1-4 сыныптарға арналған математика пәні бойынша құжаттар, оқулықтар мен оқу құралдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 – 4 сыныптардаға
арналған математика
пәні бойынша
құжаттар, оқулықтар
мен оқу құралдары
1 слайд
1 – 4 сыныптардаға арналған математика пәні бойынша құжаттар, оқулықтар мен оқу құралдары
2 слайд
1. Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің мемлекетті
стандарты;
2. Бағдарлама;
3. Оқулықтар;
4. Дәптер №1, №2;
5. Метематиканы оқыту әдістемесі;
6. Математикадан дидактикалық материалдар;
7. Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты
тапсырмалар;
8. Көрнекі көрсету кестесі, 1-сынып. Көрнекілік көрсету
кестелеріне әдістемелік нұсқау, үлестірмелі дидактикалық
материалдар;
9. Көру-есту техникалық құралдарына арналған материалдар;
10. Ата-аналарға арналған түсіндірме; 1 – 4 сыныптардаға арналған математика пәні бойынша
құжаттар, оқулықтар мен оқу құралдары
2 слайд
1. Қазақстан Республикасы бастауыш білімнің мемлекетті стандарты; 2. Бағдарлама; 3. Оқулықтар; 4. Дәптер №1, №2; 5. Метематиканы оқыту әдістемесі; 6. Математикадан дидактикалық материалдар; 7. Математикадан дидактикалық ойындар және қызықты тапсырмалар; 8. Көрнекі көрсету кестесі, 1-сынып. Көрнекілік көрсету кестелеріне әдістемелік нұсқау, үлестірмелі дидактикалық материалдар; 9. Көру-есту техникалық құралдарына арналған материалдар; 10. Ата-аналарға арналған түсіндірме; 1 – 4 сыныптардаға арналған математика пәні бойынша құжаттар, оқулықтар мен оқу құралдары
3 слайд
1. Түсініктеме бөлімі. Онда
математиканы
оқытудың мақсаты мен
міндеті, мазмұны, әдіс-
тәсілдері айтылған Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады
3. Оқушылардың
математикалық
дайындығына
қойылатын
талаптардың міндетті
және мүмкін деңгейлері 2. Білім мазмұнының
сыныптар бойынша
бөлінуі.
3 слайд
1. Түсініктеме бөлімі. Онда математиканы оқытудың мақсаты мен міндеті, мазмұны, әдіс- тәсілдері айтылған Бағдарлама 3 бөлімнен тұрады 3. Оқушылардың математикалық дайындығына қойылатын талаптардың міндетті және мүмкін деңгейлері 2. Білім мазмұнының сыныптар бойынша бөлінуі.
4 слайд
Міндетті деңгейі:
•
Натурал сан және оның қасиеттері туралы;
•
Қосу-азайту және көбейту-бөлу амалдарының өзара кері
амалдар болатыны туралы;
•
Геометриялық фигуралардың нүктелердің жиыны екендігі
жайында;
•
Есепті алгебралық тәсілмен шешудің мән-мағынасы туралы
түсінігінің болуы тиіс;
•
Натурал сандардың ретін;
•
Қосу мен көбейту заңдарын;
•
Бір таңбалы сандарды қосу және көбейту естелерін;
•
Амалдарға байланысты таңбаларды және терминдерді;
•
Натурал сандарды және нөл санын оқуды, жазуды және
салыстыруды; Оқушылардың білім, білік және дағдыларына
қойылатын талаптар
4 слайд
Міндетті деңгейі: • Натурал сан және оның қасиеттері туралы; • Қосу-азайту және көбейту-бөлу амалдарының өзара кері амалдар болатыны туралы; • Геометриялық фигуралардың нүктелердің жиыны екендігі жайында; • Есепті алгебралық тәсілмен шешудің мән-мағынасы туралы түсінігінің болуы тиіс; • Натурал сандардың ретін; • Қосу мен көбейту заңдарын; • Бір таңбалы сандарды қосу және көбейту естелерін; • Амалдарға байланысты таңбаларды және терминдерді; • Натурал сандарды және нөл санын оқуды, жазуды және салыстыруды; Оқушылардың білім, білік және дағдыларына қойылатын талаптар
5 слайд
•
Нөлдің мән-мағынасы туралы; қосу, азайту, көбейту және
бөлу амалдарының математикалық мән-мағынасы жайында.
•
Геометриялық салудың мән-мағынасы жайында;
•
Бөлшектердің, бүтіннің белгілі болатындығы жайында
түсінігінің болуы тиіс;
•
Натурал сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен
бөлуді.
•
Жақшалы және жақшасыз, құрлысы күрделірекәріпті
өрнектің мәнін табу;
•
Бүтінді тең бөліктерге бөлу арқылы бөлшекті шығарып
алуды;
•
Бұрыштарды өлшеу үшін транспортирді қолдануды;
•
Геомериялық фигураларды салу алгоритмін құруды және
атқаруды. Мүмкіндік деңгейі:
5 слайд
• Нөлдің мән-мағынасы туралы; қосу, азайту, көбейту және бөлу амалдарының математикалық мән-мағынасы жайында. • Геометриялық салудың мән-мағынасы жайында; • Бөлшектердің, бүтіннің белгілі болатындығы жайында түсінігінің болуы тиіс; • Натурал сандарды үш таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлуді. • Жақшалы және жақшасыз, құрлысы күрделірекәріпті өрнектің мәнін табу; • Бүтінді тең бөліктерге бөлу арқылы бөлшекті шығарып алуды; • Бұрыштарды өлшеу үшін транспортирді қолдануды; • Геомериялық фигураларды салу алгоритмін құруды және атқаруды. Мүмкіндік деңгейі:
6 слайд
1-4 сыныптарға арналған математика оқулықтарындағы
дамыта оқыту мен білімнің дидактикалық бірлігін
ірілендіру технологиясы басқа да әдіс-тәсілдермен
үйлесімін табатындай ара-қатынаста қолдану арқылы
дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға міндеттейді. Оқулық –ең негізгі оқу құралы
Оқулықтағы тапсырмалардың берілу формасы, түрі,
көлемі, орналасу қалпы және рет-тәртібі әр оқушының
өздігінен оқу іс-әрекетін қамтамассыз етуіне мүмкіндік
береді.
6 слайд
1-4 сыныптарға арналған математика оқулықтарындағы дамыта оқыту мен білімнің дидактикалық бірлігін ірілендіру технологиясы басқа да әдіс-тәсілдермен үйлесімін табатындай ара-қатынаста қолдану арқылы дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға міндеттейді. Оқулық –ең негізгі оқу құралы Оқулықтағы тапсырмалардың берілу формасы, түрі, көлемі, орналасу қалпы және рет-тәртібі әр оқушының өздігінен оқу іс-әрекетін қамтамассыз етуіне мүмкіндік береді.
7 слайд
1 – сынып Математика оқулығы
7 слайд
1 – сынып Математика оқулығы
8 слайд
2 – сынып Математика оқулығы
8 слайд
2 – сынып Математика оқулығы
9 слайд
3 – сынып Математика оқулығы
9 слайд
3 – сынып Математика оқулығы
10 слайд
4 – сынып Математика оқулығы
10 слайд
4 – сынып Математика оқулығы
11 слайд
Сабақ үстінде
оқушылардың
практикалық білігі мен
дағдыларын
қалыптастыру және
білім деңгейін анықтау Математика дәптері
Мақсаты Міндеті
Әр сабақта жүйелі түрде
цифрларды қолдану арқылы
мысалдардың,
жаттығулардың, есептердің
шешулерін жазуға үйрету
және тексеру, сынақ
жұмыстарын орындаудың
рет тәртібін игеруді
қамтамассыз ету.
11 слайд
Сабақ үстінде оқушылардың практикалық білігі мен дағдыларын қалыптастыру және білім деңгейін анықтау Математика дәптері Мақсаты Міндеті Әр сабақта жүйелі түрде цифрларды қолдану арқылы мысалдардың, жаттығулардың, есептердің шешулерін жазуға үйрету және тексеру, сынақ жұмыстарын орындаудың рет тәртібін игеруді қамтамассыз ету.