚЕ сақтау. 2. Топ басшысына бағыну. 3. Белсенді болу. 4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. 5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

40 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

40 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

Сұрақтар: 1. Оралхан Бөкейдің шығармалары туралы пікірің қандай? 2. Оралхан прозадан басқа қандай салаға қалам тартты?

41 слайд
Сұрақтар: 1. Оралхан Бөкейдің шығармалары туралы пікірің қандай? 2. Оралхан прозадан басқа қандай салаға қалам тартты?

41 слайд

Сұрақтар: 1. Оралхан Бөкейдің шығармалары туралы пікірің қандай? 2. Оралхан прозадан басқа қандай салаға қалам тартты?

« Шеринг » әдісі арқылы шеңбер бойымен отырып, жүргізуші бастап, кезекпен романдағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы

42 слайд
« Шеринг » әдісі арқылы шеңбер бойымен отырып, жүргізуші бастап, кезекпен романдағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдайды. Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Байланысты талдайды. Жалпы - 4 балл

42 слайд

« Шеринг » әдісі арқылы шеңбер бойымен отырып, жүргізуші бастап, кезекпен романдағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын талдайды. Дескриптор: -Топқа бөлінеді. -Байланысты талдайды. Жалпы - 4 балл

« Ашық микрофон » әдісі бойынша жазушының статусы әртүрлі адамдардың әлеуметтік-психологиялық бейнесін беру тәсілін және олард

43 слайд
« Ашық микрофон » әдісі бойынша жазушының статусы әртүрлі адамдардың әлеуметтік-психологиялық бейнесін беру тәсілін және олардың мінезін суреттеудегі шеберлігін дәлелдейді. Дескриптор: -Жұппен жұмыс жасайды. -Шеберлігін дәлелдейді. Жалпы - 6 балл

43 слайд

« Ашық микрофон » әдісі бойынша жазушының статусы әртүрлі адамдардың әлеуметтік-психологиялық бейнесін беру тәсілін және олардың мінезін суреттеудегі шеберлігін дәлелдейді. Дескриптор: -Жұппен жұмыс жасайды. -Шеберлігін дәлелдейді. Жалпы - 6 балл

«Еркін микрофон» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

44 слайд
«Еркін микрофон»  әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

44 слайд

«Еркін микрофон»  әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»

45 слайд
Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

45 слайд

Мұғалім оқушыларды  «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

« Мадақтау сөз » әдісі. Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланы

46 слайд
  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

46 слайд

  « Мадақтау сөз » әдісі.  Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1:  2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені  анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1:    2:

Назарларыңызға рақмет!

47 слайд
Назарларыңызға рақмет!

47 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Саба қтың тақырыбы: Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пе

48 слайд
Саба қтың тақырыбы:   Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік 

48 слайд

Саба қтың тақырыбы:   Оралхан Бөкей. «Атау кере» повесі. Таған. Ерік. Айна. Адам және ара. Неге біз осы? Шығармадағы уақыт пен кеңістік 

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықтайды. Көпшілік оқушылар үшін: әдеби шығарманың жанрына қа

49 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықтайды.  Көпшілік оқушылар үшін: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындайды.  Кейбір оқушылар үшін: Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

49 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Әдеби шығарманың жанрын анықтайды.  Көпшілік оқушылар үшін: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындайды.  Кейбір оқушылар үшін: Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір- бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 р

50 слайд
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір- бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

50 слайд

Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір- бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады.

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

51 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

51 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе Сабаққа кіріспе

Сұрақтар: 1. Қаламгер шығармалары несімен ерекшеленеді? 2. Жазушының шығармашылығы лайықты бағасын алды ма?

52 слайд
Сұрақтар: 1. Қаламгер шығармалары несімен ерекшеленеді? 2. Жазушының шығармашылығы лайықты бағасын алды ма?

52 слайд

Сұрақтар: 1. Қаламгер шығармалары несімен ерекшеленеді? 2. Жазушының шығармашылығы лайықты бағасын алды ма?

Жеке жұмыс: Оқушылар ...

53 слайд
Жеке жұмыс: Оқушылар ...

53 слайд

Жеке жұмыс: Оқушылар ...