5-сынып математика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
5-сынып математика
5.4А Пайыз
Санның пайызын табу, пайыз
бойынша санды табу
Осы сабақта
қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
Сабақтың мақсаты
Бағалау критерийлері 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;
5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды
табу;
Сабақ мақсатына жетемін, егер:
Барлық оқушылар:
Берілген санның пайызын табу
Оқушылардың басым бөлігі:
Берілген санның пайызын пайызы бойынша санды түрлі
тәсілдерді қолдана отырып табу
Кейбір оқушылар:
Санның пайызын және пайыз бойынша санды түрлі
тәсілдерді қолданып мәтінді есептерді шығару
•
Берілген санның пайызын есептейді
•
пайыз бойынша санды табадыТәліпақын Ләззат
«М.Әуезов атындағы
орта мектебі»КММ
1 слайд
5-сынып математика 5.4А Пайыз Санның пайызын табу, пайыз бойынша санды табу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийлері 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; Сабақ мақсатына жетемін, егер: Барлық оқушылар: Берілген санның пайызын табу Оқушылардың басым бөлігі: Берілген санның пайызын пайызы бойынша санды түрлі тәсілдерді қолдана отырып табу Кейбір оқушылар: Санның пайызын және пайыз бойынша санды түрлі тәсілдерді қолданып мәтінді есептерді шығару • Берілген санның пайызын есептейді • пайыз бойынша санды табадыТәліпақын Ләззат «М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ
2 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ
Ұйымдастыру кезеңі
1.Ұйымдастыру кезеңі
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру
3. Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу. « Менен
саған бір тілек » әдісі
4.Үй тапсырмасын тексеру
5.Топқа бөлу « Түрлі-түсті төсбелгілер » әдісі арқылы
Алдыңғы өтілген тақырыптарды жүйелеу.
Белсенді оқытудың: «Жылдам сұрақ» әдісі.
-Пайыз дегеніміз не?
- Пайыз не үшін қажет?
- Санның (шаманың) бір пайызын қалай
табуға болады ?
- Бір пайызы белгілі санды (шаманы) қалай
табуға болады?Өте жақсы
Өте жақсы
Жақс
ыЖақс
ы
Орта
шаОрта
ша Бағалау
критерийі
(алдыңғы сабақ) Дескриптор
-«Пайыз»
ұғымын
анықтайды
-Бөлшектерді
пайызға
айналдырады
- «Пайыз» ұғымын түсіндіретін
сөйлемді жалғастырады.
- Пайыздың қажеттілігін біледі.
- Санның (шаманың) бір пайызын
таба алады.
- Бір пайызы белгілі санды (шаманы)
таба алады.
Бағалау тәсілі : Түрлі-түсті жұлдызша
Кері байланыс: жасыл жұлдызша көрсеткен оқушы
марапатталады,Сары жұлдызша көтерген оқушы ойын
жетелеуші сұрақтар арқылы ойын толықтырамын,
қызыл жұлдызша көтерген оқушыға топ мүшелері
көмектесуі сұралады. Жұлдызшалар санына қарай
бағалаймын. Әдістің мақсаты: Оқытуда оқушы
белсенділігін арттырумен қатар әр
оқушының мүмкіндіктерін,
қабілеттерін, қызығушылықтарын
арттру.
Нәтижес: оқушылардың сұрақ қою
дағдысы қалыптасады және сұрақ
қою арқылы өзара ашық
пікірлесеалады .
2 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі 1.Ұйымдастыру кезеңі 2. Сабақтың мақсатымен таныстыру 3. Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу. « Менен саған бір тілек » әдісі 4.Үй тапсырмасын тексеру 5.Топқа бөлу « Түрлі-түсті төсбелгілер » әдісі арқылы Алдыңғы өтілген тақырыптарды жүйелеу. Белсенді оқытудың: «Жылдам сұрақ» әдісі. -Пайыз дегеніміз не? - Пайыз не үшін қажет? - Санның (шаманың) бір пайызын қалай табуға болады ? - Бір пайызы белгілі санды (шаманы) қалай табуға болады?Өте жақсы Өте жақсы Жақс ыЖақс ы Орта шаОрта ша Бағалау критерийі (алдыңғы сабақ) Дескриптор -«Пайыз» ұғымын анықтайды -Бөлшектерді пайызға айналдырады - «Пайыз» ұғымын түсіндіретін сөйлемді жалғастырады. - Пайыздың қажеттілігін біледі. - Санның (шаманың) бір пайызын таба алады. - Бір пайызы белгілі санды (шаманы) таба алады. Бағалау тәсілі : Түрлі-түсті жұлдызша Кері байланыс: жасыл жұлдызша көрсеткен оқушы марапатталады,Сары жұлдызша көтерген оқушы ойын жетелеуші сұрақтар арқылы ойын толықтырамын, қызыл жұлдызша көтерген оқушыға топ мүшелері көмектесуі сұралады. Жұлдызшалар санына қарай бағалаймын. Әдістің мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын арттру. Нәтижес: оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлесеалады .
3 слайд
Жаңа білімді меңгеру
Оқушыларға: электронды оқулықтың
көмегімен
жалпы түсінік беріледі.
(анықтама,ережелер,формула мен
есептерді шығару тәсілдері көрсетіледі)
«Модельдеу» тәсілімен Тақырыпты топ ішінде
өзара талқылап,
•
топ көшбасшысы қорғайды
(постер көмегімен)
1-тапсырма
І топқа: Берілген санның пайызын табу;
75 санының 20 %-ын;
ІІ топқа: Пайызы бойынша санды табу;
12 %-і 10,8-ге тең;
ІІІ топқа: Екі санның пайыздық
қатынасын табу;
пайызын табу;
ІVтопқа: Пайызы бойынша санды табу
тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау;
пайызы дегеніміз;С
А
Б
А
Қ
Т
Ы
Ң
О
Р
Т
А
С
ы Мақсаты:Оқушылар
талпынысы арттады, әр
оқушы өзін жеке керекті
тұлға ретінде сезіндіру.
Бағалау критерийі
Берілген санның пайызын есептейді
Пайызы бойынша санды анықтайды
Дескриптор
І топқа
Берілген
санның
пайызын
табу үшін:
-Пайызды
жай
бөлшекпен
немесе
ондық
бөлшекпен
өрнектейді.
-Берілген
санды осы
бөлшекке
көбейтеді.
Дескриптор
ІІ топқа
Пайызы
бойынша
санды табу
үшін:
-Пайызды
жай
бөлшекпен
немесе ондық
бөлшекпен
өрнектейді.
-Берілген
санды осы
бөлшекке
бөледі.
Дескрипто
р
ІІІ топқа
Берілген
санның
пайызын
және
пайызы
бойынша
санды табу
ережелерін
қолданады.
Формуласы
н қолданып
есептер
шығарады Дескрипто
р ІVтопқа
Берілген
санның
пайызын
және
пайызы
бойынша
санды табу
ережелерін
қолданады.
Бағалау тәсілі: Түрлі-түсті жұлдызша
Кері байланыс:
Нәтижес: Оқушыларды
топпен жұмыс жасауға
дағдылары арттады.
3 слайд
Жаңа білімді меңгеру Оқушыларға: электронды оқулықтың көмегімен жалпы түсінік беріледі. (анықтама,ережелер,формула мен есептерді шығару тәсілдері көрсетіледі) «Модельдеу» тәсілімен Тақырыпты топ ішінде өзара талқылап, • топ көшбасшысы қорғайды (постер көмегімен) 1-тапсырма І топқа: Берілген санның пайызын табу; 75 санының 20 %-ын; ІІ топқа: Пайызы бойынша санды табу; 12 %-і 10,8-ге тең; ІІІ топқа: Екі санның пайыздық қатынасын табу; пайызын табу; ІVтопқа: Пайызы бойынша санды табу тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау; пайызы дегеніміз;С А Б А Қ Т Ы Ң О Р Т А С ы Мақсаты:Оқушылар талпынысы арттады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға ретінде сезіндіру. Бағалау критерийі Берілген санның пайызын есептейді Пайызы бойынша санды анықтайды Дескриптор І топқа Берілген санның пайызын табу үшін: -Пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектейді. -Берілген санды осы бөлшекке көбейтеді. Дескриптор ІІ топқа Пайызы бойынша санды табу үшін: -Пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектейді. -Берілген санды осы бөлшекке бөледі. Дескрипто р ІІІ топқа Берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданады. Формуласы н қолданып есептер шығарады Дескрипто р ІVтопқа Берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданады. Бағалау тәсілі: Түрлі-түсті жұлдызша Кері байланыс: Нәтижес: Оқушыларды топпен жұмыс жасауға дағдылары арттады.
4 слайд
1-тапсырма
Пайызын табыңыз:
a)30, 125, 310 сандарының 10 %-ын;
b)16, 72, 400 сандарының 50 %-ын;
c)28, 68, 360 сандарының 25 %-ын;
2- тапсырма
Пайызы бойынша санды (100 %-ын) табыңыз:
a)3 %- ы 12; 21; 36;
b)10 %- ы 0,4; 9,25; 28;
c)60 %- ы 42; 84; 114.
3-тапсырма.
a) Заттың бағасы 760 тг:
1) егер заттың бағасы 15 %-ға қымбаттаса, оның
қымбаттатылған бағасы неше теңге?
Жауабы: 874тг
2) егер заттың бағасы 30 %-ға арзандатылса, оның
арзандатылған бағасы неше теңге?
Жауабы: 532 тгС
А
Б
А
Қ
Т
Ы
Ң
О
Р
Т
А
С
ы (T) Келесі тапсырмада: Белсенді оқытудың
«Кім жылдым» әдісін қолданамын.
Бағалау
критерийі Дескриптор
-Берілген
санның
пайызын
есептейді
Білім алушы
-берілген санның
пайызын
анықтайды.
Бағалау тәсілі.
Кері байланыс:
Бағалау критерийі Дескриптор
-Берілген санның
пайызын
есептейді
-Пайызы
бойынша санды
табады Білім алушы
-берілген санның
пайызын анықтайды
-берілген пайызы
бойынша санды
табады.
Бағалау тәсілі.
Кері байланыс:
Бағалау критерийі Дескриптор
-Берілген санның
пайызын есептейді
-Пайызы бойынша
санды табады Білім алушы
-өрнекті құрайды;
- берілген санның
пайызын анықтайды.
- пайызға байланысты
мәтінді есептерді
шығара отырып
талдайды
Бағалау тәсілі.
Кері байланыс: Мақсаты: Оқушыларға шапшаң
ойлау арқылы қызығушылықтарын
ояту, жылдамдықтарын арттырады .
Нәтижесі: Ойларын жүйелі, еркін, шапшаң жеткізе
білуге дағдыландыру.
4 слайд
1-тапсырма Пайызын табыңыз: a)30, 125, 310 сандарының 10 %-ын; b)16, 72, 400 сандарының 50 %-ын; c)28, 68, 360 сандарының 25 %-ын; 2- тапсырма Пайызы бойынша санды (100 %-ын) табыңыз: a)3 %- ы 12; 21; 36; b)10 %- ы 0,4; 9,25; 28; c)60 %- ы 42; 84; 114. 3-тапсырма. a) Заттың бағасы 760 тг: 1) егер заттың бағасы 15 %-ға қымбаттаса, оның қымбаттатылған бағасы неше теңге? Жауабы: 874тг 2) егер заттың бағасы 30 %-ға арзандатылса, оның арзандатылған бағасы неше теңге? Жауабы: 532 тгС А Б А Қ Т Ы Ң О Р Т А С ы (T) Келесі тапсырмада: Белсенді оқытудың «Кім жылдым» әдісін қолданамын. Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді Білім алушы -берілген санның пайызын анықтайды. Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -берілген санның пайызын анықтайды -берілген пайызы бойынша санды табады. Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -өрнекті құрайды; - берілген санның пайызын анықтайды. - пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Мақсаты: Оқушыларға шапшаң ойлау арқылы қызығушылықтарын ояту, жылдамдықтарын арттырады . Нәтижесі: Ойларын жүйелі, еркін, шапшаң жеткізе білуге дағдыландыру.
5 слайд
Сабақты бекіту мақсатында : белсенді оқытудың
«жалғастыру» әдісі арқылы
.
Бұл әдістің мақсаты: Оқушы
белсенділгін арттру.
Үй ж ұмы сы.
Кестені толтырыңыз.
Сан 30 165
П а й ы з 5% 90% 11% 18%
С а н н ы ң 180 11
пайызы С
А
Б
А
Қ
Т
Ы
Ң
С
О
Ң
Ы Бағалау
критерийі Дескриптор
-Берілген
санның
пайызын
есептейді
-Пайызы
бойынша
санды
табады Білім алушы
-санның
пайызын
табады;
- санды оның
пайызы
бойынша
табады
Бағалау тәсілі.
Кері байланыс: саралаудың
қарқын тәсілін
қолданып оқушы
білімдерін
нақтыландыру
Нәтижесі: Ж ылдам шешім
қабылдауға дағдыланады..
5 слайд
Сабақты бекіту мақсатында : белсенді оқытудың «жалғастыру» әдісі арқылы . Бұл әдістің мақсаты: Оқушы белсенділгін арттру. Үй ж ұмы сы. Кестені толтырыңыз. Сан 30 165 П а й ы з 5% 90% 11% 18% С а н н ы ң 180 11 пайызы С А Б А Қ Т Ы Ң С О Ң Ы Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -санның пайызын табады; - санды оның пайызы бойынша табады Бағалау тәсілі. Кері байланыс: саралаудың қарқын тәсілін қолданып оқушы білімдерін нақтыландыру Нәтижесі: Ж ылдам шешім қабылдауға дағдыланады..
6 слайд
М
е
н
с
а
б
а
ғ
ы
м
д
ы
қ
о
р
т
а
к
е
л
е •
Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолданамын.
•
Тапсырма. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға бірдей
тапсырма беріп, толықтырулар арқылы саралай
аламын.
•
Қарқын. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда,
жылдам жұмыс жасайды. Сондықтан уақытты тиімді
пайдалану үшін қалған оқушылармен топта
талқылайды. Осы арқылы саралай аламын.
•
Қорытынды. Сабақ барысында тапсырманы оқушылар
орындауына байланысты, оқушыларды аралауға
мүмкіндік болады.
•
Диалогжәнеқолдаукөрсету . топтық жұмысты орындау
барысында оқушылыр бірін-бірі оқыту, қолдау көрсету
жүзеге асады , осы үрдісте тақырыпты меңгерген
оқушы , қасындағы оқушыға түсіндіреді. Осы арқылы
оқушыны саралай аламын.
•
Бағалау. Әр оқушы тапсырмадан соң
қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады,
жұлдызша санын жариялау арқылы саралай аламын.Саралау
•
Оқу мақсатына жету үшін т үрлі-түсті жұлдызша
көмегімен, дискрипторға өзін–өзі,жұпты, топты
бағалайды.
•
Рефлекция жасау мақсатында:
•
бес саусақ әдісіБағалау
•
Түрлі-түсті төсбелгілер .
•
Жылдам сұрақ
•
Модельдеу.
•
Кім жылдам.
•
Жалғастыру .
•
Бес саусақ.Белсенді
әдістер
6 слайд
М е н с а б а ғ ы м д ы қ о р т а к е л е • Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолданамын. • Тапсырма. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға бірдей тапсырма беріп, толықтырулар арқылы саралай аламын. • Қарқын. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда, жылдам жұмыс жасайды. Сондықтан уақытты тиімді пайдалану үшін қалған оқушылармен топта талқылайды. Осы арқылы саралай аламын. • Қорытынды. Сабақ барысында тапсырманы оқушылар орындауына байланысты, оқушыларды аралауға мүмкіндік болады. • Диалогжәнеқолдаукөрсету . топтық жұмысты орындау барысында оқушылыр бірін-бірі оқыту, қолдау көрсету жүзеге асады , осы үрдісте тақырыпты меңгерген оқушы , қасындағы оқушыға түсіндіреді. Осы арқылы оқушыны саралай аламын. • Бағалау. Әр оқушы тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады, жұлдызша санын жариялау арқылы саралай аламын.Саралау • Оқу мақсатына жету үшін т үрлі-түсті жұлдызша көмегімен, дискрипторға өзін–өзі,жұпты, топты бағалайды. • Рефлекция жасау мақсатында: • бес саусақ әдісіБағалау • Түрлі-түсті төсбелгілер . • Жылдам сұрақ • Модельдеу. • Кім жылдам. • Жалғастыру . • Бес саусақ.Белсенді әдістер