Материалдар / "1-ден 10 дейін сандар"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"1-ден 10 дейін сандар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың танымдық қызығушылықтарын дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2019
554
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарапайым математикалық ұғ

1 слайд
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: “ 1-ден 10 дейінгі сандар ”

1 слайд

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырыбы: “ 1-ден 10 дейінгі сандар ”

Оқу қызметінің мақсаты: Балаларды ертегі желісі бойынша түрлі есеп шығара білуге үйрету. Монтес

2 слайд
Оқу қызметінің мақсаты: Балаларды ертегі желісі бойынша түрлі есеп шығара білуге үйрету. Монтессори элементтерін пайдалана отырып, танымдық,шығармашылық,белсенділіктерін арттыру, ойын арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Балаларды адамгершілікке,ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Оқу қызметінің мақсаты: Балаларды ертегі желісі бойынша түрлі есеп шығара білуге үйрету. Монтессори элементтерін пайдалана отырып, танымдық,шығармашылық,белсенділіктерін арттыру, ойын арқылы есте сақтау қабілетін дамыту. Балаларды адамгершілікке,ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,әңгімелеу, үйрету, сурет бойынша көрсету, сұрақ- жауап, Көрнекі-құралдар: суреттер, ертегі кейі

3 слайд
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,әңгімелеу, үйрету, сурет бойынша көрсету, сұрақ- жауап, Көрнекі-құралдар: суреттер, ертегі кейіпкерлері, үлестірмелі материалдар.

3 слайд

Әдіс-тәсілдері: түсіндіру,әңгімелеу, үйрету, сурет бойынша көрсету, сұрақ- жауап, Көрнекі-құралдар: суреттер, ертегі кейіпкерлері, үлестірмелі материалдар.

Шаттық шеңбер Мынау менім жүрегім Бәрі осыдан басталған Мынау басым ақылды Бәрін осы басқарған Мынау менің оң қолым Мынау ме

4 слайд
Шаттық шеңбер Мынау менім жүрегім Бәрі осыдан басталған Мынау басым ақылды Бәрін осы басқарған Мынау менің оң қолым Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған

4 слайд

Шаттық шеңбер Мынау менім жүрегім Бәрі осыдан басталған Мынау басым ақылды Бәрін осы басқарған Мынау менің оң қолым Мынау менің сол қолым Барлық істі атқарған

“ Мақта қыз бен мысық”

5 слайд
“ Мақта қыз бен мысық”

5 слайд

“ Мақта қыз бен мысық”

Достар, маған сендердің көмектерін керек!

6 слайд
Достар, маған сендердің көмектерін керек!

6 слайд

Достар, маған сендердің көмектерін керек!

Сиырдың тапсырмасы: «Орналастыр» ойыны Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 9 3 8 5 10 2

7 слайд
Сиырдың тапсырмасы: «Орналастыр» ойыны Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 9 3 8 5 10 2 6 4 7

7 слайд

Сиырдың тапсырмасы: «Орналастыр» ойыны Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 9 3 8 5 10 2 6 4 7

*

8 слайд
*

8 слайд

*

* Ағаштың тапсырмасы: Моншақтарды түсіне, көлеміне қарай ажырату.

9 слайд
* Ағаштың тапсырмасы: Моншақтарды түсіне, көлеміне қарай ажырату.

9 слайд

* Ағаштың тапсырмасы: Моншақтарды түсіне, көлеміне қарай ажырату.

Қыздардың тапсырмасы: «сергіту сәті» Сылдыр,сылдыр,сырғалар, Құлағымда ырғалар, Оң қолымда 5 саусақ Сол қолымда 5саусақ. Саусақт

10 слайд
Қыздардың тапсырмасы: «сергіту сәті» Сылдыр,сылдыр,сырғалар, Құлағымда ырғалар, Оң қолымда 5 саусақ Сол қолымда 5саусақ. Саусақтарда сақина 1,2,3,4,5,6, 7,8,9,10 Орныңа тез қон.

10 слайд

Қыздардың тапсырмасы: «сергіту сәті» Сылдыр,сылдыр,сырғалар, Құлағымда ырғалар, Оң қолымда 5 саусақ Сол қолымда 5саусақ. Саусақтарда сақина 1,2,3,4,5,6, 7,8,9,10 Орныңа тез қон.

11 слайд

11 слайд

Дүкеншінің тапсырмасы: «Кім тез есептейді?» 1. Ақ балапан 2. Алма ағашта 5алма

12 слайд
Дүкеншінің тапсырмасы: «Кім тез есептейді?» 1. Ақ балапан 2. Алма ағашта 5алма Сары балапан Қандай тәтті жесе алма Шұбар балапан Бесеуінде жеп қойсам Қара балапан Қалады онда неше алма? Барлағы неше балапан? 3.Он асықтың үшеуін 4.Табақта 5өрік Досың сұрап алады. Қолымда 4өрік Айтшы сонда нешеуі Қосқанда барлығын Өз қолында қалады. Болады неше өрік?

12 слайд

Дүкеншінің тапсырмасы: «Кім тез есептейді?» 1. Ақ балапан 2. Алма ағашта 5алма Сары балапан Қандай тәтті жесе алма Шұбар балапан Бесеуінде жеп қойсам Қара балапан Қалады онда неше алма? Барлағы неше балапан? 3.Он асықтың үшеуін 4.Табақта 5өрік Досың сұрап алады. Қолымда 4өрік Айтшы сонда нешеуі Қосқанда барлығын Өз қолында қалады. Болады неше өрік?

Тауықтың тапсырмасы. « Сандарды тура және кері» санату 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

13 слайд
Тауықтың тапсырмасы. « Сандарды тура және кері» санату 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

13 слайд

Тауықтың тапсырмасы. « Сандарды тура және кері» санату 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

* Тышқанның тапсырмасы:

14 слайд
* Тышқанның тапсырмасы:

14 слайд

* Тышқанның тапсырмасы:

Цифрлар қайда жасырынған?

15 слайд
Цифрлар қайда жасырынған?

15 слайд

Цифрлар қайда жасырынған?

Мақта қыздың тапсырмасы Санамақ айтыңдар.

16 слайд
Мақта қыздың тапсырмасы Санамақ айтыңдар.

16 слайд

Мақта қыздың тапсырмасы Санамақ айтыңдар.

Күтілетін нәтиже: 1.Нені біледі:. Балалар ертегі желісі бойынша түрлі есеп шығара алады. 2.Қандай түсініктерді игерді:Монтес

17 слайд
Күтілетін нәтиже: 1.Нені біледі:. Балалар ертегі желісі бойынша түрлі есеп шығара алады. 2.Қандай түсініктерді игерді:Монтессори элемент- терін пайдалана отырып, танымдық,шығармашылық, белсенділіктерін игерді ойын арқылы есте сақтау қабілеті дамыды . 3.Меңгерген дағдылары мен іскерлігі: Берілген тапсырмаларды толық ,және мұқият орындауды меңгерді. Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.

17 слайд

Күтілетін нәтиже: 1.Нені біледі:. Балалар ертегі желісі бойынша түрлі есеп шығара алады. 2.Қандай түсініктерді игерді:Монтессори элемент- терін пайдалана отырып, танымдық,шығармашылық, белсенділіктерін игерді ойын арқылы есте сақтау қабілеті дамыды . 3.Меңгерген дағдылары мен іскерлігі: Берілген тапсырмаларды толық ,және мұқият орындауды меңгерді. Ауызекі сөйлеу,ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.