Материалдар / 5-сынып математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
5.4А Пайыз Санның пайызын табу, пайыз бойынша санды табу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
455
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5-сынып математика 5.4А Пайыз Санның пайызын табу, пайыз бойынша санды табу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Саб

1 слайд
5-сынып математика 5.4А Пайыз Санның пайызын табу, пайыз бойынша санды табу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийлері 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; Сабақ мақсатына жетемін, егер: Барлық оқушылар: Берілген санның пайызын табу Оқушылардың басым бөлігі: Берілген санның пайызын пайызы бойынша санды түрлі тәсілдерді қолдана отырып табу Кейбір оқушылар: Санның пайызын және пайыз бойынша санды түрлі тәсілдерді қолданып мәтінді есептерді шығару • Берілген санның пайызын есептейді • пайыз бойынша санды табадыТәліпақын Ләззат «М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ

1 слайд

5-сынып математика 5.4А Пайыз Санның пайызын табу, пайыз бойынша санды табу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақтың мақсаты Бағалау критерийлері 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; Сабақ мақсатына жетемін, егер: Барлық оқушылар: Берілген санның пайызын табу Оқушылардың басым бөлігі: Берілген санның пайызын пайызы бойынша санды түрлі тәсілдерді қолдана отырып табу Кейбір оқушылар: Санның пайызын және пайыз бойынша санды түрлі тәсілдерді қолданып мәтінді есептерді шығару • Берілген санның пайызын есептейді • пайыз бойынша санды табадыТәліпақын Ләззат «М.Әуезов атындағы орта мектебі»КММ

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі 1.Ұйымдастыру кезеңі 2. Сабақтың мақсатымен таныстыру 3. Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу.

2 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі 1.Ұйымдастыру кезеңі 2. Сабақтың мақсатымен таныстыру 3. Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу. « Менен саған бір тілек » әдісі 4.Үй тапсырмасын тексеру 5.Топқа бөлу « Түрлі-түсті төсбелгілер » әдісі арқылы Алдыңғы өтілген тақырыптарды жүйелеу. Белсенді оқытудың: «Жылдам сұрақ» әдісі. -Пайыз дегеніміз не? - Пайыз не үшін қажет? - Санның (шаманың) бір пайызын қалай табуға болады ?  - Бір пайызы белгілі санды (шаманы) қалай табуға болады?Өте жақсы Өте жақсы Жақс ыЖақс ы Орта шаОрта ша Бағалау критерийі (алдыңғы сабақ) Дескриптор -«Пайыз» ұғымын анықтайды -Бөлшектерді пайызға айналдырады   - «Пайыз» ұғымын түсіндіретін сөйлемді жалғастырады. - Пайыздың қажеттілігін біледі. - Санның (шаманың) бір пайызын таба алады. - Бір пайызы белгілі санды (шаманы) таба алады. Бағалау тәсілі : Түрлі-түсті жұлдызша Кері байланыс: жасыл жұлдызша көрсеткен оқушы марапатталады,Сары жұлдызша көтерген оқушы ойын жетелеуші сұрақтар арқылы ойын толықтырамын, қызыл жұлдызша көтерген оқушыға топ мүшелері көмектесуі сұралады. Жұлдызшалар санына қарай бағалаймын. Әдістің мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын арттру. Нәтижес: оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлесеалады .

2 слайд

САБАҚТЫҢ БАСЫ Ұйымдастыру кезеңі 1.Ұйымдастыру кезеңі 2. Сабақтың мақсатымен таныстыру 3. Сыныпқа психологиялық ахуал туғызу. « Менен саған бір тілек » әдісі 4.Үй тапсырмасын тексеру 5.Топқа бөлу « Түрлі-түсті төсбелгілер » әдісі арқылы Алдыңғы өтілген тақырыптарды жүйелеу. Белсенді оқытудың: «Жылдам сұрақ» әдісі. -Пайыз дегеніміз не? - Пайыз не үшін қажет? - Санның (шаманың) бір пайызын қалай табуға болады ?  - Бір пайызы белгілі санды (шаманы) қалай табуға болады?Өте жақсы Өте жақсы Жақс ыЖақс ы Орта шаОрта ша Бағалау критерийі (алдыңғы сабақ) Дескриптор -«Пайыз» ұғымын анықтайды -Бөлшектерді пайызға айналдырады   - «Пайыз» ұғымын түсіндіретін сөйлемді жалғастырады. - Пайыздың қажеттілігін біледі. - Санның (шаманың) бір пайызын таба алады. - Бір пайызы белгілі санды (шаманы) таба алады. Бағалау тәсілі : Түрлі-түсті жұлдызша Кері байланыс: жасыл жұлдызша көрсеткен оқушы марапатталады,Сары жұлдызша көтерген оқушы ойын жетелеуші сұрақтар арқылы ойын толықтырамын, қызыл жұлдызша көтерген оқушыға топ мүшелері көмектесуі сұралады. Жұлдызшалар санына қарай бағалаймын. Әдістің мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын арттру. Нәтижес: оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлесеалады .

Жаңа білімді меңгеру Оқушыларға: электронды оқулықтың көмегімен жалпы түсінік беріледі. (анықтама,ережелер,формула мен есеп

3 слайд
Жаңа білімді меңгеру Оқушыларға: электронды оқулықтың көмегімен жалпы түсінік беріледі. (анықтама,ережелер,формула мен есептерді шығару тәсілдері көрсетіледі) «Модельдеу» тәсілімен Тақырыпты топ ішінде өзара талқылап, • топ көшбасшысы қорғайды (постер көмегімен) 1-тапсырма І топқа: Берілген санның пайызын табу; 75 санының 20 %-ын; ІІ топқа: Пайызы бойынша санды табу; 12 %-і 10,8-ге тең; ІІІ топқа: Екі санның пайыздық қатынасын табу;   пайызын табу; ІVтопқа: Пайызы бойынша санды табу тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау; пайызы дегеніміз;С А Б А Қ Т Ы Ң О Р Т А С ы Мақсаты:Оқушылар талпынысы арттады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға ретінде сезіндіру. Бағалау критерийі  Берілген санның пайызын есептейді  Пайызы бойынша санды анықтайды Дескриптор І топқа Берілген санның пайызын табу үшін: -Пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектейді. -Берілген санды осы бөлшекке көбейтеді.   Дескриптор ІІ топқа Пайызы бойынша санды табу үшін: -Пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектейді. -Берілген санды осы бөлшекке бөледі.   Дескрипто р ІІІ топқа Берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданады. Формуласы н қолданып есептер шығарады Дескрипто р ІVтопқа Берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданады.   Бағалау тәсілі: Түрлі-түсті жұлдызша Кері байланыс: Нәтижес: Оқушыларды топпен жұмыс жасауға дағдылары арттады.

3 слайд

Жаңа білімді меңгеру Оқушыларға: электронды оқулықтың көмегімен жалпы түсінік беріледі. (анықтама,ережелер,формула мен есептерді шығару тәсілдері көрсетіледі) «Модельдеу» тәсілімен Тақырыпты топ ішінде өзара талқылап, • топ көшбасшысы қорғайды (постер көмегімен) 1-тапсырма І топқа: Берілген санның пайызын табу; 75 санының 20 %-ын; ІІ топқа: Пайызы бойынша санды табу; 12 %-і 10,8-ге тең; ІІІ топқа: Екі санның пайыздық қатынасын табу;   пайызын табу; ІVтопқа: Пайызы бойынша санды табу тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау; пайызы дегеніміз;С А Б А Қ Т Ы Ң О Р Т А С ы Мақсаты:Оқушылар талпынысы арттады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға ретінде сезіндіру. Бағалау критерийі  Берілген санның пайызын есептейді  Пайызы бойынша санды анықтайды Дескриптор І топқа Берілген санның пайызын табу үшін: -Пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектейді. -Берілген санды осы бөлшекке көбейтеді.   Дескриптор ІІ топқа Пайызы бойынша санды табу үшін: -Пайызды жай бөлшекпен немесе ондық бөлшекпен өрнектейді. -Берілген санды осы бөлшекке бөледі.   Дескрипто р ІІІ топқа Берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданады. Формуласы н қолданып есептер шығарады Дескрипто р ІVтопқа Берілген санның пайызын және пайызы бойынша санды табу ережелерін қолданады.   Бағалау тәсілі: Түрлі-түсті жұлдызша Кері байланыс: Нәтижес: Оқушыларды топпен жұмыс жасауға дағдылары арттады.

1-тапсырма Пайызын табыңыз: a)30, 125, 310 сандарының 10 %-ын; b)16, 72, 400 сандарының 50 %-ын; c)28, 68, 360 сандарының 25

4 слайд
1-тапсырма Пайызын табыңыз: a)30, 125, 310 сандарының 10 %-ын; b)16, 72, 400 сандарының 50 %-ын; c)28, 68, 360 сандарының 25 %-ын; 2- тапсырма Пайызы бойынша санды (100 %-ын) табыңыз: a)3 %- ы 12; 21; 36; b)10 %- ы 0,4; 9,25; 28; c)60 %- ы 42; 84; 114. 3-тапсырма. a) Заттың бағасы 760 тг: 1) егер заттың бағасы 15 %-ға қымбаттаса, оның қымбаттатылған бағасы неше теңге? Жауабы: 874тг 2) егер заттың бағасы 30 %-ға арзандатылса, оның арзандатылған бағасы неше теңге? Жауабы: 532 тгС А Б А Қ Т Ы Ң О Р Т А С ы (T) Келесі тапсырмада: Белсенді оқытудың «Кім жылдым» әдісін қолданамын. Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді   Білім алушы -берілген санның пайызын анықтайды. Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -берілген санның пайызын анықтайды -берілген пайызы бойынша санды табады. Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -өрнекті құрайды; - берілген санның пайызын анықтайды. - пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Мақсаты: Оқушыларға шапшаң ойлау арқылы қызығушылықтарын ояту, жылдамдықтарын арттырады . Нәтижесі: Ойларын жүйелі, еркін, шапшаң жеткізе білуге дағдыландыру.  

4 слайд

1-тапсырма Пайызын табыңыз: a)30, 125, 310 сандарының 10 %-ын; b)16, 72, 400 сандарының 50 %-ын; c)28, 68, 360 сандарының 25 %-ын; 2- тапсырма Пайызы бойынша санды (100 %-ын) табыңыз: a)3 %- ы 12; 21; 36; b)10 %- ы 0,4; 9,25; 28; c)60 %- ы 42; 84; 114. 3-тапсырма. a) Заттың бағасы 760 тг: 1) егер заттың бағасы 15 %-ға қымбаттаса, оның қымбаттатылған бағасы неше теңге? Жауабы: 874тг 2) егер заттың бағасы 30 %-ға арзандатылса, оның арзандатылған бағасы неше теңге? Жауабы: 532 тгС А Б А Қ Т Ы Ң О Р Т А С ы (T) Келесі тапсырмада: Белсенді оқытудың «Кім жылдым» әдісін қолданамын. Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді   Білім алушы -берілген санның пайызын анықтайды. Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -берілген санның пайызын анықтайды -берілген пайызы бойынша санды табады. Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -өрнекті құрайды; - берілген санның пайызын анықтайды. - пайызға байланысты мәтінді есептерді шығара отырып талдайды Бағалау тәсілі. Кері байланыс: Мақсаты: Оқушыларға шапшаң ойлау арқылы қызығушылықтарын ояту, жылдамдықтарын арттырады . Нәтижесі: Ойларын жүйелі, еркін, шапшаң жеткізе білуге дағдыландыру.  

Сабақты бекіту мақсатында : белсенді оқытудың «жалғастыру» әдісі арқылы . Бұл әдістің мақсаты: Оқушы белсенділгін арттру.

5 слайд
Сабақты бекіту мақсатында : белсенді оқытудың «жалғастыру» әдісі арқылы . Бұл әдістің мақсаты: Оқушы белсенділгін арттру. Үй ж ұмы сы. Кестені толтырыңыз. Сан 30 165 П а й ы з 5% 90% 11% 18% С а н н ы ң 180 11 пайызы С А Б А Қ Т Ы Ң С О Ң Ы Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -санның пайызын табады; - санды оның пайызы бойынша табады Бағалау тәсілі. Кері байланыс: саралаудың қарқын тәсілін қолданып оқушы білімдерін нақтыландыру Нәтижесі: Ж ылдам шешім қабылдауға дағдыланады..

5 слайд

Сабақты бекіту мақсатында : белсенді оқытудың «жалғастыру» әдісі арқылы . Бұл әдістің мақсаты: Оқушы белсенділгін арттру. Үй ж ұмы сы. Кестені толтырыңыз. Сан 30 165 П а й ы з 5% 90% 11% 18% С а н н ы ң 180 11 пайызы С А Б А Қ Т Ы Ң С О Ң Ы Бағалау критерийі Дескриптор -Берілген санның пайызын есептейді -Пайызы бойынша санды табады Білім алушы -санның пайызын табады; - санды оның пайызы бойынша табады Бағалау тәсілі. Кері байланыс: саралаудың қарқын тәсілін қолданып оқушы білімдерін нақтыландыру Нәтижесі: Ж ылдам шешім қабылдауға дағдыланады..

М е н с а б а ғ ы м д ы қ о р т а к е л е • Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолданамын. • Тапсырма. Білім деңгейі әрт

6 слайд
М е н с а б а ғ ы м д ы қ о р т а к е л е • Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолданамын. • Тапсырма. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға бірдей тапсырма беріп, толықтырулар арқылы саралай аламын. • Қарқын. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда, жылдам жұмыс жасайды. Сондықтан уақытты тиімді пайдалану үшін қалған оқушылармен топта талқылайды. Осы арқылы саралай аламын. • Қорытынды. Сабақ барысында тапсырманы оқушылар орындауына байланысты, оқушыларды аралауға мүмкіндік болады. • Диалогжәнеқолдаукөрсету . топтық жұмысты орындау барысында оқушылыр бірін-бірі оқыту, қолдау көрсету жүзеге асады , осы үрдісте тақырыпты меңгерген оқушы , қасындағы оқушыға түсіндіреді. Осы арқылы оқушыны саралай аламын. • Бағалау. Әр оқушы тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады, жұлдызша санын жариялау арқылы саралай аламын.Саралау • Оқу мақсатына жету үшін т үрлі-түсті жұлдызша көмегімен, дискрипторға өзін–өзі,жұпты, топты бағалайды. • Рефлекция жасау мақсатында: • бес саусақ әдісіБағалау • Түрлі-түсті төсбелгілер . • Жылдам сұрақ • Модельдеу. • Кім жылдам. • Жалғастыру . • Бес саусақ.Белсенді әдістер

6 слайд

М е н с а б а ғ ы м д ы қ о р т а к е л е • Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолданамын. • Тапсырма. Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға бірдей тапсырма беріп, толықтырулар арқылы саралай аламын. • Қарқын. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда, жылдам жұмыс жасайды. Сондықтан уақытты тиімді пайдалану үшін қалған оқушылармен топта талқылайды. Осы арқылы саралай аламын. • Қорытынды. Сабақ барысында тапсырманы оқушылар орындауына байланысты, оқушыларды аралауға мүмкіндік болады. • Диалогжәнеқолдаукөрсету . топтық жұмысты орындау барысында оқушылыр бірін-бірі оқыту, қолдау көрсету жүзеге асады , осы үрдісте тақырыпты меңгерген оқушы , қасындағы оқушыға түсіндіреді. Осы арқылы оқушыны саралай аламын. • Бағалау. Әр оқушы тапсырмадан соң қалыптастырушы бағалау арқылы бағаланады, жұлдызша санын жариялау арқылы саралай аламын.Саралау • Оқу мақсатына жету үшін т үрлі-түсті жұлдызша көмегімен, дискрипторға өзін–өзі,жұпты, топты бағалайды. • Рефлекция жасау мақсатында: • бес саусақ әдісіБағалау • Түрлі-түсті төсбелгілер . • Жылдам сұрақ • Модельдеу. • Кім жылдам. • Жалғастыру . • Бес саусақ.Белсенді әдістер